Hier hetzelfde, inderdaad.quote:Op donderdag 21 juli 2016 16:11 schreef Fien10 het volgende:
Ik zou ook wel 3 of 4 kinderen willen, maar wij zijn al blij als we 2 gezonde kinderen kunnen krijgen met onze situatie dat we denken dat we nooit voor een 3e durven te gaan. De wens voor een 2e is wel dusdanig groot dat we dat wel willen proberen denken we nu.
Zo, net lekker 2 uur liggen pitten. Inmiddels is het ook hier weer warm.
Whoeeeeeiii spannend!!!quote:
In principe geen vlokkentest of vwp meer nee.quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:05 schreef Fien10 het volgende:
[..]
Whoeeeeeiii spannend!!!
Moet je nu wel nog een vlokkentest of vruchtwaterpunctie? Of is het nu gewoon feest na de 12/13 weken grens en kun je er vanuit gaan dat alles goed is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou echt een tafel vol willen hoor, maar buiten dat man er echt niet meer wil, moet ik mijn lijf dit geen 3e keer aan willen doen.... Bij saar was ik halfweg al vreselijk immobiel en nu is t zo mogelijk nog rotter. Ik vind zwanger zijn prachtig, maar mijn lijf trekt het gewoon heel slecht. Dus na de bevalling wil ik mn eileiders door laten branden.quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:55 schreef Burdie het volgende:
Oooh een derde lijkt me zo leuk juist. Ik heb altijd een groot gezin gewild, maar mijn man vindt twee genoeg... En dat zwanger/bevallen verhaal vind ik zelf ook wel een minder puntje
.
Ik heb wel juist een veel minder zware zwangerschap nu. Wel met dezelfde bekkenklachten, maar ik weet nu veel sneller wanneer ik even een pas op de plaats moet maken. Desondanks vond ik het de vorige keer leuker.
Hormonen zijn trouwens weer blij, ik heb net bij de bouwmarkt 23 kleurstaaltjes meegenomen voor de kast en 5 voor de hal. Kiezen is best lastig. En ik ben begonnen met het uitzoeken en weggooien van spullen, we hebben zó enorm veel spullen waarvan een heleboel niet wordt gebruikt... ik wil alles uitgezocht hebben ivm de nesteldrang, en manlief wil het huis te koop zetten en daarvoor is het ook nodig. Winwin dus
.
Daar krijg je echt geen spijt van!! Beste babykoop geweest ideaal ding !!!quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:40 schreef Mies_poes het volgende:
[..]
Denk dat we dit maar gaan doenThnx all!
quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:10 schreef Cygne het volgende:
[..]
In principe geen vlokkentest of vwp meer nee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier gaan we ons beiden voorlopig nog niet laten steriliseren als ons gezin compleet is. Ik omdat ik liever een spiraal heb dan de wetenschap dat ik nooit meer kinderen kan krijgen ook al is de wens er niet meer. Voor m'n vriend geldt het zelfde, dat idee vinden we best heftig gezien onze jonge leeftijd. Wie weet overkomt een van ons 2 iets en dan gunnen we de ander al het geluk van de wereld met eventueel een nieuwe partner en misschien is er dan wel weer een kinderwens. Misschien een beetje een vergaande gedachte. Als we ooit de 40 aantikken zien we wel verder.
het is vaak een kwestie van even handigheid krijgenquote:Op donderdag 21 juli 2016 18:31 schreef Mies_poes het volgende:
Oke, net nog een keer de Maxi Cosi geprobeerd in de gordel te doen door hem een ietsiepietsie schuin te houden (prima veilig met baby er in) en toen lukte het ineens wel
Probleem opgelost, slotje.
Let wel op dat je een Easy Base 2 koopt met een Pebble, want ik had netjes een Easy Base 1 en daar past de Pebble dus alsnog niet opquote:Op donderdag 21 juli 2016 13:40 schreef Mies_poes het volgende:
[..]
Denk dat we dit maar gaan doenThnx all!
Mijn vriend weet nog steeds niet hoe het moetquote:Op donderdag 21 juli 2016 18:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is vaak een kwestie van even handigheid krijgen
Laat ook je man oefenen. Het was best even awkward toen we van het ziekenhuis weg wilden rijden en ik me besefte dat ik de enige was die wist hoe het moest
Dit! En klik m ff een paar keer in en uit (igv isofix base) want dat ging best ff stroef in het begin bij een nieuwequote:Op donderdag 21 juli 2016 18:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Laat ook je man oefenen. Het was best even awkward toen we van het ziekenhuis weg wilden rijden en ik me besefte dat ik de enige was die wist hoe het moest
oefening baart kunst!quote:Op donderdag 21 juli 2016 18:50 schreef Fien10 het volgende:
Hier ging m'n vent vanochtend met maxicosi naar de auto, ik zeg wat ga je doen? Ja nog even oefenen.![]()
Hadden we 3 weken geleden al gedaan maar wel aandoendelijk hahah.
Ja dit! Ik kreeg zelf die maxi cosi dus niet vast met kind erin en zonder kind wel. En ik had geen idee waarom niet. En toen zei man heel droog dat ik wat meer grof geweld toe moest passenquote:Op donderdag 21 juli 2016 18:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oefening baart kunst!
En straks met je tere verse boreling durf je ineens een stuk minder te sjorren en trekken
Haha goeie tipsquote:Op donderdag 21 juli 2016 18:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dit is geen verklaring voor alle 2e en 3e preggers in dit topic, sorry.quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:34 schreef Stormqueen het volgende:
Ah joh straks heb je toch nooit meer seks dus zo'n vaart loopt dat allemaal niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |