Oh nee ik vond het niet verdacht, ik was wat aan het dollenquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:02 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Oh geen sorry nodig! Ik bedoelse t meer voor de andere guessers hier die t verdacht vonden.
Rust in hoofd gaat een stuk beter al!
In plaats van het 'stiekem toch stuit bij 7 cm'-bevallingsverrassing danquote:Op donderdag 21 juli 2016 21:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoax want bij ggirl zagen ze geen hoofd.
Na de geboorte? Een stoeltje of speelgoedkist obv geboortekaartje. Badjasje met naam. Beide veel succes mee gehad (maar zelf niet gekregenquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:18 schreef over_hedge het volgende:
Geen idee of ik dat hier moet/kan vragen. Ik weet niet zo goed waar anders
Mijn zus is zwanger. begin sept krijg ik mijn eerste nichtje (waarom nou geen neefje![]()
)
Nu wil ik natuurlijk wat leuks voor haar kopen als het zo ver is. Maar wat is een leuk cadeau? Ik heb namelijk echt geeeen idee. Hoorde dat kleren niet zo goed idee is omdat ze daar binnen no time uitgroeien en je niet weet welke maat je moet hebben. Maar ik heb dus echt geen idee.
Iemand tips?
Oh en iedereen die hier zwanger is, gefeliciteerd en veel plezier !
Wat leuk! Gefeliciteerd. Ik dacht het van de week ineens, omdat je op Facebook een pagina van de Kraamzorg had geliked. Toen dacht ik al, zou SQ zwanger zijn.quote:
Echt, nee, Niet bij jou ook al. Ik ben echt door tien mensen hier al op aangesproken, omdat ik tijdens het swipen kennelijk op LIKE had geveegd. Ik vind het gewoon chanant irritant dat Facebook meent dat dat meteen prominent bovenaan nieuwsoverzichten moet komen. Bah. Ik ben er echt ziedend om.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:26 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Wat leuk! Gefeliciteerd. Ik dacht het van de week ineens, omdat je op Facebook een pagina van de Kraamzorg had geliked. Toen dacht ik al, zou SQ zwanger zijn.
Stom he. Ik heb ook bewust niks gevraagd. Als het zo zou zijn, maakte je het zelf wel bekend. Zoals nu. Misschien was het ook de Kraamzorg van mauw geweest.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Echt, nee, Niet bij jou ook al. Ik ben echt door tien mensen hier al op aangesproken, omdat ik tijdens het swipen kennelijk op LIKE had geveegd. Ik vind het gewoon chanant irritant dat Facebook meent dat dat meteen prominent bovenaan nieuwsoverzichten moet komen. Bah. Ik ben er echt ziedend om.
Als ik Miss Etam had geliked had niemand er iets van gezien.
Oh ik had meer het idee dat dat gewoon periodieke reclame is en dat ze dan laten zien wie dat in t verleden geliket hebben, die page.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Echt, nee, Niet bij jou ook al. Ik ben echt door tien mensen hier al op aangesproken, omdat ik tijdens het swipen kennelijk op LIKE had geveegd. Ik vind het gewoon chanant irritant dat Facebook meent dat dat meteen prominent bovenaan nieuwsoverzichten moet komen. Bah. Ik ben er echt ziedend om.
Als ik Miss Etam had geliked had niemand er iets van gezien.
ik heb die pagina slechts twee uur geliked gehad. Was het maar zo. Die haviken zetten het meteen bovenaanquote:Op donderdag 21 juli 2016 23:12 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Oh ik had meer het idee dat dat gewoon periodieke reclame is en dat ze dan laten zien wie dat in t verleden geliket hebben, die page.
moet mogelijk zijnquote:Op donderdag 21 juli 2016 23:13 schreef WupWup het volgende:
SQ wat tof! GefeliciteerdGaan we synchroonbaren?
Ik heb nu zin om Tena Lady, Cavia's, een hondentrimsalon en een Shisha lounge te gaan liken. Just to confuse people.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb die pagina slechts twee uur geliked gehad. Was het maar zo. Die haviken zetten het meteen bovenaan
ik zou nog een enge ziekte er bij nemen. Lepra ofzo.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:16 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik heb nu zin om Tena Lady, Cavia's, een hondentrimsalon en een Shisha lounge te gaan liken. Just to confuse people.
Oh hai.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 03:10 schreef Quoi het volgende:
Topickiller
Dan maar even door. Zeg maar dag tegen mijn nachtrust, want ik geloof dat de kleine man officieel De Indaling heeft ingezet. Sinds twee uurtjes het gevoel alsof ik ongesteld moet worden - kramp die komt en weer gaat - en geduw aan de poort. Indalingsweeën geloof ik!
Nachtploeg present?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door Quoi op 22-07-2016 03:47:32 ]
Dat is ook zo! Ik hoorde alleen van verschillende mensen dat we niet moeten vergeten om een jasje mee te nemen als we naar het ziekenhuis gaan. Vond het al wat onzin, want kleertjes aan en een omslagdoek eroverheen en klaar, dacht ik.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 07:05 schreef Stormqueen het volgende:
Een lekker warm vestje fungeert inderdaad ook prima voor een kleine baby! Ik heb de eerste jas pas in maat 68 gekocht en ook dat was een fluffy jasje, geen glanzend jack ofzo. De eerste zes maanden liggen ze toch nog onder een warme deken als je buiten bent
Geloof trouwens dat hier nog geen antwoord op is gegevenquote:Op donderdag 21 juli 2016 19:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Tips voor standjes met walvisbuik zijn welkom.
Nog tijd genoeg voor een turbo bevallingquote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:25 schreef Fien10 het volgende:
Meld! De hele zwangerschap zei ik, hij komt de 22e. Maar niets duidt erop. Die blijft voorlopig echt nog even zitten
Ik heb die indalingsweeen ook heel erg gehad zoals jij het omschrijft. Is je buik ook gezakt als je in de spiegel kijkt?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:46 schreef Quoi het volgende:
Fien het kan nog!
En Angelatje, wat een dondersteen![]()
Nou, dat was dus een nacht met voorwerk. De krampen zijn weer opgehouden, maar waren absurd. Tegelijkertijd steken en druk op mijn blaas, dus ik durf te wedden dat het indalen was. Hoop maandag bij de vk de bevestiging te horenIk kan niet wachten!
Heeeeeeel even dacht ik dat er iets was begonnen. Zo'n typische pijn die doet denken aan menstruatiepijn. Het besef dat ons ventje er zomaar zou zijn dit weekendMaar beter dat hij lekker blijft zitten, iig nog twee weekjes.
Weinig slaap gehad dusVanmiddag ga ook ik aan de high-tea (high-tea-boks Marjolijntje!). Kadootje van moi aan mijn opa en oma. Zie er een beetje tegenop, want ze praten alleen maar over ellende en hoe erg het wel niet is om oud te zijn, maar goed, het idee was nu juist om ze even uit dat wereldje te halen. Even voor het goede doel doorzetten dus
Vind ik lastig te beoordelen. Goed om te horen dat het zo herkenbaar is! Was jouw buik zichtbaar gezakt?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:49 schreef Fien10 het volgende:
[..]
Ik heb die indalingsweeen ook heel erg gehad zoals jij het omschrijft. Is je buik ook gezakt als je in de spiegel kijkt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door Quoi op 22-07-2016 11:19:48 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |