Ik plakte ze gisteren (of nouja, vk, doula en fotograaf, kraamzorg bellen we als de baby er isquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:47 schreef Miezziej het volgende:
Gefeliciteerd Ggirl!
Plaats 3 alweer. Ik heb nog helemaal niet het gevoel alsof het bijna zover is. Ik ben alleen wat sneller moe, maar verder voel ik me eigenlijk gewoon goed. Dus niet echt het idee dat ik "hoogzwanger" ben. Vandaag wel de telefoonnummers van de kraamzorg en verloskundige op de koelkast geplakt voor mijn man
das al iets he hahaha
quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:24 schreef Chanty het volgende:
Ggirl gefeliciteerdWat een verrassende wending (
) super dat een gewone bevalling geslaagd is!
Dat moest wel, gezien jouw bevalling. Om het gemiddelde recht te trekkenquote:Op donderdag 21 juli 2016 01:18 schreef Arja het volgende:
Gefeliciteerd, G!
Bijzonder verhaal. Veel geluk samen.
Die snelle bevallingen lijken wel een hype hier in dit topic
Spannend Marjolijntje, ik hoop dat alles goed is.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:07 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik voel me verre van rustig en ontspannen met dit weer nee. Vandaag bij mijn ouders was ok, maar nu weer thuis en pffff, HEET. 29 graden binnen nu. Alles open maar ook hier koelt het niet af.
VK afspraak is gelukkig wel al vroeg (10 uur) dus hoef er niet de hele dag tegenop te zien.
Het was echt bij de 3D beelden dat het kwartje viel. Hij wilde meteen met mij knuffelen en was bij thuiskomst echt van slag; steeds knuffelen en bij mij wegkruipen.... Zal wel goed komen hoor, maar vond het wel sneu!quote:Op donderdag 21 juli 2016 08:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hier ook nog niet echt afgekoeld, dus vandaag ook maar even rustig aan doen.
Steken in zij en strak gevoel buik dus zal wel weer gaan groeien
Zal even wennen zijj voor kuiken, Saar heeft het nu 2x gezien maar vind t niet boeiend...
Oh... ben benieuwd hoe ze daar op reageert zaterdag.quote:Op donderdag 21 juli 2016 08:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het was echt bij de 3D beelden dat het kwartje viel. Hij wilde meteen met mij knuffelen en was bij thuiskomst echt van slag; steeds knuffelen en bij mij wegkruipen.... Zal wel goed komen hoor, maar vond het wel sneu!
Mijn nesteldrang is het er helemaal niet mee eens dat ik de hele week al nauwelijks wat in huis heb kunnen doen, dus zo maar eens kijken of ik even wat nuttigs kan ondernemen voor het weer echt warm wordt.
Ik ben heel rustig aan aan het nestelen! Heb al welgeteld één lamp gepoetst (glimt wel heel mooi) en een grote plas opgedweild (kuiken heeft geen luier aan. Maar bahquote:Op donderdag 21 juli 2016 09:21 schreef Mies_poes het volgende:
Haha Burdie, eerst zeg je dat je rustig aan moet doen vanwege erge buikpijn en een kwartier later wint je nesteldrang het![]()
Succes bij de vk straks Marjolijntje!
Geloof dat mijn buik echt aan het groeien is, want ik stoot de laatste week steeds vaker ergens met mijn buik tegenaan. Zit nog niet echt in mijn systeem dat ik uitsteek
Haha, dit tempo moedig ik aanquote:Op donderdag 21 juli 2016 09:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik ben heel rustig aan aan het nestelen! Heb al welgeteld één lamp gepoetst (glimt wel heel mooi) en een grote plas opgedweild (kuiken heeft geen luier aan. Maar bah).
Irritant hè, die in de weg zittende buik.
Fijn van de goede SEO, Rady!
Laatst bij het ziekenhuis heb ik zelfs een buikspier verrekt omdat ik niet uit de auto kwamquote:Op donderdag 21 juli 2016 09:40 schreef Twinkle20 het volgende:
Dat moment dat je je auto netjes parkeert op de parkeerplaats .. tussen allemaal andere auto's .. de deur open doet .. en beseft dat je je auto heeeeeelemaal achteraan ergens only the lonely neer moet zetten omdat je anders niet voldoende ruimte hebt om uit te stappen en klem komt te zitten
Dan besef je pas dat je buik iets groter is als in je verbeelding en inschattingsvermogen
Of dat je uit wilt stappen maar bij t open doen van de deur beseft dat je er met je dikke buik zo niet uit kunt en de auto dus ergens anders moet zetten.....quote:Op donderdag 21 juli 2016 09:40 schreef Twinkle20 het volgende:
Dat moment dat je je auto netjes parkeert op de parkeerplaats .. tussen allemaal andere auto's .. de deur open doet .. en beseft dat je je auto heeeeeelemaal achteraan ergens only the lonely neer moet zetten omdat je anders niet voldoende ruimte hebt om uit te stappen en klem komt te zitten
Dan besef je pas dat je buik iets groter is als in je verbeelding en inschattingsvermogen
Dat zegt ze tochquote:Op donderdag 21 juli 2016 11:05 schreef Ereshkigal het volgende:
[..]
Of dat je uit wilt stappen maar bij t open doen van de deur beseft dat je er met je dikke buik zo niet uit kunt en de auto dus ergens anders moet zetten.....
Hahaha! Oja, díe fasequote:Op donderdag 21 juli 2016 09:40 schreef Twinkle20 het volgende:
een base kopen met je wel een mc met van die ijzeren stangen eronder hebben (cabriofix of pebble). Heb je isofix in de auto? Jullie hebben toch geen Volvo? Wij hadden daar toen problemen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:38 schreef Mies_poes het volgende:
Fijn dat je baby is ingedaald Ikke, hij weet de uitgang te vinden
Ik ging net even oefenen met onze Maxi Cosi in de auto zetten en dat is maar goed ook, want de gordel is te kort. Dus of het kind moet voorin, maar de airco kan niet uit dus dat wil ik niet, of ze moet in het midden, maar het midden is verhoogd dus dat is ook niet ideaal. Zie op internet dat er genoeg met hetzelfde probleem hebben gezeten dus er zijn genoeg oplossingen, ik had dit alleen even snel willen doen en van mijn to do lijstje halen. Fail
Je bent te lief jijquote:Op donderdag 21 juli 2016 12:44 schreef Fien10 het volgende:
Ik wil ook niet lelijk doen en de bitch uithangen. Ik hou het graag gezellig zo net voor hij komt. Ik snap het ook ergens wel. Het is ook super spannend als je eigen kind een kind krijgt en het is ook vast goed bedoeld. Maar ik zou het idd wel fijn vinden als onze wensen gerespecteerd worden. Zij hebben het toendertijd misschien anders gedaan en op hun manier en wij doen het op onze manier. Ze is ook best bang geloof ik dat mijn ouders voorgetrokken gaan worden en wel weten wanneer het begonnen is ofzo, maar ook die krijgen het niet te horen hoor. Ze worden allemaal pas ruim na de geboorte gebeld en dan zijn ze van harte welkom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |