Tips voor standjes met walvisbuik zijn welkom.quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:49 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Dit is geen verklaring voor alle 2e en 3e preggers in dit topic, sorry.
Hoe sterk is je man?quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Tips voor standjes met walvisbuik zijn welkom.
Oooh ik weet het nog precies, tot in detail. De rolstoel. De vertederd kijkende mensen in de parkeergarage. Het prachtige weer, de eerste lentedag. Carnaval. De maxi cosi op het onderstel geklikt, ik - brak - er naast, helemaal in de kreukels, ietwat beduusd maar ook heel gelukkigquote:Op donderdag 21 juli 2016 19:50 schreef Crumpette het volgende:
Overigens heb ik geen flauw idee meer hoe we thuis zijn gekomen uit het ziekenhuis met de maxicosi. De kans bestaat dat we hem tussen de bank en de voorstoel hebben geklemdfluxus ftw.
quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:34 schreef Stormqueen het volgende:
Ah joh straks heb je toch nooit meer seks dus zo'n vaart loopt dat allemaal niet
Wist je ook vantevoren dat ze veel kunnen hebben?quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:11 schreef Crumpette het volgende:
Gelukkig zijn babies van rubberdie stuiteren!
Wat denk je zelfquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:17 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Wist je ook vantevoren dat ze veel kunnen hebben?
Of ook bij jullie trial and error
Dit is niet een subtiele mededeling toch?quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:26 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zat dus in de rolstoel, en mijn man stond te hannesen met de cosi. Dus ik stond op om te helpen maar toen duwde de verpleegkundige me terug in mijn stoelhet is hem wel gelukt.
En toen reden we terug en ging het zeikhard regenen en toen keken we elkaar aan van omfg wat hebben we gedaanwe hebben een baby, wat moeten we nu?
Bij thuiskomst heb ik de cosi binnen gezet met mijn inmiddels diep slapende baby en ben ik eerst op FOK gaan postendat uur voordat de kraamzorg er was was echt surreeel. Maar wel
ik was zo high on adrenaline
Maar dit keer ga ik thuis bevallen, dus gaat het allemaal anders
Ik weet niet hoeveel geld je uit wilt geven, maar misschien is het leuk om iets te kopen waar je nichtje langere tijd iets aan heeft, en wat ze misschien zal bewaren en altijd gezegd kan worden, dit kreeg je van tante .... Ze hoeft er niet perse al iets aan te hebben als ze geboren is.quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:18 schreef over_hedge het volgende:
Geen idee of ik dat hier moet/kan vragen. Ik weet niet zo goed waar anders
Mijn zus is zwanger. begin sept krijg ik mijn eerste nichtje (waarom nou geen neefje![]()
)
Nu wil ik natuurlijk wat leuks voor haar kopen als het zo ver is. Maar wat is een leuk cadeau? Ik heb namelijk echt geeeen idee. Hoorde dat kleren niet zo goed idee is omdat ze daar binnen no time uitgroeien en je niet weet welke maat je moet hebben. Maar ik heb dus echt geen idee.
Iemand tips?
Oh en iedereen die hier zwanger is, gefeliciteerd en veel plezier !
Ze staat ook on de OP toch?quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit is niet een subtiele mededeling toch?
die dames controleren dagelijks ingescheurde vagijnen, die zijn wel wat gewend gelukkigquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:30 schreef BlueEyes het volgende:
Ooh bij thuiskomst lag vriend op ons bed en ik scharrelde beneden door de kamer met ks-wond in netbroek met dakpanverband en hemdje![]()
Opzoek naar de papieren van de kraamzorg die ik nergens vinden kon.
Ging ineens de deurbel.
Fuckerdefuck![]()
Zag een dame in uniform dus deur open gedaan.
Charmant!!
Zij dirigeerde me naar boven. Komen we op de slaapkamer ligt vriend heerlijk op bed met mini in zijn armen half te slapen.
Goeie eerste indruk
Ik ben een manquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:31 schreef Fien10 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel geld je uit wilt geven, maar misschien is het leuk om iets te kopen waar je nichtje langere tijd iets aan heeft, en wat ze misschien zal bewaren en altijd gezegd kan worden, dit kreeg je van tante .... Ze hoeft er niet perse al iets aan te hebben als ze geboren is.
Denk aan een mooi houten of rieten poppenwagentje of een mooie stoffen pop. En als je budget wat minder is misschien een gepersonaliseerd boekje (kun je op internet maken) of een zilveren bestekje (even vragen of ze dat niet al heeft) met de naam erin gegraveerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |