abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163904771
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 13:24 schreef Sull het volgende:
Tweedehands Base is inderdaad net zo veilig. En het geld zo waard! Ik zweer bij dat ding!

Wel goed kijken welke je nodig hebt, de easybase, easyfix of familyfix. Afhankelijk van isofix/gordel en type maxicosi.
Denk dat we dit maar gaan doen :) Thnx all!
  donderdag 21 juli 2016 @ 13:43:56 #102
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163904851
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 13:39 schreef Sull het volgende:

[..]

Dan heb je gewoon dezelfde uren die je kunt verdelen over minder dagen. Ik zie geen probleem :P
Nope, je krijgt 8 dagen kraamzorg en de dag van geboorte telt als dag 1.

[ Bericht 0% gewijzigd door Burdie op 21-07-2016 13:52:23 ]
KuikenGuppy
pi_163905021
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 13:43 schreef Burdie het volgende:

[..]

Nope, je krijgt 7 dagen kraamzorg en de dag van geboorte telt als dag 1.
Eh, ohja? Ik krijg dacht ik gewoon de standaard 49 uur over 8 dagen?
pi_163905081
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 13:43 schreef Burdie het volgende:

[..]

Nope, je krijgt 7 dagen kraamzorg en de dag van geboorte telt als dag 1.
Ja in dat geval nog 7 dagen kraamzorg, maar meer uur per dag dus, want de 49 uur (over normaal 8 dagen) blijft staan.

[ Bericht 3% gewijzigd door Sull op 21-07-2016 13:57:34 ]
  donderdag 21 juli 2016 @ 13:51:57 #105
149959 SQ
snelle trees
pi_163905087
Ik kreeg idd 8 dagen en 49 uur :)
disclaimer
  donderdag 21 juli 2016 @ 13:54:53 #106
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163905142
Ik ook hoor (8 dgn en 40 u in ons geval).

Intussen baal ik van mijn nestelige zelf. Zit mezelf enorm in de weg. Hoe meer ik kneuter, hoe meer heks ik ben tov mijn allerallerallerliefste en hoe meer bijv mijn moeder dit aanklampt om daarin mee te gaan. Terwijl ik al dat gekneuter van mijn moeder al mijn hele leven niet trek. En nu doe ik het zelf! Onbedwingbaar, die hormonen.

Afijn, ik ga dus maar een stuk fietsen en een terras pakken ofzo. Eruit!
pi_163905147
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 12:44 schreef Fien10 het volgende:
Ze is ook best bang geloof ik dat mijn ouders voorgetrokken gaan worden en wel weten wanneer het begonnen is ofzo
En wat dan nog als je die inderdaad wel gewoon lekker voortrekt?

Dan nog blijft dat jullie keuze.. wat er ook in haar verleden is gebeurd. Je kunt er tot op zekere hoogte misschien rekening mee houden maar je hoeft niet alles te doen en laten om haar maar te pleasen en geen oude wonden open te trekken. Dat issue ligt bij haar en zij moet daarmee leren te dealen en niet op jullie (of anderen) afschuiven.
pi_163905169
Hier staat de base ook al in de auto. Beide via mp gekocht en gaan er dadelijk ook weer via mp uit. Ideaal ^O^

Ja stom dat je die uren kraamzorg dan kwijt bent he. Ze adviseerde mij om de opstartzorg wel te nemen (want ik vond t niet nodig als t savonds of snachts zou zijn) omdat ze die uren dan nog als 1e dag mogen tellen en je ze dan niet kwijt bent.

Fien lief dat je sm zoveel voor jullie wil doen. Alleen moet ze hier mee toch echt de touwtjes los laten en accepteren dag jullie het op jullie manier willen doen. En dat gaat ze denk ik niet uit zichzelf doen ;)
pi_163905770
Bloeddruk was goed, baby ingedaald *O* Volgende week weer een afspraak, weer een week verder! Dat is toch iedere keer nu wel een klein feestje.

Wel nog even geprikt op wat pijnlijke punten door vk en doula, auwtsj. Ben goed bezig, maar nog genoeg te doen, mentaal.. Viel even tegen.. Maarja, schouders eronder en door, ofzo.

Hier geen kraamzorg bij de bevalling, geen idee hoe het dan zit met hoeveel uur ik nog recht op heb, maar dat horen we tegen die tijd wel ;)
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_163905865
*O* marjolijntje wat fijn dat je bloeddruk netjes blijft.
:* voor de rest. Je bent al goed bezig en de rest gaat je ook lukken ^O^
pi_163905906
Oeh Fien wat irritant :{ Lief dat je rekening met haar houdt maar laat het niet ten koste van jezelf gaan he

Mies poes kan het niet met een gordelverlenger? Daar heb ik vaag wel eens iets over gehoord.
Hier trouwens ook een base, geweldig ding!

Waterdichte molton vd hema is fijn!

Marjolijntje wat goed *O*

Buikbaby is nog steeds niet ingedaald. Vk zei dat dat vaker gebeurt met tweede kindjes maar ik baal er stiekem een beetje van. Ik moet dus ook nog steeds gaan liggen als mn vliezen breken.
  donderdag 21 juli 2016 @ 14:38:57 #112
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_163906021
Ik wilde het wel vertellen wanneer het begonnen was, maar mijn schoonouders wilden het niet weten. Dus mijn ouders wel, zij niet. Prima. Uiteindelijk had ik op het moment geen puf/zin om m'n telefoon te pakken om het te appen, dus we belden de volgende ochtend met; hoi opa/oma/tante O+
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_163906125
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 14:27 schreef Marjolijntje het volgende:
Bloeddruk was goed, baby ingedaald *O* Volgende week weer een afspraak, weer een week verder! Dat is toch iedere keer nu wel een klein feestje.
*O* *O*

Ik was bij nieuwe vk en die zei dat baby ook al ingedaald ligt :o. Volgens mij al een tijdje dan... want druk op blaas en zelfde houding enzo.

Argh ik had zoveel meer reacties getikt op andere berichten, die zijn weg.
pi_163906604
Dank voor je reactie quoi ^O^ Ik hoopte dat ik een goedkope kon scoren aangezien het maar zo kort in gebruik zal zijn. Maar ik ga hem online bestellen.

Zo'n easybase lijkt me ook superhandig. Hopelijk hebben we binnenkort wat geld over om er 1 te scoren.

Marjoleintje, wat fijn dat je bd goed blijft *O*
pi_163906655
Hier zit geen isofix in de auto dus dat is mooi goedkoop :').
pi_163906666
Wij hebben het halverwege de bevalling - midden in de nacht :D - aan tante en grootouders verteld. Die hadden megalange reistijd allemaal, dus vandaar. Was wel fijn om mijn zus even te spreken midden in het bevallingsgeweld :D (Om haar vervolgens na de geboorte een uur lang niet te pakken te krijgen. Die dacht dat het met zo'n vaart niet zou lopen, dus die was gaan hardlopen :P)
Volgende keer doen we het net zo denk ik.

Jonge, wat kan een zwangerschap toch anders zijn dan je vorige. Dingen waar ik vorige keer geen last van had, heb ik nu wel: heel de dag plassen, elke nacht kramp in benen en tenen, pijnlijke tepels, geschop tegen de uitgang :X (volgens mij ligt ie in stuit), veel harde buiken, en veel heftiger bekkenshit. Ach ja. We tellen af, zullen we maar zeggen :P

Marjolijntje wat fijn! Hopelijk blijft je bloeddruk mooi laag! :*
pi_163907096
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 13:54 schreef Quoi het volgende:
Ik ook hoor (8 dgn en 40 u in ons geval).

Intussen baal ik van mijn nestelige zelf. Zit mezelf enorm in de weg. Hoe meer ik kneuter, hoe meer heks ik ben tov mijn allerallerallerliefste en hoe meer bijv mijn moeder dit aanklampt om daarin mee te gaan. Terwijl ik al dat gekneuter van mijn moeder al mijn hele leven niet trek. En nu doe ik het zelf! Onbedwingbaar, die hormonen.

Afijn, ik ga dus maar een stuk fietsen en een terras pakken ofzo. Eruit!
Ahw Quoi, ik herken dit enorm. Steeds vaker hoor ik mezelf bepaalde dingen zeggen en dan is het net of ik mijn moeder hoor praten. Niet leuk. Maar volgens mij heb jij een hele lieve man (vriend?) die het vast allemaal snapt.
Hopelijk kom je weer een beetje tot jezelf met fietsen :*
pi_163907133
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 15:09 schreef Unihipili het volgende:
Hier zit geen isofix in de auto dus dat is mooi goedkoop :').
Hier dus ook niet. Hopelijk is jouw gordel wel lang genoeg ;)

Zo'n gordelverlenger mag geloof ik officieel niet, lees ook dat het niet veilig is dus het wordt een naar :)
pi_163907255
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 15:09 schreef Roomsnoes het volgende:
Wij hebben het halverwege de bevalling - midden in de nacht :D - aan tante en grootouders verteld. Die hadden megalange reistijd allemaal, dus vandaar. Was wel fijn om mijn zus even te spreken midden in het bevallingsgeweld :D (Om haar vervolgens na de geboorte een uur lang niet te pakken te krijgen. Die dacht dat het met zo'n vaart niet zou lopen, dus die was gaan hardlopen :P)
Volgende keer doen we het net zo denk ik.

Jonge, wat kan een zwangerschap toch anders zijn dan je vorige. Dingen waar ik vorige keer geen last van had, heb ik nu wel: heel de dag plassen, elke nacht kramp in benen en tenen, pijnlijke tepels, geschop tegen de uitgang :X (volgens mij ligt ie in stuit), veel harde buiken, en veel heftiger bekkenshit. Ach ja. We tellen af, zullen we maar zeggen :P

Marjolijntje wat fijn! Hopelijk blijft je bloeddruk mooi laag! :*
Het plassen, de kramp, de harde buiken en getrap onderin heb ik nu ook onwijs veel... itt bij Saar. :X
S. 2014
J. 2016
  donderdag 21 juli 2016 @ 15:38:39 #120
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_163907288
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 15:09 schreef Roomsnoes het volgende:
Herkenbaar! Vooral de harde buiken en bekkenshizzle.
De VK zei dat dat normaal was bij een 2e zwangerschap.. omdat je lichaam dan makkelijker terugspringt naar zwangerschapsmodus en je overal sneller/erger last van kan hebben.
Dat stelde mij in elk geval gerust :Y
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_163907415
Gewoon ooit ook voor een derde gaan dan :D *)
buiten slecht slapen mag ik heul niet klagen tot op heden.
pi_163907439
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 15:42 schreef Twinkle20 het volgende:
Gewoon ooit ook voor een derde gaan dan :D *)
buiten slecht slapen mag ik heul niet klagen tot op heden.
Never gonna happen! Na de bevalling knippen we hier de leiding door. :P
S. 2014
J. 2016
  donderdag 21 juli 2016 @ 15:55:10 #123
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163907729
Oooh een derde lijkt me zo leuk juist O+. Ik heb altijd een groot gezin gewild, maar mijn man vindt twee genoeg... En dat zwanger/bevallen verhaal vind ik zelf ook wel een minder puntje :P.

Ik heb wel juist een veel minder zware zwangerschap nu. Wel met dezelfde bekkenklachten, maar ik weet nu veel sneller wanneer ik even een pas op de plaats moet maken. Desondanks vond ik het de vorige keer leuker :').

Hormonen zijn trouwens weer blij, ik heb net bij de bouwmarkt 23 kleurstaaltjes meegenomen voor de kast en 5 voor de hal. Kiezen is best lastig :'). En ik ben begonnen met het uitzoeken en weggooien van spullen, we hebben zó enorm veel spullen waarvan een heleboel niet wordt gebruikt... ik wil alles uitgezocht hebben ivm de nesteldrang, en manlief wil het huis te koop zetten en daarvoor is het ook nodig. Winwin dus 8-).
KuikenGuppy
pi_163908065
Ik zou ook wel 3 of 4 kinderen willen, maar wij zijn al blij als we 2 gezonde kinderen kunnen krijgen met onze situatie dat we denken dat we nooit voor een 3e durven te gaan. De wens voor een 2e is wel dusdanig groot dat we dat wel willen proberen denken we nu.

Zo, net lekker 2 uur liggen pitten. Inmiddels is het ook hier weer warm.
pi_163908255
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 15:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Never gonna happen! Na de bevalling knippen we hier de leiding door. :P
Gaat hier ook gebeuren zeer binnenkort :Y

Het idee dat er geen jongetje of 4e meer komt hier is inniddels geland bij beide en daar hebben we vrede mee :Y . Tis mooi zo :)
pi_163908276
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 16:11 schreef Fien10 het volgende:
Ik zou ook wel 3 of 4 kinderen willen, maar wij zijn al blij als we 2 gezonde kinderen kunnen krijgen met onze situatie dat we denken dat we nooit voor een 3e durven te gaan. De wens voor een 2e is wel dusdanig groot dat we dat wel willen proberen denken we nu.

Zo, net lekker 2 uur liggen pitten. Inmiddels is het ook hier weer warm.
Hier hetzelfde, inderdaad.
pi_163908819
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 16:24 schreef Cygne het volgende:

[..]

Hier hetzelfde, inderdaad.
:* :* :*

Wanneer is de eerste echo?
pi_163908921
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 16:49 schreef Fien10 het volgende:

[..]

:* :* :*

Wanneer is de eerste echo?
Dinsdagochtend! :o
pi_163909153
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 16:54 schreef Cygne het volgende:

[..]

Dinsdagochtend! :o
Whoeeeeeiii spannend!!!
Moet je nu wel nog een vlokkentest of vruchtwaterpunctie? Of is het nu gewoon feest na de 12/13 weken grens en kun je er vanuit gaan dat alles goed is?
pi_163909265
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 17:05 schreef Fien10 het volgende:

[..]

Whoeeeeeiii spannend!!!
Moet je nu wel nog een vlokkentest of vruchtwaterpunctie? Of is het nu gewoon feest na de 12/13 weken grens en kun je er vanuit gaan dat alles goed is?
In principe geen vlokkentest of vwp meer nee. ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_163909319
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 15:55 schreef Burdie het volgende:
Oooh een derde lijkt me zo leuk juist O+. Ik heb altijd een groot gezin gewild, maar mijn man vindt twee genoeg... En dat zwanger/bevallen verhaal vind ik zelf ook wel een minder puntje :P.

Ik heb wel juist een veel minder zware zwangerschap nu. Wel met dezelfde bekkenklachten, maar ik weet nu veel sneller wanneer ik even een pas op de plaats moet maken. Desondanks vond ik het de vorige keer leuker :').

Hormonen zijn trouwens weer blij, ik heb net bij de bouwmarkt 23 kleurstaaltjes meegenomen voor de kast en 5 voor de hal. Kiezen is best lastig :'). En ik ben begonnen met het uitzoeken en weggooien van spullen, we hebben zó enorm veel spullen waarvan een heleboel niet wordt gebruikt... ik wil alles uitgezocht hebben ivm de nesteldrang, en manlief wil het huis te koop zetten en daarvoor is het ook nodig. Winwin dus 8-).
Ik zou echt een tafel vol willen hoor, maar buiten dat man er echt niet meer wil, moet ik mijn lijf dit geen 3e keer aan willen doen.... Bij saar was ik halfweg al vreselijk immobiel en nu is t zo mogelijk nog rotter. Ik vind zwanger zijn prachtig, maar mijn lijf trekt het gewoon heel slecht. Dus na de bevalling wil ik mn eileiders door laten branden.
S. 2014
J. 2016
pi_163909438
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 13:40 schreef Mies_poes het volgende:

[..]

Daar krijg je echt geen spijt van!! Beste babykoop geweest ideaal ding !!!
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_163909567
Spannend Cygne O+ ik hoop dat de dagen voor je vliegen tot dinsdag!

Hier overwegen we ook om de leiding van (8> door te laten knippen. Ik vind dat ik genoeg gedaan heb op dat gebied, nu mag hij :+
pi_163909633
Mijn moeder wilde graag een groot gezin, met minimaal 3 kinderen. Mn vader wilde er max 2. Toen hebben ze gezegd: 'de eerste 2 bewust en de derde mag per ongeluk'.'. En zo is het uiteindelijk ook gegaan. Vind dat ook wel mooi. O+ Na mij heeft mn vader zich wel laten steriliseren.
pi_163910275
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 17:10 schreef Cygne het volgende:

[..]

In principe geen vlokkentest of vwp meer nee. ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Hier gaan we ons beiden voorlopig nog niet laten steriliseren als ons gezin compleet is. Ik omdat ik liever een spiraal heb dan de wetenschap dat ik nooit meer kinderen kan krijgen ook al is de wens er niet meer. Voor m'n vriend geldt het zelfde, dat idee vinden we best heftig gezien onze jonge leeftijd. Wie weet overkomt een van ons 2 iets en dan gunnen we de ander al het geluk van de wereld met eventueel een nieuwe partner en misschien is er dan wel weer een kinderwens. Misschien een beetje een vergaande gedachte. Als we ooit de 40 aantikken zien we wel verder.
pi_163910873
Oke, net nog een keer de Maxi Cosi geprobeerd in de gordel te doen door hem een ietsiepietsie schuin te houden (prima veilig met baby er in :+) en toen lukte het ineens wel _O- Probleem opgelost, slotje.
  donderdag 21 juli 2016 @ 18:34:04 #137
149959 SQ
snelle trees
pi_163910908
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 18:31 schreef Mies_poes het volgende:
Oke, net nog een keer de Maxi Cosi geprobeerd in de gordel te doen door hem een ietsiepietsie schuin te houden (prima veilig met baby er in :+) en toen lukte het ineens wel _O- Probleem opgelost, slotje.
het is vaak een kwestie van even handigheid krijgen :Y
Laat ook je man oefenen. Het was best even awkward toen we van het ziekenhuis weg wilden rijden en ik me besefte dat ik de enige was die wist hoe het moest :')
disclaimer
pi_163910976
Er heeft al een maxi cosi in de auto gestaan met gordels vastgemaakt dus ik heb gezien dat het KAN.
Alleen nog niet zelf gedaan.
Ook nog geen autostoeltje gekocht.

En ik heb bestelissues. Wil grote bestelling doen, kom erachter dat ik met 15 euro meer uitgeven, 5 euro verzendkosten bespaar :'). Maar het is al zo veel :'(.
pi_163911038
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 13:40 schreef Mies_poes het volgende:

[..]

Let wel op dat je een Easy Base 2 koopt met een Pebble, want ik had netjes een Easy Base 1 en daar past de Pebble dus alsnog niet op :') Staat op de zijkant welke het is. Ik vind ze trouwens tweedehands ook nog best duur.

Oh, hij past al :) Nja, algemene tip dan maar :+
pi_163911130
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 18:34 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Laat ook je man oefenen. Het was best even awkward toen we van het ziekenhuis weg wilden rijden en ik me besefte dat ik de enige was die wist hoe het moest :')
Mijn vriend weet nog steeds niet hoe het moet :')
Hij deed, als ik er niet bij was, bij haar de gordels van de maxicosi los en probeerde haar er zo uit te wurmen en weer terug in te frotten _O-
  donderdag 21 juli 2016 @ 18:48:36 #141
327807 Mariposas
יה&#14
pi_163911151
Inderdaad: laat je man goed oefenen! En regelmatig! Dus niet met 30 weken een keertje proberen. }:| Mijn man zou even de maxi cosi ophalen uit de auto, toen we naar huis mochten. Na een half uur belde mijn man me half in paniek op dat hij de maxi cosi er met geen mogelijkheid uitkreeg (alsof ik Even naar beneden zou kunnen gaan... :') ) . Hij kreeg alleen de easybase eruit. Mét Maxi Cosi dus. Na nog een half uur heeft hij het val elkaar losgekregen. De base kreeg mijn man er niet terug in dus die heb ik met m'n net bevallen lijf er zelf weer ingezet. 8)7
nuance: ik ben thuis wel degene die de boor- en timmerklusjes doet, ja. :+
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  donderdag 21 juli 2016 @ 18:50:37 #142
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_163911177
quote:

[..]

Dit! En klik m ff een paar keer in en uit (igv isofix base) want dat ging best ff stroef in het begin bij een nieuwe :')
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_163911181
Hier ging m'n vent vanochtend met maxicosi naar de auto, ik zeg wat ga je doen? Ja nog even oefenen. :')
Hadden we 3 weken geleden al gedaan maar wel aandoendelijk hahah.
  donderdag 21 juli 2016 @ 18:51:52 #144
149959 SQ
snelle trees
pi_163911195
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 18:50 schreef Fien10 het volgende:
Hier ging m'n vent vanochtend met maxicosi naar de auto, ik zeg wat ga je doen? Ja nog even oefenen. :')
Hadden we 3 weken geleden al gedaan maar wel aandoendelijk hahah.
oefening baart kunst!
En straks met je tere verse boreling durf je ineens een stuk minder te sjorren en trekken :P
disclaimer
  donderdag 21 juli 2016 @ 18:54:52 #145
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_163911262
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 18:51 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

oefening baart kunst!
En straks met je tere verse boreling durf je ineens een stuk minder te sjorren en trekken :P
Ja dit! Ik kreeg zelf die maxi cosi dus niet vast met kind erin en zonder kind wel. En ik had geen idee waarom niet. En toen zei man heel droog dat ik wat meer grof geweld toe moest passen :') Het lukte daarna wel :+
pi_163911291
quote:

[..]

Haha goeie tips :D De man heeft geoefend dus onderdeel Maxi Cosi kan van de to-do-lijst af :s)
pi_163911970
O Cygne da's ook wel een mooie gedachte zo O+

Fien da's ook helemaal waar ja! Ik zei eerst: wacht maar tot ik 35 ben en dan doen we het alsnog. Want ik had mezelf voorgenomen om na mijn 35e niet meer aan een kindje te beginnen. Maar ik heb net mijn opleiding af .. ik wil gewoon lekker aan de slag en een beetje aan mijn loopbaan gaan werken. Die is toch 3 keer op een soort 'on hold' gezet door de zwangerschappen. Ik ben daar klaar mee.

Maar we hebben het er inderdaad ook over gehad .. stel dat een van ons komt te overlijden, of we gaan uit elkaar .. of weet ik wat ... Wat dan als je een nieuwe partner hebt? Dat zijn ergens misschien wel gewetenskwesties waar je nu niet direct het antwoord op hebt omdat je niet in een dergelijke situatie zit.

Dus we gaan het zeker niet overhaast doen en er echt nog wel over praten en nadenken een paar keer ... Maar voor nu voelt het niet verkeerd om het gewoon wel te doen zo. We zullen zien :)
pi_163912047
Het ligt denk ik ook helemaal aan je leeftijd. +30 zouden we er misschien anders over denken, maar voor nu vind ik ons echt te jong om zoiets ingrijpends te doen.

Ik lig lekker even te walvissen in bad. O+
  donderdag 21 juli 2016 @ 19:34:02 #149
149959 SQ
snelle trees
pi_163912077
Ah joh straks heb je toch nooit meer seks dus zo'n vaart loopt dat allemaal niet :+
disclaimer
pi_163912470
quote:
12s.gif Op donderdag 21 juli 2016 19:34 schreef Stormqueen het volgende:
Ah joh straks heb je toch nooit meer seks dus zo'n vaart loopt dat allemaal niet :+
Dit is geen verklaring voor alle 2e en 3e preggers in dit topic, sorry. :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')