abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163916231
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 22:02 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Oh geen sorry nodig! Ik bedoelse t meer voor de andere guessers hier die t verdacht vonden.

Rust in hoofd gaat een stuk beter al!
Oh nee ik vond het niet verdacht, ik was wat aan het dollen :@ volgde je wel bij het wohts, maar nam aan dat je inderdaad eerst het traject goed wil doorlopen voor je met andere dingen bezig gaat :*
pi_163916240
Jaa SQ daar zijt gij! Gefeliciteerd *O*

Levitation ook gefeliciteerd *O*

wel erg leuk om met steeds meer dames van "mijn" lichting weer te zwangeren.
S. 2014
J. 2016
pi_163916278
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 21:56 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

hoax want bij ggirl zagen ze geen hoofd.
In plaats van het 'stiekem toch stuit bij 7 cm'-bevallingsverrassing dan :6
  donderdag 21 juli 2016 @ 22:13:34 #254
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_163916479
Gefeliciteerd SQ en Levi!! *O* *O* *O*
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  donderdag 21 juli 2016 @ 22:15:45 #255
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_163916563
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 20:18 schreef over_hedge het volgende:
Geen idee of ik dat hier moet/kan vragen. Ik weet niet zo goed waar anders :P

Mijn zus is zwanger. begin sept krijg ik mijn eerste nichtje (waarom nou geen neefje :( :D )

Nu wil ik natuurlijk wat leuks voor haar kopen als het zo ver is. Maar wat is een leuk cadeau? Ik heb namelijk echt geeeen idee. Hoorde dat kleren niet zo goed idee is omdat ze daar binnen no time uitgroeien en je niet weet welke maat je moet hebben. Maar ik heb dus echt geen idee.

Iemand tips?

Oh en iedereen die hier zwanger is, gefeliciteerd en veel plezier ! :)
Na de geboorte? Een stoeltje of speelgoedkist obv geboortekaartje. Badjasje met naam. Beide veel succes mee gehad (maar zelf niet gekregen :') )
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  Manager PR/Moderator donderdag 21 juli 2016 @ 22:19:17 #256
269689 crew  Viv
pi_163916797
SQ en Levitation *O* gefeliciteerd
pi_163916830
SQ en levitation gefeliciteerd! *O* *O* O+ O+
  donderdag 21 juli 2016 @ 22:26:33 #259
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_163916875
quote:
Wat leuk! Gefeliciteerd. Ik dacht het van de week ineens, omdat je op Facebook een pagina van de Kraamzorg had geliked. Toen dacht ik al, zou SQ zwanger zijn.

Levitation ook gefeliciteerd natuurlijk.

[ Bericht 3% gewijzigd door Shopaholic1984 op 21-07-2016 22:45:36 ]
  donderdag 21 juli 2016 @ 22:29:12 #260
149959 SQ
snelle trees
pi_163916943
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 22:26 schreef Shopaholic1984 het volgende:

[..]

Wat leuk! Gefeliciteerd. Ik dacht het van de week ineens, omdat je op Facebook een pagina van de Kraamzorg had geliked. Toen dacht ik al, zou SQ zwanger zijn.
Echt, nee, Niet bij jou ook al. Ik ben echt door tien mensen hier al op aangesproken, omdat ik tijdens het swipen kennelijk op LIKE had geveegd. Ik vind het gewoon chanant irritant dat Facebook meent dat dat meteen prominent bovenaan nieuwsoverzichten moet komen. Bah. Ik ben er echt ziedend om.
Als ik Miss Etam had geliked had niemand er iets van gezien. :(
disclaimer
  donderdag 21 juli 2016 @ 22:33:08 #261
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_163917050
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 22:29 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Echt, nee, Niet bij jou ook al. Ik ben echt door tien mensen hier al op aangesproken, omdat ik tijdens het swipen kennelijk op LIKE had geveegd. Ik vind het gewoon chanant irritant dat Facebook meent dat dat meteen prominent bovenaan nieuwsoverzichten moet komen. Bah. Ik ben er echt ziedend om.
Stom he. Ik heb ook bewust niks gevraagd. Als het zo zou zijn, maakte je het zelf wel bekend. Zoals nu. Misschien was het ook de Kraamzorg van mauw geweest.
pi_163917089
Jaaa wat tof SQ, ik dacht het al! Gefeliciteerd *O*

Levitation ook gefeliciteerd *O*
pi_163917289
SQ O+
Gefeliciteerd *O*

Levitation gefeliciteerd *O*
pi_163917830
Sq en levitation gefeliciteerd *O* *O* *O*
pi_163917967
SQ wat tof!! *O* *O* Gefeliciteerd, een broertje of zusje voor Mauw O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_163918118
Goed nieuws-topic! *O* Gefeli met alle prachtige nieuwe kindjes to be! O+
  donderdag 21 juli 2016 @ 23:12:08 #267
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_163918213
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 22:29 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Oh ik had meer het idee dat dat gewoon periodieke reclame is en dat ze dan laten zien wie dat in t verleden geliket hebben, die page.

:Y
Kwak
pi_163918247
SQ wat tof! Gefeliciteerd *O* Gaan we synchroonbaren?
  donderdag 21 juli 2016 @ 23:13:27 #269
149959 SQ
snelle trees
pi_163918254
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 23:12 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Oh ik had meer het idee dat dat gewoon periodieke reclame is en dat ze dan laten zien wie dat in t verleden geliket hebben, die page.

:Y
ik heb die pagina slechts twee uur geliked gehad. Was het maar zo. Die haviken zetten het meteen bovenaan :')
disclaimer
  donderdag 21 juli 2016 @ 23:14:12 #270
149959 SQ
snelle trees
pi_163918280
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 23:13 schreef WupWup het volgende:
SQ wat tof! Gefeliciteerd *O* Gaan we synchroonbaren?
moet mogelijk zijn :7
Wil je ook in de OP trouwens?
disclaimer
  donderdag 21 juli 2016 @ 23:16:11 #271
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_163918341
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 23:13 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik heb die pagina slechts twee uur geliked gehad. Was het maar zo. Die haviken zetten het meteen bovenaan :')
Ik heb nu zin om Tena Lady, Cavia's, een hondentrimsalon en een Shisha lounge te gaan liken. Just to confuse people.
Kwak
pi_163918376
Oh is goei. 9 februari heb ik gekregen. (overigens dacht ik zelf drie dagen minder ver te zijn, ook met eiertest :P )
  donderdag 21 juli 2016 @ 23:17:37 #273
149959 SQ
snelle trees
pi_163918384
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 23:16 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik heb nu zin om Tena Lady, Cavia's, een hondentrimsalon en een Shisha lounge te gaan liken. Just to confuse people.
ik zou nog een enge ziekte er bij nemen. Lepra ofzo.
disclaimer
pi_163918584
SQ uit de kast, gefeliciteerd. Tof! O+
pi_163918806
Oooooow wat leuk SQ! O+ *O* O+
  donderdag 21 juli 2016 @ 23:32:21 #276
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163918809
Whoea, je bent er ff niet en er gebeurt van alles :o

Welkom SQ (ik hád al zo'n onderbuikgevoel!) en Levitation. Ik lurkte hier toen jij de eerste keer zwanger was SQ (en kwakz0r btw) en vond het toen zo leuk om jullie te volgen O+

Mijn hormonen én ikzelf én mijn meneer zijn weer happy. Weer ff goed gebabbeld. Vanmiddag even in de ignore modus een stuk gaan fietsen en wat goedkoop beddengoed gekocht voor het matras dat erop komt. Vanavond saamp naar Ikea geweest (op vriend's initiatief) voor de laaaaatste babykamerdigen, waaronder een toffe fauteuil :) Erna McDrive voor ijs :9 Nu uitgeteld!
  vrijdag 22 juli 2016 @ 03:10:09 #277
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163920891
Topickiller :P

Dan maar even door. Zeg maar dag tegen mijn nachtrust, want ik geloof dat de kleine man officieel De Indaling heeft ingezet. Sinds twee uurtjes het gevoel alsof ik ongesteld moet worden - kramp die komt en weer gaat - en geduw aan de poort. Indalingsweeën geloof ik!

Nachtploeg present?
pi_163920902
Zo, nachtploeg hier want HEET.
Ik bedacht me dat we nog geen jasje hebben voor de baby. Kan nu ook alleen maar hele dunne jasjes vinden en dat vind ik zonde, want ze wordt in september geboren dus het zou mooi zijn als ze dat jasje de maand erna nog dik genoeg is. Tips?
pi_163920904
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 03:10 schreef Quoi het volgende:
Topickiller :P

Dan maar even door. Zeg maar dag tegen mijn nachtrust, want ik geloof dat de kleine man officieel De Indaling heeft ingezet. Sinds twee uurtjes het gevoel alsof ik ongesteld moet worden - kramp die komt en weer gaat - en geduw aan de poort. Indalingsweeën geloof ik!

Nachtploeg present?
Oh hai.
Spannend die kramp! Was hij nog niet ingedaald?
  vrijdag 22 juli 2016 @ 03:36:38 #280
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163920933
Hai :) Twee weken geleden nog beweeglijk in bekkeningang, dus sja, geen idee. Ik ga er maar vanuit. Geloof dat het weer een beetje zakt. Of toch niet bij nader inzien :')

Balen dat het heet is bij jou. Dat slaapt ruk. Ik heb een jasje bij hema gevonden dat door kan als soort van 'tussenjasje'. Niet te warm, niet te koud, want ook voor in sept. Even de link zoeken.. Komtie:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 38% gewijzigd door Quoi op 22-07-2016 03:47:32 ]
pi_163921105
:O
ik was ook weer nachtploeg .. alleen maar. Links en rechts een uurtje slaap kunnen pikken maar veelal wakker door de hitte.

Vervrelend Quoi van dat indalen maar wel spannend!
  vrijdag 22 juli 2016 @ 07:05:10 #282
149959 SQ
snelle trees
pi_163921255
Een lekker warm vestje fungeert inderdaad ook prima voor een kleine baby! Ik heb de eerste jas pas in maat 68 gekocht en ook dat was een fluffy jasje, geen glanzend jack ofzo. De eerste zes maanden liggen ze toch nog onder een warme deken als je buiten bent :)
disclaimer
pi_163921352
Gefeliciteerd SQ!

En Levi! :o *O* Hier nog een oud-EHV topicer onder een nieuwe naam ;)
pi_163921586
Mijn gebeden worden verhoord *O* *O* . Regen en onweer hier *O*
pi_163921823
*O* regen,onweer en verkoeling voor twinkle.
En vanuit jou komen de buien hierheen *O*
Al moet ik zeggen dat ik dankzij onze plafond ventilator heerlijk slaap.

Quoi hopelijk is je kleintje dadelijk goed ingedaald. Wanneer heb je weer een controle?
Leuk vestje/jasje!

Hier ook aardig wat voorwerk. Ik ken dit helemaal niet van Mats dus ik vind het wel spannend. Gisteren kwam mijn man eerder thuis en zijn we lekker gaan zwemmen tot een uur of 7. Het was wel fijn om even afleiding te hebben.
pi_163921858
Meld :P
Zo maf, ergens voel ik me dus helemaal nog niet zo zwanger dat ik al 'mag' bevallen, dat het er alweer bijna opzit.. Misschien juist omdat het nu een beetje begint te leven, ik weer een beetje begin te leven. Mijn lijf zit me in de weg hoor maar verder..

Leuk, januari babies! Welkom hier *O*

Hier (nog) geen regen en onweer, maar wel alles open gezet (ook de voordeur ;) ) en het begint wat af te koelen, fijn! Ik trek die warmte echt heel slecht. Alleen al stil zitten op de bank zorgt voor stralen zweet over mijn rug.

Straks komt een vriendin, eerst haken en vanmiddag een high tea, heb er zin in (al lukt wakker worden nog niet heel goed vandaag..)

Voorwerk enzo hier helemaal niet, bij F. ook niet gehad. Heb ook niks gemerkt van het indalen en de eerste 3 cm heb ik bij F. ook cadeau gekregen. Dat maakt het nu ook wel spannend vind ik, afwachten op een natuurlijke start. Ik ben er zo niet mee bezig geweest met de inleiding van F. Het begin van de weeën en hoe het voelde enzo. Een beetje alsof ik het nu voor de eerste keer doe.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 22 juli 2016 @ 08:58:29 #287
95752 crew  Chell
Kluns
pi_163922106
*ontlurkt*

Gefeliciteerd Levitation! Wat leuk! En SQ ook <3 *O*
pi_163922150
Ikke was het ook niet heerlijk om even geen zware buik te hebben? Spannend van het voorwerk! *O*

Ja ik heb hier vannacht ook alles open gehad en de ventilator aan maar het hielp helaas niet. Opzich trek ik de warmte wel.. heb gelukkig ook bogvgeen last van vocht enzo. Alleen dat niet kunnen slapen is echt killing. En ondanks horren word ik lek geprikt door de muggen }:| . Zo'n beetje al onze buren hebben een mega vijver in de tuin.. heul fijn *not*
pi_163922609
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 07:05 schreef Stormqueen het volgende:
Een lekker warm vestje fungeert inderdaad ook prima voor een kleine baby! Ik heb de eerste jas pas in maat 68 gekocht en ook dat was een fluffy jasje, geen glanzend jack ofzo. De eerste zes maanden liggen ze toch nog onder een warme deken als je buiten bent :)
Dat is ook zo! Ik hoorde alleen van verschillende mensen dat we niet moeten vergeten om een jasje mee te nemen als we naar het ziekenhuis gaan. Vond het al wat onzin, want kleertjes aan en een omslagdoek eroverheen en klaar, dacht ik.
Ah well, die mensen baarden in de winter dus misschien scheelt dat :')
Ik hoor tegenwoordig alleen maar 'denk wel hieraan', 'niet vergeten om' en ik koop het zonder dat ik zelf logisch nadenk. Gelukkig zijn jullie daar dan *;
pi_163922932
Gefeliciteerd Stormqueen en Levitation!!
pi_163922975
Gefeliciteerd SQ en Levitation! *O*

Meld 8-)
Ik voel me ook nog niet zwanger genoeg ofzo, zondag alweer 38 weken, het gaat zo snel :o En ik mis werk helemaal niet :@ :+ Ik had van te voren verwacht dat ik thuis wel wat zou doen aan werk, maar het loslaten gaat me verrassend goed af :P
Ik heb af en toe wat buikpijn in mijn onderbuik, maar weet niet of dat te maken heeft met baby of gewoon darmen. Want ik moet laatste tijd wat vaker naar de wc :@
pi_163922990
quote:
14s.gif Op donderdag 21 juli 2016 19:50 schreef Burdie het volgende:

[..]

Tips voor standjes met walvisbuik zijn welkom.
Geloof trouwens dat hier nog geen antwoord op is gegeven O-)
pi_163923135
Nieuwe aanwas! Gefeliciteerd *O*

Hier ook weer een slechte nacht want heet }:|

En ik vond mijn peuter vanochtend staand in zijn raamkozijn die best hoog zit :o was hij via de verwarming opgeklommen...dat mijn vliezen niet van schrik zijn gebroken is een wonder :+
pi_163923264
Marjolijntje fijn om te horen dat het steeds wat beter met je gaat.
Ik heb ook het gevoel dat dit de eerste keer is doordat ik de vorige keer een inleiding heb gehad. Dat is zo anders. Ik was toen ook helemaal niet bezig met wanneer ik zou bevallen maar meer met de klachten, de hoge bloeddruk en of ons mannetje nog wel veilig zat.
Veel plezier met het haken en de high tea :9~

Twinkle ik heb alleen maar op het gras gelegen en naar man en zoon gekeken :')
Niet/slecht slapen is echt zo niet tof. Vooral omdat je overdag gewoon alles door moet laten gaan. En dood aan muggen }:| Ik kan daar ook zo slecht tegen.

Miez lekker van je verlof aan het genieten dus ^O^
Ik vind het ook zo raar dat de zwangerschap er al bijna op zit en toch kan ik niet wachten tot ons mannetje er is O+
Jou baby lag al vibi toch?
Fijn dat je wat vaker naar de wc kan. Ik heb net mijn ijzer tabletten opgehaald en gelijk ook maar een doos movicolon erbij 8-) :Y)

:o angelatje
Ik zou me ook de pleuris schrikken
pi_163923302
Meld! De hele zwangerschap zei ik, hij komt de 22e. Maar niets duidt erop. Die blijft voorlopig echt nog even zitten
pi_163923373
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 10:25 schreef Fien10 het volgende:
Meld! De hele zwangerschap zei ik, hij komt de 22e. Maar niets duidt erop. Die blijft voorlopig echt nog even zitten
Nog tijd genoeg voor een turbo bevalling :7

Vorige week zeiden ze inderdaad dat ze vibi lag. Kijken of dat vandaag nog steeds zo is :+ Ik vertrouw het allemaal niet zo ofzo :')
pi_163923442
Fien de dag is pas net begonnen *)

Ik ga even naar het centrum met de kindjes zometeen. Ze zijn echt niet te genieten want ook die hebben vannacht weinig geslapen :X
Hopelijk doet Boaz daarna een middagdutje dat iets langer als een uur duurt :@
  vrijdag 22 juli 2016 @ 10:46:27 #298
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163923645
Fien het kan nog!

En Angelatje, wat een dondersteen :X

Nou, dat was dus een nacht met voorwerk. De krampen zijn weer opgehouden, maar waren absurd. Tegelijkertijd steken en druk op mijn blaas, dus ik durf te wedden dat het indalen was. Hoop maandag bij de vk de bevestiging te horen :) Ik kan niet wachten!

Heeeeeeel even dacht ik dat er iets was begonnen. Zo'n typische pijn die doet denken aan menstruatiepijn. Het besef dat ons ventje er zomaar zou zijn dit weekend O+ Maar beter dat hij lekker blijft zitten, iig nog twee weekjes.

Weinig slaap gehad dus :Z Vanmiddag ga ook ik aan de high-tea (high-tea-boks Marjolijntje!). Kadootje van moi aan mijn opa en oma. Zie er een beetje tegenop, want ze praten alleen maar over ellende en hoe erg het wel niet is om oud te zijn, maar goed, het idee was nu juist om ze even uit dat wereldje te halen. Even voor het goede doel doorzetten dus :)
pi_163923704
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 10:46 schreef Quoi het volgende:
Fien het kan nog!

En Angelatje, wat een dondersteen :X

Nou, dat was dus een nacht met voorwerk. De krampen zijn weer opgehouden, maar waren absurd. Tegelijkertijd steken en druk op mijn blaas, dus ik durf te wedden dat het indalen was. Hoop maandag bij de vk de bevestiging te horen :) Ik kan niet wachten!

Heeeeeeel even dacht ik dat er iets was begonnen. Zo'n typische pijn die doet denken aan menstruatiepijn. Het besef dat ons ventje er zomaar zou zijn dit weekend O+ Maar beter dat hij lekker blijft zitten, iig nog twee weekjes.

Weinig slaap gehad dus :Z Vanmiddag ga ook ik aan de high-tea (high-tea-boks Marjolijntje!). Kadootje van moi aan mijn opa en oma. Zie er een beetje tegenop, want ze praten alleen maar over ellende en hoe erg het wel niet is om oud te zijn, maar goed, het idee was nu juist om ze even uit dat wereldje te halen. Even voor het goede doel doorzetten dus :)
Ik heb die indalingsweeen ook heel erg gehad zoals jij het omschrijft. Is je buik ook gezakt als je in de spiegel kijkt?
  vrijdag 22 juli 2016 @ 11:04:28 #300
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163923999
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 10:49 schreef Fien10 het volgende:

[..]

Ik heb die indalingsweeen ook heel erg gehad zoals jij het omschrijft. Is je buik ook gezakt als je in de spiegel kijkt?
Vind ik lastig te beoordelen. Goed om te horen dat het zo herkenbaar is! Was jouw buik zichtbaar gezakt?

Vooruit, even een creatief geheel gemaakt van mijn buik vorige week en nu. Toevallig zelfde dingetje aan :D Ik zie het niet.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 31% gewijzigd door Quoi op 22-07-2016 11:19:48 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')