abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163851276
http://www.breitbart.com/(...)e-attack-injures-20/

quote:
Auf der Bahnstrecke zwischen Würzburg-Heidingsfeld und Ochsenfurt soll ein unbekannter Mann in einem Zug 21 Menschen attackiert haben.

Das berichtet der Bayerische Rundfunk. Der Täter sei von der Polizei erschossen worden.

Wie ein Polizeisprecher auf Anfrage von FOCUS Online mitteilte, gibt es mehrere schwer- und lebensgefährlich Verletzte. Dass der Angreifer erschossen wurde, konnte er nicht bestätigen. Es habe aber einen Zugriff gegeben.

Weitere Informationen in Kürze bei FOCUS Online.
Dader is dus een afghaanse """"vluchteling""""
En dan nu, Peachbird bericht:
-
Als van rossum, maar dan slim.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 11:19:47 #2
458925 HeIsMagicYouKnow
Mauricio Pochettino
pi_163851441
wierdduk twitterde op dinsdag 19-07-2016 om 10:53:41 Inzake de Afghaanse aanslagpleger: woonde bij Beiers pleeggezin en werd door katholieke liefdadigheidsorganisatie geholpen. reageer retweet
Die verdomde katholieken.
U Wot M8
pi_163851446
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 10:33 schreef erodome het volgende:
Persoonlijk vind ik het zorgelijk dat we de radicale vorm van de islam zoveel waarde geven, het DE islam noemen, zeggen dat zij echt de letter volgen. Moslims die niet radicaal zijn noemen we gematigd, los in geloof.
Daarmee duwen we een deel van de moslims de radicale hoek in, want van alle kanten krijgen zij te horen dat dat de ware islam is.

Denk dat het beter zou zijn om juist wat we nu gematigd noemen meer gewicht te geven, juis de radicalen als geloofsbrekers neer te gaan zetten.
Is toch bizar, ik wil helemaal niks van de islam weten, mee te maken hebben of zelfs een oordeel over hebben. De enige die de islam moeten veranderen zijn de moslims zelf, niemand anders.

[ Bericht 22% gewijzigd door Frutsel op 19-07-2016 11:24:46 ]
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_163851592
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 11:20 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Is toch bizar, ik wil helemaal niks van de islam weten, mee te maken hebben of zelfs een oordeel over hebben. De enige die de islam moeten veranderen zijn de moslims zelf, niemand anders.
Als je dat allemaal niet wil, waarom dan toch wel die radicale islam zoveel gewicht geven?
Je ziet het reuze veel, dat er gewoon letterlijk gezegd wordt dat die gewelddadige uitleg de juiste is, een letterlijke interpretatie is.

Ook jij wil de gehele islam aanpakken bv, wordt zelfs boos op mensen die het daar niet mee eens zijn. Als je niets ervan wil weten noch wil oordelen moet je dat misschien dan ook eens niet doen...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_163851660
http://nos.nl/artikel/211(...)izigers-aanviel.html

IS vlag gevonden. Gisterenavond dacht ik nog heel even dat het misschien gewoon een psychisch gestoorde Duitser zou zijn maar helaas, de islam heeft zich weer van zijn beste kant laten zien.
pi_163851741
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 11:29 schreef erodome het volgende:

[..]

Als je dat allemaal niet wil, waarom dan toch wel die radicale islam zoveel gewicht geven?
Je ziet het reuze veel, dat er gewoon letterlijk gezegd wordt dat die gewelddadige uitleg de juiste is, een letterlijke interpretatie is.

Ook jij wil de gehele islam aanpakken bv, wordt zelfs boos op mensen die het daar niet mee eens zijn. Als je niets ervan wil weten noch wil oordelen moet je dat misschien dan ook eens niet doen...
Tja, dat radicale deel is best groot. Wat zij geloven en voor staan is radicaal in onze ogen.
pi_163851748
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 11:32 schreef Karkarov het volgende:
http://nos.nl/artikel/211(...)izigers-aanviel.html

IS vlag gevonden. Gisterenavond dacht ik nog heel even dat het misschien gewoon een psychisch gestoorde Duitser zou zijn maar helaas, de islam heeft zich weer van zijn beste kant laten zien.
En IS heeft de aanslag inmiddels al weer opgeeist, die hebben het er maar druk mee de laatste tijd.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_163851764
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 11:29 schreef erodome het volgende:
Dat doe ik niet. Ik word geconfronteerd met een idealogie die polariseerd, gewelddadig en intolerant is.
quote:

Ik wil dat er geen gewelddadige intolerante polariserende ideologie in dit land is die zo breed gedragen wordt. Het is aan moslims zelf de taak om die ideologie zo te veranderen dat die duiding niet meer op zijn plaats is, niet aan mij. De praktijk is dat door mensen zoals jij moslims zich helemaal niet genoodzaakt zien om zich met deze verandering bezig te houden.

Mensen zoals jij maken het moeilijk voor de moslims die wel de islam willen helpen te veranderen.
pi_163851821
Was deze al voorbij gekomen? Iemand van de groene partij vraag zich af waarom de dader is doodgeschoten |:(

RenateKuenast twitterde op dinsdag 19-07-2016 om 00:22:03 Tragisch und wir hoffen für die Verletzten. Wieso konnte der Angreifer nicht angriffsunfähig geschossen werden???? Fragen! #Würzburg @SZ reageer retweet
pi_163851840
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 11:40 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Was deze al voorbij gekomen? Iemand van de groene partij vraag zich af waarom de dader is doodgeschoten |:(

RenateKuenast twitterde op dinsdag 19-07-2016 om 00:22:03 Tragisch und wir hoffen für die Verletzten. Wieso konnte der Angreifer nicht angriffsunfähig geschossen werden???? Fragen! #Würzburg @SZ reageer retweet
De Groenen :')
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_163851857
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 11:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Islam apologeten.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 11:45:02 #12
458925 HeIsMagicYouKnow
Mauricio Pochettino
pi_163851921
quote:

Als een moslim haar uit het niets het ziekenhuis inslaat, vraagt ze zich waarschijnlijk als eerste af of zijn hand niet is gekneusd.
U Wot M8
pi_163851942
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 11:36 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Tja, dat radicale deel is best groot. Wat zij geloven en voor staan is radicaal in onze ogen.
Dat ontken ik dan ook nergens. Maar het is vreemd om aan de ene kant te zeggen dat je niet wil oordelen, er niets mee te maken wil hebben, maar aan de andere kant die radicale vorm zoveel gewicht geeft en alle moslims daarop aankijkt. Zelfs maatregelen wil tegen alle moslims.

De radicale islam is een groot probleem en een bijkomend probleem is dat normale moslims gedeeltelijk die kant op geduwt worden. Door de radicalen die bij hoog en laag beweren dat hun versie de enige en juiste islam is, maar ook door mensen buiten die (radicale) islam die eigenlijk datzelfde roepen. Als je niet radicaal bent ben je een vrijdagmiddag moslim, gematigd, neem je delen van je geloof niet mee in je leven en ga zo maar door.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_163851964
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 11:41 schreef Karkarov het volgende:

[..]

Islam apologeten.
Islam = rechtsch

RECHTSCH RAUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Waarom kan rechtsch elkaar niet gewoon uitmoorden?
pi_163851995
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 11:37 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Dat doe ik niet. Ik word geconfronteerd met een idealogie die polariseerd, gewelddadig en intolerant is.

[..]

Ik wil dat er geen gewelddadige intolerante polariserende ideologie in dit land is die zo breed gedragen wordt. Het is aan moslims zelf de taak om die ideologie zo te veranderen dat die duiding niet meer op zijn plaats is, niet aan mij. De praktijk is dat door mensen zoals jij moslims zich helemaal niet genoodzaakt zien om zich met deze verandering bezig te houden.

[ afbeelding ]

Mensen zoals jij maken het moeilijk voor de moslims die wel de islam willen helpen te veranderen.
*O*
pi_163852023
quote:

[..]

[..]

[ afbeelding ]

Hopelijk staan er steeds meer en meer mensen op. En zijn de linkse wat stiller. Dan kunnen de hervormingen komen en echte verandering.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 11:51:34 #17
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_163852042
quote:
Dat is een excuus zoeken om niet te willen helpen veranderen.
pi_163852052
quote:

[..]

[..]

[ afbeelding ]

Nee hoor, ik ben er namelijk een voorstander van om die meer aandacht te geven en de vredelievende uitleg van als "de" islam te zien.
Ik wil juist die mensen omarmen, alleen zie ik het niet zozeer als veranderen, meer gewoon een normale uitleg van dat geloof.
pi_163852108
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 11:51 schreef erodome het volgende:

[..]

Nee hoor, ik ben er namelijk een voorstander van om die meer aandacht te geven en de vredelievende uitleg van als "de" islam te zien.
Ik wil juist die mensen omarmen, alleen zie ik het niet zozeer als veranderen, meer gewoon een normale uitleg van dat geloof.
Dat doe je dan op de verkeerde manier.
pi_163852122
quote:

[..]

Behalve dat het dat niet is, lees de koran en de hadith maar en verdiep je in het leven van mohammed en de opkomst van de islam.
Jammer maar helaas, de gewelddadige uitleg is gewoon sterk gerechtvaardigd.
pi_163852137
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 11:54 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Dat doe je dan op de verkeerde manier.
Wat is dan de juiste manier? Wat is er zo verkeerd aan om mensen die wel gewoon normaal kunnen doen, niet naar geweld willen grijpen niet op 1 hoop te gooien met de radicalen?
Hoe is dat verkeerd, leg dat eens uit?
pi_163852168
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 11:55 schreef erodome het volgende:

[..]

Wat is dan de juiste manier? Wat is er zo verkeerd aan om mensen die wel gewoon normaal kunnen doen, niet naar geweld willen grijpen niet op 1 hoop te gooien met de radicalen?
Hoe is dat verkeerd, leg dat eens uit?
Door maar te blijven hameren dat niet alle moslims zo zijn en er dus in principe niets mis is met de religie gaat er niets veranderen.
pi_163852228
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 11:55 schreef Karkarov het volgende:

[..]

Behalve dat het dat niet is, lees de koran en de hadith maar en verdiep je in het leven van mohammed en de opkomst van de islam.
Jammer maar helaas, de gewelddadige uitleg is gewoon sterk gerechtvaardigd.
Heb ik gedaan, vraag me altijd af of degene die dit zo hard roepen dat ook werkelijk gedaan hebben of dat ze alleen wat mening tekstjes op het internet hebben gelezen erover.

Hoe kijk jij bv tegen het verbod aan om anderen te straffen voor daden van "overheden" en/of andere mensen? Hoe kijk jij tegen het verbod op het doden van vrouwen en kinderen aan? Hoe kijk jij tegen het verbod op het doden/martelen van mensen die zich over hebben gegeven aan?
Hoe rijm jij dat met de uitleg die terroristen daaraan geven? Kan je me de verzen in totaal geven die dat recht praten, want ik ken ze niet, niet in de koran, niet in de hadith.

Wel ken ik het zeer selectief kijken wat terroristen doen, belangrijke regelstukken weglaten, ellelange teksten om recht te praten wat krom is, hoe je die teksten echt niet zo letterlijk moet bekijken, maar dat er echt zus en zo mee bedoeld werd.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 11:59:42 #24
452947 frietenstamp
pi_163852233
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 11:57 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Door maar te blijven hameren dat niet alle moslims zo zijn en er dus in principe niets mis is met de religie gaat er niets veranderen.
Wat onwetende buitenstaanders roepen zou voor hervormingsgezinde moslims geen belemmering mogen zijn.
pi_163852261
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 11:59 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Wat onwetende buitenstaanders roepen zou voor hervormingsgezinde moslims geen belemmering mogen zijn.
Maar dan krijgen ze toch minder mensen mee, als er minder kritiek is. Dat beweert deze man, en deze man heeft er ervaring mee. Dus ik geloof hem.
pi_163852262
quote:

[..]

We moeten de radicalen gewoon bestempelen als rechtschmenschen, want dat zijn het.

Een ander idee is om ze joden te noemen, want christendom en de islam hebben het jodendom als belangrijkste basis.
pi_163852265
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 11:57 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Door alles op 1 hoop te gooien met die gewelddadige uitleg ook niet. Sterker nog, dan spiralen we vrij vlotjes door naar nog meer problemen.
Hoe helpt het om mensen die geen gewelddadige uitleg van hebben op 1 hoop te gooien met mensen die dat wel hebben? Hoe helpt het om de gewelddadige uitleg van te verheffen tot de "ware" islam waarmee je dus zegt dat ieder die dat niet onderschrijft geen "ware moslim" is?
pi_163852294
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 12:00 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Maar dan krijgen ze toch minder mensen mee, als er minder kritiek is. Dat beweert deze man, en deze man heeft er ervaring mee. Dus ik geloof hem.
Er mag best kritiek zijn, daar is werkelijk niets mis mee. Ik ben er tegen dat de radicale islam als de "ware islam" wordt neergezet.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 12:03:13 #29
452947 frietenstamp
pi_163852313
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 12:00 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ik snap hem ook wel maar de erodoompjes zijn nou eenmaal een gegeven. Die gaan hem nooit serieus nemen. De hervormingen zullen ondanks het extra obstakel van deze radicalenhelpers moeten gebeuren.
pi_163852325
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 12:02 schreef erodome het volgende:

[..]

Er mag best kritiek zijn, daar is werkelijk niets mis mee. Ik ben er tegen dat de radicale islam als de "ware islam" wordt neergezet.
Als je kijkt naar het begin en de geschiedenis van de islam is het toch allemaal vooral radicaal. De sharia, wat het overgrote deel van de moslims wil, is ook best radicaal in mijn ogen.
pi_163852346
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 11:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Wir schaffen das. :')
pi_163852375
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 12:03 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Ik snap hem ook wel maar de erodoompjes zijn nou eenmaal een gegeven. Die gaan hem nooit serieus nemen. De hervormingen zullen ondanks het extra obstakel van deze radicalenhelpers moeten gebeuren.
Ik ben niet tegen hervormingen, dat moeten ze lekker zelf weten. Ik ben ertegen dat alles op 1 hoop gegooit wordt en dat normale moslims door radicalen en buitenstaanders wordt verteld dat die radicale uitleg de enige echte ware en juiste islam is, degene die het dichtste bij de bron zit.

Ik wil juist dat die normale uitleg (lees zonder gewelddadigheid) meer aandacht krijgt en dat de terroristen/radicalen weggezet worden als verdraaiers van hun geloof ipv andersom.
pi_163852377
quote:
[..]
Maar er is niemand, maar dan ook niemand op de hele wereld die kan zeggen wat de ware islam is. De vertalingen lopen uiteen, de interpretaties lopen uiteen, de toegevoegde uitleg, de verschillende stromingen etc etc etc. Het is van een bizarre arrogantie dat je durft te beweren dat jij weet wat de ware islam is.
pi_163852383
De terreur van de IRA is niet opgelost door de verantwoordelijkheid bij alle katholieken te leggen.
De terreur van de UDF (Ulster Defence Army) is niet opgelost door de verantwoordelijkheid bij alle protestanten te leggen.
De terreur van de ETA is niet opgelost door de verantwoordelijkheid bij alle Basken te leggen.
De terreur van de RAF is niet opgelost door de verantwoordelijkheid bij alle linkse Duitsers te leggen.
De terreur van de Rode Brigade is niet opgelost door de verantwoordelijkheid bij alle linkse Italianen te leggen.
De terreur van de Lord Resistance Army in Afrika wordt niet opgelost door de verantwoordelijkheid bij alle Christenen te leggen

en vwb Nederland:

De terreur van de Molukse treinkapers in de 70er jaren is niet opgelost door de verantwoordelijkheid bij alle Molukkers te leggen.

Dus wil je oplossingsgericht werken moet je sobieso niet de hele Islam veroordelen, maar juist de niet-gewelddadige islam naar "ons, seculieren" te trekken in onze afschuw van de gewelddadige islam,
ipv wat Wilders wil: de hele Islam richting terroristische islam duwen.
Hoewel het tweede veel gemakkelijker, en op korte termijn een "lekker warm bad" is.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 12:07:29 #35
452947 frietenstamp
pi_163852404
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 12:05 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik ben niet tegen hervormingen, dat moeten ze lekker zelf weten. Ik ben ertegen dat alles op 1 hoop gegooit wordt en dat normale moslims door radicalen en buitenstaanders wordt verteld dat die radicale uitleg de enige echte ware en juiste islam is, degene die het dichtste bij de bron zit.

Ik wil juist dat die normale uitleg (lees zonder gewelddadigheid) meer aandacht krijgt en dat de terroristen/radicalen weggezet worden als verdraaiers van hun geloof ipv andersom.
Je moet je niet met moslims en islam bemoeien. Je begrijpt er niets van.
pi_163852428
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 12:06 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Maar er is niemand, maar dan ook niemand op de hele wereld die kan zeggen wat de ware islam is. De vertalingen lopen uiteen, de interpretaties lopen uiteen, de toegevoegde uitleg, de verschillende stromingen etc etc etc. Het is van een bizarre arrogantie dat je durft te beweren dat jij weet wat de ware islam is.
Klopt dat niemand dat eigenlijk kan zeggen, maar je kan moeilijk ontkennen dat dat niet gedaan wordt, veelvuldig zelfs.
Zie alleen deze topic maar, toch weer een aantal mensen die even moeten vertellen hoe die radicale uitleg het dichtste bij de bronteksten zit.

Ik weet niet wat de ware islam is, ik weet alleen maar dat ik de vredelievende uitleg van zijn ruimte wil geven en de radicale uitleg amper tot geen ruimte wil geven.
pi_163852439
quote:

[..]

Daar is de radicaal het niet mee eens.
pi_163852456
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 12:07 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Je moet je niet met moslims en islam bemoeien. Je begrijpt er niets van.
Ik begrijp er niet veel van? Daar ben ik het toch grondig mee oneens.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 12:10:10 #39
452947 frietenstamp
pi_163852472
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 12:06 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Dus wil je oplossingsgericht werken moet je sobieso niet de hele Islam veroordelen, maar juist de niet-gewelddadige islam naar "ons, seculieren" te trekken in onze afschuw van de gewelddadige islam,
Nee, wij moeten onze arrogante smoel eens leren houden ipv ons als übermenschen op te stellen.
pi_163852479
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 12:08 schreef Elzies het volgende:

[..]

Daar is de radicaal het niet mee eens.
En daar kan ik dus niet mee zitten. Had ie maar geen radicaal moeten worden.
pi_163852575
Achja, islam. Om de zoveel tijd even wat mensen doodmaken, moet kunnen.
Conscience do cost.
pi_163852587
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 12:10 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Nee, wij moeten onze arrogante smoel eens leren houden ipv ons als übermenschen op te stellen.
trol-reactie die volgens mij nergens op slaat.
Wat is je punt?
pi_163852682
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 12:10 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Ubermenschen zeer zeker niet, maar wel gastheren of vrouwen toch, hoe zou het mij gaan als ik gast in dat land van herkomst was?
pi_163852702
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 11:59 schreef erodome het volgende:

[..]

Heb ik gedaan, vraag me altijd af of degene die dit zo hard roepen dat ook werkelijk gedaan hebben of dat ze alleen wat mening tekstjes op het internet hebben gelezen erover.

Hoe kijk jij bv tegen het verbod aan om anderen te straffen voor daden van "overheden" en/of andere mensen? Hoe kijk jij tegen het verbod op het doden van vrouwen en kinderen aan? Hoe kijk jij tegen het verbod op het doden/martelen van mensen die zich over hebben gegeven aan?
Hoe rijm jij dat met de uitleg die terroristen daaraan geven? Kan je me de verzen in totaal geven die dat recht praten, want ik ken ze niet, niet in de koran, niet in de hadith.

Wel ken ik het zeer selectief kijken wat terroristen doen, belangrijke regelstukken weglaten, ellelange teksten om recht te praten wat krom is, hoe je die teksten echt niet zo letterlijk moet bekijken, maar dat er echt zus en zo mee bedoeld werd.
Hier staat tegenover dat Mohammed zijn critici en mensen die hem belachelijk maakten liet vermoorden, directe rechtvaardiging voor Charlie Hebdo:

quote:
Bukhari:V4B52N270 "Allah's Messenger said, ‘Who is ready to kill Ashraf? He has said injurious things about Allah and His Apostle.' Maslama got up saying, ‘Would you like me to kill him?' The Prophet proclaimed, ‘Yes.'

Ishaq:551 "Another victim was Huwayrith. He used to insult Muhammad in Mecca. Huwayrith was put to death by Ali.

Ishaq:597 "When the Apostle returned to Medina after his raid on Ta'if, word spread that he had killed some of the men who had satirized and insulted him. The scared poets who were left, ran away in all directions.
Gevangen vermoorden:

quote:
Sunan Abu -Dawud,4390
"Narrated Atiyyah al-Qurazi:

I was among the captives of Banu Qurayzah. They (the Companions) examined us, and those who had begun to grow hair (pubes) were killed, and those who had not were not killed. I was among those who had not grown hair."
Onschuldigen als 'collateral damage':
quote:
Sahih Bukhari (52:256) - The Prophet... was asked whether it was permissible to attack the pagan warriors at night with the probability of exposing their women and children to danger. The Prophet replied, "They (i.e. women and children) are from them (i.e. pagans)."
quote:
Muslim (20:4645) - "...He (the Messenger of Allah) did that and said: There is another act which elevates the position of a man in Paradise to a grade one hundred (higher), and the elevation between one grade and the other is equal to the height of the heaven from the earth. He (Abu Sa'id) said: What is that act? He replied: Jihad in the way of Allah! Jihad in the way of Allah!"
En zo gaat het nog wel even door. Natuurlijk staan er ook een hele hoop niet gewelddadige verzen in de koran of stukken in de hadith. Veel hangt er van het tijdsvak af. Naarmate Mohammed machtiger werd worden de teksten ook steeds brutaler.

Wat vind je van de ziekelijke focus op de tegenstelling tussen moslims en niet-moslims in de koran? Zoiets vind je in het nieuwe-testament totaal niet terug.
pi_163852714
Wir schaffen das, al voorbij gekomen in dit topic?
  dinsdag 19 juli 2016 @ 12:21:59 #46
452947 frietenstamp
pi_163852725
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 12:15 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

trol-reactie die volgens mij nergens op slaat.
Wat is je punt?
Precies wat er staat. Met ons arrogante smoel moslims gaan vertellen wat zij als "de islam" moeten zien en dat zij "overige islam" naar onze maatstaven moeten reformeren. 8)7 Zo werkt het niet. En zo zou het andersom ook niet werken dus niet zo heel moeilijk in te leven.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 12:22:21 #47
458925 HeIsMagicYouKnow
Mauricio Pochettino
pi_163852735
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 12:21 schreef john2406 het volgende:
Wir schaffen das, al voorbij gekomen in dit topic?
Nee, maar dit biedt wel een heel nieuw perspectief.
U Wot M8
pi_163852766
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 12:21 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Precies wat er staat. Met ons arrogante smoel moslims gaan vertellen wat zij als "de islam" moeten zien en dat zij "overige islam" naar onze maatstaven moeten reformeren. 8)7 Zo werkt het niet. En zo zou het andersom ook niet werken dus niet zo heel moeilijk in te leven.
Niet naar de maatstaven van hier, maar aanpassen zou niet slecht zijn toch?
  dinsdag 19 juli 2016 @ 12:25:43 #49
452947 frietenstamp
pi_163852803
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 12:23 schreef john2406 het volgende:

[..]

Niet naar de maatstaven van hier, maar aanpassen zou niet slecht zijn toch?
Ah, dus eigenlijk wil je geen moslims. Zeg dat dan gewoon.
pi_163852860
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 12:25 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Ah, dus eigenlijk wil je geen moslims. Zeg dat dan gewoon.
Waar beweer ik dat, heb zelfs veel kennisen in die groep, succesvolle mensen dus.

Met aanpassen hebben die veel bereikt.

Denk ook wel iets te weten van het geloof, wel leuk 1 kennis van me woonde samen met een vriendin.
Vroeg hem neuk je die ook?
Stil allah hoort werdt mij gezegd, dus als die niet ziet of hoort mag alles?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-07-2016 12:30:06 ]
pi_163852915
quote:

[..]

Hoezo: Je kunt toch samen met de gewone moslims de terreur verafschuwen. Er wordt op dat punt al wel wat gedaan. Laatst was er zo'n mars voor verdraagzaamheid, samen met rabbijn Evers en zo'n Imam. Jan Roos (GeenStijl) liep mee met zo'n blik van "Nou dat zal wat worden". Gelukkig voor Jan Roos kwam er onderweg zo'n jihadistje die met de Hitlergroet riep "Kankerjood".
Conclusie van GeenStijl: de mars/wandeling is mislukt. Zo is voor GS het glas altijd halfleeg.
Uiteindelijk is de terreur van de islam in NL nog altijd binnen de perken gebleven. 2004: Moord op Theo van Gogh. Als we daar Bart van U tegenover stellen (Christenfundamentalist vermoordt politicus Els Borst die menig Christen het bloed onder de nagels vandaan haalt) is de stand 1-1.
Dus: alle ruimte om verder te werken aan een vredig samenzijn in de toekomst. De status quo in NL biedt voldoende ruimte voor verdere positieve stappen.
pi_163853063
quote:

[..]

Precies wat er staat. Met ons arrogante smoel moslims gaan vertellen wat zij als "de islam" moeten zien en dat zij "overige islam" naar onze maatstaven moeten reformeren. 8)7 Zo werkt het niet.
Nouja, zo werkt het wereldwijd vrij regelmatig met het verschil dat het moslims zijn die andere moslims vertellen hoe ze hun geloof moeten belijden.
Conscience do cost.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 12:39:55 #53
452947 frietenstamp
pi_163853075
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 12:39 schreef ems. het volgende:

[..]

Nouja, zo werkt het wereldwijd vrij regelmatig met het verschil dat het moslims zijn die andere moslims vertellen hoe ze hun geloof moeten belijden.
Nou dan weet je dus hoe debiel het is.
pi_163853118
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 12:39 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Nou dan weet je dus hoe debiel het is.
Nee hoor, dan moeten motherfuckers maar de juiste profeet aanbidden :(
Conscience do cost.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 12:45:34 #55
452947 frietenstamp
pi_163853178
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 12:42 schreef ems. het volgende:

[..]

Nee hoor, dan moeten motherfuckers maar de juiste profeet aanbidden :(
en alleen in de mate 6/10
pi_163853375
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 12:08 schreef erodome het volgende:
Klopt dat niemand dat eigenlijk kan zeggen, maar je kan moeilijk ontkennen dat dat niet gedaan wordt, veelvuldig zelfs.
Zie alleen deze topic maar, toch weer een aantal mensen die even moeten vertellen hoe die radicale uitleg het dichtste bij de bronteksten zit.

Ik weet niet wat de ware islam is, ik weet alleen maar dat ik de vredelievende uitleg van zijn ruimte wil geven en de radicale uitleg amper tot geen ruimte wil geven.
Maar die vredelievende uitleg krijgt alleen de ruimte als je ook zorgt dat de niet radicale moslims de radicale uitleg bestrijden. Dat kan niet van buitenaf, dat kunnen moslims alleen zelf doen. Zolang je roept dat buitenstaanders er maar anders naar moeten kijken, verandert er helemaal niets....
PS. Overigens kunnen we van buitenaf wel wat doen, alleen wordt dat gemorrel aan algemene vrijheden zoals religieus onderwijs.

[ Bericht 5% gewijzigd door truthortruth op 19-07-2016 13:01:49 ]
pi_163853862
Merkel moet stoppen met een zijde te kiezen in oorlogen in de islamitische wereld en burgers van de tegenpartij om zeep te helpen.

Want dat is de enige legitimering voor IS om burgers aan onze kant te doden.

Neem die legitimering weg en IS mag islamitisch gezien geen burgers meer afslachten.

Dit is veel makkelijker te doen dan de islam gaan hervormen.

Zolang IS geen aanslagen pleegt in de Dominicaanse Republiek, is de reden voor hun aanslagen niet omdat ze infidel-o-phobia hebben, maar puur het feit dat Duitsland en Frankrijk oorlog voeren tegen IS door proxies in de islamitische wereld te steunen die ook burgers in IS gebied doden.
SIMON
  dinsdag 19 juli 2016 @ 13:24:27 #58
441440 aquawoman
Bitch please
pi_163854127
Wat ik steeds zo opmerkelijk vind is dat het vaak helemaal niet om radicale of toegewijde moslims gaat - misschien in dit geval wel maar de daders in bijvoorbeeld parijs, orlando en nice waren kleine criminelen die drugs gebruikten, seks hadden buiten het huwelijk en alcohol dronken. Ik vind dat zo moeilijk te rijmen.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_163854291
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 13:24 schreef aquawoman het volgende:
Wat ik steeds zo opmerkelijk vind is dat het vaak helemaal niet om radicale of toegewijde moslims gaat - misschien in dit geval wel maar de daders in bijvoorbeeld parijs, orlando en nice waren kleine criminelen die drugs gebruikten, seks hadden buiten het huwelijk en alcohol dronken. Ik vind dat zo moeilijk te rijmen.
Nou ja dat zei ik al eerder. Ze willen een excuus hebben voor hun daden buiten zichzelf om. Dat hebben meer mensen met problemen en in de knoop liggen met zichzelf
pi_163854348
quote:
Juist een aanwijzing dat het geloof lulkoek is. Het gaat meer om terroriseren van het Westen, het geloof is bijzaak en gebruiken ze alleen maar als dekmantel...

Dat is slim, want Mohammed en Raissa op de hoek hebben hier van last bij hun geloofsuitoefening in het Westen, zodat ze meer in de armen van IS worden gedreven. Als je hier de reacties leest is elke shoarma boer een terrorist.

Zo steunen de moslims zwijgend IS of worden zelf weer terrorist.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_163854399
quote:
volgens mij is bijna elke religieuze hypocriet. Nou is dat bij christelijke vreemdgangers of dieven niet zo'n probleem.
Maar wel bij moslims waar de jihad het hoogst bereikbare is en al het andere vergeven wordt. Stelen van niet-moslims is geen gewetensissue dacht ik
pi_163854460
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 13:34 schreef computergirl het volgende:

[..]

volgens mij is bijna elke religieuze hypocriet. Nou is dat bij christelijke vreemdgangers of dieven niet zo'n probleem.
Maar wel bij moslims waar de jihad het hoogst bereikbare is en al het andere vergeven wordt. Stelen van niet-moslims is geen gewetensissue dacht ik
Jij versimpelt de stelling fundamentalistisch / niet fundamentalistisch naar Moslim / Niet moslim.
Er zijn fundamentalistische Christenen (Bart van U die Els Borst vermoorde) en niet-fundamentalistische moslims (Aboutaleb).
En: "stelen van niet-moslims" is wel degelijk verboden bij de meeste moslims. En ook bij de meeste interpretaties van de Koran.
pi_163854492
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 13:37 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Jij versimpelt de stelling fundamentalistisch / niet fundamentalistisch naar Moslim / Niet moslim.
Er zijn fundamentalistische Christenen (Bart van U die Els Borst vermoorde) en niet-fundamentalistische moslims (Aboutaleb).
En: "stelen van niet-moslims" is wel degelijk verboden bij de meeste moslims. En ook bij de meeste interpretaties van de Koran.
Bart van Uhm is knetter knetter knettergek. Met diploma van TBS op zak _O-
  dinsdag 19 juli 2016 @ 13:43:12 #64
458925 HeIsMagicYouKnow
Mauricio Pochettino
pi_163854582
quote:

[..]

In het geval van een paranoid schizophrenic als Bart van U. maakt het niet meer zoveel uit welke religieuze wanen hij ook nog had. Die man is gewoon heel erg ziek en moet dus ook behandeld worden.

[ Bericht 4% gewijzigd door HeIsMagicYouKnow op 19-07-2016 14:05:50 ]
U Wot M8
pi_163854614
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 13:38 schreef computergirl het volgende:

[..]

Bart van Uhm is knetter knetter knettergek. Met diploma van TBS op zak _O-
Ja, en Mohammed Boujeri was een geheim agent met een universitaire graad en een commando-opleiding en handelde volgens gedetailleerde orders van Al Qaeda...
_O-
pi_163854750
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 13:44 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Ja, en Mohammed Boujeri was een geheim agent met een universitaire graad en een commando-opleiding en handelde volgens gedetailleerde orders van Al Qaeda...
_O-
Mohammed B heeft levenslang gekregen, geen TBS
Bart van Uhm heeft ook zijn zus vermoord om een pak eierkoeken. Die is echt gewoon knettergek
pi_163854964
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 13:49 schreef computergirl het volgende:

[..]

Mohammed B heeft levenslang gekregen, geen TBS
Bart van Uhm heeft ook zijn zus vermoord om een pak eierkoeken. Die is echt gewoon knettergek
So Be It.
Feit blijft dat (volgens mij!) in NL het aantal slachtoffers van Islamitisch terrorisme sinds 2004 op nul is gebleven, terwijl we 1 mln moslims hebben. Dit geeft ruimte om elkaar met een positieve grondhouding tegemoet te treden, om samen terrorisme te bestrijden.
pi_163855075
quote:

[..]

Ik denk dat stelen van niet-moslims niet te ver gaat voor ze.
pi_163855165
quote:
4s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 13:33 schreef Godshand het volgende:

[..]

Juist een aanwijzing dat het geloof lulkoek is. Het gaat meer om terroriseren van het Westen, het geloof is bijzaak en gebruiken ze alleen maar als dekmantel...

Dat is slim, want Mohammed en Raissa op de hoek hebben hier van last bij hun geloofsuitoefening in het Westen, zodat ze meer in de armen van IS worden gedreven. Als je hier de reacties leest is elke shoarma boer een terrorist.

Zo steunen de moslims zwijgend IS of worden zelf weer terrorist.
Klopt, meer dan 70 % van de moslims heeft om z'n minst begrip voor aanslagen, want hun geloof wordt gediscrimineerd. In Molenbeek konden terroristen makkelijk onderduiken, omdat het overwegend een moslimwijk is, niemand was bereid de terroristen te verraden.
Verder is de islam niet een dekmantel, maar islam en terreur zijn 1, dwz. de islam keurt terreur zeker tegen ongelovigen goed. Het doel heiligt de middelen.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_163856093
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 14:03 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik denk dat stelen van niet-moslims niet te ver gaat voor ze.
Ik heb deze passages eens nagekeken in één van de koran-online-sites. Het is mij niet helemaal duidelijk. Want ik heb vaker een dergelijke Koran-site gezien en de ene keer is het geoorloofd "andersdenkenden" te vermoorden, de andere keer zijn deze "andersdenkenden" omgevormd tot "degene die jou aanvallen". In beide gevallen moet je ophouden met slaan als ze resp. berouw tonen, of "ophouden jou aan te vallen". Een essentieel verschil.
Dus daar ben ik nog niet helemaal uit. Welke Koran is "geldend".
De "milde Koran" zou een mogelijkheid zijn tot verlichting. Veel Christenen zijn ook tot verlichting gekomen ondanks de aanwezigheid van gewelddadige teksten in de Bijbel.
pi_163857439
bjoernstritzel twitterde op dinsdag 19-07-2016 om 15:16:46 ISIS releases video of axe terrorist. https://t.co/CU7O8aZ0Uu reageer retweet
bjoernstritzel twitterde op dinsdag 19-07-2016 om 15:26:14 Axe attacker named by ISIS as Muhammad Riyad. Says he is attacking Germany as they are part of anti-ISIS-coalition. https://t.co/Yh9RssuYDL reageer retweet
  dinsdag 19 juli 2016 @ 15:35:35 #72
458925 HeIsMagicYouKnow
Mauricio Pochettino
pi_163857478
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 15:33 schreef Houtenbeen het volgende:
bjoernstritzel twitterde op dinsdag 19-07-2016 om 15:16:46 ISIS releases video of axe terrorist. https://t.co/CU7O8aZ0Uu reageer retweet
bjoernstritzel twitterde op dinsdag 19-07-2016 om 15:26:14 Axe attacker named by ISIS as Muhammad Riyad. Says he is attacking Germany as they are part of anti-ISIS-coalition. https://t.co/Yh9RssuYDL[ afbeelding ] reageer retweet
Je zult als pleeggezin dit ongedierte maar in huis hebben gehad.
U Wot M8
  dinsdag 19 juli 2016 @ 15:38:29 #73
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_163857531
quote:
13s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 15:35 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:

[..]

Je zult als pleeggezin dit ongedierte maar in huis hebben gehad.
Mazzel dat ze het zelf overleefd hebben.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_163857582
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 15:38 schreef Perrin het volgende:

[..]

Mazzel dat ze het zelf overleefd hebben.
Waarom?
pi_163857585
Wat een zet van IS. Bewust een vluchteling inzetten om Duitsland te destabiliseren.
SIMON
  dinsdag 19 juli 2016 @ 15:42:57 #76
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_163857634
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 15:33 schreef Houtenbeen het volgende:
bjoernstritzel twitterde op dinsdag 19-07-2016 om 15:26:14 Axe attacker named by ISIS as Muhammad Riyad. Says he is attacking Germany as they are part of anti-ISIS-coalition. https://t.co/Yh9RssuYDL[ afbeelding ] reageer retweet
Ah een "child refugee". Net als in Zweden zeker.

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 15:43:40 #77
38496 Perrin
pi_163857650
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 15:40 schreef john2406 het volgende:

[..]

Waarom?
Voor hetzelfde geld had hij ze ook ff vermoord, ongelovige honden dat ze zijn.
pi_163857672
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 15:43 schreef Perrin het volgende:

[..]

Voor hetzelfde geld had hij ze ook ff vermoord, ongelovige honden dat ze zijn.
Je weet toch niet welk geloof dat pleeg gezin heeft of niet?
Of heb ik iets gemist?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-07-2016 15:46:33 ]
  dinsdag 19 juli 2016 @ 15:51:57 #79
38496 Perrin
pi_163857876
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 15:44 schreef john2406 het volgende:

[..]

Je weet toch niet welk geloof dat pleeg gezin heeft of niet?
Of heb ik iets gemist?
Waren katholieken
pi_163858378
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 15:51 schreef Perrin het volgende:

[..]

Waren katholieken
Doet me denken aan:
The Omen (1976) - IMDb
  dinsdag 19 juli 2016 @ 16:30:50 #81
117098 Hathor
Effe niet
pi_163858663
Als dat varken 17 is, is mijn naam Mickey Mouse. Gewoon een complete stop op al die moslimpaupers uit die contreien, als we nu nog niet wakker zijn dan kunnen we net zo goed blijven doorslapen tot in de eeuwigheid.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 16:51:40 #82
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_163859083
Ik zit ook net naar de foto van die man te kijken en vraag me af of hij niet minstens 10 jaar ouder is dan is aangegeven.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_163859087
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 16:30 schreef Hathor het volgende:
Als dat varken 17 is, is mijn naam Mickey Mouse. Gewoon een complete stop op al die moslimpaupers uit die contreien, als we nu nog niet wakker zijn dan kunnen we net zo goed blijven doorslapen tot in de eeuwigheid.
Foto van onze zoon hebben, die valt hem kapot, als je van het postuur van betreffende gaat.
pi_163859108
De jongen die gisteravond passagiers verwondde in een Duitse trein wilde wraak na de dood van een vriend van hem. Die vriend was afgelopen zaterdag om het leven gekomen in Afghanistan, heeft het Duitse Openbaar Ministerie bekendgemaakt op een persconferentie.

http://nos.nl/artikel/211(...)-na-dood-vriend.html
SIMON
  dinsdag 19 juli 2016 @ 16:54:52 #85
38496 Perrin
pi_163859151
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 16:52 schreef PXY225 het volgende:
De jongen die gisteravond passagiers verwondde in een Duitse trein wilde wraak na de dood van een vriend van hem. Die vriend was afgelopen zaterdag om het leven gekomen in Afghanistan, heeft het Duitse Openbaar Ministerie bekendgemaakt op een persconferentie.

http://nos.nl/artikel/211(...)-na-dood-vriend.html
Logisch, wat random mensen vermoorden uit wraak. :')

Als iedereen dat deed, was de wereld binnen een jaar geheel mensvrij.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 16:55:34 #86
117098 Hathor
Effe niet
pi_163859161
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 16:51 schreef john2406 het volgende:

[..]

Foto van onze zoon hebben, die valt hem kapot, als je van het postuur van betreffende gaat.
Ik heb het niet zozeer over het postuur, ik zie notabene alleen maar zijn gezicht. Maar gezien de baardgroei en de gelaatstrekken schat ik die gast toch op minimaal 25. Is ook helemaal niet zo vreemd, aangezien minderjarigen een grotere kans op opvang hebben dan volwassenen, daarom verliezen ook zoveel van die lui altijd hun ID. Nee....ik acht de kans dat het iemand is die hierheen is gekomen met foute bedoelingen stukken groter dan dan dat het een arme getraumatiseerde vluchteling is.
pi_163859170
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 16:54 schreef Perrin het volgende:

[..]

Logisch, wat random mensen vermoorden uit wraak. :')

Als iedereen dat deed, was de wereld binnen een jaar geheel mensvrij.
Hoe kan dat nou waar komt de wraak dan vandaan bij de laatste of laatsten?
  dinsdag 19 juli 2016 @ 16:56:49 #88
38496 Perrin
pi_163859179
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 16:56 schreef john2406 het volgende:

[..]

Nouja, dan blijft er 1 levende over :P
  dinsdag 19 juli 2016 @ 16:57:01 #89
117098 Hathor
Effe niet
pi_163859185
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 16:56 schreef john2406 het volgende:

[..]

Zijn grote duim.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 16:59:03 #90
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_163859220
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 16:55 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik heb het niet zozeer over het postuur, ik zie notabene alleen maar zijn gezicht. Maar gezien de baardgroei en de gelaatstrekken schat ik die gast toch op minimaal 25. Is ook helemaal niet zo vreemd, aangezien minderjarigen een grotere kans op opvang hebben dan volwassenen, daarom verliezen ook zoveel van die lui altijd hun ID. Nee....ik acht de kans dat het iemand is die hierheen is gekomen met foute bedoelingen stukken groter dan dan dat het een arme getraumatiseerde vluchteling is.
Op lichaamsbeharing en 'gelaatstrekken' iemand zijn leeftijd schatten is echt pseudo-wetenschap. Niet vreemd dat juist jij je daar weer aan bezigt.

Ik ken een 19-jarige volbloed Nederlander met een vollere baard dan Lazar Angelov. Wat nu, moet hij wel 36 zijn? :') Een goede vriend van mij is 38 en heeft net vijf sprieten uit z'n kin steken. Wat nu, moet hij wel 12 zijn? :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 19 juli 2016 @ 16:59:06 #91
451005 Grems
Clown World
pi_163859221
De zegeningen zijn waarlijk eindeloos _O_

Waar zou dit verderfelijke continent zijn zonder dergelijke verrijking _O_

Jij bent welkom O+
pi_163859253
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 16:55 schreef Hathor het volgende:

[..]

De nek en de trapezius zie je niet?
  dinsdag 19 juli 2016 @ 17:01:57 #93
117098 Hathor
Effe niet
pi_163859282
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 16:59 schreef Dven het volgende:

[..]

Op lichaamsbeharing en 'gelaatstrekken' iemand zijn leeftijd schatten is echt pseudo-wetenschap. Niet vreemd dat juist jij je daar weer aan bezigt.

Ik ken een 19-jarige volbloed Nederlander met een vollere baard dan Lazar Angelov. Wat nu, moet hij wel 36 zijn? :') Een goede vriend van mij is 38 en heeft net vijf sprieten uit z'n kin steken. Wat nu, moet hij wel 12 zijn? :')
Misschien moeten ze zijn stam dan maar doorzagen om te kijken hoeveel ringen er in zitten. Ik blijf erbij dat die gast geen 17 is, punt. Of beter was, hij heeft nu een tuin op zijn buik.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 17:02:18 #94
452947 frietenstamp
pi_163859288
Hoe kan zoiets in een gastgezin geplaatst worden?
  dinsdag 19 juli 2016 @ 17:02:32 #95
117098 Hathor
Effe niet
pi_163859290
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 17:00 schreef john2406 het volgende:

[..]

De nek en de trapezius zie je niet?
Met de olympische spelen ga ik me pas bezighouden over een week of twee.
pi_163859310
Young migrants in Europe

Unaccompanied minors (UAMs)

95,985
UAMs applied for asylum in Europe, including Norway and Switzerland in 2015

290%
increase on applications in 2014

10,040 unaccompanied children applied for asylum in Germany in 2015

50% of all UAMs who came to Europe last year were from Afghanistan

15,500 unaccompanied children were registered in Bavaria, southern Germany in March 2016

1/2 were from Afghanistan

http://www.bbc.com/news/world-europe-36832909
SIMON
  Moderator dinsdag 19 juli 2016 @ 17:03:33 #97
249559 crew  Lavenderr
pi_163859313
Dus omdat een vriend van hem in Afghanistan om het leven gebracht is neemt hij wraak op een stel mensen die daar niets mee te maken hebben. Elke logica ontbreekt.
Gelukkig heeft hij de mensen die hem zo gastvrij onthaald hebben niet gedood.
pi_163859330
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 17:03 schreef Lavenderr het volgende:
Dus omdat een vriend van hem in Afghanistan om het leven gebracht is neemt hij wraak op een stel mensen die daar niets mee te maken hebben. Elke logica ontbreekt.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 17:04:25 #99
117098 Hathor
Effe niet
pi_163859331
quote:
Daar kreeg hij de kans niet meer voor, laten we dat vooropstellen.
pi_163859360
In May, a man reportedly shouting "Allahu akbar" killed a man and wounded three others in a knife attack at a railway station near the German city of Munich.
He was later sent to a psychiatric hospital and authorities said they had found no links to Islamic extremism.
http://www.bbc.com/news/world-europe-36265183
SIMON
  dinsdag 19 juli 2016 @ 17:06:50 #101
117098 Hathor
Effe niet
pi_163859385
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 17:05 schreef PXY225 het volgende:
In May, a man reportedly shouting "Allahu akbar" killed a man and wounded three others in a knife attack at a railway station near the German city of Munich.
He was later sent to a psychiatric hospital and authorities said they had found no links to Islamic extremism.
http://www.bbc.com/news/world-europe-36265183
Wat hadden ze dan wel gevonden? Een dagboek waarin tot in detail stond beschreven hoe fucking cookoo hij was?
pi_163859419
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 17:06 schreef Hathor het volgende:

[..]

Wat hadden ze dan wel gevonden? Een dagboek waarin tot in detail stond beschreven hoe fucking cookoo hij was?
Ik lees dit nu pas, het ging om ene Paul :')

The man, known in the Germany media only as Paul H, had been reported as mentally confused on Sunday.
SIMON
  dinsdag 19 juli 2016 @ 17:09:28 #103
117098 Hathor
Effe niet
pi_163859430
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 17:08 schreef PXY225 het volgende:

[..]

Ik lees dit nu pas, het ging om ene Paul :')

The man, known in the Germany media only as Paul H, had been reported as mentally confused on Sunday.
Ahh uiteraard...de welbekende verwarde man.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 19:32:00 #104
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_163862267
De verwarde mensen die af en toe achterlijke dingen doen zijn niet automatisch verdwenen omdat moslimgekkies veel aanslagen plegen.
Bedankt Hans.
pi_163862627
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 16:59 schreef Dven het volgende:

[..]

Je kunt mensen inderdaad niet schatten door beharing. Ik begon al een baard te krijgen op mijn 14e :7 (8>

Ben nu al een paar jaar ouder maar mensen schatten me altijd 3/4 jaar ouder door mijn baard :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-07-2016 19:48:42 ]
  dinsdag 19 juli 2016 @ 19:49:38 #106
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_163862660
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
  dinsdag 19 juli 2016 @ 20:37:46 #107
33189 RM-rf
1/998001
pi_163864018
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 17:09 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ahh uiteraard...de welbekende verwarde man.
Het betrof toen een op blote voeten lopende 27-jarige drugsverslaafde duitser Paul H. uit Gießen die daar vier zwaargewonden maakte door op mensen in te steken op een Station; Uiteindelijk één persoon kwam toen te overlijden
http://www.merkur.de/loka(...)ersucht-6390791.html

Fok!-topic erover..
NWS / Allah Hakbar in München

De man zit nu in een psychiatrische inrichting
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_163864418
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 20:37 schreef RM-rf het volgende:

De man zit nu in een psychiatrische inrichting
lijkt mij een prima plek.
pi_163864627
-
pi_163864719
quote:
Wat een waanzin. :N

Wat zegt ie allemaal?
pi_163864778
quote:
geen idee wat hij allemaal uitkraamt maar die knakker lijkt me geen 17
pi_163864807
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 21:01 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Wat een waanzin. :N

Wat zegt ie allemaal?
Dood aan alle ongelovige? :P

Denk wel dat hij 17 kan zijn trouwens.
pi_163864990
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 15:40 schreef PXY225 het volgende:
Wat een zet van IS. Bewust een vluchteling inzetten om Duitsland te destabiliseren.
Joh. En links en de Eurofielen maar meer vluchteligen uit moslimlanden die 10 landsgrenzen hebben gepasseerd binnenhalen. De glorie van de islam zal in Europa overwinnen.
pi_163865018
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:49 schreef PalmRoyale het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is een racist.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 21:21:23 #115
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_163865329
quote:
Die man is geen 17.
pi_163865369
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 21:21 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Die man is geen 17.
goh echt...
-
  dinsdag 19 juli 2016 @ 21:28:16 #117
458925 HeIsMagicYouKnow
Mauricio Pochettino
pi_163865502
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 21:21 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Die man is geen 17.
Schattingen lopen tot nu toe uiteen van 17 tot begin 30.
U Wot M8
  dinsdag 19 juli 2016 @ 21:55:07 #118
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_163866323
PTSS doet de menselijke psyche ook niet goed trouwens.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_163866362
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 21:10 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Joh. En links en de Eurofielen maar meer vluchteligen uit moslimlanden die 10 landsgrenzen hebben gepasseerd binnenhalen. De glorie van de islam zal in Europa overwinnen.
Dit is inmiddels al de derde islamitische invasie van Europa. De eerste was in het jaar 732 toen de Moren het zuiden van Spanje binnenvielen maar die aanval werd afgeslagen. Vervolgens probeerden de Ottomanen het in 1683 maar zij werden in Wenen tegengehouden. Nu pakken de islamisten het anders aan en vermommen ze zich als 'zielige vluchtelingen' terwijl het allemaal jongemannen op gevechtsleeftijd zijn.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 21:57:06 #120
87106 Oud_student
Lux Aeterna
pi_163866379
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 21:28 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:

[..]

Schattingen lopen tot nu toe uiteen van 17 tot begin 30.
Doet me denken aan die vluchteling die op de lagere school in Zweden een hardloopwedstrijd won, die leek ook 20 tot 30 jaar ;(
Hoe sneu kan de linksmens zijn :X
Exaudi orationem meam
pi_163866456
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 21:57 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Doet me denken aan die vluchteling die op de lagere school in Zweden een hardloopwedstrijd won, die leek ook 20 tot 30 jaar ;(
Hoe sneu kan de linksmens zijn :X
Medisch onderzoek in de vorm van bottentesten zijn ook verboden. Want mensenrechten.

Mensenrechten anno 2016 zijn om te kotsen en een vijand van onze veiligheid en welvaart.
pi_163866511
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 21:59 schreef Confetti het volgende:

[..]

Medisch onderzoek in de vorm van bottentesten zijn ook verboden. Want mensenrechten.

Mensenrechten anno 2016 zijn om te kotsen en een vijand van onze veiligheid en welvaart.
jaaaaa dát is DE oplossing voor alles: mensenrechten afschaffen *O* *O* *O*
pi_163866541
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 21:11 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Dat is een racist.
Die man is The Face of Buddhist Terror volgens TIME Magazine.
SIMON
pi_163866569
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 21:59 schreef Confetti het volgende:

[..]

Ik voel met je mee Confetti, we hebben het veels te goed met z'n allen. We zouden allemaal moeten streven naar het Noord Koreaanse ideaal. Saudia Arabie heeft het ook niet zo op mensenrechten, misschien tijd om daar naar toe te verhuizen?
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_163866579
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:01 schreef PXY225 het volgende:

[..]

Die man is The Face of Buddhist Terror volgens TIME Magazine.
Die boeddhisten zijn toch altijd zo aardig?
pi_163866636
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:03 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Die boeddhisten zijn toch altijd zo aardig?
Wel voor muggen, maar blijkbaar niet voor moslims, sommige boeddhisten dan, laat ik maar niet generaliseren.

:')

Maar moslim-extremisten kunnen hun geweld tenminste legitimeren volgens hun religieuze interpretatie, maar kunnen boeddhisten dat ook?

SIMON
pi_163867201
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:05 schreef PXY225 het volgende:

[..]

Wel voor muggen, maar blijkbaar niet voor moslims, sommige boeddhisten dan, laat ik maar niet generaliseren.

Maar moslim-extremisten kunnen hun geweld tenminste legitimeren volgens hun religieuze interpretatie, maar kunnen boeddhisten dat ook?

Interessante vraag. Ik was ook benieuwd en kwam dit tegen:
http://www.vriendenvanboe(...)sten_pacifisten.html
pi_163867249
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:21 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Interessante vraag. Ik was ook benieuwd en kwam dit tegen:
http://www.vriendenvanboe(...)sten_pacifisten.html
Thanks ^O^ zal het straks even doornemen.
SIMON
pi_163867351
quote:
Who needs logic.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 22:39:42 #130
108913 Godshand
guide4you
pi_163867966
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 14:07 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Klopt, meer dan 70 % van de moslims heeft om z'n minst begrip voor aanslagen, want hun geloof wordt gediscrimineerd. In Molenbeek konden terroristen makkelijk onderduiken, omdat het overwegend een moslimwijk is, niemand was bereid de terroristen te verraden.
Verder is de islam niet een dekmantel, maar islam en terreur zijn 1, dwz. de islam keurt terreur zeker tegen ongelovigen goed. Het doel heiligt de middelen.
Elke groepering die het gevoel heeft uitgesloten te worden, keurt geweld goed.

Dat was met de IRA zo, met ETA en dus met moslims ook.

Mensen zijn dom, en kijken alleen naar de buitenkant. Maar degene die het domme gepeupel overheerst, weet precies wat er moet gebeuren en wat hij moet zeggen of doen om nog meer mensen voor zijn karretje te spannen.
Jij trapt dus ook in de val, door een wij-tegen-de-rest houding aan te nemen. Precies wat ze willen hebben.
pi_163871020
Ongelovigen afslachten.
Wat is dat toch voor iets dat je zoiets achterlijks uit een heilig boek kunt halen??
Of het boek klopt niet of de interpretatie klopt niet van deze zieke geest.
The secret of getting ahead is getting started
pi_163873884
quote:
4s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:39 schreef Godshand het volgende:

[..]

Mensen zijn dom, en kijken alleen naar de buitenkant. Maar degene die het domme gepeupel overheerst, weet precies wat er moet gebeuren en wat hij moet zeggen of doen om nog meer mensen voor zijn karretje te spannen.
Jij trapt dus ook in de val, door een wij-tegen-de-rest houding aan te nemen. Precies wat ze willen hebben.
quote:
4s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:39 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nee, bij de IRA en de ETA was de aanhang het geweld meer dan zat er was geen support meer en daardoor is het geweld gestopt. Bij moslims zie je dat niet om dat geweld in het geloof is verankerd. Heel weinig moslims treden uit
Exaudi orationem meam
pi_163874409
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 09:21 schreef Oud_student het volgende:

[..]

[..]

Nee, bij de IRA en de ETA was de aanhang het geweld meer dan zat er was geen support meer en daardoor is het geweld gestopt. Bij moslims zie je dat niet om dat geweld in het geloof is verankerd. Heel weinig moslims treden uit
Valt wel mee hoor.

Degene die gewelddadig zijn, hebben vaak een leefstijl die al niet erg religieus is.

Zuipen, gokken, niet de Ramadan doen of naar de moskee gaan. Deed die mijnheer uit Nice ook, blijkt nu. Wel sloeg hij zijn vrouw en kinderen regelmatig. Bron: http://www.msn.com/nl-nl/(...)k-in-nice/ar-BBupAw5

Maar daarvoor hoef je niet strikt moslim te zijn. Genoeg Nederlanders die dit ook doen. Ze verschuilen zich alleen niet achter een geloof.
  woensdag 20 juli 2016 @ 10:54:14 #134
37769 erodome
Zweefteef
pi_163875320
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:49 schreef PalmRoyale het volgende:
[ afbeelding ]
Serieus, haal je die vent aan als vb? Denk je dat omdat hij een boeddhistisch gewaad aan heeft hij een schatje is ofzo?

Je weet dat er in Birma een ware slachting aan de gang is waarbij in dit specifieke geval de moslims de slachtoffers zijn? Dat deze man het gezicht van boeddhistisch terrorisme wordt genoemd? En zich bv hard maakt voor een verbod op het trouwen van een boeddhist met een moslim en dat moslims geen eigen zaak mogen hebben?
  woensdag 20 juli 2016 @ 10:56:24 #135
37769 erodome
Zweefteef
pi_163875360
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:05 schreef PXY225 het volgende:

[..]

Ja, dat kunnen ze ook.

Ik haal het boek veel vaker aan, omdat het gewoon een goed en vooral erg interessant boek is. Zen at war.

Het karma principe wordt ervoor gebruikt oa.
pi_163875474
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 00:25 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ongelovigen afslachten.
Wat is dat toch voor iets dat je zoiets achterlijks uit een heilig boek kunt halen??
Of het boek klopt niet of de interpretatie klopt niet van deze zieke geest.
Simpele google-opdracht.

https://rechtsactueel.com(...)gen-de-niet-moslims/

Grappig hoe zo'n link waar het gegeven letterlijk in woord en daad staat vermeld stelselmatig wordt genegeerd als het even niet uitkomt.

Ik kan geen 23 klip en klare verwijzingen in het OT vinden die oproept ongelovigen met grof geweld af te slachten.

Ik denk dat het 'interpretatie-excuus' nu toch onderhand wel achterhaald is.

Het gaat om de wil om te hervormen, maar waar we feitelijk het tegenovergestelde van zien. Hier geboren en getogen generaties moslims die zich juist meer aangetrokken voelen tot de meer radicale islam en weglopen bij de fundamentele orthodoxe islam. De scheiding tussen de generaties.

[ Bericht 28% gewijzigd door Elzies op 20-07-2016 13:14:41 ]
pi_163875970
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 09:21 schreef Oud_student het volgende:

[..]

[..]

Men (vooral de jongeren) heeft altijd de neiging om de huidige tijd als héél bijzonder te zien, en iets van alle tijden. De laatste 20 jaar zijn de moslims in de picture. Maar ik kan me uit de 70'er jaren nog wel de treinkapingen herinneren van de Molukkers.
Velen die die tijd niet hebben meegemaakt zeggen: "Ach ja, die treinkapingen, pffff".
Welnu: 2 terreurgroepen konden in één dag 2 gijzelingen coordineren. In de Punt en Bovensmilde. Uiteindelijk moest het leger er aan te pas komen om de Molukse kapers definitief te overmeesteren. Je kunt op YouTube de militaire operatie nog zien. Van commando's (landmacht) en straaljagers (luchtmacht).
Noem dat maar eens "geen terreur". Maar goed.... het is al weer lang geleden en vergeten.
De moord op Theo van Gogh is ook al weer 12 jaar geleden. We moeten natuurlijk niet wegkijken.
Welnu: laten we dan ook niet wegkijken van de terreur van vroeger die uiteindelijk ook in de loop der tijd is gekomen en gegaan.
De huidige terreur van de islam is binnen historische context één van de vele terreurbendes die vanuit historisch oogpunt "kwamen en gingen".
pi_163876068
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 11:28 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Men (vooral de jongeren) heeft altijd de neiging om de huidige tijd als héél bijzonder te zien, en iets van alle tijden. De laatste 20 jaar zijn de moslims in de picture. Maar ik kan me uit de 70'er jaren nog wel de treinkapingen herinneren van de Molukkers.
Velen die die tijd niet hebben meegemaakt zeggen: "Ach ja, die treinkapingen, pffff".
Welnu: 2 terreurgroepen konden in één dag 2 gijzelingen coordineren. In de Punt en Bovensmilde. Uiteindelijk moest het leger er aan te pas komen om de Molukse kapers definitief te overmeesteren. Je kunt op YouTube de militaire operatie nog zien. Van commando's (landmacht) en straaljagers (luchtmacht).
Noem dat maar eens "geen terreur". Maar goed.... het is al weer lang geleden en vergeten.
De moord op Theo van Gogh is ook al weer 12 jaar geleden. We moeten natuurlijk niet wegkijken.
Welnu: laten we dan ook niet wegkijken van de terreur van vroeger die uiteindelijk ook in de loop der tijd is gekomen en gegaan.
De huidige terreur van de islam is binnen historische context één van de vele terreurbendes die vanuit historisch oogpunt "kwamen en gingen".
Het is al vanaf de middeleeuwen aan de gang, ook Nostradamus heeft gewaarschuwd/ voorspeld dat er een clash zal komen tussen het christendom en de islam. In historisch kader gezien is deze islamterreur iets wat niet zomaar vanzelf weg zal gaan.
Exaudi orationem meam
  woensdag 20 juli 2016 @ 11:49:58 #139
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_163876435
Renate Künast heeft weer eens laten zien waar de prioriteiten van de Groenen liggen
http://www.focus.de/polit(...)torm_id_5742199.html
Haar reactie op de aanslag en het neerschieten van de dader was waarom de politie niet de dader uitgeschakeld heeft zonder hem direct door te schieten.
Ze kreeg daarna een poepstorm over zich heen, terecht
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_163876539
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 10:54 schreef erodome het volgende:

[..]

Serieus, haal je die vent aan als vb? Denk je dat omdat hij een boeddhistisch gewaad aan heeft hij een schatje is ofzo?

Je weet dat er in Birma een ware slachting aan de gang is waarbij in dit specifieke geval de moslims de slachtoffers zijn? Dat deze man het gezicht van boeddhistisch terrorisme wordt genoemd? En zich bv hard maakt voor een verbod op het trouwen van een boeddhist met een moslim en dat moslims geen eigen zaak mogen hebben?
En daarom mag je hem niet als voorbeeld aanhalen? wil je het imperialistische karakter van islam ontkennen?
pi_163876556
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 11:33 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Het is al vanaf de middeleeuwen aan de gang, ook Nostradamus heeft gewaarschuwd/ voorspeld dat er een clash zal komen tussen het christendom en de islam. In historisch kader gezien is deze islamterreur iets wat niet zomaar vanzelf weg zal gaan.
OMG Ook Gij: Oud Student.....
..... Nostradamus met zijn strakke groene broek......
Mensen die deze meneer serieus nemen... daar is geen kruid tegen gewassen...
Daar kan iedereen (achteraf weliswaar, een kniesoor die daar op let) zijn favoriete toekomstverwachting mee "duiden".
"In historisch kader gezien"
Doe me een lol. In de 90'er jaren waren de Bosnische moslims olv Izetbegovich nog de "lieverdjes" in de Balkanoorlog, en de kwaaie pieren waren in 1e instantie de Servische orthodoxe Christenen Milosovic en Kardzic, en in iets mindere mate Tudjman van de katholieke kroaten. En die laatsten waren weer grote boosdoeners als onderdeel van de Nazi's.
De laatste 20 jaar is er van alles en nog wat bijgesleept uit het verleden om de moslims als "all time enemy" te zien. Daarvoor was daar geen sprake van.
Er was links terrorisme, rechts terrorisme en terrorisme van afscheidingsorganisaties. En die maakten jaarlijks in Europa heel wat meer slachtoffers (bij elkaar), dan de moslims.
Overigens hoorde ik dat er jaarlijks in NL 41 doden vallen agv "klussen in huis". En "Theo van Gogh" is al weer 12 jaar geleden.....
pi_163876575
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 11:33 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Ah, Nostradamus heeft het voorspeld, ik ben om.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_163876586
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 11:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Renate Künast heeft weer eens laten zien waar de prioriteiten van de Groenen liggen
Haar reactie op de aanslag en het neerschieten van de dader was waarom de politie niet de dader uitgeschakeld heeft zonder hem direct door te schieten.
Dat lijkt mij niet. Het doodschieten van een dader moet een laatste redmiddel zijn, deze politica heeft al het recht om zich af te vragen of een degelijke situatie aan de orde was.
pi_163876639
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 11:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Echt zo'n naïeve oudere vrouw die 's avonds oefent op het liedje "Du bist willkommen, willkommen in mein Land", of is het "meinem Land", is het is een richting: dus 4e val, of niet.
dan wordt t 3e val: meinem Land. Hoe zit dit Piet?
Enfin, zo'n Typ.
pi_163876807
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 11:55 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

OMG Ook Gij: Oud Student.....
..... Nostradamus met zijn strakke groene broek......
Mensen die deze meneer serieus nemen... daar is geen kruid tegen gewassen...
Daar kan iedereen (achteraf weliswaar, een kniesoor die daar op let) zijn favoriete toekomstverwachting mee "duiden".
"In historisch kader gezien"
Doe me een lol. In de 90'er jaren waren de Bosnische moslims olv Izetbegovich nog de "lieverdjes" in de Balkanoorlog, en de kwaaie pieren waren in 1e instantie de Servische orthodoxe Christenen Milosovic en Kardzic, en in iets mindere mate Tudjman van de katholieke kroaten. En die laatsten waren weer grote boosdoeners als onderdeel van de Nazi's.
De laatste 20 jaar is er van alles en nog wat bijgesleept uit het verleden om de moslims als "all time enemy" te zien. Daarvoor was daar geen sprake van.
Er was links terrorisme, rechts terrorisme en terrorisme van afscheidingsorganisaties. En die maakten jaarlijks in Europa heel wat meer slachtoffers (bij elkaar), dan de moslims.
Overigens hoorde ik dat er jaarlijks in NL 41 doden vallen agv "klussen in huis". En "Theo van Gogh" is al weer 12 jaar geleden.....
Het gaat er niet om of ik wel of niet in zijn voorspelling geloof, wat ik zeg is dat het toen ook al voor de hand lag dat er wel vaker oorlog met de moslims gevoerd werd, wordt en zal worden.
De Turken,ook moslims, stonden voor de poorten van Wenen. De ontwikkelingen in Turkije zijn ook zorgelijk, oorzaak fundamentele islam Vele moslimknuffelaars zullen zeggen dat Edogan de islam misbruikt voor zijn oorlogshetze, maar islam en geweld zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden, dat zi je in alle moslimlanden.
Exaudi orationem meam
  woensdag 20 juli 2016 @ 12:48:59 #146
37769 erodome
Zweefteef
pi_163878070
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 11:54 schreef SupportIceland het volgende:

[..]

En daarom mag je hem niet als voorbeeld aanhalen? wil je het imperialistische karakter van islam ontkennen?
Je haalt iemand aan die het gezicht van boeddhistisch terrorisme wordt genoemd. Iemand die bezig is op een plek waar de moslims in dit conflict de slachtoffers zijn.
pi_163878162
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 12:48 schreef erodome het volgende:

[..]

Je haalt iemand aan die het gezicht van boeddhistisch terrorisme wordt genoemd. Iemand die bezig is op een plek waar de moslims in dit conflict de slachtoffers zijn.
En dan?
  woensdag 20 juli 2016 @ 12:53:44 #148
458925 HeIsMagicYouKnow
Mauricio Pochettino
pi_163878185
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 12:48 schreef erodome het volgende:

[..]

Voorbeeld hoe het dus ook kan.
U Wot M8
  woensdag 20 juli 2016 @ 12:53:48 #149
37769 erodome
Zweefteef
pi_163878190
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 12:52 schreef SupportIceland het volgende:

[..]

En dan?
Dat je iemand aanhaald die van het boeddhistisch imperialisme is. Zelfde duivel, ander jasje.
pi_163878232
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 12:53 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat je iemand aanhaald die van het boeddhistisch imperialisme is. Zelfde duivel, ander jasje.
Het is op geen enkele manier met elkaar te vergelijken. Er is weinig imperialistisch aan het boeddhisme.
pi_163878250
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 12:56 schreef SupportIceland het volgende:

[..]

Het is op geen enkele manier met elkaar te vergelijken. Er is weinig imperialistisch aan het boeddhisme.
Inderdaad.
  woensdag 20 juli 2016 @ 12:59:47 #152
37769 erodome
Zweefteef
pi_163878311
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 12:56 schreef SupportIceland het volgende:

[..]

Het is volledig te vergelijken, misschien is het handig je eens te verdiepen in dat conflict daar.
Deze groep, dus met de man die jij aanhaald die daar de leider van is, is wel degelijk imperialistisch.
Naast wat een ethnische zuivering wordt genoemd, wat de ernstigste zaken zijn, is hij ook bv voor een verbod op huwelijken tussen boeddhisten en moslims en wil hij dat het moslims verboden wordt een eigen zaak te hebben. Ze wilde ook al alle moslims deporteren naar een 3de wereldland....

Nee, haal die beste man maar nog meer aan, want he, het is een lieve boeddhist toch? Nee dus.
  woensdag 20 juli 2016 @ 13:04:42 #153
28033 Pek
je moet wat
pi_163878395
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 12:59 schreef erodome het volgende:

[..]

Het is volledig te vergelijken, misschien is het handig je eens te verdiepen in dat conflict daar.
Deze groep, dus met de man die jij aanhaald die daar de leider van is, is wel degelijk imperialistisch.
Naast wat een ethnische zuivering wordt genoemd, wat de ernstigste zaken zijn, is hij ook bv voor een verbod op huwelijken tussen boeddhisten en moslims en wil hij dat het moslims verboden wordt een eigen zaak te hebben. Ze wilde ook al alle moslims deporteren naar een 3de wereldland....

Nee, haal die beste man maar nog meer aan, want he, het is een lieve boeddhist toch? Nee dus.
Het je ook nog een bron, of lul je maar wat?
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_163878406
quote:

[..]

Die man is ook gewoon niet imperialistisch. Hij is wel nationalistisch en discriminerend, wellicht zelfs racistisch, maar NIET imperialistisch.
pi_163878409
quote:

[..]

1: Ik heb mij in het conflict verdiept. Geen idee hoe jij er bij komt dat ik dat niet heb gedaan. We kennen elkaar niet eens.

2: Ik haal niemand aan. Je bent in de war.

3: Dit alles is verschrikkelijk, maar heeft niets te maken met imperialisme. Misschien toch eens een woordenboekje erbij pakken.
pi_163878419
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 13:05 schreef Tjongejongezeg het volgende:

[..]

Die man is ook gewoon niet imperialistisch. Hij is wel nationalistisch en discriminerend, wellicht zelfs racistisch, maar NIET imperialistisch.
Dit dus.
  woensdag 20 juli 2016 @ 13:08:15 #157
37769 erodome
Zweefteef
pi_163878471
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juli 2016 13:04 schreef Pek het volgende:

[..]

Het je ook nog een bron, of lul je maar wat?
https://boeddhistischdagb(...)-zuivering-in-birma/

https://www.bewegingdenk.(...)ng-rohingyas-myanmar

http://www.trouw.nl/tr/nl(...)sche-zuivering.dhtml

Om je een opzetje te geven, maar google kan je verder helpen als je werkelijk geinteresseerd bent.
Vind het eigenlijk best erg dat je dit blijkbaar gewoonweg niet weet.
pi_163878493
http://www.telegraaf.nl/b(...)itsland_loog___.html

Dit al langsgekomen?

quote:
De 17-jarige jongen die maandagavond vijf mensen verwondde in een trein bij het Beierse Würzburg, is mogelijk geen Afghaan, maar een Pakistaan. Hij loog volgens de Duitse zender ZDF over zijn afkomst zodat zijn asielaanvraag zou worden goedgekeurd.
Hoeveel meer van deze verborgen gasten zouden er in Europa rondzwerven nu?
  woensdag 20 juli 2016 @ 13:13:08 #159
458925 HeIsMagicYouKnow
Mauricio Pochettino
pi_163878550
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 13:09 schreef ChrisCarter het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)itsland_loog___.html

Dit al langsgekomen?

[..]

Hoeveel meer van deze verborgen gasten zouden er in Europa rondzwerven nu?
Volgens mij niet, maar het zal inmiddels toch niemand meer verbazen aangezien er al tijden op grote schaal wordt gelogen over o.a. leeftijd en nationaliteit.
U Wot M8
pi_163878631
quote:

Dat jij nog iets durft te zeggen over in groepen denken, mij beschuldigen van polarisatie. De enige die echt polariseert ben jij. Totaal geen nuance maar op een pavlov manier altijd partij kiezen voor de islam. Dat jij durft te zeggen dat mensen niet in groepen moeten denken, compleet ongeloofwaardig.
  woensdag 20 juli 2016 @ 13:19:22 #161
37769 erodome
Zweefteef
pi_163878687
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 13:16 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Dat jij nog iets durft te zeggen over in groepen denken, mij beschuldigen van polarisatie. De enige die echt polariseert ben jij. Totaal geen nuance maar op een pavlov manier altijd partij kiezen voor de islam. Dat jij durft te zeggen dat mensen niet in groepen moeten denken, compleet ongeloofwaardig.
????????????????????????

Hoe geen nuance als ik het over deze specifieke groep heb, over de specifieke situatie daar?
Het spijt me voor je, maar wereldwijd wordt er gewoon erkent dat de moslims daar in die situatie slachtoffer zijn.

En wat me ook spijt voor je is dat ik de man die daar aangehaald werd niet de titel gezicht van boeddhistisch terrorisme heb gegeven.
pi_163878721
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 13:19 schreef erodome het volgende:
[..]
????????????????????????

Hoe geen nuance als ik het over deze specifieke groep heb, over de specifieke situatie daar?
Het spijt me voor je, maar wereldwijd wordt er gewoon erkent dat de moslims daar in die situatie slachtoffer zijn.

En wat me ook spijt voor je is dat ik de man die daar aangehaald werd niet de titel gezicht van boeddhistisch terrorisme heb gegeven.
Je weet dondersgoed wat ik bedoel.... Hoe durf je nog te zeggen dat mensen niet in groepen moeten denken, als het zelf net zo hard doet.
  woensdag 20 juli 2016 @ 13:22:37 #163
37769 erodome
Zweefteef
pi_163878759
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 13:20 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Je weet dondersgoed wat ik bedoel.... Hoe durf je nog te zeggen dat mensen niet in groepen moeten denken, als het zelf net zo hard doet.
Ik weet niet wat je bedoeld. Ik denk hier helemaal niet in groepen, ik reageer op iemand die een persoon aanhaald die het boeddhistische gezicht van terrorisme wordt genoemd en die vergaande gruwelijkheden bepleit jegens de moslim groepen daar. Dat ik zo iemand bejubelen nogal mwaw vind.

Maar jij zal wel weer doen wat je altijd doet, er gewoon wat anders in lezen.
pi_163878785
Erodome je zat fout. Geef het gewoon toe.
pi_163878828
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 13:22 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik weet niet wat je bedoeld. Ik denk hier helemaal niet in groepen, ik reageer op iemand die een persoon aanhaald die het boeddhistische gezicht van terrorisme wordt genoemd en die vergaande gruwelijkheden bepleit jegens de moslim groepen daar. Dat ik zo iemand bejubelen nogal mwaw vind.

Maar jij zal wel weer doen wat je altijd doet, er gewoon wat anders in lezen.
Ik hoef er niets anders in te lezen want het gaat niet meer om de inhoud bij jou. Als er iets negatiefs is over de islam, dan weet je gewoon dat jij per definitie ze in bescherming neemt, argumenten gaat zoeken, altijd, geen uitzondering, totaal ongeloofwaard]ig.

Ik weet nu al dat als je in de diepte gaat kijken naar dit conflict met boeddhisten dat er veel meer nuance is, dat de schuld ook bij de moslims daar ligt. Maar dat past niet in je straatje, want jij hebt je groep gekozen.
  woensdag 20 juli 2016 @ 13:37:56 #166
45206 Pietverdriet
pi_163879089
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 11:56 schreef SupportIceland het volgende:

[..]

Dat lijkt mij niet. Het doodschieten van een dader moet een laatste redmiddel zijn, deze politica heeft al het recht om zich af te vragen of een degelijke situatie aan de orde was.
Je mist het punt een beetje
pi_163879106
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 13:23 schreef SupportIceland het volgende:
Erodome je zat fout. Geef het gewoon toe.
wat een onzin.
Het is juist belangrijk te zien dat terrorisme ook voorkomt bij boeddhisten, christenen etc en niet alleen maar moslims.
En net zo goed dat er onder boeddhisten en christenen vredelievende mensen zitten, zitten die er ook bij de moslims. Maar het is nu de tijdgeest om de moslims te generaliseren, en daarom is het goed om de genuanceerdheid van andere ideologieen ook te benadrukken.
Trouwens: degene die anti-islam zijn (bv de PVV) zijn ook anti-zwart (als het om types als Quincy Gario gaat of Sylvana) of anti-Oost Europa (als het gaat om Poolse arbeiders) of anti-Griekenland (als het om de betalingen gaat binnen de EU).
Dus die moslims zijn ook vandaag de dag al "gelegenheids-zondebokken" die meestal van stal worden gehaald als er weer een terreur-aanslag is.
  woensdag 20 juli 2016 @ 13:43:36 #168
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_163879207
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 11:56 schreef SupportIceland het volgende:

[..]

Ze hebben hem benaderd als terrorist, die willen nog weleens ploffen. Dan is uitschakelen prio 1, dood of levend maakt dan niet meer uit. In Frankrijk zijn ze ook allemaal doorzeefd.
pi_163879293
quote:
7s.gif Op woensdag 20 juli 2016 13:43 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Ze hebben hem benaderd als terrorist, die willen nog weleens ploffen. Dan is uitschakelen prio 1, dood of levend maakt dan niet meer uit. In Frankrijk zijn ze ook allemaal doorzeefd.
Zou het niet beter zijn ze te verwonden, en ze aan het volk te geven?
  woensdag 20 juli 2016 @ 13:49:53 #170
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_163879359
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 13:47 schreef john2406 het volgende:

[..]

Een vent met een bomgordel pak je doorgaans sowieso niet levend.

Voor de rest, tja, ze moeten iemand die gevaarlijk is z.s.m. uitschakelen, dat is doorgaans de geweldsinstructie voor de politie. Dan kun je wel op de ledematen gaan schieten (met een hogere miskans en dus gevaar voor de omgeving) of gewoon in de romp, daar zitten nogal wat vitale onderdelen, wanneer meneer dan sterft is dat pech voor hem.
  woensdag 20 juli 2016 @ 13:50:34 #171
458925 HeIsMagicYouKnow
Mauricio Pochettino
pi_163879375
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 13:47 schreef john2406 het volgende:

[..]

Gelukkig had de Duitse politie in dit geval hun prioriteiten wel op orde en hebben ze hem direct en voor goed het zwijgen opgelegd.
U Wot M8
pi_163879392
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 13:38 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

wat een onzin.
Het is juist belangrijk te zien dat terrorisme ook voorkomt bij boeddhisten, christenen etc en niet alleen maar moslims.
En net zo goed dat er onder boeddhisten en christenen vredelievende mensen zitten, zitten die er ook bij de moslims. Maar het is nu de tijdgeest om de moslims te generaliseren, en daarom is het goed om de genuanceerdheid van andere ideologieen ook te benadrukken.
Trouwens: degene die anti-islam zijn (bv de PVV) zijn ook anti-zwart (als het om types als Quincy Gario gaat of Sylvana) of anti-Oost Europa (als het gaat om Poolse arbeiders) of anti-Griekenland (als het om de betalingen gaat binnen de EU).
Dus die moslims zijn ook vandaag de dag al "gelegenheids-zondebokken" die meestal van stal worden gehaald als er weer een terreur-aanslag is.
Wat is daar zo belangrijk aan dan? Veroorzaken die ook wereldwijd problemen? Ik zie het niet.
pi_163879496
quote:
7s.gif Op woensdag 20 juli 2016 13:49 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Een vent met een bomgordel pak je doorgaans sowieso niet levend.

Voor de rest, tja, ze moeten iemand die gevaarlijk is z.s.m. uitschakelen, dat is doorgaans de geweldsinstructie voor de politie. Dan kun je wel op de ledematen gaan schieten (met een hogere miskans en dus gevaar voor de omgeving) of gewoon in de romp, daar zitten nogal wat vitale onderdelen, wanneer meneer dan sterft is dat pech voor hem.
Een bomgordel ja dat kan ik me voorstellen, bij andere gevallen vierendeel ze op het marktplein en stel een voorbeeld zou ik voorslaan!
Is dat wat ik voor sla ziek of zieker of te ziek?

Weet het namelijk niet, echter iemand met een bijl uitschakelen lijkt me ook ziek of niet?

Nog vergeten of nou een katholiek of welk geloof het doet, maakt voor mij niks uit in deze.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2016 13:58:57 ]
pi_163879550
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 13:19 schreef erodome het volgende:

[..]

????????????????????????

alleen op fok weet men een terreuraanslag door een moslim zo te draaien dat de moslims het slachtoffer zijn

Cray cray
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  woensdag 20 juli 2016 @ 14:00:53 #175
117098 Hathor
Effe niet
pi_163879587
Dus nu is het ineens weer een Pakistaan?
pi_163879603
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 14:00 schreef Hathor het volgende:
Wie had dat gedacht? Van een voor oorlog gevluchtte Afghaan
Naar een geradicaliseerde messentrekkende Pakistaan.
  woensdag 20 juli 2016 @ 14:02:35 #177
28033 Pek
je moet wat
pi_163879622
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 13:08 schreef erodome het volgende:

[..]

https://boeddhistischdagb(...)-zuivering-in-birma/

https://www.bewegingdenk.(...)ng-rohingyas-myanmar

http://www.trouw.nl/tr/nl(...)sche-zuivering.dhtml

Om je een opzetje te geven, maar google kan je verder helpen als je werkelijk geinteresseerd bent.
Vind het eigenlijk best erg dat je dit blijkbaar gewoonweg niet weet.
Haha, ja dat zal het zijn :')
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  woensdag 20 juli 2016 @ 14:02:40 #178
117098 Hathor
Effe niet
pi_163879627
quote:
6s.gif Op woensdag 20 juli 2016 14:01 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Wie had dat gedacht? Van een voor oorlog gevluchtte Afghaan
Naar een geradicaliseerde messentrekkende Pakistaan.
En ik vrees dat er inmiddels al duizenden zielsverwanten rondlopen hier.
  woensdag 20 juli 2016 @ 14:03:07 #179
458925 HeIsMagicYouKnow
Mauricio Pochettino
pi_163879633
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 14:00 schreef Hathor het volgende:
Nu nog even achterhalen dat hij 27 was i.p.v. 17 en het feest is compleet.
U Wot M8
pi_163879877
quote:
7s.gif Op woensdag 20 juli 2016 13:43 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Oh, persoonlijk ben ik het daar mee eens. Zie alleen niet in waarom men hysterisch gaat op deze groene politica.

Zij heeft het recht om zich dit af te vragen. De rechtstaat is erg belangrijk.
pi_163879925
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 14:16 schreef SupportIceland het volgende:

[..]

De rechtstaat is erg belangrijk.
Zegt diezelfde rechtstaat niet anderen met respect te bejegenen?

Wat men zaait zal men oogsten geld dat niet?

Als men met de mede mens als een barbaar omgaat, mag of ben ik van mening, geld voor die personen de rechtstaat niet meer?
Waar die grens te leggen, weet ik of heb ik nog geen mening over.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2016 14:20:04 ]
pi_163880060
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 13:51 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ik zie het niet.
Omdat het niet in Europa is.....
pi_163880066
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 14:26 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Omdat het niet in Europa is.....
Waar wel dan?
pi_163880144
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 14:27 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Waar wel dan?
in Myanmar (het voormalige Birma).
pi_163880164
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 14:31 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

in Myanmar (het voormalige Birma).
Dus 1 dingetje? Dat staat toch totaal niet in vergelijking? Met de islam is een wereldwijd probleem. Overal waar het is.
pi_163881210
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 13:38 schreef Twentsche_Ros het volgende:
wat een onzin.
Het zou van belang zijn als het vergelijkbaar is. Er is geen land ter wereld waar de islam zich vredig nesteld, zodra er een aanzienlijke hoeveelheid moslims zijn komen de conflicten, de polarisatie, het geweld.
quote:
[quote]
Wat een onzin en wat een generalisatie. En jij durft andere te betichten van generalisaties. Ik geef helemaal niets om iemands afkomst of kleur, integendeel, ik heb redelijk wat 'gekleurde' vrienden. De enige met wie ik na verloop van tijd botste zijn de religieuzen, want hun religie is heilig, onbespreekbaar.
quote:
De aanslagen worden gepleegd door moslims, hoezo zondebokken. Totaal de weg kwijt mensen zoals jij, weten niet meer wat recht en wat krom is.
  woensdag 20 juli 2016 @ 16:13:51 #187
452947 frietenstamp
  Moderator woensdag 20 juli 2016 @ 16:35:19 #188
249559 crew  Lavenderr
pi_163883469
quote:
16s.gif Op woensdag 20 juli 2016 16:13 schreef frietenstamp het volgende:
Lonewolves, wen er maar aan.

http://www.bbc.com/news/world-europe-36844223
Maar die waarschuwing is toch al veel eerder gegeven en weggewuifd?
pi_163884303
JeroenAkkermans twitterde op woensdag 20-07-2016 om 16:57:39 Aanslag. De man met de bijl was eerder dit jaar nog een vrolijke carnavalsvierder met een roze pruik op. https://t.co/94o9PHZHGQ reageer retweet
I´m back.
pi_163884574
quote:
15s.gif Op woensdag 20 juli 2016 16:59 schreef Ryan3 het volgende:
JeroenAkkermans twitterde op woensdag 20-07-2016 om 16:57:39 Aanslag. De man met de bijl was eerder dit jaar nog een vrolijke carnavalsvierder met een roze pruik op. https://t.co/94o9PHZHGQ reageer retweet
[ afbeelding ]
hoeveel vrouwen zou hij toen hebben aangerand
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  woensdag 20 juli 2016 @ 17:15:41 #191
452947 frietenstamp
pi_163884746
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 16:35 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar die waarschuwing is toch al veel eerder gegeven en weggewuifd?
Weggewuifd? Denk het niet! Dit is het officiële EU standpunt.

Eerst de franse pm na de aanslag in Nice en nu dus duitse minister biza: wen er maar aan, het wordt alleen maar erger.
  woensdag 20 juli 2016 @ 17:32:23 #192
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_163885081
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 17:08 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

hoeveel vrouwen zou hij toen hebben aangerand
0
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zaterdag 23 juli 2016 @ 15:07:10 #193
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_163954548
quote:

Met dit soort berichten vraag ik me af of dit niet gewoon een hoax is. Al zou die 'Renate' zo denken, dan nog zal ze toch wel in staat zijn te begrijpen dat zoiets in de publieke opinie slecht valt, op een handjevol totaal verdwaasde Linksidioten na dan?
The End Times are wild
  zaterdag 23 juli 2016 @ 17:53:51 #194
45206 Pietverdriet
pi_163958179
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 15:07 schreef LXIV het volgende:

[..]

Met dit soort berichten vraag ik me af of dit niet gewoon een hoax is. Al zou die 'Renate' zo denken, dan nog zal ze toch wel in staat zijn te begrijpen dat zoiets in de publieke opinie slecht valt, op een handjevol totaal verdwaasde Linksidioten na dan?
Linksidioten haten de politie meer dan moslimextremisten. Men hen kan men tenminste tegen het verfoeielijke Israel demonstreren.
Renate Kunast heeft trouwens een shitstorm aan kritiek over zich heen gekregen. Het spreekt imho boekdelen dat na de zoveelste aanslag het eerste waar zij het over heeft het gedrag van de politie is.
Aandacht afleiden, over wat anders beginnen, wegkijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')