Goede referentie welquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:51 schreef Stormqueen het volgende:
Levitation is een van de allerliefste!
quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:20 schreef kwakz0r het volgende:
en ik heb onder gierende uithalen bij het uitstappen de kraamhulp omhelsd die me geloof ik alleen een hand wilde geven.
Jaaa Levi! Ommegot wat leuk!quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:47 schreef Levitation het volgende:
SQ, gefeliciteerd meissie!![]()
En wat ik hier doe? Ik meld mij voor het eerst in dit topic, zit vandaag op 13 weken 1 dag.
Was chanant jonguh.quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:03 schreef ikke_84 het volgende:
[..]![]()
SQ gefeliciteerd![]()
Wat een mooie echo
Levitation ook gefeliciteerd
En ik ben benieuwd waar die ruzie met je pa over ging, maar ik snap ook dat dat me geen reet aan gaat eigenlijkquote:
Haha, jij bent bevooroordeld!quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:51 schreef Stormqueen het volgende:
Levitation is een van de allerliefste!
Hi Kwak!quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:03 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Jaaa Levi! Ommegot wat leuk!
(Ken je me nog van vroeger uit dieet of lush, weetnietmeerwelke maar toen was ik nog kwakveense en ik post hier illegaal want niet preggers)
Hij werd boos op mij omdat hij niet kan rijden in mijn schakelbakkie na jaren in een grote automaat. (De korte versie, ik reageerde vast ook erg verkeerd. Iets met hormonen en een wond)quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:05 schreef Molo het volgende:
[..]
En ik ben benieuwd waar die ruzie met je pa over ging, maar ik snap ook dat dat me geen reet aan gaat eigenlijk
quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:09 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Hij werd boos op mij omdat hij niet kan rijden in mijn schakelbakkie na jaren in een grote automaat. (De korte versie, ik reageerde vast ook erg verkeerd. Iets met hormonen en een wond)
Vroeger. Toen Lush nog leuk was en ze nog al mijn favorieten verkochtenquote:Op donderdag 21 juli 2016 21:03 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Jaaa Levi! Ommegot wat leuk!
(Ken je me nog van vroeger uit dieet of lush, weetnietmeerwelke maar toen was ik nog kwakveense en ik post hier illegaal want niet preggers)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |