abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163912495
Overigens heb ik geen flauw idee meer hoe we thuis zijn gekomen uit het ziekenhuis met de maxicosi. De kans bestaat dat we hem tussen de bank en de voorstoel hebben geklemd :') fluxus ftw.
  donderdag 21 juli 2016 @ 19:50:47 #152
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163912501
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 19:49 schreef Crumpette het volgende:

[..]

Dit is geen verklaring voor alle 2e en 3e preggers in dit topic, sorry. :7
Tips voor standjes met walvisbuik zijn welkom.
KuikenGuppy
pi_163912544
quote:
14s.gif Op donderdag 21 juli 2016 19:50 schreef Burdie het volgende:

[..]

Tips voor standjes met walvisbuik zijn welkom.
Hoe sterk is je man? :D :9
  donderdag 21 juli 2016 @ 19:57:25 #154
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163912659
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 19:50 schreef Crumpette het volgende:
Overigens heb ik geen flauw idee meer hoe we thuis zijn gekomen uit het ziekenhuis met de maxicosi. De kans bestaat dat we hem tussen de bank en de voorstoel hebben geklemd :') fluxus ftw.
Oooh ik weet het nog precies, tot in detail. De rolstoel. De vertederd kijkende mensen in de parkeergarage. Het prachtige weer, de eerste lentedag. Carnaval. De maxi cosi op het onderstel geklikt, ik - brak - er naast, helemaal in de kreukels, ietwat beduusd maar ook heel gelukkig O+ (vooral ook dat het voorbij was :P).
En toen thuis de oprit op rijden, je beseffen dat je vanaf nu een gezin bent en je weer thuis bent, maar nu compleet O+. De buurman was net buiten aan het voetballen met zijn zoontje (voor hun was het een zondag als altijd), dus die hebben samen heel kort even in de mc mogen gluren en toen waren we ineens daar. Binnen. Alleen. Ik maakte nog de fout op de bank te willen gaan zitten :+ maar toen stond de kraam al op de stoep en begon het circus genaamd kraamweek.
Oooh ik heb er weer zo'n zin in hč O+ O+ O+.
KuikenGuppy
pi_163912706
Oh dat klinkt idd fijn burd O+. Hopelijk deze keer dan!

T scheelt dat er niks te oefenen viel met een geleende maxi cosi in een taxi :P.
  donderdag 21 juli 2016 @ 20:02:36 #156
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163912767
Oh en we hadden saucijzenbroodjes. Maar dit keer wil ik echte Brabantse worstenbroodjes :9 :Y.
KuikenGuppy
pi_163912843
quote:
12s.gif Op donderdag 21 juli 2016 19:34 schreef Stormqueen het volgende:
Ah joh straks heb je toch nooit meer seks dus zo'n vaart loopt dat allemaal niet :+
_O-
pi_163912893
Ooh maxi cosi oefen is echt een aanrader.
Wij waren met onze 2 weken oude baby onderweg en gingen met ietwat goeie snelheid door een scherpe bocht op de snelweg.
Zie ik vanuit mijn ooghoek over de achterbank een maxi cosi rollen
Ik in paniek achterover gedoken, vergat een ks-wond dus auwauwauw.
Kind lag half op de kop in de auto en vriend hield hem tegen met ene hand achteruit en andere sturen.
Gelukkig waren we er bijna dus laatste stukje ik huilend schakelen, vriend rijden en vasthouden.
Op plek van bestemming kind uit gekke positie gehaald die onverschrokken ons aankeek en gaapte :')

Broer meteen geappt van stuur NU een filmpje hoe de maxicosi moet.
Hij direct gemaakt met nichtje als voorbeeld.
Bleek dat we de gordel niet goed deden :X
  donderdag 21 juli 2016 @ 20:08:51 #159
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163912923
Blue :X en stiekem ook een beetje :') :@ wel een leuke anekdote achteraf, maar je schrikt je dan een ongeluk!
KuikenGuppy
pi_163912981
Ik beken dat we er achteraf om moeten lachen hoor :D
pi_163913003
Gelukkig zijn babies van rubber :Y die stuiteren! ^O^
pi_163913142
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 20:11 schreef Crumpette het volgende:
Gelukkig zijn babies van rubber :Y die stuiteren! ^O^
Wist je ook vantevoren dat ze veel kunnen hebben?
Of ook bij jullie trial and error

O-)
  donderdag 21 juli 2016 @ 20:17:30 #163
149959 SQ
snelle trees
pi_163913152
Omg blue :')

(En ik weet hoe ze rijden daar _O-)
disclaimer
  FOK!fotograaf donderdag 21 juli 2016 @ 20:18:07 #164
364681 over_hedge
pi_163913170
Geen idee of ik dat hier moet/kan vragen. Ik weet niet zo goed waar anders :P

Mijn zus is zwanger. begin sept krijg ik mijn eerste nichtje (waarom nou geen neefje :( :D )

Nu wil ik natuurlijk wat leuks voor haar kopen als het zo ver is. Maar wat is een leuk cadeau? Ik heb namelijk echt geeeen idee. Hoorde dat kleren niet zo goed idee is omdat ze daar binnen no time uitgroeien en je niet weet welke maat je moet hebben. Maar ik heb dus echt geen idee.

Iemand tips?

Oh en iedereen die hier zwanger is, gefeliciteerd en veel plezier ! :)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 21 juli 2016 @ 20:20:52 #165
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_163913223
J is ook goed lang bezig geweest met de MC uit de auto halen. :7

Ik weet t ook nog precies, de thuiskomst.... kreeg in de auto ruzie met mijn vader die ons in mijn auto naar huis reed, en ik heb onder gierende uithalen bij het uitstappen de kraamhulp omhelsd die me geloof ik alleen een hand wilde geven. :')

Toen moest ik met KS wond twee trappen op en lag er een dode half uit elkaar getrokken muis op ons bed waar ik net was gaan liggen met O+ baby O+
Kwak
pi_163913335
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 20:17 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Wist je ook vantevoren dat ze veel kunnen hebben?
Of ook bij jullie trial and error

O-)
Wat denk je zelf :') helaas trial and error. Oh de eerste keer dat ik met de wagen een bus uit ging stappen bijv en niet wist dat je dat beter achterstevoren doet en de voorwielen tussen de stoep en de bus wegvielen en mijn baby helemaal naar boven in de wagen schoof en daar opgepropt lag tot ik de wagen had teruggehesen en achteruit was uitgestapt :'(. Hij was niet eens wakker geworden :{w. :')
  donderdag 21 juli 2016 @ 20:26:19 #167
149959 SQ
snelle trees
pi_163913359
Ik zat dus in de rolstoel, en mijn man stond te hannesen met de cosi. Dus ik stond op om te helpen maar toen duwde de verpleegkundige me terug in mijn stoel :') het is hem wel gelukt.
En toen reden we terug en ging het zeikhard regenen en toen keken we elkaar aan van omfg wat hebben we gedaan :') we hebben een baby, wat moeten we nu?

Bij thuiskomst heb ik de cosi binnen gezet met mijn inmiddels diep slapende baby en ben ik eerst op FOK gaan posten :') dat uur voordat de kraamzorg er was was echt surreeel. Maar wel O+ ik was zo high on adrenaline :D

Maar dit keer ga ik thuis bevallen, dus gaat het allemaal anders 8-)
disclaimer
  donderdag 21 juli 2016 @ 20:27:26 #168
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163913383
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 20:26 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zat dus in de rolstoel, en mijn man stond te hannesen met de cosi. Dus ik stond op om te helpen maar toen duwde de verpleegkundige me terug in mijn stoel :') het is hem wel gelukt.
En toen reden we terug en ging het zeikhard regenen en toen keken we elkaar aan van omfg wat hebben we gedaan :') we hebben een baby, wat moeten we nu?

Bij thuiskomst heb ik de cosi binnen gezet met mijn inmiddels diep slapende baby en ben ik eerst op FOK gaan posten :') dat uur voordat de kraamzorg er was was echt surreeel. Maar wel O+ ik was zo high on adrenaline :D

Maar dit keer ga ik thuis bevallen, dus gaat het allemaal anders 8-)
Dit is niet een subtiele mededeling toch? :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_163913448
Ooh bij thuiskomst lag vriend op ons bed en ik scharrelde beneden door de kamer met ks-wond in netbroek met dakpanverband en hemdje :9~
Opzoek naar de papieren van de kraamzorg die ik nergens vinden kon.
Ging ineens de deurbel.
Fuckerdefuck :o
Zag een dame in uniform dus deur open gedaan.
Charmant!!

Zij dirigeerde me naar boven. Komen we op de slaapkamer ligt vriend heerlijk op bed met mini in zijn armen half te slapen.

Goeie eerste indruk :')
pi_163913463
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 20:18 schreef over_hedge het volgende:
Geen idee of ik dat hier moet/kan vragen. Ik weet niet zo goed waar anders :P

Mijn zus is zwanger. begin sept krijg ik mijn eerste nichtje (waarom nou geen neefje :( :D )

Nu wil ik natuurlijk wat leuks voor haar kopen als het zo ver is. Maar wat is een leuk cadeau? Ik heb namelijk echt geeeen idee. Hoorde dat kleren niet zo goed idee is omdat ze daar binnen no time uitgroeien en je niet weet welke maat je moet hebben. Maar ik heb dus echt geen idee.

Iemand tips?

Oh en iedereen die hier zwanger is, gefeliciteerd en veel plezier ! :)
Ik weet niet hoeveel geld je uit wilt geven, maar misschien is het leuk om iets te kopen waar je nichtje langere tijd iets aan heeft, en wat ze misschien zal bewaren en altijd gezegd kan worden, dit kreeg je van tante .... Ze hoeft er niet perse al iets aan te hebben als ze geboren is.
Denk aan een mooi houten of rieten poppenwagentje of een mooie stoffen pop. En als je budget wat minder is misschien een gepersonaliseerd boekje (kun je op internet maken) of een zilveren bestekje (even vragen of ze dat niet al heeft) met de naam erin gegraveerd.
pi_163913468
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 20:27 schreef Molo het volgende:

[..]

Dit is niet een subtiele mededeling toch? :D
Ze staat ook on de OP toch? :P

Gefeliciteerd!!
  donderdag 21 juli 2016 @ 20:31:48 #172
149959 SQ
snelle trees
pi_163913471
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 20:30 schreef BlueEyes het volgende:
Ooh bij thuiskomst lag vriend op ons bed en ik scharrelde beneden door de kamer met ks-wond in netbroek met dakpanverband en hemdje :9~
Opzoek naar de papieren van de kraamzorg die ik nergens vinden kon.
Ging ineens de deurbel.
Fuckerdefuck :o
Zag een dame in uniform dus deur open gedaan.
Charmant!!

Zij dirigeerde me naar boven. Komen we op de slaapkamer ligt vriend heerlijk op bed met mini in zijn armen half te slapen.

Goeie eerste indruk :')
die dames controleren dagelijks ingescheurde vagijnen, die zijn wel wat gewend gelukkig :+
disclaimer
  FOK!fotograaf donderdag 21 juli 2016 @ 20:32:46 #173
364681 over_hedge
pi_163913490
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 20:31 schreef Fien10 het volgende:

[..]

Ik weet niet hoeveel geld je uit wilt geven, maar misschien is het leuk om iets te kopen waar je nichtje langere tijd iets aan heeft, en wat ze misschien zal bewaren en altijd gezegd kan worden, dit kreeg je van tante .... Ze hoeft er niet perse al iets aan te hebben als ze geboren is.
Denk aan een mooi houten of rieten poppenwagentje of een mooie stoffen pop. En als je budget wat minder is misschien een gepersonaliseerd boekje (kun je op internet maken) of een zilveren bestekje (even vragen of ze dat niet al heeft) met de naam erin gegraveerd.
Ik ben een man ;) Maar je hebt wel goede punten! :) Budget denk ik tot 100 euro ongeveer.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 21 juli 2016 @ 20:32:52 #174
149959 SQ
snelle trees
pi_163913495
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 20:31 schreef Sull het volgende:

[..]

Ze staat ook on de OP toch? :P
maar niemand hapte :(
disclaimer
pi_163913539
*O* *O* *O*