Denk dat we dit maar gaan doenquote:Op donderdag 21 juli 2016 13:24 schreef Sull het volgende:
Tweedehands Base is inderdaad net zo veilig. En het geld zo waard! Ik zweer bij dat ding!
Wel goed kijken welke je nodig hebt, de easybase, easyfix of familyfix. Afhankelijk van isofix/gordel en type maxicosi.
Nope, je krijgt 8 dagen kraamzorg en de dag van geboorte telt als dag 1.quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:39 schreef Sull het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon dezelfde uren die je kunt verdelen over minder dagen. Ik zie geen probleem![]()
Eh, ohja? Ik krijg dacht ik gewoon de standaard 49 uur over 8 dagen?quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:43 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nope, je krijgt 7 dagen kraamzorg en de dag van geboorte telt als dag 1.
Ja in dat geval nog 7 dagen kraamzorg, maar meer uur per dag dus, want de 49 uur (over normaal 8 dagen) blijft staan.quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:43 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nope, je krijgt 7 dagen kraamzorg en de dag van geboorte telt als dag 1.
En wat dan nog als je die inderdaad wel gewoon lekker voortrekt?quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:44 schreef Fien10 het volgende:
Ze is ook best bang geloof ik dat mijn ouders voorgetrokken gaan worden en wel weten wanneer het begonnen is ofzo
quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:27 schreef Marjolijntje het volgende:
Bloeddruk was goed, baby ingedaaldVolgende week weer een afspraak, weer een week verder! Dat is toch iedere keer nu wel een klein feestje.
Ahw Quoi, ik herken dit enorm. Steeds vaker hoor ik mezelf bepaalde dingen zeggen en dan is het net of ik mijn moeder hoor praten. Niet leuk. Maar volgens mij heb jij een hele lieve man (vriend?) die het vast allemaal snapt.quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:54 schreef Quoi het volgende:
Ik ook hoor (8 dgn en 40 u in ons geval).
Intussen baal ik van mijn nestelige zelf. Zit mezelf enorm in de weg. Hoe meer ik kneuter, hoe meer heks ik ben tov mijn allerallerallerliefste en hoe meer bijv mijn moeder dit aanklampt om daarin mee te gaan. Terwijl ik al dat gekneuter van mijn moeder al mijn hele leven niet trek. En nu doe ik het zelf! Onbedwingbaar, die hormonen.
Afijn, ik ga dus maar een stuk fietsen en een terras pakken ofzo. Eruit!
Hier dus ook niet. Hopelijk is jouw gordel wel lang genoegquote:Op donderdag 21 juli 2016 15:09 schreef Unihipili het volgende:
Hier zit geen isofix in de auto dus dat is mooi goedkoop.
Het plassen, de kramp, de harde buiken en getrap onderin heb ik nu ook onwijs veel... itt bij Saar.quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:09 schreef Roomsnoes het volgende:
Wij hebben het halverwege de bevalling - midden in de nacht- aan tante en grootouders verteld. Die hadden megalange reistijd allemaal, dus vandaar. Was wel fijn om mijn zus even te spreken midden in het bevallingsgeweld
(Om haar vervolgens na de geboorte een uur lang niet te pakken te krijgen. Die dacht dat het met zo'n vaart niet zou lopen, dus die was gaan hardlopen
)
Volgende keer doen we het net zo denk ik.
Jonge, wat kan een zwangerschap toch anders zijn dan je vorige. Dingen waar ik vorige keer geen last van had, heb ik nu wel: heel de dag plassen, elke nacht kramp in benen en tenen, pijnlijke tepels, geschop tegen de uitgang(volgens mij ligt ie in stuit), veel harde buiken, en veel heftiger bekkenshit. Ach ja. We tellen af, zullen we maar zeggen
![]()
Marjolijntje wat fijn! Hopelijk blijft je bloeddruk mooi laag!
Herkenbaar! Vooral de harde buiken en bekkenshizzle.quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:09 schreef Roomsnoes het volgende:
Jonge, wat kan een zwangerschap toch anders zijn dan je vorige. Dingen waar ik vorige keer geen last van had, heb ik nu wel: heel de dag plassen, elke nacht kramp in benen en tenen, pijnlijke tepels, geschop tegen de uitgang(volgens mij ligt ie in stuit), veel harde buiken, en veel heftiger bekkenshit. Ach ja. We tellen af, zullen we maar zeggen
![]()
Never gonna happen! Na de bevalling knippen we hier de leiding door.quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:42 schreef Twinkle20 het volgende:
Gewoon ooit ook voor een derde gaan dan![]()
![]()
buiten slecht slapen mag ik heul niet klagen tot op heden.
Gaat hier ook gebeuren zeer binnenkortquote:Op donderdag 21 juli 2016 15:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Never gonna happen! Na de bevalling knippen we hier de leiding door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |