abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 juli 2016 @ 19:34:26 #1
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_163887549
Welkom in Zwangerschap en Geboorte!

28 juli: Fien10 (jongen)

7 augustus: Fieder (jongen)
7 augustus: Miezziej (meisje)
8 augustus: ikke_84 (jongen)
9 augustus: Marjolijntje (jongen)
13 augustus: angelatje (meisje)
27 augustus: Quoi (jongen)
29 augustus: Nazil (jongen)

10 september: Ereshkigal
12 september: Mies_poes (meisje)
13 september: NisaSayshi (jongen)
14 september: Soof-87
19 september: Twinkle20 (meisje)
24 september: Unihipili
28 september: Klaprooss (meisje)

1 oktober: Little_Acorn (jongen)
8 oktober: Saarah (jongen)
10 oktober: jUsTmE13o2 (meisje)
23 oktober: *** Burdie & webspider ***
23 oktober: ViviRAWRS & Kyran (meisje)
27 oktober: Veruca_Assault

3 november: snoenk (meisje)
5 november: gewoonmezelf87 (jongen)
9 november: sproetjes (jongen)
10 november: Roomsnoes (jongen)
27 november: Queens (jongen)
29 november: Tinos85

1 december: Radyhyn (jongen)
12 december: Goudreinette
16 december: Ooi86
23 december: Mienepien
28 december: BlueEyes

2017

25 januari: Levitation
30 januari: Selvaria

2 februari: SmallishBear
9 februari: WupWup

1 maart: *** Stormqueen en bleiblei ***
19 maart: Cygne

***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote.

[ Bericht 0% gewijzigd door SQ op 21-07-2016 23:18:24 ]
  woensdag 20 juli 2016 @ 19:35:05 #2
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_163887556
En toen wassie dicht :) voor aanpassingen pm of dm, quotes zie ik niet zo goed mobiel.
pi_163887673
Wow ggirl, ik wist niet dat je oudste nog geen 1 was joh!

Gefeliciteerd en wow, wat fijn dat het ondanks plotse stuit zo voorspoedig ging! *O*
pi_163887897
Wat een verhaal Ggirl! Fijn dat je er goed op terug kan kijken. En natuurlijk gefeliciteerd *O*
pi_163887978
Ggirl gefeliciteerd met jullie dochter!
En wat een verhaal :o fijn dat alles zo goed is gegaan.
Geniet van je gezinnetje O+

Fien daar sta je dan in je eentje in de juli lijst :P

Fijn dat de echo zo mooi was burdie
O+ grappig om de gelijkenissen nu al te zien
  woensdag 20 juli 2016 @ 19:58:26 #6
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_163888125
Wauw ggirl! Gefeliciteerd! O+
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_163888289
Wauw Ggirl! Dat was toch even schrikken denk ik :D Wat fijn dat het zo goed is gegaan! Gefeliciteerd *O*
pi_163888360
Wauw GGirl, wat spannend ineens. Maar gefeliciteerd! *O*

En Burdie, fijn van de leuke mooie echo!
  woensdag 20 juli 2016 @ 20:24:15 #9
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_163888899
Ggirl gefeliciteerd *O* Wat een verrassende wending ( :+ ) super dat een gewone bevalling geslaagd is!
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_163889143
Ggirl omg wat een overval en omg you did it!! O+ *O*
Hoop dat jullie gauw naar huis mogen!
  woensdag 20 juli 2016 @ 20:38:07 #11
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_163889338
Gefeliciteerd Ggirl!! Wat een verhaal!
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_163889531
Ggirl, gefeliciteerd met je dochter *O*
pi_163889830
Ggirl, gefeliciteerd!! En ineens in stuit joh, das ff schakelen. Hopelijk morgen naar huis! *O* *O*

En toen stond ik op 5 :o
Morgen weer vk controle, blijf het toch maar spannend vinden met bloeddrukgedoe enzo.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_163889934
Wauw, Ggirl, wat een verhaal! Gefeliciteerd, geweldig gedaan, een goed herstel gewenst!
pi_163890059
Marjo en dan werkt dit weer zeker ook niet echt mee? -O-

Alles tegen mekaar open hier .. maar afkoelen ho maar :{w
kga zo lekker onder een koude douche en dan zien we wel wat de nacht brengt ^O^
pi_163890168
Ik voel me verre van rustig en ontspannen met dit weer nee. Vandaag bij mijn ouders was ok, maar nu weer thuis en pffff, HEET. 29 graden binnen nu. Alles open maar ook hier koelt het niet af.
VK afspraak is gelukkig wel al vroeg (10 uur) dus hoef er niet de hele dag tegenop te zien.
pi_163890722
Het gaat ineens hard hè marjolijntje.
Fijn dat je controle morgen al vroeg is. Ik mag morgen ook weer.

Aangezien ik vanaf 19 uur steeds harde buiken heb zat ik me ineens te bedenken dat het wel handig kan zijn om een fijne weeën timer op me tel te zetten. Iemand tips?
Ik zou het wel fijn vinden als je er 1 hebt die een overzicht geeft en die je tussendoor ook af kan sluiten om ff wat anders te doen op je tel. Maar ik weet niet of die bestaat :D
pi_163891529
Gefeliciteerd Ggirl!

Plaats 3 alweer. Ik heb nog helemaal niet het gevoel alsof het bijna zover is. Ik ben alleen wat sneller moe, maar verder voel ik me eigenlijk gewoon goed. Dus niet echt het idee dat ik "hoogzwanger" ben :P. Vandaag wel de telefoonnummers van de kraamzorg en verloskundige op de koelkast geplakt voor mijn man :+ das al iets he hahaha
pi_163891894
Wow, wat een verrassing ineens Ggirl! :o Gefeliciteerd met je dochter *O*
pi_163891948
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 21:47 schreef Miezziej het volgende:
Gefeliciteerd Ggirl!

Plaats 3 alweer. Ik heb nog helemaal niet het gevoel alsof het bijna zover is. Ik ben alleen wat sneller moe, maar verder voel ik me eigenlijk gewoon goed. Dus niet echt het idee dat ik "hoogzwanger" ben :P. Vandaag wel de telefoonnummers van de kraamzorg en verloskundige op de koelkast geplakt voor mijn man :+ das al iets he hahaha
Ik plakte ze gisteren (of nouja, vk, doula en fotograaf, kraamzorg bellen we als de baby er is ;) ) op de kast naast de computer van vriend :D
pi_163892084
Ik had net een stukje slijmprop te pakken :Y)
Dus vent nog snel wat klusjes gedaan :')

Die telefoonnummers zal ik morgen ook eens regelen ja...
Vluchttas ben ik van de week al mee begonnen, dus dat zal ik ook eens afmaken.
pi_163892272
Ah ben ik dus niet de enige die bezig was met telefoonnummers :D

"normaal" ben ik best een gestresst persoon en nu ben ik vreemd genoeg vrij relaxed. Hoe wel niet alles perfect klaar is, is het wel klaar genoeg voor de bevalling vind ik :+. Terwijl ik normaliter alles tot in de puntjes geregeld wil hebben :D
  woensdag 20 juli 2016 @ 22:15:12 #23
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163892341
Ggirl wat doe je nu? Gefeliciteerd w/

Heel fijn avondje op terras gehad met vriendin met aansluitend een wandeling door de binnenstad. Daar knapt een mens van op! En lekker koel nu O+
pi_163892752
Ggirl, Gaddle gefeliciteerd! *O* O+ *O*
pi_163893619
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 20:24 schreef Chanty het volgende:
Ggirl gefeliciteerd *O* Wat een verrassende wending ( :+ ) super dat een gewone bevalling geslaagd is!
_O-

Gefeliciteerd Ggirl!
pi_163895795
Ggirl! Gefeliciteerd, snellerd! Leuke naam ook, staat bij ons ook hoog op het lijstje!
pi_163895847
Ik had vandaah voor het eerst dikke voeten! En ook benauwd een beetje. Mijn mama vond het wel vroeg, moet nog 12 weken. Maar ik ben ook wel erg druk geweest vandaag op werk en dan die hitte.. Hopelijk morgen minder, vannacht maar met kussen onder voeten slapen
  donderdag 21 juli 2016 @ 00:12:54 #28
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_163895893
Ik heb t ook al de hele dag benauwd justme en ik moet nog 16 weken ;)
Gelukkig geen dikke voeten,wel wat dikke vingers
pi_163897030
Gefeliciteerd, G!
Bijzonder verhaal. Veel geluk samen.

Die snelle bevallingen lijken wel een hype hier in dit topic ;)
pi_163898086
Pfff nachtploeg hier! Kan echt niet slapen, dikke voeten trekt nog niet weg, kreeg net ook last van mijn enkel, voeten nog maar wat hoger gelegd. Word nu ook weer benauwd qua ademhaling. Super irritant, want morgen weer drukke dag op werk en aannemer zal weer om 7:30 op de stoep staan dus eigenlijk moet ik dan al gewassen en gestreken naast mijn bed staan.. Pffffff gaaaaap haha! Hoop dat t snel wat koeler wordt qua weer!
  donderdag 21 juli 2016 @ 06:10:04 #31
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163898243
Hoop het ook Justme! Nog steeds warm daar? Hier is het heerlijk afgekoeld. Mocht je dit nu nog een dagje hebben dan ff aan een belletje trekken hoor. Succes vandaag!

Durf het bijna niet te zeggen maar heerlijk geslapen! En het huis is weer koel :)
  donderdag 21 juli 2016 @ 06:17:15 #32
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163898251
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 01:18 schreef Arja het volgende:
Gefeliciteerd, G!
Bijzonder verhaal. Veel geluk samen.

Die snelle bevallingen lijken wel een hype hier in dit topic ;)
Dat moest wel, gezien jouw bevalling. Om het gemiddelde recht te trekken ;)

Hoe gaat het met jou/jullie?
pi_163898554
Gefeliciteerd Ggirl!
pi_163898646
Quoi fijn dat jij wel goed geslapen hebt! Het is nog steeds heet hier, vannacht toen ik er uit waa ook. Voeten is wel ietsje minder nu, maar ben nog steeds wel benauwd. Morgen moet ik toch al naar de verloskundige dus ik zal het dan zeker even zeggen!
pi_163898765
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 21:07 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik voel me verre van rustig en ontspannen met dit weer nee. Vandaag bij mijn ouders was ok, maar nu weer thuis en pffff, HEET. 29 graden binnen nu. Alles open maar ook hier koelt het niet af.
VK afspraak is gelukkig wel al vroeg (10 uur) dus hoef er niet de hele dag tegenop te zien.
Spannend Marjolijntje, ik hoop dat alles goed is.

Ik moet zo ook, zal wel flink aangekomen zijn met al dat vocht. Hier is het ook niet echt afgekoeld helaas. Vooral mn vingers doen zeer, constant het gevoel dat ze slapen -O-
pi_163898780
Sterkte voor alle dames met klachten van de warmte! Het wordt nu gauw weer wat beter te doen denk ik.

Dan toch wel weer blij met mijn herfst/winterkindjes, nog niet zwanger genoeg om er veel last van te hebben. Vandaag 17 weken. Ik zeg het elke week, maar het gaat zo hard!

*waterijsjes in topic leg*
  donderdag 21 juli 2016 @ 08:28:42 #37
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163898826
Bleh, hier is het ook nauwelijks afgekoeld. Ik heb niet zo heel goed geslapen en kuiken is ook chagrijnig :'). Hij was gisteren mee naar de echo en was na afloop een beetje van slag, ik denk omdat hij nu gezien heeft dat er een ander kindje in mijn buik zit... Het concept 'baby in buik' was kennelijk vooral leuk in theorie :').
Ik heb enorme buikpijn vandaag, dus ga rustig aan doen, voor zover dat kan.
KuikenGuppy
pi_163898893
Hier ook nog niet echt afgekoeld, dus vandaag ook maar even rustig aan doen.
Steken in zij en strak gevoel buik dus zal wel weer gaan groeien :P

Zal even wennen zijj voor kuiken, Saar heeft het nu 2x gezien maar vind t niet boeiend... :')
S. 2014
J. 2016
pi_163898903
Meld!

Succes straks Marjolijntje!
:* voor de gene die weer slecht geslapen hebben.
Ik sluit me aan bij Quoi, heerlijk geslapen. Kamer was goed afgekoeld gelukkig.
  donderdag 21 juli 2016 @ 08:44:43 #40
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163898965
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 08:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hier ook nog niet echt afgekoeld, dus vandaag ook maar even rustig aan doen.
Steken in zij en strak gevoel buik dus zal wel weer gaan groeien :P

Zal even wennen zijj voor kuiken, Saar heeft het nu 2x gezien maar vind t niet boeiend... :')
Het was echt bij de 3D beelden dat het kwartje viel. Hij wilde meteen met mij knuffelen en was bij thuiskomst echt van slag; steeds knuffelen en bij mij wegkruipen.... Zal wel goed komen hoor, maar vond het wel sneu!

Mijn nesteldrang is het er helemaal niet mee eens dat ik de hele week al nauwelijks wat in huis heb kunnen doen, dus zo maar eens kijken of ik even wat nuttigs kan ondernemen voor het weer echt warm wordt ;).
KuikenGuppy
pi_163898972
Hier nu nog maar 26 graden binnen. En dat nadat de hele nacht alles op stond :') Echt dikke faal..
F. gaat zo met mijn broertje en zijn vriendin mee naar het strand, die stuitert al lekker rond O+

Vocht vasthouden valt hier heel erg mee gelukkig! Een heel klein beetje merk ik het aan mijn voeten, maar slippers staan nog steeds op hun strakste gaatje. En gewicht geen idee, ik heb nog geen enkele keer op de weegschaal hoeven staan bij vk.

Verder doe ik nu heel hard mn best om mn zen te bewaren voor straks, mijn doula gaat ook mee. Heel fijn, hebben doula en vk elkaar ook vast even gezien :)
pi_163899012
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 08:44 schreef Burdie het volgende:

[..]

Het was echt bij de 3D beelden dat het kwartje viel. Hij wilde meteen met mij knuffelen en was bij thuiskomst echt van slag; steeds knuffelen en bij mij wegkruipen.... Zal wel goed komen hoor, maar vond het wel sneu!

Mijn nesteldrang is het er helemaal niet mee eens dat ik de hele week al nauwelijks wat in huis heb kunnen doen, dus zo maar eens kijken of ik even wat nuttigs kan ondernemen voor het weer echt warm wordt ;).
Oh... ben benieuwd hoe ze daar op reageert zaterdag.

Als je buikpijn hebt is een rustig dagje misschien niet zo'n slecht plan :P

Succes straks marjolijntje.
S. 2014
J. 2016
pi_163899080
Ggirl wat een bevalling! Gelukkig is zijn jullie er beiden goed uitgekomen en hopelijk kunnen jullie vandaag lekker naar huis! *O*
pi_163899111
Hier vannacht met alle ramen open geslapen maar dat gaf nauwelijks verkoeling en ik werd lek geprikt door de muggen }:|
toen de ventilator aan gezet.. oordoppen in en voor mijn doen best aardig geslapen ^O^

Mijn oudste is wel helemaal hoteldebotel van de baby. Die is ook continu met der pop een rollenspel aan het spelen inclusief boertje laten :D
Mijn jongste attendeer ik wel heel vaak op de baby in de buik.. aangezien hij daar nogal lomp mer is :') . Maar het is veel te abstract voor hem. Maar dat komt vast goed ^O^

Ik ga alles weer dicht maken hier want uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat het howr vandaag weer richting de 28 graden gaat
pi_163899290
Het duurde even voordat ik sliep maar daarna heerlijk geslapen ondanks de hitte.
Nu alleen de vraag wat trekken we aan.. Heb etentje vanavond en wil er leuk uit zien alleen pas ik niks meer wat bij dit weer past }:| en in het dorp hadden ze ook niks wat ik pas.

Ik kan mij voorstellen dat het voor kindjes ineens heel echt wordt met een 3d echo burdie, maar het komt vast goed :)
pi_163899329
:* voor alle slechte nachten en het vocht vasthouden

Hier koelde het tegen de ochtend pas af en het is nu heerlijk in de tuin.

Marjolijntje succes dadelijk bij de vk. Hopelijk is je bloeddruk netjes.
Veel plezier op het strand vandaag

Burdie rustig aan doen als je al last heb van je buik! Het huishouden loopt (helaas) niet weg.
Wat sneu dat je peuter er een beetje door van slag was na de echo.
Mats snapt er nog niks van. Hij heeft het wel steeds over de baby in mama's buik maar ik betwijfel of hij het echt snapt. Hij moet ook niks van zijn nichtje weten, neefje van zijn leeftijd is veel leuker.
pi_163899379
Haha Burdie, eerst zeg je dat je rustig aan moet doen vanwege erge buikpijn en een kwartier later wint je nesteldrang het o|O :D

Succes bij de vk straks Marjolijntje!

Geloof dat mijn buik echt aan het groeien is, want ik stoot de laatste week steeds vaker ergens met mijn buik tegenaan. Zit nog niet echt in mijn systeem dat ik uitsteek :P
  donderdag 21 juli 2016 @ 09:27:45 #48
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_163899467
Gaddle en Ggirl gefeliciteeeeeeeerrd!! *O* *O*

Iedereen die het nodig heeft sterkte met de hitte!
Burd hopelijk doet een rustig dagje je goed en kan kuiken gaan wennen nu hij echt door heeft dat er een baby in je buik zit :)
Twink wat schattig dat spelen met d'r pop O+

Hier gisteren een goede 20 weken echo gehad! En daarna lekker afgekoeld met Vv in 't zwembad ^O^
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  donderdag 21 juli 2016 @ 09:32:12 #49
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163899523
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 09:21 schreef Mies_poes het volgende:
Haha Burdie, eerst zeg je dat je rustig aan moet doen vanwege erge buikpijn en een kwartier later wint je nesteldrang het o|O :D

Succes bij de vk straks Marjolijntje!

Geloof dat mijn buik echt aan het groeien is, want ik stoot de laatste week steeds vaker ergens met mijn buik tegenaan. Zit nog niet echt in mijn systeem dat ik uitsteek :P
Ik ben heel rustig aan aan het nestelen! Heb al welgeteld één lamp gepoetst (glimt wel heel mooi) en een grote plas opgedweild (kuiken heeft geen luier aan. Maar bah :P).

Irritant hè, die in de weg zittende buik :').

Fijn van de goede SEO, Rady!
KuikenGuppy
pi_163899646
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 09:32 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik ben heel rustig aan aan het nestelen! Heb al welgeteld één lamp gepoetst (glimt wel heel mooi) en een grote plas opgedweild (kuiken heeft geen luier aan. Maar bah :P).

Irritant hè, die in de weg zittende buik :').

Fijn van de goede SEO, Rady!
Haha, dit tempo moedig ik aan 8-)

Mijn lijf is deze week best stabiel dus ik ga ook maar eens een poging wagen.
pi_163899656
Dat moment dat je je auto netjes parkeert op de parkeerplaats .. tussen allemaal andere auto's .. de deur open doet .. en beseft dat je je auto heeeeeelemaal achteraan ergens only the lonely neer moet zetten omdat je anders niet voldoende ruimte hebt om uit te stappen en klem komt te zitten :')

Dan besef je pas dat je buik iets groter is als in je verbeelding en inschattingsvermogen :')
pi_163899768
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 09:40 schreef Twinkle20 het volgende:
Dat moment dat je je auto netjes parkeert op de parkeerplaats .. tussen allemaal andere auto's .. de deur open doet .. en beseft dat je je auto heeeeeelemaal achteraan ergens only the lonely neer moet zetten omdat je anders niet voldoende ruimte hebt om uit te stappen en klem komt te zitten :')

Dan besef je pas dat je buik iets groter is als in je verbeelding en inschattingsvermogen :')
Laatst bij het ziekenhuis heb ik zelfs een buikspier verrekt omdat ik niet uit de auto kwam :') man nog vragen, kun je er zo uit of moet ik 'm anders parkeren? Nee joh dat lukt wel. Niet dus :')
pi_163900078
Hier geen afkoeling te bekennen ;(
We moeten maar eens een ventilator gaan kopen denk ik :P

Soms merk ik dat ik een harde buik heb, omdat ik dan toevallig mijn hand op mijn buik heb. Verder merk ik er vrij weinig van :@
pi_163900704
Controle was goed. Ze kon alleen het hartje niet vinden :'( bleek de doppler niet goed. Snel een andere doppler gepakt en toen hoorde ze het gelukkig gelijk. Jemig he -O- ik was blij dat ze mijn bloeddruk daarvoor al gemeten had :')

Vanaf nu iedere week
pi_163901062
quote:

Of dat je uit wilt stappen maar bij t open doen van de deur beseft dat je er met je dikke buik zo niet uit kunt en de auto dus ergens anders moet zetten..... :@
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
  donderdag 21 juli 2016 @ 11:06:53 #56
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_163901087
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 11:05 schreef Ereshkigal het volgende:

[..]

Of dat je uit wilt stappen maar bij t open doen van de deur beseft dat je er met je dikke buik zo niet uit kunt en de auto dus ergens anders moet zetten..... :@
Dat zegt ze toch :+

Gefeliciteerd Ggirl!!
pi_163901128
Ja dat gebeurde dus idd :+

Fieder o man dan schrik je je toch ook het apelazerus :o . Gelukkig dat alles goed was! ^O^
pi_163902103
Meld!

Ik heb gisteren mijn kind omver gebonkt met mijn buik :') telt dat ook?

Hitte is hier ook echt slecht te doen. Niemand slaapt goed, W heeft hitteuitslag, het huis is lastig te koelen als het pas koel word na 2 uur snachts :(.

Morgen arriveert de cavalerie O+ in de vorm van mijn ouders. Achtervang en W-animatie! *O* en geen moment te vroeg moet ik zeggen, mijn buik rommelt sinds gisteren en ik voel dat er ingedaald wordt. An sich allemaal mooi, maar in de speeltuin toch niet zo prettig. :P
pi_163902177
Poeh wat schrikken Fieder!

Fijn dat je lekker wat hulp krijgt Crump!

Ik ben ineens zoooooo moe. Zo alles overheersend moe. Ik ga een tostie in m'n mik douwen en slapen. En daarna bevallen. (I wish :') )
pi_163902215
Ja en nou wil ik een tosti :(

Of 3. :(
pi_163902247
quote:

Hahaha! Oja, díe fase ;(

Gefeliciteerd Ggirl! Heb je het goed ervaren?
pi_163902256
Sorry :+
Ik heb echt zo totaal geen eetlust met die hitte. Maarja er moet toch wat binnenkomen he.
  donderdag 21 juli 2016 @ 12:00:00 #63
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_163902258
Fien dan wel ff een tosti hawaii ervan maken hé! Ananas :Y)
Crump goed vooruitzicht!! ^O^ Spannend, gerommel :)
Fieder dat is niet goed voor je bloeddruk nee! Gelukkig niks aan 't handje :)
pi_163902293
Hier ook weer een sticker binnen. Bloeddruk blijft mooi en de harde buiken van gisteren was waarschijnlijk het indalen want baby ligt nu vibi *O*
Wel een receptje gekregen ivm een laag ijzer.

Kind omstoten met je buik :') herkenbaar

Crump wat fijn dat er hulptroepen komen ^O^
Ik ben aan het aftellen, nog maar 7.5 dag alleen met Mats thuis :') verder hou ik zielsveel van hem hoor :+
  donderdag 21 juli 2016 @ 12:03:47 #65
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163902353
Goede timing van de hulptroepen Trump!

Ik heb geen idee meer waar die kleine man ligt. Ik voel schopjes overal! Ben erg benieuwd als ik naar de vk ga maandag.

Voor mensen die nog een serie zoeken, van muziek houden en lichtelijk nostalgisch van aard zijn, zoals ik, een tip: Cilla! Te vinden via uitzending gemist :)
pi_163902401
Ik heb geen tosti ijzer. Grill aanzwengelen is belachelijk in de hitte he? :')

Ikke :* tis ook lastig. Gelukkig wil W nog wel lekker boekjes lezen enzo. Ook kijkt hij deze week meer tv dan ooit in zijn leven geloof ik :') want normaal hou ik zijn dagen scherm-arm. Ik doe er nu maar niet te moeilijk over, want straks zal het ook wel moeten als ik ooit nog eens wil douchen ofzo. :P

Trump! :D :'( wtf.
pi_163902469
Tosti maken in een koekenpan? :9

Ik heb het zo heet ;(
Man heeft cursus, hopelijk is die snel klaar zodat we een ventilator kunnen kopen :') Zie mezelf er niet echt mee fietsen :+
  donderdag 21 juli 2016 @ 12:10:05 #68
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163902516
Trump ( :') ) laat de hulptroepen morgen een tosti-ijzer voor je halen :7.
KuikenGuppy
pi_163902557
Beter van niet burd. Ik voorzie dat ik dan net zo vierkant word als die tosti's op termijn. :')

Gewone boterham dan maar.
pi_163902722
Haha Crump _O- .. babybump. Fijn van de hulptroepen!

Ikke heeft je wederhelft dan vakantie over 7 dagen? Aftellen!

Ja hier slapen ze door de hitte (denk ik) minder en da's te merken ook. Zolang ik ze entertain gaat het nog wel maar o wee als ik het ook maar in mijn hoofd haal om mijn boek of tijdschrift te gaan lezen :X ... bijna tijd voor het middagdutje :7
pi_163902971
Poeh ik geloof dat ik ff gek word.
We zaten een week of 3 geleden bij m'n schoonouders aan tafel en toen ging het over de bevalling. Toen zeiden wij, ja we bellen pas als hij geboren is en ik opgefrist enzo ben. We willen liever niet meteen bezoek maar de eerste 2 uurtjes even samen zijn en daarna zijn jullie welkom, dat geldt ook voor m'n eigen ouders. Toen was schoonmoeder een beetje beledigd. Je gaat ons toch wel vertellen als het begonnen is? Dan kunnen we er rekening mee houden. Waarop wij zeiden, nee we houden dat voor ons zelf. Ik vind het geen prettig idee als mensen weten dat ik aan het bevallen ben en ze daardoor misschien stress hebben omdat het wel eens lang kan duren en ze dan misschien toch maar vast naar het ziekenhuis komen ofzo. Ze reageerde nogal gepikeerd en ze vond het maar raar. Prima, mag zij vinden. Nu gaat ze echter iedere ochtend appen in de familie app. Lekker geslapen? Gaan jullie nog wat leuks doen? Trek je het met de warmte? Normaal doet ze dat echt nooit en ik probeer het ook maar op te vatten als oprechte intresse maar als we om wat voor reden ook 2 uur lang niet reageren gaat ze m'n vriend bellen, waarom we niet reageren. Toen zei hij, mam je hoeft niet zo onopvallend te gaan zitten vissen steeds. We snappen dat het spannend is en dat het goed bedoeld is maar zoals we al hebben aangegeven horen jullie het pas als hij geboren is. Je bent de eerste die t hoort echt. Ja maar ik ben gewoon zo nieuwsgierig was haar antwoord. Staat ze net ineens onaangekondigd op de stoep. Ze wilde even het geluid horen van onze deurbel, want zij moesten een nieuwe??? Ik voel me zo echt op de huid gezeten en of we continue gecontroleerd worden.
pi_163903101
Fien ik zeg dat het tijd is om die zwangerschapsassertiviteit te misbruiken en niet te zuinig ook :( ... dat heb je niet voor niets gekregen. Jullie hebben al meerdere malen op een heel nette manier aangegeven hoe jullie erin staan en zij walst daar in mujn ogen heel onrespectvol keihard overheen.

En mocht dat niet helpen dan gaat zon telefoonnummer op block bij mij.. tijdelijk. Wie niet horen wil moet maar voelen.

Kun je van tevoren via een raam of net wat zien wie er aan de deur staat? Zodat je hem de volgende keer gewoon lekker niet open doet? :6
pi_163903134
Fien, dat is niet fijn! Mijn moeder vindt het ook niet tof als we pas na twee uur na de geboorte bellen, zeker ook omdat ze 1.5 uur moet reizen. Jammer voor haar :) Wij doen het op onze manier, net als jij en de rest heeft zich maar aan te passen.
Die appjes van haar :X ik zou even heel duidelijk maken dat ze daar mee moet stoppen. Snap dat het allemaal goed bedoeld is en ook voor haar heel spannend is, maar ze heeft maar te respecteren dat jullie het op jullie manier doen.
Om dat laatste moest ik wel even lachen :@ langskomen om het geluid van de deurbel te horen :') Heel irritant! Ik zou haar toch even duidelijk maken dat ze hier ook mee moet stoppen.
pi_163903189
Fijn dat je baby is ingedaald Ikke, hij weet de uitgang te vinden *O*

Ik ging net even oefenen met onze Maxi Cosi in de auto zetten en dat is maar goed ook, want de gordel is te kort. Dus of het kind moet voorin, maar de airbag kan niet uit dus dat wil ik niet, of ze moet in het midden, maar het midden is verhoogd dus dat is ook niet ideaal. Zie op internet dat er genoeg met hetzelfde probleem hebben gezeten dus er zijn genoeg oplossingen, ik had dit alleen even snel willen doen en van mijn to do lijstje halen. Fail :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Mies_poes op 21-07-2016 13:18:00 ]
  donderdag 21 juli 2016 @ 12:40:02 #75
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163903213
Hoezo goed bedoeld? Volgens mij is dat helemaal niet goed bedoeld maar flink egocentrisch gedrag.

Molo kort door de bocht, I know :+
Maar ik zou zoiets rete irritant vinden en zoals hierboven al gezegd, grenzen aangeven en dan maar als botte Harry, belachelijk gedrag dit hoor.
Snap echt niet dat mensen denken dat dat zo maar kan :N

(Net als onze gluurburen die terwijl we 1 minuut thuis waren en mijn man de spullen net uit de auto aan het halen waren al aanbelden met de vraag of 'ze even mochten kijken'. Lazer op man :') )
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_163903248
Wat irritant! Ik zou gewoon zeggen de volgende keer, Ma als je zo doorgaat bellen we je pas de volgende dag!

Wij bellen ook pas later hoor, Mijn ouders wel snel maar daar zit onze oudste dan, en die wil ik gewoon zien dan. Maar mijn ouders snappen ook dat we dan eerst even met zn 4en willen zijn.
S. 2014
J. 2016
pi_163903293
Ik wil ook niet lelijk doen en de bitch uithangen. Ik hou het graag gezellig zo net voor hij komt. Ik snap het ook ergens wel. Het is ook super spannend als je eigen kind een kind krijgt en het is ook vast goed bedoeld. Maar ik zou het idd wel fijn vinden als onze wensen gerespecteerd worden. Zij hebben het toendertijd misschien anders gedaan en op hun manier en wij doen het op onze manier. Ze is ook best bang geloof ik dat mijn ouders voorgetrokken gaan worden en wel weten wanneer het begonnen is ofzo, maar ook die krijgen het niet te horen hoor. Ze worden allemaal pas ruim na de geboorte gebeld en dan zijn ze van harte welkom.
pi_163903439
Mijn man heeft per 4 augustus vrij.
Maar Mats gaat elke vrijdag naar t kdv dus nog 7 dagen alleen hierna.
Vervelend dat jullie Kids z'n last hebben van de hitte met het slapen. Dat merk je overdag dan zo goed.

Tosti :9~ helaas net mijn brood op

Miezziej ga maar niet in je 1tje slepen met een ventilator. Kan je m niet online bestellen zodat die morgen binnen komt?
En nu even een lauwe douche nemen?

Crump fijn dat W lekker boekjes kan lezen. Mijn stuiterbal heeft daar de rust niet voor. Die wil voetballen, overgooien, klimmen op op de glijbaan enz
Nu mogen ze best wel wat meer tv kijken toch. Als alles straks weer "normaal" is dan kunnen ze weer wat anders gaan doen.

Fien :o wat een mens. Gewoon niet meer antwoorden op de app en ik zou het toch een keer heel vriendelijk maar duidelijk zeggen dat je je er niet prettig bij voelt. Ik snap echt niet dat zulke mensen bestaan
pi_163903464
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 12:38 schreef Mies_poes het volgende:
Fijn dat je baby is ingedaald Ikke, hij weet de uitgang te vinden *O*

Ik ging net even oefenen met onze Maxi Cosi in de auto zetten en dat is maar goed ook, want de gordel is te kort. Dus of het kind moet voorin, maar de airco kan niet uit dus dat wil ik niet, of ze moet in het midden, maar het midden is verhoogd dus dat is ook niet ideaal. Zie op internet dat er genoeg met hetzelfde probleem hebben gezeten dus er zijn genoeg oplossingen, ik had dit alleen even snel willen doen en van mijn to do lijstje halen. Fail :')
een base kopen met je wel een mc met van die ijzeren stangen eronder hebben (cabriofix of pebble). Heb je isofix in de auto? Jullie hebben toch geen Volvo? Wij hadden daar toen problemen.
  donderdag 21 juli 2016 @ 12:52:27 #80
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163903484
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 12:44 schreef Fien10 het volgende:
Ik wil ook niet lelijk doen en de bitch uithangen. Ik hou het graag gezellig zo net voor hij komt. Ik snap het ook ergens wel. Het is ook super spannend als je eigen kind een kind krijgt en het is ook vast goed bedoeld. Maar ik zou het idd wel fijn vinden als onze wensen gerespecteerd worden. Zij hebben het toendertijd misschien anders gedaan en op hun manier en wij doen het op onze manier. Ze is ook best bang geloof ik dat mijn ouders voorgetrokken gaan worden en wel weten wanneer het begonnen is ofzo, maar ook die krijgen het niet te horen hoor. Ze worden allemaal pas ruim na de geboorte gebeld en dan zijn ze van harte welkom.
Je bent te lief jij :P
pi_163903720
Oh fien, wat irritant zeg! Ik blij dat mijn moeder niet zo is, en dat ik geen sm heb :+
Dat word nog wat na de geboorte....hier kwamen schoonouders toen ook 2 keer per dag...zout op zeg, ga wat nuttigs doen :{w nu dus geen last meer van :+

Hier vannacht geen oog dicht gedaan...alle ramen open maar er stond geen wind 8)7

Ik dacht even mooi bij action een waterdichte molton te scoren voor ons tweepersoonsbed...maar helaas verkopen ze dat niet }:| zo'n zeiltje in bed vond ik echt geen succes, dat kraakt en glijdt en zweet.
pi_163903770
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 12:52 schreef Molo het volgende:

[..]

Je bent te lief jij :P
Nou m'n schoonmoeder is geen slecht mens. Ze is alleen in heel veel dingen raar of onhandig. Ze is ondertussen wel een kraammand aan het maken en daar stopt ze dan heel veel tijd energie en liefde in, ze koopt dan niet zomaar dingen maar echt wel dingen naar mijn smaak enzo. We mogen altijd aanschuiven met eten. Naar andere mensen is ze ook altijd super attent en lief. Alleen ze weet graag ook alles en wij wonen in een klein dorp en alle laatste roddels weet ze altijd. Dus graag wilt ze dus ook weten wanneer de bevalling is begonnen omdat ze gewoon graag alles weet. Zelf heeft ze een moeder gehad die haar verstoten heeft toen ze 10 was en daardoor heeft ze wel een beschadiging opgelopen en kan ze soms (vaak) nogal onhandige opmerkingen maken of rare dingen doen. Ik weet gewoon dat ze het niet slecht bedoelt. Ik spui liever even hier en lucht hier m'n hart, dan dat ik boos op haar ga worden en haar kwets want ik weet dat het uit een goed hart komt.
  donderdag 21 juli 2016 @ 13:04:22 #83
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_163903785
Zo Fien, die schoonmoeder van jou zeg....het is bijna grappig!

GGirl en Gaddle nog gefeliciteerd *O*
Blood for breakfast, blood for lunch
  donderdag 21 juli 2016 @ 13:07:46 #84
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163903903
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 13:03 schreef Fien10 het volgende:

[..]

Nou m'n schoonmoeder is geen slecht mens. Ze is alleen in heel veel dingen raar of onhandig. Ze is ondertussen wel een kraammand aan het maken. We mogen altijd aanschuiven met eten. Naar andere mensen is ze ook altijd super attent en lief. Alleen ze weet graag ook alles en wij wonen in een klein dorp en alle laatste roddels weet ze altijd. Zelf heeft ze een moeder gehad die haar verstoten heeft toen ze 10 was en daardoor heeft ze wel een beschadiging opgelopen. Ik weet gewoon dat ze het niet slecht bedoelt maar dat dit gewoon weer onhandig handelen is. Ik spui liever even hier en lucht hier m'n hart, dan dat ik boos op haar ga worden en haar kwets want ik weet dat het uit een goed hart komt.
Dat maakt het wel wat begrijpelijker met zo'n verhaal/achtergrond. Maar grenzen geven jullie aan en hebben ze echt gewoon te respecteren.

Zo'n kraammand is wel heel tof trouwens, heeft mijn schoonmoeder ook gemaakt voor ons. Spullen voor de baby, en voor onszelf, heel erg lief O+
pi_163903952
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 13:07 schreef Molo het volgende:

[..]

Dat maakt het wel wat begrijpelijker met zo'n verhaal/achtergrond. Maar grenzen geven jullie aan en hebben ze echt gewoon te respecteren.

Zo'n kraammand is wel heel tof trouwens, heeft mijn schoonmoeder ook gemaakt voor ons. Spullen voor de baby, en voor onszelf, heel erg lief O+
Ik ben heeeel benieuwd hahah want ik weet van m'n eigen moeder dat ze er een gemaakt heeft, van een vriendin weet ik het en van 1 van m'n schoonzussen weet ik het.
Kadootjes!! *O*
  donderdag 21 juli 2016 @ 13:10:05 #86
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163903977
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 13:02 schreef angelatje het volgende:
Oh fien, wat irritant zeg! Ik blij dat mijn moeder niet zo is, en dat ik geen sm heb :+
Dat word nog wat na de geboorte....hier kwamen schoonouders toen ook 2 keer per dag...zout op zeg, ga wat nuttigs doen :{w nu dus geen last meer van :+

Hier vannacht geen oog dicht gedaan...alle ramen open maar er stond geen wind 8)7

Ik dacht even mooi bij action een waterdichte molton te scoren voor ons tweepersoonsbed...maar helaas verkopen ze dat niet }:| zo'n zeiltje in bed vond ik echt geen succes, dat kraakt en glijdt en zweet.
Ik heb een waterdichte molton bij wehkamp besteld. Voelt niet krakerig aan. Misschien een tip?

Fien, je bent een lieverd!

En pling, daar komt alweer een sms van míjn moeder :P
  donderdag 21 juli 2016 @ 13:10:34 #87
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163903984
Mijn schoonmoeder wilde destijds graag gebeld worden als de bevalling was begonnen, dan kon ze vast deze kant op rijden. We hebben toen maar gewoon gezegd dat we ons best zouden doen. Uiteindelijk voelde het helemaal niet goed om wie dan ook te bellen en er was ook niet echt gelegenheid voor, dus iedereen heeft pas de volgende ochtend een telefoontje gehad dat kuiken was geboren O+ (dat was zo leuk, dat bellen O+!)
Ik ga dit keer ook niemand vooraf bellen, ze horen het wel weer als mini geboren is.
KuikenGuppy
pi_163904057
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 12:51 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

een base kopen met je wel een mc met van die ijzeren stangen eronder hebben (cabriofix of pebble). Heb je isofix in de auto? Jullie hebben toch geen Volvo? Wij hadden daar toen problemen.
We hebben een Maxi Cosi Pebble en geen isofix. Lekker duur om nog zo'n base te moeten kopen :{ Misschien kunnen we ook wel een andere gordel nemen of zo.
  donderdag 21 juli 2016 @ 13:14:38 #89
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163904096
Zo'n base is vaak voor een prikkie tweedehands te vinden en je zet de MC dan echt een stuk sneller en makkelijker in en uit de auto. Ik zou dat echt aanraden :Y.
KuikenGuppy
pi_163904107
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 13:13 schreef Mies_poes het volgende:

[..]

We hebben een Maxi Cosi Pebble, geen isofix. Lekker duur om nog zo'n base te moeten kopen :{ Misschien kunnen we ook wel een andere gordel nemen of zo.
Wij moesten ook een base. Een voordeel de base die jij nodig hebt. Een base die met de gordel vast gezet wordt is tweedehands niet zo duur. Die van ons is al weg anders had je hem mogen lenen.
  donderdag 21 juli 2016 @ 13:18:49 #91
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163904210
't Is veiliger ook, met base. Dan zit je MC altijd goed vast (kan maar op één manier).
KuikenGuppy
pi_163904259
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 13:18 schreef Burdie het volgende:
't Is veiliger ook, met base. Dan zit je MC altijd goed vast (kan maar op één manier).
Hm. En zo'n tweedehands base is even veilig als een nieuwe neem ik aan? Een tweedehands Maxi Cosi niet, maar dat geldt vast niet voor een base?
  donderdag 21 juli 2016 @ 13:22:50 #93
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163904332
Wij gaan ook nog even zo'n base scoren op marktplaats :Y
pi_163904343
Dank Fien. Bij het lezen van de deurbelsmoes ging m'n thee over m'n scherm :') .
pi_163904378
Tweedehands Base is inderdaad net zo veilig. En het geld zo waard! Ik zweer bij dat ding!

Wel goed kijken welke je nodig hebt, de easybase, easyfix of familyfix. Afhankelijk van isofix/gordel en type maxicosi.
pi_163904463
Mijn moeder en schoonmoeder bewegen gelukkig redelijk mee. Ik weet dat mijn schoonmoeder graag bij de bevalling wil zijn (als in, in de kamer), maar dat wil ik niet. Of we haar bellen wanneer het begonnen is ligt er aan.
Mijn moeder komt 6 augustus naar Nederland maar verblijft 2 weken in het huis van een vriendin van haar.

Ik heb het idee dat ik nog wel even zwanger zal zijn. Maar stiekem wil ik eerder bevallen, ook al is het 6 augustus 23.59 :'). Kan ik het inwrijven bij mijn schoonzus dat Nederlanders ook te vroeg kunnen bevallen :') :@
pi_163904476
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 13:23 schreef Razztwizzle het volgende:
Dank Fien. Bij het lezen van de deurbelsmoes ging m'n thee over m'n scherm :') .
_O-

Wij hebben de maxicosi met base gekregen van jawel... M'n schoonmoeder :+ . Hij staat al geïnstalleerd in de auto voor als het begint. Kom maar door mer die weeen. De 22e vind ik wel een mooie datum. T is wel een beetje alleen zo bovenaan de lijst.
  donderdag 21 juli 2016 @ 13:34:52 #98
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163904619
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 13:28 schreef Miezziej het volgende:
ook al is het 6 augustus 23.59 :').
Dat kost je wel een dag kraamzorg hè :+.
KuikenGuppy
pi_163904736
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 13:34 schreef Burdie het volgende:

[..]

Hmm, kiezen tussen kraamzorg of iets kunnen inwrijven, moeilijk moeilijk :+

Ik wil ook nog oefenen met de maxi cosi. Die staat stiekem nog steeds op zolder :@. Dat komt dus ook door mijn vreemd relaxte houding :'). Ik denk steeds "ohh dat komt wel joh, hoe moeilijk kan het zijn?". Scheelt wel dat we de maxi cosi van mijn nichtje weleens in de auto hebben gehad, dus zit wel goed met de gordels enzo.
pi_163904741
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 13:34 schreef Burdie het volgende:

[..]

Dan heb je gewoon dezelfde uren die je kunt verdelen over minder dagen. Ik zie geen probleem :P
pi_163904771
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 13:24 schreef Sull het volgende:
Tweedehands Base is inderdaad net zo veilig. En het geld zo waard! Ik zweer bij dat ding!

Wel goed kijken welke je nodig hebt, de easybase, easyfix of familyfix. Afhankelijk van isofix/gordel en type maxicosi.
Denk dat we dit maar gaan doen :) Thnx all!
  donderdag 21 juli 2016 @ 13:43:56 #102
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163904851
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 13:39 schreef Sull het volgende:

[..]

Dan heb je gewoon dezelfde uren die je kunt verdelen over minder dagen. Ik zie geen probleem :P
Nope, je krijgt 8 dagen kraamzorg en de dag van geboorte telt als dag 1.

[ Bericht 0% gewijzigd door Burdie op 21-07-2016 13:52:23 ]
KuikenGuppy
pi_163905021
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 13:43 schreef Burdie het volgende:

[..]

Nope, je krijgt 7 dagen kraamzorg en de dag van geboorte telt als dag 1.
Eh, ohja? Ik krijg dacht ik gewoon de standaard 49 uur over 8 dagen?
pi_163905081
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 13:43 schreef Burdie het volgende:

[..]

Nope, je krijgt 7 dagen kraamzorg en de dag van geboorte telt als dag 1.
Ja in dat geval nog 7 dagen kraamzorg, maar meer uur per dag dus, want de 49 uur (over normaal 8 dagen) blijft staan.

[ Bericht 3% gewijzigd door Sull op 21-07-2016 13:57:34 ]
  donderdag 21 juli 2016 @ 13:51:57 #105
149959 SQ
snelle trees
pi_163905087
Ik kreeg idd 8 dagen en 49 uur :)
disclaimer
  donderdag 21 juli 2016 @ 13:54:53 #106
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163905142
Ik ook hoor (8 dgn en 40 u in ons geval).

Intussen baal ik van mijn nestelige zelf. Zit mezelf enorm in de weg. Hoe meer ik kneuter, hoe meer heks ik ben tov mijn allerallerallerliefste en hoe meer bijv mijn moeder dit aanklampt om daarin mee te gaan. Terwijl ik al dat gekneuter van mijn moeder al mijn hele leven niet trek. En nu doe ik het zelf! Onbedwingbaar, die hormonen.

Afijn, ik ga dus maar een stuk fietsen en een terras pakken ofzo. Eruit!
pi_163905147
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 12:44 schreef Fien10 het volgende:
Ze is ook best bang geloof ik dat mijn ouders voorgetrokken gaan worden en wel weten wanneer het begonnen is ofzo
En wat dan nog als je die inderdaad wel gewoon lekker voortrekt?

Dan nog blijft dat jullie keuze.. wat er ook in haar verleden is gebeurd. Je kunt er tot op zekere hoogte misschien rekening mee houden maar je hoeft niet alles te doen en laten om haar maar te pleasen en geen oude wonden open te trekken. Dat issue ligt bij haar en zij moet daarmee leren te dealen en niet op jullie (of anderen) afschuiven.
pi_163905169
Hier staat de base ook al in de auto. Beide via mp gekocht en gaan er dadelijk ook weer via mp uit. Ideaal ^O^

Ja stom dat je die uren kraamzorg dan kwijt bent he. Ze adviseerde mij om de opstartzorg wel te nemen (want ik vond t niet nodig als t savonds of snachts zou zijn) omdat ze die uren dan nog als 1e dag mogen tellen en je ze dan niet kwijt bent.

Fien lief dat je sm zoveel voor jullie wil doen. Alleen moet ze hier mee toch echt de touwtjes los laten en accepteren dag jullie het op jullie manier willen doen. En dat gaat ze denk ik niet uit zichzelf doen ;)
pi_163905770
Bloeddruk was goed, baby ingedaald *O* Volgende week weer een afspraak, weer een week verder! Dat is toch iedere keer nu wel een klein feestje.

Wel nog even geprikt op wat pijnlijke punten door vk en doula, auwtsj. Ben goed bezig, maar nog genoeg te doen, mentaal.. Viel even tegen.. Maarja, schouders eronder en door, ofzo.

Hier geen kraamzorg bij de bevalling, geen idee hoe het dan zit met hoeveel uur ik nog recht op heb, maar dat horen we tegen die tijd wel ;)
pi_163905865
*O* marjolijntje wat fijn dat je bloeddruk netjes blijft.
:* voor de rest. Je bent al goed bezig en de rest gaat je ook lukken ^O^
pi_163905906
Oeh Fien wat irritant :{ Lief dat je rekening met haar houdt maar laat het niet ten koste van jezelf gaan he

Mies poes kan het niet met een gordelverlenger? Daar heb ik vaag wel eens iets over gehoord.
Hier trouwens ook een base, geweldig ding!

Waterdichte molton vd hema is fijn!

Marjolijntje wat goed *O*

Buikbaby is nog steeds niet ingedaald. Vk zei dat dat vaker gebeurt met tweede kindjes maar ik baal er stiekem een beetje van. Ik moet dus ook nog steeds gaan liggen als mn vliezen breken.
  donderdag 21 juli 2016 @ 14:38:57 #112
220609 Nouk84
pi_163906021
Ik wilde het wel vertellen wanneer het begonnen was, maar mijn schoonouders wilden het niet weten. Dus mijn ouders wel, zij niet. Prima. Uiteindelijk had ik op het moment geen puf/zin om m'n telefoon te pakken om het te appen, dus we belden de volgende ochtend met; hoi opa/oma/tante O+
pi_163906125
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 14:27 schreef Marjolijntje het volgende:
Bloeddruk was goed, baby ingedaald *O* Volgende week weer een afspraak, weer een week verder! Dat is toch iedere keer nu wel een klein feestje.
*O* *O*

Ik was bij nieuwe vk en die zei dat baby ook al ingedaald ligt :o. Volgens mij al een tijdje dan... want druk op blaas en zelfde houding enzo.

Argh ik had zoveel meer reacties getikt op andere berichten, die zijn weg.
pi_163906604
Dank voor je reactie quoi ^O^ Ik hoopte dat ik een goedkope kon scoren aangezien het maar zo kort in gebruik zal zijn. Maar ik ga hem online bestellen.

Zo'n easybase lijkt me ook superhandig. Hopelijk hebben we binnenkort wat geld over om er 1 te scoren.

Marjoleintje, wat fijn dat je bd goed blijft *O*
pi_163906655
Hier zit geen isofix in de auto dus dat is mooi goedkoop :').
pi_163906666
Wij hebben het halverwege de bevalling - midden in de nacht :D - aan tante en grootouders verteld. Die hadden megalange reistijd allemaal, dus vandaar. Was wel fijn om mijn zus even te spreken midden in het bevallingsgeweld :D (Om haar vervolgens na de geboorte een uur lang niet te pakken te krijgen. Die dacht dat het met zo'n vaart niet zou lopen, dus die was gaan hardlopen :P)
Volgende keer doen we het net zo denk ik.

Jonge, wat kan een zwangerschap toch anders zijn dan je vorige. Dingen waar ik vorige keer geen last van had, heb ik nu wel: heel de dag plassen, elke nacht kramp in benen en tenen, pijnlijke tepels, geschop tegen de uitgang :X (volgens mij ligt ie in stuit), veel harde buiken, en veel heftiger bekkenshit. Ach ja. We tellen af, zullen we maar zeggen :P

Marjolijntje wat fijn! Hopelijk blijft je bloeddruk mooi laag! :*
pi_163907096
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 13:54 schreef Quoi het volgende:
Ik ook hoor (8 dgn en 40 u in ons geval).

Intussen baal ik van mijn nestelige zelf. Zit mezelf enorm in de weg. Hoe meer ik kneuter, hoe meer heks ik ben tov mijn allerallerallerliefste en hoe meer bijv mijn moeder dit aanklampt om daarin mee te gaan. Terwijl ik al dat gekneuter van mijn moeder al mijn hele leven niet trek. En nu doe ik het zelf! Onbedwingbaar, die hormonen.

Afijn, ik ga dus maar een stuk fietsen en een terras pakken ofzo. Eruit!
Ahw Quoi, ik herken dit enorm. Steeds vaker hoor ik mezelf bepaalde dingen zeggen en dan is het net of ik mijn moeder hoor praten. Niet leuk. Maar volgens mij heb jij een hele lieve man (vriend?) die het vast allemaal snapt.
Hopelijk kom je weer een beetje tot jezelf met fietsen :*
pi_163907133
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 15:09 schreef Unihipili het volgende:
Hier zit geen isofix in de auto dus dat is mooi goedkoop :').
Hier dus ook niet. Hopelijk is jouw gordel wel lang genoeg ;)

Zo'n gordelverlenger mag geloof ik officieel niet, lees ook dat het niet veilig is dus het wordt een naar :)
pi_163907255
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 15:09 schreef Roomsnoes het volgende:
Wij hebben het halverwege de bevalling - midden in de nacht :D - aan tante en grootouders verteld. Die hadden megalange reistijd allemaal, dus vandaar. Was wel fijn om mijn zus even te spreken midden in het bevallingsgeweld :D (Om haar vervolgens na de geboorte een uur lang niet te pakken te krijgen. Die dacht dat het met zo'n vaart niet zou lopen, dus die was gaan hardlopen :P)
Volgende keer doen we het net zo denk ik.

Jonge, wat kan een zwangerschap toch anders zijn dan je vorige. Dingen waar ik vorige keer geen last van had, heb ik nu wel: heel de dag plassen, elke nacht kramp in benen en tenen, pijnlijke tepels, geschop tegen de uitgang :X (volgens mij ligt ie in stuit), veel harde buiken, en veel heftiger bekkenshit. Ach ja. We tellen af, zullen we maar zeggen :P

Marjolijntje wat fijn! Hopelijk blijft je bloeddruk mooi laag! :*
Het plassen, de kramp, de harde buiken en getrap onderin heb ik nu ook onwijs veel... itt bij Saar. :X
S. 2014
J. 2016
  donderdag 21 juli 2016 @ 15:38:39 #120
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_163907288
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 15:09 schreef Roomsnoes het volgende:
Herkenbaar! Vooral de harde buiken en bekkenshizzle.
De VK zei dat dat normaal was bij een 2e zwangerschap.. omdat je lichaam dan makkelijker terugspringt naar zwangerschapsmodus en je overal sneller/erger last van kan hebben.
Dat stelde mij in elk geval gerust :Y
pi_163907415
Gewoon ooit ook voor een derde gaan dan :D *)
buiten slecht slapen mag ik heul niet klagen tot op heden.
pi_163907439
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 15:42 schreef Twinkle20 het volgende:
Gewoon ooit ook voor een derde gaan dan :D *)
buiten slecht slapen mag ik heul niet klagen tot op heden.
Never gonna happen! Na de bevalling knippen we hier de leiding door. :P
S. 2014
J. 2016
  donderdag 21 juli 2016 @ 15:55:10 #123
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163907729
Oooh een derde lijkt me zo leuk juist O+. Ik heb altijd een groot gezin gewild, maar mijn man vindt twee genoeg... En dat zwanger/bevallen verhaal vind ik zelf ook wel een minder puntje :P.

Ik heb wel juist een veel minder zware zwangerschap nu. Wel met dezelfde bekkenklachten, maar ik weet nu veel sneller wanneer ik even een pas op de plaats moet maken. Desondanks vond ik het de vorige keer leuker :').

Hormonen zijn trouwens weer blij, ik heb net bij de bouwmarkt 23 kleurstaaltjes meegenomen voor de kast en 5 voor de hal. Kiezen is best lastig :'). En ik ben begonnen met het uitzoeken en weggooien van spullen, we hebben zó enorm veel spullen waarvan een heleboel niet wordt gebruikt... ik wil alles uitgezocht hebben ivm de nesteldrang, en manlief wil het huis te koop zetten en daarvoor is het ook nodig. Winwin dus 8-).
KuikenGuppy
pi_163908065
Ik zou ook wel 3 of 4 kinderen willen, maar wij zijn al blij als we 2 gezonde kinderen kunnen krijgen met onze situatie dat we denken dat we nooit voor een 3e durven te gaan. De wens voor een 2e is wel dusdanig groot dat we dat wel willen proberen denken we nu.

Zo, net lekker 2 uur liggen pitten. Inmiddels is het ook hier weer warm.
pi_163908255
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 15:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Never gonna happen! Na de bevalling knippen we hier de leiding door. :P
Gaat hier ook gebeuren zeer binnenkort :Y

Het idee dat er geen jongetje of 4e meer komt hier is inniddels geland bij beide en daar hebben we vrede mee :Y . Tis mooi zo :)
pi_163908276
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 16:11 schreef Fien10 het volgende:
Ik zou ook wel 3 of 4 kinderen willen, maar wij zijn al blij als we 2 gezonde kinderen kunnen krijgen met onze situatie dat we denken dat we nooit voor een 3e durven te gaan. De wens voor een 2e is wel dusdanig groot dat we dat wel willen proberen denken we nu.

Zo, net lekker 2 uur liggen pitten. Inmiddels is het ook hier weer warm.
Hier hetzelfde, inderdaad.
pi_163908819
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 16:24 schreef Cygne het volgende:

[..]

Hier hetzelfde, inderdaad.
:* :* :*

Wanneer is de eerste echo?
pi_163908921
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 16:49 schreef Fien10 het volgende:

[..]

:* :* :*

Wanneer is de eerste echo?
Dinsdagochtend! :o
pi_163909153
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 16:54 schreef Cygne het volgende:

[..]

Dinsdagochtend! :o
Whoeeeeeiii spannend!!!
Moet je nu wel nog een vlokkentest of vruchtwaterpunctie? Of is het nu gewoon feest na de 12/13 weken grens en kun je er vanuit gaan dat alles goed is?
pi_163909265
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 17:05 schreef Fien10 het volgende:

[..]

Whoeeeeeiii spannend!!!
Moet je nu wel nog een vlokkentest of vruchtwaterpunctie? Of is het nu gewoon feest na de 12/13 weken grens en kun je er vanuit gaan dat alles goed is?
In principe geen vlokkentest of vwp meer nee. ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_163909319
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 15:55 schreef Burdie het volgende:
Oooh een derde lijkt me zo leuk juist O+. Ik heb altijd een groot gezin gewild, maar mijn man vindt twee genoeg... En dat zwanger/bevallen verhaal vind ik zelf ook wel een minder puntje :P.

Ik heb wel juist een veel minder zware zwangerschap nu. Wel met dezelfde bekkenklachten, maar ik weet nu veel sneller wanneer ik even een pas op de plaats moet maken. Desondanks vond ik het de vorige keer leuker :').

Hormonen zijn trouwens weer blij, ik heb net bij de bouwmarkt 23 kleurstaaltjes meegenomen voor de kast en 5 voor de hal. Kiezen is best lastig :'). En ik ben begonnen met het uitzoeken en weggooien van spullen, we hebben zó enorm veel spullen waarvan een heleboel niet wordt gebruikt... ik wil alles uitgezocht hebben ivm de nesteldrang, en manlief wil het huis te koop zetten en daarvoor is het ook nodig. Winwin dus 8-).
Ik zou echt een tafel vol willen hoor, maar buiten dat man er echt niet meer wil, moet ik mijn lijf dit geen 3e keer aan willen doen.... Bij saar was ik halfweg al vreselijk immobiel en nu is t zo mogelijk nog rotter. Ik vind zwanger zijn prachtig, maar mijn lijf trekt het gewoon heel slecht. Dus na de bevalling wil ik mn eileiders door laten branden.
S. 2014
J. 2016
pi_163909438
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 13:40 schreef Mies_poes het volgende:

[..]

Daar krijg je echt geen spijt van!! Beste babykoop geweest ideaal ding !!!
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_163909567
Spannend Cygne O+ ik hoop dat de dagen voor je vliegen tot dinsdag!

Hier overwegen we ook om de leiding van (8> door te laten knippen. Ik vind dat ik genoeg gedaan heb op dat gebied, nu mag hij :+
pi_163909633
Mijn moeder wilde graag een groot gezin, met minimaal 3 kinderen. Mn vader wilde er max 2. Toen hebben ze gezegd: 'de eerste 2 bewust en de derde mag per ongeluk'.'. En zo is het uiteindelijk ook gegaan. Vind dat ook wel mooi. O+ Na mij heeft mn vader zich wel laten steriliseren.
pi_163910275
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 17:10 schreef Cygne het volgende:

[..]

In principe geen vlokkentest of vwp meer nee. ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Hier gaan we ons beiden voorlopig nog niet laten steriliseren als ons gezin compleet is. Ik omdat ik liever een spiraal heb dan de wetenschap dat ik nooit meer kinderen kan krijgen ook al is de wens er niet meer. Voor m'n vriend geldt het zelfde, dat idee vinden we best heftig gezien onze jonge leeftijd. Wie weet overkomt een van ons 2 iets en dan gunnen we de ander al het geluk van de wereld met eventueel een nieuwe partner en misschien is er dan wel weer een kinderwens. Misschien een beetje een vergaande gedachte. Als we ooit de 40 aantikken zien we wel verder.
pi_163910873
Oke, net nog een keer de Maxi Cosi geprobeerd in de gordel te doen door hem een ietsiepietsie schuin te houden (prima veilig met baby er in :+) en toen lukte het ineens wel _O- Probleem opgelost, slotje.
  donderdag 21 juli 2016 @ 18:34:04 #137
149959 SQ
snelle trees
pi_163910908
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 18:31 schreef Mies_poes het volgende:
Oke, net nog een keer de Maxi Cosi geprobeerd in de gordel te doen door hem een ietsiepietsie schuin te houden (prima veilig met baby er in :+) en toen lukte het ineens wel _O- Probleem opgelost, slotje.
het is vaak een kwestie van even handigheid krijgen :Y
Laat ook je man oefenen. Het was best even awkward toen we van het ziekenhuis weg wilden rijden en ik me besefte dat ik de enige was die wist hoe het moest :')
disclaimer
pi_163910976
Er heeft al een maxi cosi in de auto gestaan met gordels vastgemaakt dus ik heb gezien dat het KAN.
Alleen nog niet zelf gedaan.
Ook nog geen autostoeltje gekocht.

En ik heb bestelissues. Wil grote bestelling doen, kom erachter dat ik met 15 euro meer uitgeven, 5 euro verzendkosten bespaar :'). Maar het is al zo veel :'(.
pi_163911038
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 13:40 schreef Mies_poes het volgende:

[..]

Let wel op dat je een Easy Base 2 koopt met een Pebble, want ik had netjes een Easy Base 1 en daar past de Pebble dus alsnog niet op :') Staat op de zijkant welke het is. Ik vind ze trouwens tweedehands ook nog best duur.

Oh, hij past al :) Nja, algemene tip dan maar :+
pi_163911130
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 18:34 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Laat ook je man oefenen. Het was best even awkward toen we van het ziekenhuis weg wilden rijden en ik me besefte dat ik de enige was die wist hoe het moest :')
Mijn vriend weet nog steeds niet hoe het moet :')
Hij deed, als ik er niet bij was, bij haar de gordels van de maxicosi los en probeerde haar er zo uit te wurmen en weer terug in te frotten _O-
  donderdag 21 juli 2016 @ 18:48:36 #141
327807 Mariposas
יה&#14
pi_163911151
Inderdaad: laat je man goed oefenen! En regelmatig! Dus niet met 30 weken een keertje proberen. }:| Mijn man zou even de maxi cosi ophalen uit de auto, toen we naar huis mochten. Na een half uur belde mijn man me half in paniek op dat hij de maxi cosi er met geen mogelijkheid uitkreeg (alsof ik Even naar beneden zou kunnen gaan... :') ) . Hij kreeg alleen de easybase eruit. Mét Maxi Cosi dus. Na nog een half uur heeft hij het val elkaar losgekregen. De base kreeg mijn man er niet terug in dus die heb ik met m'n net bevallen lijf er zelf weer ingezet. 8)7
nuance: ik ben thuis wel degene die de boor- en timmerklusjes doet, ja. :+
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  donderdag 21 juli 2016 @ 18:50:37 #142
220609 Nouk84
pi_163911177
quote:

[..]

Dit! En klik m ff een paar keer in en uit (igv isofix base) want dat ging best ff stroef in het begin bij een nieuwe :')
pi_163911181
Hier ging m'n vent vanochtend met maxicosi naar de auto, ik zeg wat ga je doen? Ja nog even oefenen. :')
Hadden we 3 weken geleden al gedaan maar wel aandoendelijk hahah.
  donderdag 21 juli 2016 @ 18:51:52 #144
149959 SQ
snelle trees
pi_163911195
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 18:50 schreef Fien10 het volgende:
Hier ging m'n vent vanochtend met maxicosi naar de auto, ik zeg wat ga je doen? Ja nog even oefenen. :')
Hadden we 3 weken geleden al gedaan maar wel aandoendelijk hahah.
oefening baart kunst!
En straks met je tere verse boreling durf je ineens een stuk minder te sjorren en trekken :P
disclaimer
  donderdag 21 juli 2016 @ 18:54:52 #145
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_163911262
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 18:51 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

oefening baart kunst!
En straks met je tere verse boreling durf je ineens een stuk minder te sjorren en trekken :P
Ja dit! Ik kreeg zelf die maxi cosi dus niet vast met kind erin en zonder kind wel. En ik had geen idee waarom niet. En toen zei man heel droog dat ik wat meer grof geweld toe moest passen :') Het lukte daarna wel :+
pi_163911291
quote:

[..]

Haha goeie tips :D De man heeft geoefend dus onderdeel Maxi Cosi kan van de to-do-lijst af :s)
pi_163911970
O Cygne da's ook wel een mooie gedachte zo O+

Fien da's ook helemaal waar ja! Ik zei eerst: wacht maar tot ik 35 ben en dan doen we het alsnog. Want ik had mezelf voorgenomen om na mijn 35e niet meer aan een kindje te beginnen. Maar ik heb net mijn opleiding af .. ik wil gewoon lekker aan de slag en een beetje aan mijn loopbaan gaan werken. Die is toch 3 keer op een soort 'on hold' gezet door de zwangerschappen. Ik ben daar klaar mee.

Maar we hebben het er inderdaad ook over gehad .. stel dat een van ons komt te overlijden, of we gaan uit elkaar .. of weet ik wat ... Wat dan als je een nieuwe partner hebt? Dat zijn ergens misschien wel gewetenskwesties waar je nu niet direct het antwoord op hebt omdat je niet in een dergelijke situatie zit.

Dus we gaan het zeker niet overhaast doen en er echt nog wel over praten en nadenken een paar keer ... Maar voor nu voelt het niet verkeerd om het gewoon wel te doen zo. We zullen zien :)
pi_163912047
Het ligt denk ik ook helemaal aan je leeftijd. +30 zouden we er misschien anders over denken, maar voor nu vind ik ons echt te jong om zoiets ingrijpends te doen.

Ik lig lekker even te walvissen in bad. O+
  donderdag 21 juli 2016 @ 19:34:02 #149
149959 SQ
snelle trees
pi_163912077
Ah joh straks heb je toch nooit meer seks dus zo'n vaart loopt dat allemaal niet :+
disclaimer
pi_163912470
quote:
12s.gif Op donderdag 21 juli 2016 19:34 schreef Stormqueen het volgende:
Ah joh straks heb je toch nooit meer seks dus zo'n vaart loopt dat allemaal niet :+
Dit is geen verklaring voor alle 2e en 3e preggers in dit topic, sorry. :7
pi_163912495
Overigens heb ik geen flauw idee meer hoe we thuis zijn gekomen uit het ziekenhuis met de maxicosi. De kans bestaat dat we hem tussen de bank en de voorstoel hebben geklemd :') fluxus ftw.
  donderdag 21 juli 2016 @ 19:50:47 #152
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163912501
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 19:49 schreef Crumpette het volgende:

[..]

Dit is geen verklaring voor alle 2e en 3e preggers in dit topic, sorry. :7
Tips voor standjes met walvisbuik zijn welkom.
KuikenGuppy
pi_163912544
quote:
14s.gif Op donderdag 21 juli 2016 19:50 schreef Burdie het volgende:

[..]

Hoe sterk is je man? :D :9
  donderdag 21 juli 2016 @ 19:57:25 #154
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163912659
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 19:50 schreef Crumpette het volgende:
Overigens heb ik geen flauw idee meer hoe we thuis zijn gekomen uit het ziekenhuis met de maxicosi. De kans bestaat dat we hem tussen de bank en de voorstoel hebben geklemd :') fluxus ftw.
Oooh ik weet het nog precies, tot in detail. De rolstoel. De vertederd kijkende mensen in de parkeergarage. Het prachtige weer, de eerste lentedag. Carnaval. De maxi cosi op het onderstel geklikt, ik - brak - er naast, helemaal in de kreukels, ietwat beduusd maar ook heel gelukkig O+ (vooral ook dat het voorbij was :P).
En toen thuis de oprit op rijden, je beseffen dat je vanaf nu een gezin bent en je weer thuis bent, maar nu compleet O+. De buurman was net buiten aan het voetballen met zijn zoontje (voor hun was het een zondag als altijd), dus die hebben samen heel kort even in de mc mogen gluren en toen waren we ineens daar. Binnen. Alleen. Ik maakte nog de fout op de bank te willen gaan zitten :+ maar toen stond de kraam al op de stoep en begon het circus genaamd kraamweek.
Oooh ik heb er weer zo'n zin in hè O+ O+ O+.
KuikenGuppy
pi_163912706
Oh dat klinkt idd fijn burd O+. Hopelijk deze keer dan!

T scheelt dat er niks te oefenen viel met een geleende maxi cosi in een taxi :P.
  donderdag 21 juli 2016 @ 20:02:36 #156
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163912767
Oh en we hadden saucijzenbroodjes. Maar dit keer wil ik echte Brabantse worstenbroodjes :9 :Y.
KuikenGuppy
pi_163912843
quote:
12s.gif Op donderdag 21 juli 2016 19:34 schreef Stormqueen het volgende:
_O-
pi_163912893
Ooh maxi cosi oefen is echt een aanrader.
Wij waren met onze 2 weken oude baby onderweg en gingen met ietwat goeie snelheid door een scherpe bocht op de snelweg.
Zie ik vanuit mijn ooghoek over de achterbank een maxi cosi rollen
Ik in paniek achterover gedoken, vergat een ks-wond dus auwauwauw.
Kind lag half op de kop in de auto en vriend hield hem tegen met ene hand achteruit en andere sturen.
Gelukkig waren we er bijna dus laatste stukje ik huilend schakelen, vriend rijden en vasthouden.
Op plek van bestemming kind uit gekke positie gehaald die onverschrokken ons aankeek en gaapte :')

Broer meteen geappt van stuur NU een filmpje hoe de maxicosi moet.
Hij direct gemaakt met nichtje als voorbeeld.
Bleek dat we de gordel niet goed deden :X
  donderdag 21 juli 2016 @ 20:08:51 #159
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163912923
Blue :X en stiekem ook een beetje :') :@ wel een leuke anekdote achteraf, maar je schrikt je dan een ongeluk!
KuikenGuppy
pi_163912981
Ik beken dat we er achteraf om moeten lachen hoor :D
pi_163913003
Gelukkig zijn babies van rubber :Y die stuiteren! ^O^
pi_163913142
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 20:11 schreef Crumpette het volgende:
Gelukkig zijn babies van rubber :Y die stuiteren! ^O^
Wist je ook vantevoren dat ze veel kunnen hebben?
Of ook bij jullie trial and error

O-)
  donderdag 21 juli 2016 @ 20:17:30 #163
149959 SQ
snelle trees
pi_163913152
Omg blue :')

(En ik weet hoe ze rijden daar _O-)
disclaimer
  FOK!fotograaf donderdag 21 juli 2016 @ 20:18:07 #164
364681 over_hedge
pi_163913170
Geen idee of ik dat hier moet/kan vragen. Ik weet niet zo goed waar anders :P

Mijn zus is zwanger. begin sept krijg ik mijn eerste nichtje (waarom nou geen neefje :( :D )

Nu wil ik natuurlijk wat leuks voor haar kopen als het zo ver is. Maar wat is een leuk cadeau? Ik heb namelijk echt geeeen idee. Hoorde dat kleren niet zo goed idee is omdat ze daar binnen no time uitgroeien en je niet weet welke maat je moet hebben. Maar ik heb dus echt geen idee.

Iemand tips?

Oh en iedereen die hier zwanger is, gefeliciteerd en veel plezier ! :)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 21 juli 2016 @ 20:20:52 #165
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_163913223
J is ook goed lang bezig geweest met de MC uit de auto halen. :7

Ik weet t ook nog precies, de thuiskomst.... kreeg in de auto ruzie met mijn vader die ons in mijn auto naar huis reed, en ik heb onder gierende uithalen bij het uitstappen de kraamhulp omhelsd die me geloof ik alleen een hand wilde geven. :')

Toen moest ik met KS wond twee trappen op en lag er een dode half uit elkaar getrokken muis op ons bed waar ik net was gaan liggen met O+ baby O+
Kwak
pi_163913335
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 20:17 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Wist je ook vantevoren dat ze veel kunnen hebben?
Of ook bij jullie trial and error

O-)
Wat denk je zelf :') helaas trial and error. Oh de eerste keer dat ik met de wagen een bus uit ging stappen bijv en niet wist dat je dat beter achterstevoren doet en de voorwielen tussen de stoep en de bus wegvielen en mijn baby helemaal naar boven in de wagen schoof en daar opgepropt lag tot ik de wagen had teruggehesen en achteruit was uitgestapt :'(. Hij was niet eens wakker geworden :{w. :')
  donderdag 21 juli 2016 @ 20:26:19 #167
149959 SQ
snelle trees
pi_163913359
Ik zat dus in de rolstoel, en mijn man stond te hannesen met de cosi. Dus ik stond op om te helpen maar toen duwde de verpleegkundige me terug in mijn stoel :') het is hem wel gelukt.
En toen reden we terug en ging het zeikhard regenen en toen keken we elkaar aan van omfg wat hebben we gedaan :') we hebben een baby, wat moeten we nu?

Bij thuiskomst heb ik de cosi binnen gezet met mijn inmiddels diep slapende baby en ben ik eerst op FOK gaan posten :') dat uur voordat de kraamzorg er was was echt surreeel. Maar wel O+ ik was zo high on adrenaline :D

Maar dit keer ga ik thuis bevallen, dus gaat het allemaal anders 8-)
disclaimer
  donderdag 21 juli 2016 @ 20:27:26 #168
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163913383
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 20:26 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zat dus in de rolstoel, en mijn man stond te hannesen met de cosi. Dus ik stond op om te helpen maar toen duwde de verpleegkundige me terug in mijn stoel :') het is hem wel gelukt.
En toen reden we terug en ging het zeikhard regenen en toen keken we elkaar aan van omfg wat hebben we gedaan :') we hebben een baby, wat moeten we nu?

Bij thuiskomst heb ik de cosi binnen gezet met mijn inmiddels diep slapende baby en ben ik eerst op FOK gaan posten :') dat uur voordat de kraamzorg er was was echt surreeel. Maar wel O+ ik was zo high on adrenaline :D

Maar dit keer ga ik thuis bevallen, dus gaat het allemaal anders 8-)
Dit is niet een subtiele mededeling toch? :D
pi_163913448
Ooh bij thuiskomst lag vriend op ons bed en ik scharrelde beneden door de kamer met ks-wond in netbroek met dakpanverband en hemdje :9~
Opzoek naar de papieren van de kraamzorg die ik nergens vinden kon.
Ging ineens de deurbel.
Fuckerdefuck :o
Zag een dame in uniform dus deur open gedaan.
Charmant!!

Zij dirigeerde me naar boven. Komen we op de slaapkamer ligt vriend heerlijk op bed met mini in zijn armen half te slapen.

Goeie eerste indruk :')
pi_163913463
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 20:18 schreef over_hedge het volgende:

Mijn zus is zwanger. begin sept krijg ik mijn eerste nichtje (waarom nou geen neefje :( :D )

Nu wil ik natuurlijk wat leuks voor haar kopen als het zo ver is. Maar wat is een leuk cadeau? Ik heb namelijk echt geeeen idee. Hoorde dat kleren niet zo goed idee is omdat ze daar binnen no time uitgroeien en je niet weet welke maat je moet hebben. Maar ik heb dus echt geen idee.

Iemand tips?

Ik weet niet hoeveel geld je uit wilt geven, maar misschien is het leuk om iets te kopen waar je nichtje langere tijd iets aan heeft, en wat ze misschien zal bewaren en altijd gezegd kan worden, dit kreeg je van tante .... Ze hoeft er niet perse al iets aan te hebben als ze geboren is.
Denk aan een mooi houten of rieten poppenwagentje of een mooie stoffen pop. En als je budget wat minder is misschien een gepersonaliseerd boekje (kun je op internet maken) of een zilveren bestekje (even vragen of ze dat niet al heeft) met de naam erin gegraveerd.
pi_163913468
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 20:27 schreef Molo het volgende:

[..]

Dit is niet een subtiele mededeling toch? :D
Ze staat ook on de OP toch? :P

Gefeliciteerd!!
  donderdag 21 juli 2016 @ 20:31:48 #172
149959 SQ
snelle trees
pi_163913471
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 20:30 schreef BlueEyes het volgende:
Ooh bij thuiskomst lag vriend op ons bed en ik scharrelde beneden door de kamer met ks-wond in netbroek met dakpanverband en hemdje :9~
Opzoek naar de papieren van de kraamzorg die ik nergens vinden kon.
Ging ineens de deurbel.
Fuckerdefuck :o
Zag een dame in uniform dus deur open gedaan.
Charmant!!

Zij dirigeerde me naar boven. Komen we op de slaapkamer ligt vriend heerlijk op bed met mini in zijn armen half te slapen.

Goeie eerste indruk :')
die dames controleren dagelijks ingescheurde vagijnen, die zijn wel wat gewend gelukkig :+
disclaimer
  FOK!fotograaf donderdag 21 juli 2016 @ 20:32:46 #173
364681 over_hedge
pi_163913490
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 20:31 schreef Fien10 het volgende:

[..]

Ik weet niet hoeveel geld je uit wilt geven, maar misschien is het leuk om iets te kopen waar je nichtje langere tijd iets aan heeft, en wat ze misschien zal bewaren en altijd gezegd kan worden, dit kreeg je van tante .... Ze hoeft er niet perse al iets aan te hebben als ze geboren is.
Denk aan een mooi houten of rieten poppenwagentje of een mooie stoffen pop. En als je budget wat minder is misschien een gepersonaliseerd boekje (kun je op internet maken) of een zilveren bestekje (even vragen of ze dat niet al heeft) met de naam erin gegraveerd.
Ik ben een man ;) Maar je hebt wel goede punten! :) Budget denk ik tot 100 euro ongeveer.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 21 juli 2016 @ 20:32:52 #174
149959 SQ
snelle trees
pi_163913495
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 20:31 schreef Sull het volgende:

[..]

maar niemand hapte :(
disclaimer
pi_163913539
*O* *O* *O*
pi_163913555
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 20:32 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Gefeliciteerd hoor! *O*

Ik moest ff teruglezen of ik de aankondiging haf gemist O-)
  donderdag 21 juli 2016 @ 20:35:56 #177
149959 SQ
snelle trees
pi_163913559
disclaimer
pi_163913569
Whoeeeeeeeiii gefeliciteerd!!! O+
pi_163913586
Met base was het in en uit de auto halen van de MC geen probleem. Ik was wel blij dat de verloskundige mijn verse babietje in de MC zette (en voor de terugweg een verpleegkundige). Maar vooral de MC loshalen van het onderstel van de kinderwagen heeft de eerste keren veel moeite gekost 8)7

Edit: gefeliciteerd, SQ!
  donderdag 21 juli 2016 @ 20:40:10 #180
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_163913670
quote:

[..]

*O*
Kwak
  donderdag 21 juli 2016 @ 20:40:17 #181
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163913671
quote:

[..]

Gefeliciteerd!!
Heul niet gezien :o

maar ik kijk ook vrijwel nooit in OP's :D

Gefeliciteerd! Leuk zeg *O*
  donderdag 21 juli 2016 @ 20:41:02 #182
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163913685
quote:
Dat is al flink herkenbaar als mensachtige :D ^O^
pi_163913691
quote:

[..]

Ik was bezig met mijn pizza ja :(

Maar verder wel heeeeel veel O+ O+ O+
  donderdag 21 juli 2016 @ 20:41:43 #184
149959 SQ
snelle trees
pi_163913702
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 20:41 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Ik was bezig met mijn pizza ja :(

Maar verder wel heeeeel veel O+ O+ O+
dus je hapte wel!

:'(
disclaimer
pi_163913709
quote:
17s.gif Op donderdag 21 juli 2016 20:35 schreef Stormqueen het volgende:
Daar ga je dan :D O+ Gefeliciteerd!!!! Superleuk O+
pi_163913755
quote:
Ooooh!! Ik dacht het al! Tof!! *O*
  donderdag 21 juli 2016 @ 20:44:31 #187
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163913771
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 20:41 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dus je hapte wel!

:'(
Ik nam een hap van de gore zoute meuk van de AH die voor kibbeling door moet gaan :r

Wel een lekker wijntje erbij, dus daar geniet ik nu maar van :D
pi_163913790
Jaaa, SQ, gefeliciteerd! *O*
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_163913805
Jaa daar ben je Stormqueen! Gefeliciteerd! *O* *O*
  donderdag 21 juli 2016 @ 20:46:19 #190
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_163913825
*O*
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
  donderdag 21 juli 2016 @ 20:46:26 #191
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_163913832
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 20:44 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik nam een hap van de gore zoute meuk van de AH die voor kibbeling door moet gaan :r

Wel een lekker wijntje erbij, dus daar geniet ik nu maar van :D
De verse of de diepvries? De diepvries vind ik wel ok!
Kwak
pi_163913869
SQ, gefeliciteerd meissie! :)

En wat ik hier doe? Ik meld mij voor het eerst in dit topic, zit vandaag op 13 weken 1 dag. :D
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  donderdag 21 juli 2016 @ 20:47:33 #193
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163913871
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 20:46 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

De verse of de diepvries? De diepvries vind ik wel ok!
'verse', diepvries versie nooit gehad. Nou ben ik een zeikerd als het om eten gaat hoor, maar bah, echt vies dit.
De 'verse' van de Lidl vind ik wel redelijk te doen namelijk.

Om te compenseren gaan we zondag bij Simonis halen hebben we net bedacht :9
  donderdag 21 juli 2016 @ 20:47:56 #194
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163913885
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 20:47 schreef Levitation het volgende:

En wat ik hier doe? Ik meld mij voor het eerst in dit topic, zit vandaag op 13 weken 1 dag. :D
Nog meer versche aanwas, leuk zeg, gefeliciteerd jij ook!
  donderdag 21 juli 2016 @ 20:48:31 #195
149959 SQ
snelle trees
pi_163913904
quote:

nou ja zeg potverdikke! :D wat ontzettend leuk en fantastisch en Omg je zat te liegen tijdens de bbq O+ O+
disclaimer
  donderdag 21 juli 2016 @ 20:49:57 #196
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163913949
Stormqueen gefeliciteerd lieverd O+ *O* :*.

En Levitation natuurlijk ook, maar van jou weet ik nog niet of je lief bent ;) eerste kindje?
KuikenGuppy
  donderdag 21 juli 2016 @ 20:51:11 #197
149959 SQ
snelle trees
pi_163914000
Levitation is een van de allerliefste!
disclaimer
  donderdag 21 juli 2016 @ 20:51:17 #198
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_163914016
SQ O+ *O* *O*

Ook gefeliciteerd Levitation! *O* *O*
pi_163914033
quote:
Jaaaaaaaa er macht es! *O*
  donderdag 21 juli 2016 @ 20:53:16 #201
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163914058
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 20:51 schreef Stormqueen het volgende:
Goede referentie wel :Y
KuikenGuppy
pi_163914060
SQ *O*
Wat leuk!
  donderdag 21 juli 2016 @ 20:53:42 #203
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_163914074
SQ O+ *O* :*
pi_163914119
Levitation *O* gefeliciteerd
pi_163914167
Sq!!! O+ O+ O+ gefeliciteerd! O+ O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_163914183
quote:

[..]

O SQ jij stiekemerd :D ... Gefelicitaart! *O* *O*

En Levitation ook! *O* *O*

Nieuwe aanwas FTW *O* *O*
pi_163914310
SQ, gefeliciteerd!
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  donderdag 21 juli 2016 @ 21:01:28 #208
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_163914311
Stormqueen wat leuk! Gefeliciteerd! *O*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_163914360
Gefeliciteerd SQ! *O* En ook welkom aan Levitation, geen Remi meer in januari. *O*
pi_163914376
Zo sneaky :o Gefeliciteerd SQ! *O*
pi_163914377
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 20:20 schreef kwakz0r het volgende:
en ik heb onder gierende uithalen bij het uitstappen de kraamhulp omhelsd die me geloof ik alleen een hand wilde geven. :')

_O-

SQ gefeliciteerd *O*
Wat een mooie echo

Levitation ook gefeliciteerd *O*
  donderdag 21 juli 2016 @ 21:03:54 #212
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_163914397
quote:

Jaaa Levi! Ommegot wat leuk!

(Ken je me nog van vroeger uit dieet of lush, weetnietmeerwelke maar toen was ik nog kwakveense en ik post hier illegaal want niet preggers)
Kwak
  donderdag 21 juli 2016 @ 21:04:40 #213
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_163914423
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 21:03 schreef ikke_84 het volgende:

[..]

_O-

SQ gefeliciteerd *O*
Wat een mooie echo

Was chanant jonguh.
Kwak
  donderdag 21 juli 2016 @ 21:05:43 #214
73386 Fazz
onderweg
pi_163914461
Gefeliciteerd SQ O+ *O* O+ Ik had al een vermoeden ;)

En Levitation ook van harte! *O*
  donderdag 21 juli 2016 @ 21:05:56 #215
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163914468
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 21:04 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Was chanant jonguh.
En ik ben benieuwd waar die ruzie met je pa over ging, maar ik snap ook dat dat me geen reet aan gaat eigenlijk :')
pi_163914486
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 20:51 schreef Stormqueen het volgende:
Haha, jij bent bevooroordeld! :P

Voor alle anderen hier: ik ben een 'oudgediende' op Fok, maar ben de afgelopen paar jaar amper actief geweest. Zat op een gegeven moment iets teveel op Fok, was niet bevordelijk voor mijn werk. Kijken of ik het nu wel kan combineren. ;)
***Levi was here***
pi_163914564
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 21:03 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

(Ken je me nog van vroeger uit dieet of lush, weetnietmeerwelke maar toen was ik nog kwakveense en ik post hier illegaal want niet preggers)
Hi Kwak! :D
Dat was de dieetclub, veel te gezellig clubje destijds. ;)
***Levi was here***
  donderdag 21 juli 2016 @ 21:09:43 #218
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_163914578
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 21:05 schreef Molo het volgende:

[..]

En ik ben benieuwd waar die ruzie met je pa over ging, maar ik snap ook dat dat me geen reet aan gaat eigenlijk :')
Hij werd boos op mij omdat hij niet kan rijden in mijn schakelbakkie na jaren in een grote automaat. (De korte versie, ik reageerde vast ook erg verkeerd. Iets met hormonen en een wond)

:7
Kwak
  donderdag 21 juli 2016 @ 21:13:59 #219
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163914706
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 21:09 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Hij werd boos op mij omdat hij niet kan rijden in mijn schakelbakkie na jaren in een grote automaat. (De korte versie, ik reageerde vast ook erg verkeerd. Iets met hormonen en een wond)

:7
_O-

Oh boy, dat klinkt wel goed ja _O-
  donderdag 21 juli 2016 @ 21:14:47 #220
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163914716
quote:

[..]

Vroeger. Toen Lush nog leuk was en ze nog al mijn favorieten verkochten ;(.
KuikenGuppy
pi_163914743
Skjoe! Gefeliciteerd!
pi_163914765
SQ, woah, gefeliciteerd! *O*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_163914780
Wat een mooie berichten in dit topic O+ *O*
  donderdag 21 juli 2016 @ 21:22:04 #224
149959 SQ
snelle trees
pi_163914930
Thanks thanks O+

Het was wel even spannend, vooral omdat ik traditioneel elke woensdag een scheut bloed verlies :( heb twee keer gedacht dat het voorbij is, maar Noud zit nog op zn plek gelukkig! En hij groeit! Ik kan nog wel wat bloed gaan verliezen maar loop geen extra risico omdat het onder de vruchtzak zit, en niet er omheen :)
disclaimer
pi_163915003
Noud :D
  donderdag 21 juli 2016 @ 21:29:32 #226
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_163915150
Sq gefeliciteerd! Wat leuk! *O*

En levitation ook gefeliciteerd!
  donderdag 21 juli 2016 @ 21:31:35 #227
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_163915206
Noud! Haha ja denk je jongetje deze keer? Ik ook (over jou).
Kwak
pi_163915238
quote:
gaaf!! Van harte!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 21 juli 2016 @ 21:32:53 #229
327807 Mariposas
יה&#14
pi_163915245
SQ uit de kast! Gefeliciteerd! *O*
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_163915377
Omg sq die zag ik niet aankomen! Al had ik achterf toch t vermoeden toen je het zo leuk zei te vinden dat er meer zomer/herfst 2014-preggwrs in de lijst zag :P Wat onwijs tof! Een Noudje voor Maudje 💛💛
Eng van dat bloed maar fijn dat t op de goede plek zit. Hoe ver ben je nu?
Oh wat tof!

Levitation ook van harte!!
pi_163915440
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 21:31 schreef kwakz0r het volgende:
Noud! Haha ja denk je jongetje deze keer? Ik ook (over jou).
Hmm not sure if suspicious..

donderdag 21 juli 2016 @ 21:41:57 #232
149959 SQ
snelle trees
pi_163915546
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 21:37 schreef Roomsnoes het volgende:
Omg sq die zag ik niet aankomen! Al had ik achterf toch t vermoeden toen je het zo leuk zei te vinden dat er meer zomer/herfst 2014-preggwrs in de lijst zag :P Wat onwijs tof! Een Noudje voor Maudje 💛💛
Eng van dat bloed maar fijn dat t op de goede plek zit. Hoe ver ben je nu?
Oh wat tof!

Levitation ook van harte!!
ja, bij jou is het toch ook goed gekomen? O+
We waren er natuurlijk helemaal niet mee bezig tot het overlijden van mijn moeder maar daarna

SPOILER
Vandaag volgens eisprong 8+1, volgens meting 8+3 but eggs don't lie :7
disclaimer
  donderdag 21 juli 2016 @ 21:42:58 #233
149959 SQ
snelle trees
pi_163915593
ja kwak, kom je ook uit de kast? Maken we er een dik gezellig (mwihihi) threesome van :7
disclaimer
pi_163915739
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 21:41 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

We waren er natuurlijk helemaal niet mee bezig tot het overlijden van mijn moeder maar daarna

SPOILER
Toch had ik je de Fok 2ling ook gegund O+
pi_163915746
quote:

[..]

SPOILER
Meting bij 7 weken zat er bij mij (achteraf) 5 dagen naast, dat was toen zelfs 9 dagen korter dan ik zelf dacht.
Maar sinds dinsdag (combinatietest) heb ik er weer 5 dagen bij. Nadeel: zo raak je wel een beetje de tel kwijt. :')
***Levi was here***
  donderdag 21 juli 2016 @ 21:47:20 #236
149959 SQ
snelle trees
pi_163915761
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 21:46 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

ik kan je verzekeren, een plas bloed ziet er exact uit als een vruchtzak op een echo. Ik kneep 'm dus best toen ik er vorige week vier zag op het scherm. :')
disclaimer
pi_163915774
SQ, wat ongelooflijk gaaf! Gefeliciteerd!!!! *O*
pi_163915812
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 21:47 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik kan je verzekeren, een plas bloed ziet er exact uit als een vruchtzak op een echo. Ik kneep 'm dus best toen ik er vorige week vier zag op het scherm. :')
Herinner je je het verhaal van die vriendin van me die een 2ling kreeg volgens de echoscopist maar waarbij een week later op de echo een 3e tevoorschijn piepte ;)
  donderdag 21 juli 2016 @ 21:49:56 #239
149959 SQ
snelle trees
pi_163915836
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 21:49 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Herinner je je het verhaal van die vriendin van me die een 2ling kreeg volgens de echoscopist maar waarbij een week later op de echo een 3e tevoorschijn piepte ;)
hahahaha ah nee de horror :')
Nee, ik ben best blij met een eenling eigenlijk _O-
disclaimer
pi_163915847
quote:

[..]

SPOILER
Ja hier goddank geen bloed, maar het is toch helemaal goed 💛

Haha dikkerds-trio :D
Ik doe ook zachtjes mee. +3,5 na 2,5 week in Nederland :X
Nog niet echt dik ofzo, maar dat ging toch ineens hard haha. Verdomde patat met mayo en oude kaas :(
pi_163915860
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 21:42 schreef Stormqueen het volgende:
ja kwak, kom je ook uit de kast? Maken we er een dik gezellig (mwihihi) threesome van :7
_O-

Trouwens, jij bent heul niet dik. :6 Moet ik dat gaan compenseren. :')
***Levi was here***
pi_163915889
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 21:46 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Misschien doet SQ een Ggirl. Is Noud eruit en denken ze dat de placenta komt, zien ze opeens nóg een hoofd :o :o
  donderdag 21 juli 2016 @ 21:55:52 #243
149959 SQ
snelle trees
pi_163915960
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 21:51 schreef Levitation het volgende:

[..]

_O-

Trouwens, jij bent heul niet dik. :6 Moet ik dat gaan compenseren. :')
oh, maar dat wórd ik snel weer hoor *D
disclaimer
  donderdag 21 juli 2016 @ 21:56:25 #244
149959 SQ
snelle trees
pi_163915976
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 21:52 schreef Skittles het volgende:

[..]

Misschien doet SQ een Ggirl. Is Noud eruit en denken ze dat de placenta komt, zien ze opeens nóg een hoofd :o :o
hoax want bij ggirl zagen ze geen hoofd.
disclaimer
pi_163915993
Gefeliciteerd Stormqueen en Levitation!

Wat eng moet dat zijn geweest Blue :X
  donderdag 21 juli 2016 @ 21:59:45 #246
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_163916056
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 21:42 schreef Stormqueen het volgende:
Ik dacht er even aan om t lekker in t midden te laten maar...

Nee. Ik ben niet zwanger. :+ . We waren stiekem wel weer een beetje aan t wohtsen maar toen kwam therapietraject tussendoor en nu wil ik eerst afvallen. Dus. Maar ik rammel jonguh.
Kwak
  donderdag 21 juli 2016 @ 22:01:18 #247
149959 SQ
snelle trees
pi_163916107
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 21:59 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik dacht er even aan om t lekker in t midden te laten maar...

Nee. Ik ben niet zwanger. :+ . We waren stiekem wel weer een beetje aan t wohtsen maar toen kwam therapietraject tussendoor en nu wil ik eerst afvallen. Dus. Maar ik rammel jonguh.
dat weet ik, sorry :* maar het zou wel een mooie climax zijn geweest :Y
En hopelijk komt er voor jou snel meer rust in je hoofd zodat er weer plek komt voor andere dingen.
disclaimer
  donderdag 21 juli 2016 @ 22:02:33 #248
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_163916134
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 22:01 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dat weet ik, sorry :* maar het zou wel een mooie climax zijn geweest :Y
En hopelijk komt er voor jou snel meer rust in je hoofd zodat er weer plek komt voor andere dingen.
Oh geen sorry nodig! Ik bedoelse t meer voor de andere guessers hier die t verdacht vonden.

Rust in hoofd gaat een stuk beter al!
Kwak
pi_163916135
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 20:32 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ik ben een man ;) Maar je hebt wel goede punten! :) Budget denk ik tot 100 euro ongeveer.
Kun je niet vragen waar ze blij mee is?
Of een cadeaubon doen? Van Hema ofzo. Desnoods deel van het bedrag en de rest nog tegoed aan iets anders. Of voor op de spaarrekening van het kind.

Ik zou dat cadeau dat Fien suggereert niet handig vinden, moet je eerst hele tijd opslaan en dan weet je nog niet wat voor kind het wordt of het er interesse in heeft.
pi_163916173
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 21:55 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

oh, maar dat wórd ik snel weer hoor *D
Zeg nu ben ík de dikbil en jij slanke den!
pi_163916231
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 22:02 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Oh geen sorry nodig! Ik bedoelse t meer voor de andere guessers hier die t verdacht vonden.

Rust in hoofd gaat een stuk beter al!
Oh nee ik vond het niet verdacht, ik was wat aan het dollen :@ volgde je wel bij het wohts, maar nam aan dat je inderdaad eerst het traject goed wil doorlopen voor je met andere dingen bezig gaat :*
pi_163916240
Jaa SQ daar zijt gij! Gefeliciteerd *O*

wel erg leuk om met steeds meer dames van "mijn" lichting weer te zwangeren.
S. 2014
J. 2016
pi_163916278
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 21:56 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

hoax want bij ggirl zagen ze geen hoofd.
In plaats van het 'stiekem toch stuit bij 7 cm'-bevallingsverrassing dan :6
  donderdag 21 juli 2016 @ 22:13:34 #254
220609 Nouk84
pi_163916479
Gefeliciteerd SQ en Levi!! *O* *O* *O*
  donderdag 21 juli 2016 @ 22:15:45 #255
220609 Nouk84
pi_163916563
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 20:18 schreef over_hedge het volgende:

Iemand tips?

Na de geboorte? Een stoeltje of speelgoedkist obv geboortekaartje. Badjasje met naam. Beide veel succes mee gehad (maar zelf niet gekregen :') )
  Manager PR/Moderator donderdag 21 juli 2016 @ 22:19:17 #256
269689 crew  Viv
pi_163916797
SQ en Levitation *O* gefeliciteerd
pi_163916830
SQ en levitation gefeliciteerd! *O* *O* O+ O+
  donderdag 21 juli 2016 @ 22:26:33 #259
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_163916875
quote:
Wat leuk! Gefeliciteerd. Ik dacht het van de week ineens, omdat je op Facebook een pagina van de Kraamzorg had geliked. Toen dacht ik al, zou SQ zwanger zijn.

Levitation ook gefeliciteerd natuurlijk.

[ Bericht 3% gewijzigd door Shopaholic1984 op 21-07-2016 22:45:36 ]
  donderdag 21 juli 2016 @ 22:29:12 #260
149959 SQ
snelle trees
pi_163916943
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 22:26 schreef Shopaholic1984 het volgende:

[..]

Wat leuk! Gefeliciteerd. Ik dacht het van de week ineens, omdat je op Facebook een pagina van de Kraamzorg had geliked. Toen dacht ik al, zou SQ zwanger zijn.
Echt, nee, Niet bij jou ook al. Ik ben echt door tien mensen hier al op aangesproken, omdat ik tijdens het swipen kennelijk op LIKE had geveegd. Ik vind het gewoon chanant irritant dat Facebook meent dat dat meteen prominent bovenaan nieuwsoverzichten moet komen. Bah. Ik ben er echt ziedend om.
Als ik Miss Etam had geliked had niemand er iets van gezien. :(
disclaimer
  donderdag 21 juli 2016 @ 22:33:08 #261
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_163917050
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 22:29 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Echt, nee, Niet bij jou ook al. Ik ben echt door tien mensen hier al op aangesproken, omdat ik tijdens het swipen kennelijk op LIKE had geveegd. Ik vind het gewoon chanant irritant dat Facebook meent dat dat meteen prominent bovenaan nieuwsoverzichten moet komen. Bah. Ik ben er echt ziedend om.
Stom he. Ik heb ook bewust niks gevraagd. Als het zo zou zijn, maakte je het zelf wel bekend. Zoals nu. Misschien was het ook de Kraamzorg van mauw geweest.
pi_163917089
Jaaa wat tof SQ, ik dacht het al! Gefeliciteerd *O*

pi_163917289
SQ O+
Gefeliciteerd *O*

Levitation gefeliciteerd *O*
pi_163917830
Sq en levitation gefeliciteerd *O* *O* *O*
pi_163917967
SQ wat tof!! *O* *O* Gefeliciteerd, een broertje of zusje voor Mauw O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_163918118
Goed nieuws-topic! *O* Gefeli met alle prachtige nieuwe kindjes to be! O+
  donderdag 21 juli 2016 @ 23:12:08 #267
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_163918213
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 22:29 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Oh ik had meer het idee dat dat gewoon periodieke reclame is en dat ze dan laten zien wie dat in t verleden geliket hebben, die page.

:Y
Kwak
pi_163918247
SQ wat tof! Gefeliciteerd *O* Gaan we synchroonbaren?
  donderdag 21 juli 2016 @ 23:13:27 #269
149959 SQ
snelle trees
pi_163918254
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 23:12 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Oh ik had meer het idee dat dat gewoon periodieke reclame is en dat ze dan laten zien wie dat in t verleden geliket hebben, die page.

:Y
ik heb die pagina slechts twee uur geliked gehad. Was het maar zo. Die haviken zetten het meteen bovenaan :')
disclaimer
  donderdag 21 juli 2016 @ 23:14:12 #270
149959 SQ
snelle trees
pi_163918280
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 23:13 schreef WupWup het volgende:
SQ wat tof! Gefeliciteerd *O* Gaan we synchroonbaren?
moet mogelijk zijn :7
Wil je ook in de OP trouwens?
disclaimer
  donderdag 21 juli 2016 @ 23:16:11 #271
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_163918341
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 23:13 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik heb die pagina slechts twee uur geliked gehad. Was het maar zo. Die haviken zetten het meteen bovenaan :')
Ik heb nu zin om Tena Lady, Cavia's, een hondentrimsalon en een Shisha lounge te gaan liken. Just to confuse people.
Kwak
pi_163918376
Oh is goei. 9 februari heb ik gekregen. (overigens dacht ik zelf drie dagen minder ver te zijn, ook met eiertest :P )
  donderdag 21 juli 2016 @ 23:17:37 #273
149959 SQ
snelle trees
pi_163918384
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 23:16 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik heb nu zin om Tena Lady, Cavia's, een hondentrimsalon en een Shisha lounge te gaan liken. Just to confuse people.
ik zou nog een enge ziekte er bij nemen. Lepra ofzo.
disclaimer
pi_163918584
SQ uit de kast, gefeliciteerd. Tof! O+
pi_163918806
Oooooow wat leuk SQ! O+ *O* O+
  donderdag 21 juli 2016 @ 23:32:21 #276
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163918809
Whoea, je bent er ff niet en er gebeurt van alles :o

Welkom SQ (ik hád al zo'n onderbuikgevoel!) en Levitation. Ik lurkte hier toen jij de eerste keer zwanger was SQ (en kwakz0r btw) en vond het toen zo leuk om jullie te volgen O+

Mijn hormonen én ikzelf én mijn meneer zijn weer happy. Weer ff goed gebabbeld. Vanmiddag even in de ignore modus een stuk gaan fietsen en wat goedkoop beddengoed gekocht voor het matras dat erop komt. Vanavond saamp naar Ikea geweest (op vriend's initiatief) voor de laaaaatste babykamerdigen, waaronder een toffe fauteuil :) Erna McDrive voor ijs :9 Nu uitgeteld!
  vrijdag 22 juli 2016 @ 03:10:09 #277
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163920891
Topickiller :P

Dan maar even door. Zeg maar dag tegen mijn nachtrust, want ik geloof dat de kleine man officieel De Indaling heeft ingezet. Sinds twee uurtjes het gevoel alsof ik ongesteld moet worden - kramp die komt en weer gaat - en geduw aan de poort. Indalingsweeën geloof ik!

Nachtploeg present?
pi_163920902
Zo, nachtploeg hier want HEET.
Ik bedacht me dat we nog geen jasje hebben voor de baby. Kan nu ook alleen maar hele dunne jasjes vinden en dat vind ik zonde, want ze wordt in september geboren dus het zou mooi zijn als ze dat jasje de maand erna nog dik genoeg is. Tips?
pi_163920904
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 03:10 schreef Quoi het volgende:
Topickiller :P

Dan maar even door. Zeg maar dag tegen mijn nachtrust, want ik geloof dat de kleine man officieel De Indaling heeft ingezet. Sinds twee uurtjes het gevoel alsof ik ongesteld moet worden - kramp die komt en weer gaat - en geduw aan de poort. Indalingsweeën geloof ik!

Nachtploeg present?
Oh hai.
Spannend die kramp! Was hij nog niet ingedaald?
  vrijdag 22 juli 2016 @ 03:36:38 #280
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163920933
Hai :) Twee weken geleden nog beweeglijk in bekkeningang, dus sja, geen idee. Ik ga er maar vanuit. Geloof dat het weer een beetje zakt. Of toch niet bij nader inzien :')

Balen dat het heet is bij jou. Dat slaapt ruk. Ik heb een jasje bij hema gevonden dat door kan als soort van 'tussenjasje'. Niet te warm, niet te koud, want ook voor in sept. Even de link zoeken.. Komtie:

SPOILER

[ Bericht 38% gewijzigd door Quoi op 22-07-2016 03:47:32 ]
pi_163921105
:O
ik was ook weer nachtploeg .. alleen maar. Links en rechts een uurtje slaap kunnen pikken maar veelal wakker door de hitte.

Vervrelend Quoi van dat indalen maar wel spannend!
  vrijdag 22 juli 2016 @ 07:05:10 #282
149959 SQ
snelle trees
pi_163921255
Een lekker warm vestje fungeert inderdaad ook prima voor een kleine baby! Ik heb de eerste jas pas in maat 68 gekocht en ook dat was een fluffy jasje, geen glanzend jack ofzo. De eerste zes maanden liggen ze toch nog onder een warme deken als je buiten bent :)
disclaimer
pi_163921352
Gefeliciteerd SQ!

En Levi! :o *O* Hier nog een oud-EHV topicer onder een nieuwe naam ;)
pi_163921586
Mijn gebeden worden verhoord *O* *O* . Regen en onweer hier *O*
pi_163921823
*O* regen,onweer en verkoeling voor twinkle.
En vanuit jou komen de buien hierheen *O*
Al moet ik zeggen dat ik dankzij onze plafond ventilator heerlijk slaap.

Quoi hopelijk is je kleintje dadelijk goed ingedaald. Wanneer heb je weer een controle?
Leuk vestje/jasje!

Hier ook aardig wat voorwerk. Ik ken dit helemaal niet van Mats dus ik vind het wel spannend. Gisteren kwam mijn man eerder thuis en zijn we lekker gaan zwemmen tot een uur of 7. Het was wel fijn om even afleiding te hebben.
pi_163921858
Meld :P
Zo maf, ergens voel ik me dus helemaal nog niet zo zwanger dat ik al 'mag' bevallen, dat het er alweer bijna opzit.. Misschien juist omdat het nu een beetje begint te leven, ik weer een beetje begin te leven. Mijn lijf zit me in de weg hoor maar verder..

Leuk, januari babies! Welkom hier *O*

Hier (nog) geen regen en onweer, maar wel alles open gezet (ook de voordeur ;) ) en het begint wat af te koelen, fijn! Ik trek die warmte echt heel slecht. Alleen al stil zitten op de bank zorgt voor stralen zweet over mijn rug.

Straks komt een vriendin, eerst haken en vanmiddag een high tea, heb er zin in (al lukt wakker worden nog niet heel goed vandaag..)

Voorwerk enzo hier helemaal niet, bij F. ook niet gehad. Heb ook niks gemerkt van het indalen en de eerste 3 cm heb ik bij F. ook cadeau gekregen. Dat maakt het nu ook wel spannend vind ik, afwachten op een natuurlijke start. Ik ben er zo niet mee bezig geweest met de inleiding van F. Het begin van de weeën en hoe het voelde enzo. Een beetje alsof ik het nu voor de eerste keer doe.
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 22 juli 2016 @ 08:58:29 #287
95752 crew  Chell
Kluns
pi_163922106
*ontlurkt*

Gefeliciteerd Levitation! Wat leuk! En SQ ook <3 *O*
pi_163922150
Ikke was het ook niet heerlijk om even geen zware buik te hebben? Spannend van het voorwerk! *O*

Ja ik heb hier vannacht ook alles open gehad en de ventilator aan maar het hielp helaas niet. Opzich trek ik de warmte wel.. heb gelukkig ook bogvgeen last van vocht enzo. Alleen dat niet kunnen slapen is echt killing. En ondanks horren word ik lek geprikt door de muggen }:| . Zo'n beetje al onze buren hebben een mega vijver in de tuin.. heul fijn *not*
pi_163922609
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 07:05 schreef Stormqueen het volgende:
Een lekker warm vestje fungeert inderdaad ook prima voor een kleine baby! Ik heb de eerste jas pas in maat 68 gekocht en ook dat was een fluffy jasje, geen glanzend jack ofzo. De eerste zes maanden liggen ze toch nog onder een warme deken als je buiten bent :)
Dat is ook zo! Ik hoorde alleen van verschillende mensen dat we niet moeten vergeten om een jasje mee te nemen als we naar het ziekenhuis gaan. Vond het al wat onzin, want kleertjes aan en een omslagdoek eroverheen en klaar, dacht ik.
Ah well, die mensen baarden in de winter dus misschien scheelt dat :')
Ik hoor tegenwoordig alleen maar 'denk wel hieraan', 'niet vergeten om' en ik koop het zonder dat ik zelf logisch nadenk. Gelukkig zijn jullie daar dan *;
pi_163922932
Gefeliciteerd Stormqueen en Levitation!!
pi_163922975
Gefeliciteerd SQ en Levitation! *O*

Meld 8-)
Ik voel me ook nog niet zwanger genoeg ofzo, zondag alweer 38 weken, het gaat zo snel :o En ik mis werk helemaal niet :@ :+ Ik had van te voren verwacht dat ik thuis wel wat zou doen aan werk, maar het loslaten gaat me verrassend goed af :P
Ik heb af en toe wat buikpijn in mijn onderbuik, maar weet niet of dat te maken heeft met baby of gewoon darmen. Want ik moet laatste tijd wat vaker naar de wc :@
pi_163922990
quote:
14s.gif Op donderdag 21 juli 2016 19:50 schreef Burdie het volgende:

[..]

Geloof trouwens dat hier nog geen antwoord op is gegeven O-)
pi_163923135
Nieuwe aanwas! Gefeliciteerd *O*

Hier ook weer een slechte nacht want heet }:|

En ik vond mijn peuter vanochtend staand in zijn raamkozijn die best hoog zit :o was hij via de verwarming opgeklommen...dat mijn vliezen niet van schrik zijn gebroken is een wonder :+
pi_163923264
Marjolijntje fijn om te horen dat het steeds wat beter met je gaat.
Ik heb ook het gevoel dat dit de eerste keer is doordat ik de vorige keer een inleiding heb gehad. Dat is zo anders. Ik was toen ook helemaal niet bezig met wanneer ik zou bevallen maar meer met de klachten, de hoge bloeddruk en of ons mannetje nog wel veilig zat.
Veel plezier met het haken en de high tea :9~

Twinkle ik heb alleen maar op het gras gelegen en naar man en zoon gekeken :')
Niet/slecht slapen is echt zo niet tof. Vooral omdat je overdag gewoon alles door moet laten gaan. En dood aan muggen }:| Ik kan daar ook zo slecht tegen.

Miez lekker van je verlof aan het genieten dus ^O^
Ik vind het ook zo raar dat de zwangerschap er al bijna op zit en toch kan ik niet wachten tot ons mannetje er is O+
Jou baby lag al vibi toch?
Fijn dat je wat vaker naar de wc kan. Ik heb net mijn ijzer tabletten opgehaald en gelijk ook maar een doos movicolon erbij 8-) :Y)

:o angelatje
Ik zou me ook de pleuris schrikken
pi_163923302
Meld! De hele zwangerschap zei ik, hij komt de 22e. Maar niets duidt erop. Die blijft voorlopig echt nog even zitten
pi_163923373
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 10:25 schreef Fien10 het volgende:
Meld! De hele zwangerschap zei ik, hij komt de 22e. Maar niets duidt erop. Die blijft voorlopig echt nog even zitten
Nog tijd genoeg voor een turbo bevalling :7

Vorige week zeiden ze inderdaad dat ze vibi lag. Kijken of dat vandaag nog steeds zo is :+ Ik vertrouw het allemaal niet zo ofzo :')
pi_163923442
Fien de dag is pas net begonnen *)

Ik ga even naar het centrum met de kindjes zometeen. Ze zijn echt niet te genieten want ook die hebben vannacht weinig geslapen :X
Hopelijk doet Boaz daarna een middagdutje dat iets langer als een uur duurt :@
  vrijdag 22 juli 2016 @ 10:46:27 #298
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163923645
Fien het kan nog!

En Angelatje, wat een dondersteen :X

Nou, dat was dus een nacht met voorwerk. De krampen zijn weer opgehouden, maar waren absurd. Tegelijkertijd steken en druk op mijn blaas, dus ik durf te wedden dat het indalen was. Hoop maandag bij de vk de bevestiging te horen :) Ik kan niet wachten!

Heeeeeeel even dacht ik dat er iets was begonnen. Zo'n typische pijn die doet denken aan menstruatiepijn. Het besef dat ons ventje er zomaar zou zijn dit weekend O+ Maar beter dat hij lekker blijft zitten, iig nog twee weekjes.

Weinig slaap gehad dus :Z Vanmiddag ga ook ik aan de high-tea (high-tea-boks Marjolijntje!). Kadootje van moi aan mijn opa en oma. Zie er een beetje tegenop, want ze praten alleen maar over ellende en hoe erg het wel niet is om oud te zijn, maar goed, het idee was nu juist om ze even uit dat wereldje te halen. Even voor het goede doel doorzetten dus :)
pi_163923704
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 10:46 schreef Quoi het volgende:
Fien het kan nog!

En Angelatje, wat een dondersteen :X

Nou, dat was dus een nacht met voorwerk. De krampen zijn weer opgehouden, maar waren absurd. Tegelijkertijd steken en druk op mijn blaas, dus ik durf te wedden dat het indalen was. Hoop maandag bij de vk de bevestiging te horen :) Ik kan niet wachten!

Heeeeeeel even dacht ik dat er iets was begonnen. Zo'n typische pijn die doet denken aan menstruatiepijn. Het besef dat ons ventje er zomaar zou zijn dit weekend O+ Maar beter dat hij lekker blijft zitten, iig nog twee weekjes.

Weinig slaap gehad dus :Z Vanmiddag ga ook ik aan de high-tea (high-tea-boks Marjolijntje!). Kadootje van moi aan mijn opa en oma. Zie er een beetje tegenop, want ze praten alleen maar over ellende en hoe erg het wel niet is om oud te zijn, maar goed, het idee was nu juist om ze even uit dat wereldje te halen. Even voor het goede doel doorzetten dus :)
Ik heb die indalingsweeen ook heel erg gehad zoals jij het omschrijft. Is je buik ook gezakt als je in de spiegel kijkt?
  vrijdag 22 juli 2016 @ 11:04:28 #300
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163923999
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 10:49 schreef Fien10 het volgende:

[..]

Ik heb die indalingsweeen ook heel erg gehad zoals jij het omschrijft. Is je buik ook gezakt als je in de spiegel kijkt?
Vind ik lastig te beoordelen. Goed om te horen dat het zo herkenbaar is! Was jouw buik zichtbaar gezakt?

Vooruit, even een creatief geheel gemaakt van mijn buik vorige week en nu. Toevallig zelfde dingetje aan :D Ik zie het niet.
SPOILER

[ Bericht 31% gewijzigd door Quoi op 22-07-2016 11:19:48 ]
  vrijdag 22 juli 2016 @ 11:21:30 #301
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163924365
Vooruit, dicht dan maar meteen :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')