abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 juli 2016 @ 19:34:26 #1
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_163887549
Welkom in Zwangerschap en Geboorte!

28 juli: Fien10 (jongen)

7 augustus: Fieder (jongen)
7 augustus: Miezziej (meisje)
8 augustus: ikke_84 (jongen)
9 augustus: Marjolijntje (jongen)
13 augustus: angelatje (meisje)
27 augustus: Quoi (jongen)
29 augustus: Nazil (jongen)

10 september: Ereshkigal
12 september: Mies_poes (meisje)
13 september: NisaSayshi (jongen)
14 september: Soof-87
19 september: Twinkle20 (meisje)
24 september: Unihipili
28 september: Klaprooss (meisje)

1 oktober: Little_Acorn (jongen)
8 oktober: Saarah (jongen)
10 oktober: jUsTmE13o2 (meisje)
23 oktober: *** Burdie & webspider ***
23 oktober: ViviRAWRS & Kyran (meisje)
27 oktober: Veruca_Assault

3 november: snoenk (meisje)
5 november: gewoonmezelf87 (jongen)
9 november: sproetjes (jongen)
10 november: Roomsnoes (jongen)
27 november: Queens (jongen)
29 november: Tinos85

1 december: Radyhyn (jongen)
12 december: Goudreinette
16 december: Ooi86
23 december: Mienepien
28 december: BlueEyes

2017

25 januari: Levitation
30 januari: Selvaria

2 februari: SmallishBear
9 februari: WupWup

1 maart: *** Stormqueen en bleiblei ***
19 maart: Cygne

***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote.

[ Bericht 0% gewijzigd door SQ op 21-07-2016 23:18:24 ]
  woensdag 20 juli 2016 @ 19:35:05 #2
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_163887556
En toen wassie dicht :) voor aanpassingen pm of dm, quotes zie ik niet zo goed mobiel.
pi_163887673
Wow ggirl, ik wist niet dat je oudste nog geen 1 was joh!

Gefeliciteerd en wow, wat fijn dat het ondanks plotse stuit zo voorspoedig ging! *O*
pi_163887897
Wat een verhaal Ggirl! Fijn dat je er goed op terug kan kijken. En natuurlijk gefeliciteerd *O*
pi_163887978
Ggirl gefeliciteerd met jullie dochter!
En wat een verhaal :o fijn dat alles zo goed is gegaan.
Geniet van je gezinnetje O+

Fien daar sta je dan in je eentje in de juli lijst :P

Fijn dat de echo zo mooi was burdie
O+ grappig om de gelijkenissen nu al te zien
  woensdag 20 juli 2016 @ 19:58:26 #6
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_163888125
Wauw ggirl! Gefeliciteerd! O+
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_163888289
Wauw Ggirl! Dat was toch even schrikken denk ik :D Wat fijn dat het zo goed is gegaan! Gefeliciteerd *O*
pi_163888360
Wauw GGirl, wat spannend ineens. Maar gefeliciteerd! *O*

En Burdie, fijn van de leuke mooie echo!
  woensdag 20 juli 2016 @ 20:24:15 #9
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_163888899
Ggirl gefeliciteerd *O* Wat een verrassende wending ( :+ ) super dat een gewone bevalling geslaagd is!
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_163889143
Ggirl omg wat een overval en omg you did it!! O+ *O*
Hoop dat jullie gauw naar huis mogen!
  woensdag 20 juli 2016 @ 20:38:07 #11
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_163889338
Gefeliciteerd Ggirl!! Wat een verhaal!
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_163889531
Ggirl, gefeliciteerd met je dochter *O*
pi_163889830
Ggirl, gefeliciteerd!! En ineens in stuit joh, das ff schakelen. Hopelijk morgen naar huis! *O* *O*

En toen stond ik op 5 :o
Morgen weer vk controle, blijf het toch maar spannend vinden met bloeddrukgedoe enzo.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_163889934
Wauw, Ggirl, wat een verhaal! Gefeliciteerd, geweldig gedaan, een goed herstel gewenst!
pi_163890059
Marjo en dan werkt dit weer zeker ook niet echt mee? -O-

Alles tegen mekaar open hier .. maar afkoelen ho maar :{w
kga zo lekker onder een koude douche en dan zien we wel wat de nacht brengt ^O^
pi_163890168
Ik voel me verre van rustig en ontspannen met dit weer nee. Vandaag bij mijn ouders was ok, maar nu weer thuis en pffff, HEET. 29 graden binnen nu. Alles open maar ook hier koelt het niet af.
VK afspraak is gelukkig wel al vroeg (10 uur) dus hoef er niet de hele dag tegenop te zien.
pi_163890722
Het gaat ineens hard hè marjolijntje.
Fijn dat je controle morgen al vroeg is. Ik mag morgen ook weer.

Aangezien ik vanaf 19 uur steeds harde buiken heb zat ik me ineens te bedenken dat het wel handig kan zijn om een fijne weeën timer op me tel te zetten. Iemand tips?
Ik zou het wel fijn vinden als je er 1 hebt die een overzicht geeft en die je tussendoor ook af kan sluiten om ff wat anders te doen op je tel. Maar ik weet niet of die bestaat :D
pi_163891529
Gefeliciteerd Ggirl!

Plaats 3 alweer. Ik heb nog helemaal niet het gevoel alsof het bijna zover is. Ik ben alleen wat sneller moe, maar verder voel ik me eigenlijk gewoon goed. Dus niet echt het idee dat ik "hoogzwanger" ben :P. Vandaag wel de telefoonnummers van de kraamzorg en verloskundige op de koelkast geplakt voor mijn man :+ das al iets he hahaha
pi_163891894
Wow, wat een verrassing ineens Ggirl! :o Gefeliciteerd met je dochter *O*
pi_163891948
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 21:47 schreef Miezziej het volgende:
Gefeliciteerd Ggirl!

Plaats 3 alweer. Ik heb nog helemaal niet het gevoel alsof het bijna zover is. Ik ben alleen wat sneller moe, maar verder voel ik me eigenlijk gewoon goed. Dus niet echt het idee dat ik "hoogzwanger" ben :P. Vandaag wel de telefoonnummers van de kraamzorg en verloskundige op de koelkast geplakt voor mijn man :+ das al iets he hahaha
Ik plakte ze gisteren (of nouja, vk, doula en fotograaf, kraamzorg bellen we als de baby er is ;) ) op de kast naast de computer van vriend :D
pi_163892084
Ik had net een stukje slijmprop te pakken :Y)
Dus vent nog snel wat klusjes gedaan :')

Die telefoonnummers zal ik morgen ook eens regelen ja...
Vluchttas ben ik van de week al mee begonnen, dus dat zal ik ook eens afmaken.
pi_163892272
Ah ben ik dus niet de enige die bezig was met telefoonnummers :D

"normaal" ben ik best een gestresst persoon en nu ben ik vreemd genoeg vrij relaxed. Hoe wel niet alles perfect klaar is, is het wel klaar genoeg voor de bevalling vind ik :+. Terwijl ik normaliter alles tot in de puntjes geregeld wil hebben :D
  woensdag 20 juli 2016 @ 22:15:12 #23
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163892341
Ggirl wat doe je nu? Gefeliciteerd w/

Heel fijn avondje op terras gehad met vriendin met aansluitend een wandeling door de binnenstad. Daar knapt een mens van op! En lekker koel nu O+
pi_163892752
Ggirl, Gaddle gefeliciteerd! *O* O+ *O*
pi_163893619
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 20:24 schreef Chanty het volgende:
Ggirl gefeliciteerd *O* Wat een verrassende wending ( :+ ) super dat een gewone bevalling geslaagd is!
_O-

Gefeliciteerd Ggirl!
pi_163895795
Ggirl! Gefeliciteerd, snellerd! Leuke naam ook, staat bij ons ook hoog op het lijstje!
pi_163895847
Ik had vandaah voor het eerst dikke voeten! En ook benauwd een beetje. Mijn mama vond het wel vroeg, moet nog 12 weken. Maar ik ben ook wel erg druk geweest vandaag op werk en dan die hitte.. Hopelijk morgen minder, vannacht maar met kussen onder voeten slapen
  donderdag 21 juli 2016 @ 00:12:54 #28
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_163895893
Ik heb t ook al de hele dag benauwd justme en ik moet nog 16 weken ;)
Gelukkig geen dikke voeten,wel wat dikke vingers
pi_163897030
Gefeliciteerd, G!
Bijzonder verhaal. Veel geluk samen.

Die snelle bevallingen lijken wel een hype hier in dit topic ;)
pi_163898086
Pfff nachtploeg hier! Kan echt niet slapen, dikke voeten trekt nog niet weg, kreeg net ook last van mijn enkel, voeten nog maar wat hoger gelegd. Word nu ook weer benauwd qua ademhaling. Super irritant, want morgen weer drukke dag op werk en aannemer zal weer om 7:30 op de stoep staan dus eigenlijk moet ik dan al gewassen en gestreken naast mijn bed staan.. Pffffff gaaaaap haha! Hoop dat t snel wat koeler wordt qua weer!
  donderdag 21 juli 2016 @ 06:10:04 #31
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163898243
Hoop het ook Justme! Nog steeds warm daar? Hier is het heerlijk afgekoeld. Mocht je dit nu nog een dagje hebben dan ff aan een belletje trekken hoor. Succes vandaag!

Durf het bijna niet te zeggen maar heerlijk geslapen! En het huis is weer koel :)
  donderdag 21 juli 2016 @ 06:17:15 #32
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163898251
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 01:18 schreef Arja het volgende:
Gefeliciteerd, G!
Bijzonder verhaal. Veel geluk samen.

Die snelle bevallingen lijken wel een hype hier in dit topic ;)
Dat moest wel, gezien jouw bevalling. Om het gemiddelde recht te trekken ;)

Hoe gaat het met jou/jullie?
pi_163898554
Gefeliciteerd Ggirl!
pi_163898646
Quoi fijn dat jij wel goed geslapen hebt! Het is nog steeds heet hier, vannacht toen ik er uit waa ook. Voeten is wel ietsje minder nu, maar ben nog steeds wel benauwd. Morgen moet ik toch al naar de verloskundige dus ik zal het dan zeker even zeggen!
pi_163898765
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 21:07 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik voel me verre van rustig en ontspannen met dit weer nee. Vandaag bij mijn ouders was ok, maar nu weer thuis en pffff, HEET. 29 graden binnen nu. Alles open maar ook hier koelt het niet af.
VK afspraak is gelukkig wel al vroeg (10 uur) dus hoef er niet de hele dag tegenop te zien.
Spannend Marjolijntje, ik hoop dat alles goed is.

Ik moet zo ook, zal wel flink aangekomen zijn met al dat vocht. Hier is het ook niet echt afgekoeld helaas. Vooral mn vingers doen zeer, constant het gevoel dat ze slapen -O-
pi_163898780
Sterkte voor alle dames met klachten van de warmte! Het wordt nu gauw weer wat beter te doen denk ik.

Dan toch wel weer blij met mijn herfst/winterkindjes, nog niet zwanger genoeg om er veel last van te hebben. Vandaag 17 weken. Ik zeg het elke week, maar het gaat zo hard!

*waterijsjes in topic leg*
  donderdag 21 juli 2016 @ 08:28:42 #37
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163898826
Bleh, hier is het ook nauwelijks afgekoeld. Ik heb niet zo heel goed geslapen en kuiken is ook chagrijnig :'). Hij was gisteren mee naar de echo en was na afloop een beetje van slag, ik denk omdat hij nu gezien heeft dat er een ander kindje in mijn buik zit... Het concept 'baby in buik' was kennelijk vooral leuk in theorie :').
Ik heb enorme buikpijn vandaag, dus ga rustig aan doen, voor zover dat kan.
KuikenGuppy
pi_163898893
Hier ook nog niet echt afgekoeld, dus vandaag ook maar even rustig aan doen.
Steken in zij en strak gevoel buik dus zal wel weer gaan groeien :P

Zal even wennen zijj voor kuiken, Saar heeft het nu 2x gezien maar vind t niet boeiend... :')
S. 2014
J. 2016
pi_163898903
Meld!

Succes straks Marjolijntje!
:* voor de gene die weer slecht geslapen hebben.
Ik sluit me aan bij Quoi, heerlijk geslapen. Kamer was goed afgekoeld gelukkig.
  donderdag 21 juli 2016 @ 08:44:43 #40
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163898965
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 08:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hier ook nog niet echt afgekoeld, dus vandaag ook maar even rustig aan doen.
Steken in zij en strak gevoel buik dus zal wel weer gaan groeien :P

Zal even wennen zijj voor kuiken, Saar heeft het nu 2x gezien maar vind t niet boeiend... :')
Het was echt bij de 3D beelden dat het kwartje viel. Hij wilde meteen met mij knuffelen en was bij thuiskomst echt van slag; steeds knuffelen en bij mij wegkruipen.... Zal wel goed komen hoor, maar vond het wel sneu!

Mijn nesteldrang is het er helemaal niet mee eens dat ik de hele week al nauwelijks wat in huis heb kunnen doen, dus zo maar eens kijken of ik even wat nuttigs kan ondernemen voor het weer echt warm wordt ;).
KuikenGuppy
pi_163898972
Hier nu nog maar 26 graden binnen. En dat nadat de hele nacht alles op stond :') Echt dikke faal..
F. gaat zo met mijn broertje en zijn vriendin mee naar het strand, die stuitert al lekker rond O+

Vocht vasthouden valt hier heel erg mee gelukkig! Een heel klein beetje merk ik het aan mijn voeten, maar slippers staan nog steeds op hun strakste gaatje. En gewicht geen idee, ik heb nog geen enkele keer op de weegschaal hoeven staan bij vk.

Verder doe ik nu heel hard mn best om mn zen te bewaren voor straks, mijn doula gaat ook mee. Heel fijn, hebben doula en vk elkaar ook vast even gezien :)
pi_163899012
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 08:44 schreef Burdie het volgende:

[..]

Het was echt bij de 3D beelden dat het kwartje viel. Hij wilde meteen met mij knuffelen en was bij thuiskomst echt van slag; steeds knuffelen en bij mij wegkruipen.... Zal wel goed komen hoor, maar vond het wel sneu!

Mijn nesteldrang is het er helemaal niet mee eens dat ik de hele week al nauwelijks wat in huis heb kunnen doen, dus zo maar eens kijken of ik even wat nuttigs kan ondernemen voor het weer echt warm wordt ;).
Oh... ben benieuwd hoe ze daar op reageert zaterdag.

Als je buikpijn hebt is een rustig dagje misschien niet zo'n slecht plan :P

Succes straks marjolijntje.
S. 2014
J. 2016
pi_163899080
Ggirl wat een bevalling! Gelukkig is zijn jullie er beiden goed uitgekomen en hopelijk kunnen jullie vandaag lekker naar huis! *O*
pi_163899111
Hier vannacht met alle ramen open geslapen maar dat gaf nauwelijks verkoeling en ik werd lek geprikt door de muggen }:|
toen de ventilator aan gezet.. oordoppen in en voor mijn doen best aardig geslapen ^O^

Mijn oudste is wel helemaal hoteldebotel van de baby. Die is ook continu met der pop een rollenspel aan het spelen inclusief boertje laten :D
Mijn jongste attendeer ik wel heel vaak op de baby in de buik.. aangezien hij daar nogal lomp mer is :') . Maar het is veel te abstract voor hem. Maar dat komt vast goed ^O^

Ik ga alles weer dicht maken hier want uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat het howr vandaag weer richting de 28 graden gaat
pi_163899290
Het duurde even voordat ik sliep maar daarna heerlijk geslapen ondanks de hitte.
Nu alleen de vraag wat trekken we aan.. Heb etentje vanavond en wil er leuk uit zien alleen pas ik niks meer wat bij dit weer past }:| en in het dorp hadden ze ook niks wat ik pas.

Ik kan mij voorstellen dat het voor kindjes ineens heel echt wordt met een 3d echo burdie, maar het komt vast goed :)
pi_163899329
:* voor alle slechte nachten en het vocht vasthouden

Hier koelde het tegen de ochtend pas af en het is nu heerlijk in de tuin.

Marjolijntje succes dadelijk bij de vk. Hopelijk is je bloeddruk netjes.
Veel plezier op het strand vandaag

Burdie rustig aan doen als je al last heb van je buik! Het huishouden loopt (helaas) niet weg.
Wat sneu dat je peuter er een beetje door van slag was na de echo.
Mats snapt er nog niks van. Hij heeft het wel steeds over de baby in mama's buik maar ik betwijfel of hij het echt snapt. Hij moet ook niks van zijn nichtje weten, neefje van zijn leeftijd is veel leuker.
pi_163899379
Haha Burdie, eerst zeg je dat je rustig aan moet doen vanwege erge buikpijn en een kwartier later wint je nesteldrang het o|O :D

Succes bij de vk straks Marjolijntje!

Geloof dat mijn buik echt aan het groeien is, want ik stoot de laatste week steeds vaker ergens met mijn buik tegenaan. Zit nog niet echt in mijn systeem dat ik uitsteek :P
  donderdag 21 juli 2016 @ 09:27:45 #48
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_163899467
Gaddle en Ggirl gefeliciteeeeeeeerrd!! *O* *O*

Iedereen die het nodig heeft sterkte met de hitte!
Burd hopelijk doet een rustig dagje je goed en kan kuiken gaan wennen nu hij echt door heeft dat er een baby in je buik zit :)
Twink wat schattig dat spelen met d'r pop O+

Hier gisteren een goede 20 weken echo gehad! En daarna lekker afgekoeld met Vv in 't zwembad ^O^
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  donderdag 21 juli 2016 @ 09:32:12 #49
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163899523
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 09:21 schreef Mies_poes het volgende:
Haha Burdie, eerst zeg je dat je rustig aan moet doen vanwege erge buikpijn en een kwartier later wint je nesteldrang het o|O :D

Succes bij de vk straks Marjolijntje!

Geloof dat mijn buik echt aan het groeien is, want ik stoot de laatste week steeds vaker ergens met mijn buik tegenaan. Zit nog niet echt in mijn systeem dat ik uitsteek :P
Ik ben heel rustig aan aan het nestelen! Heb al welgeteld één lamp gepoetst (glimt wel heel mooi) en een grote plas opgedweild (kuiken heeft geen luier aan. Maar bah :P).

Irritant hè, die in de weg zittende buik :').

Fijn van de goede SEO, Rady!
KuikenGuppy
pi_163899646
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 09:32 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik ben heel rustig aan aan het nestelen! Heb al welgeteld één lamp gepoetst (glimt wel heel mooi) en een grote plas opgedweild (kuiken heeft geen luier aan. Maar bah :P).

Irritant hè, die in de weg zittende buik :').

Fijn van de goede SEO, Rady!
Haha, dit tempo moedig ik aan 8-)

Mijn lijf is deze week best stabiel dus ik ga ook maar eens een poging wagen.
pi_163899656
Dat moment dat je je auto netjes parkeert op de parkeerplaats .. tussen allemaal andere auto's .. de deur open doet .. en beseft dat je je auto heeeeeelemaal achteraan ergens only the lonely neer moet zetten omdat je anders niet voldoende ruimte hebt om uit te stappen en klem komt te zitten :')

Dan besef je pas dat je buik iets groter is als in je verbeelding en inschattingsvermogen :')
pi_163899768
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 09:40 schreef Twinkle20 het volgende:
Dat moment dat je je auto netjes parkeert op de parkeerplaats .. tussen allemaal andere auto's .. de deur open doet .. en beseft dat je je auto heeeeeelemaal achteraan ergens only the lonely neer moet zetten omdat je anders niet voldoende ruimte hebt om uit te stappen en klem komt te zitten :')

Dan besef je pas dat je buik iets groter is als in je verbeelding en inschattingsvermogen :')
Laatst bij het ziekenhuis heb ik zelfs een buikspier verrekt omdat ik niet uit de auto kwam :') man nog vragen, kun je er zo uit of moet ik 'm anders parkeren? Nee joh dat lukt wel. Niet dus :')
pi_163900078
Hier geen afkoeling te bekennen ;(
We moeten maar eens een ventilator gaan kopen denk ik :P

Soms merk ik dat ik een harde buik heb, omdat ik dan toevallig mijn hand op mijn buik heb. Verder merk ik er vrij weinig van :@
pi_163900704
Controle was goed. Ze kon alleen het hartje niet vinden :'( bleek de doppler niet goed. Snel een andere doppler gepakt en toen hoorde ze het gelukkig gelijk. Jemig he -O- ik was blij dat ze mijn bloeddruk daarvoor al gemeten had :')

Vanaf nu iedere week
pi_163901062
quote:

Of dat je uit wilt stappen maar bij t open doen van de deur beseft dat je er met je dikke buik zo niet uit kunt en de auto dus ergens anders moet zetten..... :@
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
  donderdag 21 juli 2016 @ 11:06:53 #56
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_163901087
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 11:05 schreef Ereshkigal het volgende:

[..]

Of dat je uit wilt stappen maar bij t open doen van de deur beseft dat je er met je dikke buik zo niet uit kunt en de auto dus ergens anders moet zetten..... :@
Dat zegt ze toch :+

Gefeliciteerd Ggirl!!
pi_163901128
Ja dat gebeurde dus idd :+

Fieder o man dan schrik je je toch ook het apelazerus :o . Gelukkig dat alles goed was! ^O^
pi_163902103
Meld!

Ik heb gisteren mijn kind omver gebonkt met mijn buik :') telt dat ook?

Hitte is hier ook echt slecht te doen. Niemand slaapt goed, W heeft hitteuitslag, het huis is lastig te koelen als het pas koel word na 2 uur snachts :(.

Morgen arriveert de cavalerie O+ in de vorm van mijn ouders. Achtervang en W-animatie! *O* en geen moment te vroeg moet ik zeggen, mijn buik rommelt sinds gisteren en ik voel dat er ingedaald wordt. An sich allemaal mooi, maar in de speeltuin toch niet zo prettig. :P
pi_163902177
Poeh wat schrikken Fieder!

Fijn dat je lekker wat hulp krijgt Crump!

Ik ben ineens zoooooo moe. Zo alles overheersend moe. Ik ga een tostie in m'n mik douwen en slapen. En daarna bevallen. (I wish :') )
pi_163902215
Ja en nou wil ik een tosti :(

Of 3. :(
pi_163902247
quote:

Hahaha! Oja, díe fase ;(

Gefeliciteerd Ggirl! Heb je het goed ervaren?
pi_163902256
Sorry :+
Ik heb echt zo totaal geen eetlust met die hitte. Maarja er moet toch wat binnenkomen he.
  donderdag 21 juli 2016 @ 12:00:00 #63
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_163902258
Fien dan wel ff een tosti hawaii ervan maken hé! Ananas :Y)
Crump goed vooruitzicht!! ^O^ Spannend, gerommel :)
Fieder dat is niet goed voor je bloeddruk nee! Gelukkig niks aan 't handje :)
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_163902293
Hier ook weer een sticker binnen. Bloeddruk blijft mooi en de harde buiken van gisteren was waarschijnlijk het indalen want baby ligt nu vibi *O*
Wel een receptje gekregen ivm een laag ijzer.

Kind omstoten met je buik :') herkenbaar

Crump wat fijn dat er hulptroepen komen ^O^
Ik ben aan het aftellen, nog maar 7.5 dag alleen met Mats thuis :') verder hou ik zielsveel van hem hoor :+
  donderdag 21 juli 2016 @ 12:03:47 #65
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163902353
Goede timing van de hulptroepen Trump!

Ik heb geen idee meer waar die kleine man ligt. Ik voel schopjes overal! Ben erg benieuwd als ik naar de vk ga maandag.

Voor mensen die nog een serie zoeken, van muziek houden en lichtelijk nostalgisch van aard zijn, zoals ik, een tip: Cilla! Te vinden via uitzending gemist :)
pi_163902401
Ik heb geen tosti ijzer. Grill aanzwengelen is belachelijk in de hitte he? :')

Ikke :* tis ook lastig. Gelukkig wil W nog wel lekker boekjes lezen enzo. Ook kijkt hij deze week meer tv dan ooit in zijn leven geloof ik :') want normaal hou ik zijn dagen scherm-arm. Ik doe er nu maar niet te moeilijk over, want straks zal het ook wel moeten als ik ooit nog eens wil douchen ofzo. :P

Trump! :D :'( wtf.
pi_163902469
Tosti maken in een koekenpan? :9

Ik heb het zo heet ;(
Man heeft cursus, hopelijk is die snel klaar zodat we een ventilator kunnen kopen :') Zie mezelf er niet echt mee fietsen :+
  donderdag 21 juli 2016 @ 12:10:05 #68
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163902516
Trump ( :') ) laat de hulptroepen morgen een tosti-ijzer voor je halen :7.
KuikenGuppy
pi_163902557
Beter van niet burd. Ik voorzie dat ik dan net zo vierkant word als die tosti's op termijn. :')

Gewone boterham dan maar.
pi_163902722
Haha Crump _O- .. babybump. Fijn van de hulptroepen!

Ikke heeft je wederhelft dan vakantie over 7 dagen? Aftellen!

Ja hier slapen ze door de hitte (denk ik) minder en da's te merken ook. Zolang ik ze entertain gaat het nog wel maar o wee als ik het ook maar in mijn hoofd haal om mijn boek of tijdschrift te gaan lezen :X ... bijna tijd voor het middagdutje :7
pi_163902971
Poeh ik geloof dat ik ff gek word.
We zaten een week of 3 geleden bij m'n schoonouders aan tafel en toen ging het over de bevalling. Toen zeiden wij, ja we bellen pas als hij geboren is en ik opgefrist enzo ben. We willen liever niet meteen bezoek maar de eerste 2 uurtjes even samen zijn en daarna zijn jullie welkom, dat geldt ook voor m'n eigen ouders. Toen was schoonmoeder een beetje beledigd. Je gaat ons toch wel vertellen als het begonnen is? Dan kunnen we er rekening mee houden. Waarop wij zeiden, nee we houden dat voor ons zelf. Ik vind het geen prettig idee als mensen weten dat ik aan het bevallen ben en ze daardoor misschien stress hebben omdat het wel eens lang kan duren en ze dan misschien toch maar vast naar het ziekenhuis komen ofzo. Ze reageerde nogal gepikeerd en ze vond het maar raar. Prima, mag zij vinden. Nu gaat ze echter iedere ochtend appen in de familie app. Lekker geslapen? Gaan jullie nog wat leuks doen? Trek je het met de warmte? Normaal doet ze dat echt nooit en ik probeer het ook maar op te vatten als oprechte intresse maar als we om wat voor reden ook 2 uur lang niet reageren gaat ze m'n vriend bellen, waarom we niet reageren. Toen zei hij, mam je hoeft niet zo onopvallend te gaan zitten vissen steeds. We snappen dat het spannend is en dat het goed bedoeld is maar zoals we al hebben aangegeven horen jullie het pas als hij geboren is. Je bent de eerste die t hoort echt. Ja maar ik ben gewoon zo nieuwsgierig was haar antwoord. Staat ze net ineens onaangekondigd op de stoep. Ze wilde even het geluid horen van onze deurbel, want zij moesten een nieuwe??? Ik voel me zo echt op de huid gezeten en of we continue gecontroleerd worden.
pi_163903101
Fien ik zeg dat het tijd is om die zwangerschapsassertiviteit te misbruiken en niet te zuinig ook :( ... dat heb je niet voor niets gekregen. Jullie hebben al meerdere malen op een heel nette manier aangegeven hoe jullie erin staan en zij walst daar in mujn ogen heel onrespectvol keihard overheen.

En mocht dat niet helpen dan gaat zon telefoonnummer op block bij mij.. tijdelijk. Wie niet horen wil moet maar voelen.

Kun je van tevoren via een raam of net wat zien wie er aan de deur staat? Zodat je hem de volgende keer gewoon lekker niet open doet? :6
pi_163903134
Fien, dat is niet fijn! Mijn moeder vindt het ook niet tof als we pas na twee uur na de geboorte bellen, zeker ook omdat ze 1.5 uur moet reizen. Jammer voor haar :) Wij doen het op onze manier, net als jij en de rest heeft zich maar aan te passen.
Die appjes van haar :X ik zou even heel duidelijk maken dat ze daar mee moet stoppen. Snap dat het allemaal goed bedoeld is en ook voor haar heel spannend is, maar ze heeft maar te respecteren dat jullie het op jullie manier doen.
Om dat laatste moest ik wel even lachen :@ langskomen om het geluid van de deurbel te horen :') Heel irritant! Ik zou haar toch even duidelijk maken dat ze hier ook mee moet stoppen.
pi_163903189
Fijn dat je baby is ingedaald Ikke, hij weet de uitgang te vinden *O*

Ik ging net even oefenen met onze Maxi Cosi in de auto zetten en dat is maar goed ook, want de gordel is te kort. Dus of het kind moet voorin, maar de airbag kan niet uit dus dat wil ik niet, of ze moet in het midden, maar het midden is verhoogd dus dat is ook niet ideaal. Zie op internet dat er genoeg met hetzelfde probleem hebben gezeten dus er zijn genoeg oplossingen, ik had dit alleen even snel willen doen en van mijn to do lijstje halen. Fail :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Mies_poes op 21-07-2016 13:18:00 ]
  donderdag 21 juli 2016 @ 12:40:02 #75
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163903213
Hoezo goed bedoeld? Volgens mij is dat helemaal niet goed bedoeld maar flink egocentrisch gedrag.

Molo kort door de bocht, I know :+
Maar ik zou zoiets rete irritant vinden en zoals hierboven al gezegd, grenzen aangeven en dan maar als botte Harry, belachelijk gedrag dit hoor.
Snap echt niet dat mensen denken dat dat zo maar kan :N

(Net als onze gluurburen die terwijl we 1 minuut thuis waren en mijn man de spullen net uit de auto aan het halen waren al aanbelden met de vraag of 'ze even mochten kijken'. Lazer op man :') )
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_163903248
Wat irritant! Ik zou gewoon zeggen de volgende keer, Ma als je zo doorgaat bellen we je pas de volgende dag!

Wij bellen ook pas later hoor, Mijn ouders wel snel maar daar zit onze oudste dan, en die wil ik gewoon zien dan. Maar mijn ouders snappen ook dat we dan eerst even met zn 4en willen zijn.
S. 2014
J. 2016
pi_163903293
Ik wil ook niet lelijk doen en de bitch uithangen. Ik hou het graag gezellig zo net voor hij komt. Ik snap het ook ergens wel. Het is ook super spannend als je eigen kind een kind krijgt en het is ook vast goed bedoeld. Maar ik zou het idd wel fijn vinden als onze wensen gerespecteerd worden. Zij hebben het toendertijd misschien anders gedaan en op hun manier en wij doen het op onze manier. Ze is ook best bang geloof ik dat mijn ouders voorgetrokken gaan worden en wel weten wanneer het begonnen is ofzo, maar ook die krijgen het niet te horen hoor. Ze worden allemaal pas ruim na de geboorte gebeld en dan zijn ze van harte welkom.
pi_163903439
Mijn man heeft per 4 augustus vrij.
Maar Mats gaat elke vrijdag naar t kdv dus nog 7 dagen alleen hierna.
Vervelend dat jullie Kids z'n last hebben van de hitte met het slapen. Dat merk je overdag dan zo goed.

Tosti :9~ helaas net mijn brood op

Miezziej ga maar niet in je 1tje slepen met een ventilator. Kan je m niet online bestellen zodat die morgen binnen komt?
En nu even een lauwe douche nemen?

Crump fijn dat W lekker boekjes kan lezen. Mijn stuiterbal heeft daar de rust niet voor. Die wil voetballen, overgooien, klimmen op op de glijbaan enz
Nu mogen ze best wel wat meer tv kijken toch. Als alles straks weer "normaal" is dan kunnen ze weer wat anders gaan doen.

Fien :o wat een mens. Gewoon niet meer antwoorden op de app en ik zou het toch een keer heel vriendelijk maar duidelijk zeggen dat je je er niet prettig bij voelt. Ik snap echt niet dat zulke mensen bestaan
pi_163903464
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 12:38 schreef Mies_poes het volgende:
Fijn dat je baby is ingedaald Ikke, hij weet de uitgang te vinden *O*

Ik ging net even oefenen met onze Maxi Cosi in de auto zetten en dat is maar goed ook, want de gordel is te kort. Dus of het kind moet voorin, maar de airco kan niet uit dus dat wil ik niet, of ze moet in het midden, maar het midden is verhoogd dus dat is ook niet ideaal. Zie op internet dat er genoeg met hetzelfde probleem hebben gezeten dus er zijn genoeg oplossingen, ik had dit alleen even snel willen doen en van mijn to do lijstje halen. Fail :')
een base kopen met je wel een mc met van die ijzeren stangen eronder hebben (cabriofix of pebble). Heb je isofix in de auto? Jullie hebben toch geen Volvo? Wij hadden daar toen problemen.
  donderdag 21 juli 2016 @ 12:52:27 #80
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163903484
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 12:44 schreef Fien10 het volgende:
Ik wil ook niet lelijk doen en de bitch uithangen. Ik hou het graag gezellig zo net voor hij komt. Ik snap het ook ergens wel. Het is ook super spannend als je eigen kind een kind krijgt en het is ook vast goed bedoeld. Maar ik zou het idd wel fijn vinden als onze wensen gerespecteerd worden. Zij hebben het toendertijd misschien anders gedaan en op hun manier en wij doen het op onze manier. Ze is ook best bang geloof ik dat mijn ouders voorgetrokken gaan worden en wel weten wanneer het begonnen is ofzo, maar ook die krijgen het niet te horen hoor. Ze worden allemaal pas ruim na de geboorte gebeld en dan zijn ze van harte welkom.
Je bent te lief jij :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')