Ik plakte ze gisteren (of nouja, vk, doula en fotograaf, kraamzorg bellen we als de baby er isquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:47 schreef Miezziej het volgende:
Gefeliciteerd Ggirl!
Plaats 3 alweer. Ik heb nog helemaal niet het gevoel alsof het bijna zover is. Ik ben alleen wat sneller moe, maar verder voel ik me eigenlijk gewoon goed. Dus niet echt het idee dat ik "hoogzwanger" ben. Vandaag wel de telefoonnummers van de kraamzorg en verloskundige op de koelkast geplakt voor mijn man
das al iets he hahaha
quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:24 schreef Chanty het volgende:
Ggirl gefeliciteerdWat een verrassende wending (
) super dat een gewone bevalling geslaagd is!
Dat moest wel, gezien jouw bevalling. Om het gemiddelde recht te trekkenquote:Op donderdag 21 juli 2016 01:18 schreef Arja het volgende:
Gefeliciteerd, G!
Bijzonder verhaal. Veel geluk samen.
Die snelle bevallingen lijken wel een hype hier in dit topic
Spannend Marjolijntje, ik hoop dat alles goed is.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:07 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik voel me verre van rustig en ontspannen met dit weer nee. Vandaag bij mijn ouders was ok, maar nu weer thuis en pffff, HEET. 29 graden binnen nu. Alles open maar ook hier koelt het niet af.
VK afspraak is gelukkig wel al vroeg (10 uur) dus hoef er niet de hele dag tegenop te zien.
Het was echt bij de 3D beelden dat het kwartje viel. Hij wilde meteen met mij knuffelen en was bij thuiskomst echt van slag; steeds knuffelen en bij mij wegkruipen.... Zal wel goed komen hoor, maar vond het wel sneu!quote:Op donderdag 21 juli 2016 08:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hier ook nog niet echt afgekoeld, dus vandaag ook maar even rustig aan doen.
Steken in zij en strak gevoel buik dus zal wel weer gaan groeien
Zal even wennen zijj voor kuiken, Saar heeft het nu 2x gezien maar vind t niet boeiend...
Oh... ben benieuwd hoe ze daar op reageert zaterdag.quote:Op donderdag 21 juli 2016 08:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het was echt bij de 3D beelden dat het kwartje viel. Hij wilde meteen met mij knuffelen en was bij thuiskomst echt van slag; steeds knuffelen en bij mij wegkruipen.... Zal wel goed komen hoor, maar vond het wel sneu!
Mijn nesteldrang is het er helemaal niet mee eens dat ik de hele week al nauwelijks wat in huis heb kunnen doen, dus zo maar eens kijken of ik even wat nuttigs kan ondernemen voor het weer echt warm wordt.
Ik ben heel rustig aan aan het nestelen! Heb al welgeteld één lamp gepoetst (glimt wel heel mooi) en een grote plas opgedweild (kuiken heeft geen luier aan. Maar bahquote:Op donderdag 21 juli 2016 09:21 schreef Mies_poes het volgende:
Haha Burdie, eerst zeg je dat je rustig aan moet doen vanwege erge buikpijn en een kwartier later wint je nesteldrang het![]()
Succes bij de vk straks Marjolijntje!
Geloof dat mijn buik echt aan het groeien is, want ik stoot de laatste week steeds vaker ergens met mijn buik tegenaan. Zit nog niet echt in mijn systeem dat ik uitsteek
Haha, dit tempo moedig ik aanquote:Op donderdag 21 juli 2016 09:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik ben heel rustig aan aan het nestelen! Heb al welgeteld één lamp gepoetst (glimt wel heel mooi) en een grote plas opgedweild (kuiken heeft geen luier aan. Maar bah).
Irritant hè, die in de weg zittende buik.
Fijn van de goede SEO, Rady!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |