gaaf!! Van harte!quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:03 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Jaaa Levi! Ommegot wat leuk!
(Ken je me nog van vroeger uit dieet of lush, weetnietmeerwelke maar toen was ik nog kwakveense en ik post hier illegaal want niet preggers)
Hmm not sure if suspicious..quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:31 schreef kwakz0r het volgende:
Noud! Haha ja denk je jongetje deze keer? Ik ook (over jou).
ja, bij jou is het toch ook goed gekomen?quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:37 schreef Roomsnoes het volgende:
Omg sq die zag ik niet aankomen! Al had ik achterf toch t vermoeden toen je het zo leuk zei te vinden dat er meer zomer/herfst 2014-preggwrs in de lijst zagWat onwijs tof! Een Noudje voor Maudje 💛💛
Eng van dat bloed maar fijn dat t op de goede plek zit. Hoe ver ben je nu?
Oh wat tof!
Levitation ook van harte!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag volgens eisprong 8+1, volgens meting 8+3 but eggs don't lie
disclaimer
quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, bij jou is het toch ook goed gekomen?
We waren er natuurlijk helemaal niet mee bezig tot het overlijden van mijn moeder maar daarnaToch had ik je de Fok 2ling ook gegundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag volgens eisprong 8+1, volgens meting 8+3 but eggs don't lie![]()
[..]
We waren er natuurlijk helemaal niet mee bezig tot het overlijden van mijn moeder maar daarnaMeting bij 7 weken zat er bij mij (achteraf) 5 dagen naast, dat was toen zelfs 9 dagen korter dan ik zelf dacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag volgens eisprong 8+1, volgens meting 8+3 but eggs don't lie
Maar sinds dinsdag (combinatietest) heb ik er weer 5 dagen bij. Nadeel: zo raak je wel een beetje de tel kwijt.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
ik kan je verzekeren, een plas bloed ziet er exact uit als een vruchtzak op een echo. Ik kneep 'm dus best toen ik er vorige week vier zag op het scherm.quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:46 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Toch had ik je de Fok 2ling ook gegund
Herinner je je het verhaal van die vriendin van me die een 2ling kreeg volgens de echoscopist maar waarbij een week later op de echo een 3e tevoorschijn pieptequote:Op donderdag 21 juli 2016 21:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan je verzekeren, een plas bloed ziet er exact uit als een vruchtzak op een echo. Ik kneep 'm dus best toen ik er vorige week vier zag op het scherm.
hahahaha ah nee de horrorquote:Op donderdag 21 juli 2016 21:49 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Herinner je je het verhaal van die vriendin van me die een 2ling kreeg volgens de echoscopist maar waarbij een week later op de echo een 3e tevoorschijn piepte
[..]
We waren er natuurlijk helemaal niet mee bezig tot het overlijden van mijn moeder maar daarnaJa hier goddank geen bloed, maar het is toch helemaal goed 💛SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag volgens eisprong 8+1, volgens meting 8+3 but eggs don't lie
Haha dikkerds-trio
Ik doe ook zachtjes mee. +3,5 na 2,5 week in Nederland
Nog niet echt dik ofzo, maar dat ging toch ineens hard haha. Verdomde patat met mayo en oude kaas![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:42 schreef Stormqueen het volgende:
ja kwak, kom je ook uit de kast? Maken we er een dik gezellig (mwihihi) threesome van
Misschien doet SQ een Ggirl. Is Noud eruit en denken ze dat de placenta komt, zien ze opeens nóg een hoofdquote:Op donderdag 21 juli 2016 21:46 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Toch had ik je de Fok 2ling ook gegund
oh, maar dat wórd ik snel weer hoorquote:Op donderdag 21 juli 2016 21:51 schreef Levitation het volgende:
[..]
Trouwens, jij bent heul niet dik.Moet ik dat gaan compenseren.
hoax want bij ggirl zagen ze geen hoofd.quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:52 schreef Skittles het volgende:
[..]
Misschien doet SQ een Ggirl. Is Noud eruit en denken ze dat de placenta komt, zien ze opeens nóg een hoofd![]()
Ik dacht er even aan om t lekker in t midden te laten maar...quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:42 schreef Stormqueen het volgende:
ja kwak, kom je ook uit de kast? Maken we er een dik gezellig (mwihihi) threesome van
dat weet ik, sorryquote:Op donderdag 21 juli 2016 21:59 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik dacht er even aan om t lekker in t midden te laten maar...
Nee. Ik ben niet zwanger.. We waren stiekem wel weer een beetje aan t wohtsen maar toen kwam therapietraject tussendoor en nu wil ik eerst afvallen. Dus. Maar ik rammel jonguh.
Oh geen sorry nodig! Ik bedoelse t meer voor de andere guessers hier die t verdacht vonden.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat weet ik, sorrymaar het zou wel een mooie climax zijn geweest
En hopelijk komt er voor jou snel meer rust in je hoofd zodat er weer plek komt voor andere dingen.
Kun je niet vragen waar ze blij mee is?quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik ben een manMaar je hebt wel goede punten!
Budget denk ik tot 100 euro ongeveer.
Zeg nu ben ík de dikbil en jij slanke den!quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, maar dat wórd ik snel weer hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |