abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163852915
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 12:21 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Precies wat er staat. Met ons arrogante smoel moslims gaan vertellen wat zij als "de islam" moeten zien en dat zij "overige islam" naar onze maatstaven moeten reformeren. 8)7 Zo werkt het niet. En zo zou het andersom ook niet werken dus niet zo heel moeilijk in te leven.
Hoezo: Je kunt toch samen met de gewone moslims de terreur verafschuwen. Er wordt op dat punt al wel wat gedaan. Laatst was er zo'n mars voor verdraagzaamheid, samen met rabbijn Evers en zo'n Imam. Jan Roos (GeenStijl) liep mee met zo'n blik van "Nou dat zal wat worden". Gelukkig voor Jan Roos kwam er onderweg zo'n jihadistje die met de Hitlergroet riep "Kankerjood".
Conclusie van GeenStijl: de mars/wandeling is mislukt. Zo is voor GS het glas altijd halfleeg.
Uiteindelijk is de terreur van de islam in NL nog altijd binnen de perken gebleven. 2004: Moord op Theo van Gogh. Als we daar Bart van U tegenover stellen (Christenfundamentalist vermoordt politicus Els Borst die menig Christen het bloed onder de nagels vandaan haalt) is de stand 1-1.
Dus: alle ruimte om verder te werken aan een vredig samenzijn in de toekomst. De status quo in NL biedt voldoende ruimte voor verdere positieve stappen.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_163853063
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 12:21 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Precies wat er staat. Met ons arrogante smoel moslims gaan vertellen wat zij als "de islam" moeten zien en dat zij "overige islam" naar onze maatstaven moeten reformeren. 8)7 Zo werkt het niet.
Nouja, zo werkt het wereldwijd vrij regelmatig met het verschil dat het moslims zijn die andere moslims vertellen hoe ze hun geloof moeten belijden.
Conscience do cost.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 12:39:55 #53
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_163853075
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 12:39 schreef ems. het volgende:

[..]

Nouja, zo werkt het wereldwijd vrij regelmatig met het verschil dat het moslims zijn die andere moslims vertellen hoe ze hun geloof moeten belijden.
Nou dan weet je dus hoe debiel het is.
pi_163853118
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 12:39 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Nou dan weet je dus hoe debiel het is.
Nee hoor, dan moeten motherfuckers maar de juiste profeet aanbidden :(
Conscience do cost.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 12:45:34 #55
452947 frietenstamp
pi_163853178
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 12:42 schreef ems. het volgende:

[..]

Nee hoor, dan moeten motherfuckers maar de juiste profeet aanbidden :(
en alleen in de mate 6/10
pi_163853375
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 12:08 schreef erodome het volgende:
Klopt dat niemand dat eigenlijk kan zeggen, maar je kan moeilijk ontkennen dat dat niet gedaan wordt, veelvuldig zelfs.
Zie alleen deze topic maar, toch weer een aantal mensen die even moeten vertellen hoe die radicale uitleg het dichtste bij de bronteksten zit.

Ik weet niet wat de ware islam is, ik weet alleen maar dat ik de vredelievende uitleg van zijn ruimte wil geven en de radicale uitleg amper tot geen ruimte wil geven.
Maar die vredelievende uitleg krijgt alleen de ruimte als je ook zorgt dat de niet radicale moslims de radicale uitleg bestrijden. Dat kan niet van buitenaf, dat kunnen moslims alleen zelf doen. Zolang je roept dat buitenstaanders er maar anders naar moeten kijken, verandert er helemaal niets....
PS. Overigens kunnen we van buitenaf wel wat doen, alleen wordt dat gemorrel aan algemene vrijheden zoals religieus onderwijs.

[ Bericht 5% gewijzigd door truthortruth op 19-07-2016 13:01:49 ]
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_163853862
Merkel moet stoppen met een zijde te kiezen in oorlogen in de islamitische wereld en burgers van de tegenpartij om zeep te helpen.

Want dat is de enige legitimering voor IS om burgers aan onze kant te doden.

Neem die legitimering weg en IS mag islamitisch gezien geen burgers meer afslachten.

Dit is veel makkelijker te doen dan de islam gaan hervormen.

Zolang IS geen aanslagen pleegt in de Dominicaanse Republiek, is de reden voor hun aanslagen niet omdat ze infidel-o-phobia hebben, maar puur het feit dat Duitsland en Frankrijk oorlog voeren tegen IS door proxies in de islamitische wereld te steunen die ook burgers in IS gebied doden.
SIMON
  dinsdag 19 juli 2016 @ 13:24:27 #58
441440 aquawoman
Bitch please
pi_163854127
Wat ik steeds zo opmerkelijk vind is dat het vaak helemaal niet om radicale of toegewijde moslims gaat - misschien in dit geval wel maar de daders in bijvoorbeeld parijs, orlando en nice waren kleine criminelen die drugs gebruikten, seks hadden buiten het huwelijk en alcohol dronken. Ik vind dat zo moeilijk te rijmen.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_163854291
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 13:24 schreef aquawoman het volgende:
Wat ik steeds zo opmerkelijk vind is dat het vaak helemaal niet om radicale of toegewijde moslims gaat - misschien in dit geval wel maar de daders in bijvoorbeeld parijs, orlando en nice waren kleine criminelen die drugs gebruikten, seks hadden buiten het huwelijk en alcohol dronken. Ik vind dat zo moeilijk te rijmen.
Nou ja dat zei ik al eerder. Ze willen een excuus hebben voor hun daden buiten zichzelf om. Dat hebben meer mensen met problemen en in de knoop liggen met zichzelf
pi_163854348
quote:
Juist een aanwijzing dat het geloof lulkoek is. Het gaat meer om terroriseren van het Westen, het geloof is bijzaak en gebruiken ze alleen maar als dekmantel...

Dat is slim, want Mohammed en Raissa op de hoek hebben hier van last bij hun geloofsuitoefening in het Westen, zodat ze meer in de armen van IS worden gedreven. Als je hier de reacties leest is elke shoarma boer een terrorist.

Zo steunen de moslims zwijgend IS of worden zelf weer terrorist.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_163854399
quote:
volgens mij is bijna elke religieuze hypocriet. Nou is dat bij christelijke vreemdgangers of dieven niet zo'n probleem.
Maar wel bij moslims waar de jihad het hoogst bereikbare is en al het andere vergeven wordt. Stelen van niet-moslims is geen gewetensissue dacht ik
pi_163854460
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 13:34 schreef computergirl het volgende:

[..]

volgens mij is bijna elke religieuze hypocriet. Nou is dat bij christelijke vreemdgangers of dieven niet zo'n probleem.
Maar wel bij moslims waar de jihad het hoogst bereikbare is en al het andere vergeven wordt. Stelen van niet-moslims is geen gewetensissue dacht ik
Jij versimpelt de stelling fundamentalistisch / niet fundamentalistisch naar Moslim / Niet moslim.
Er zijn fundamentalistische Christenen (Bart van U die Els Borst vermoorde) en niet-fundamentalistische moslims (Aboutaleb).
En: "stelen van niet-moslims" is wel degelijk verboden bij de meeste moslims. En ook bij de meeste interpretaties van de Koran.
pi_163854492
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 13:37 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Jij versimpelt de stelling fundamentalistisch / niet fundamentalistisch naar Moslim / Niet moslim.
Er zijn fundamentalistische Christenen (Bart van U die Els Borst vermoorde) en niet-fundamentalistische moslims (Aboutaleb).
En: "stelen van niet-moslims" is wel degelijk verboden bij de meeste moslims. En ook bij de meeste interpretaties van de Koran.
Bart van Uhm is knetter knetter knettergek. Met diploma van TBS op zak _O-
  dinsdag 19 juli 2016 @ 13:43:12 #64
458925 HeIsMagicYouKnow
Mauricio Pochettino
pi_163854582
quote:

[..]

In het geval van een paranoid schizophrenic als Bart van U. maakt het niet meer zoveel uit welke religieuze wanen hij ook nog had. Die man is gewoon heel erg ziek en moet dus ook behandeld worden.

[ Bericht 4% gewijzigd door HeIsMagicYouKnow op 19-07-2016 14:05:50 ]
U Wot M8
pi_163854614
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 13:38 schreef computergirl het volgende:

[..]

Bart van Uhm is knetter knetter knettergek. Met diploma van TBS op zak _O-
Ja, en Mohammed Boujeri was een geheim agent met een universitaire graad en een commando-opleiding en handelde volgens gedetailleerde orders van Al Qaeda...
_O-
pi_163854750
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 13:44 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Ja, en Mohammed Boujeri was een geheim agent met een universitaire graad en een commando-opleiding en handelde volgens gedetailleerde orders van Al Qaeda...
_O-
Mohammed B heeft levenslang gekregen, geen TBS
Bart van Uhm heeft ook zijn zus vermoord om een pak eierkoeken. Die is echt gewoon knettergek
pi_163854964
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 13:49 schreef computergirl het volgende:

[..]

Mohammed B heeft levenslang gekregen, geen TBS
Bart van Uhm heeft ook zijn zus vermoord om een pak eierkoeken. Die is echt gewoon knettergek
So Be It.
Feit blijft dat (volgens mij!) in NL het aantal slachtoffers van Islamitisch terrorisme sinds 2004 op nul is gebleven, terwijl we 1 mln moslims hebben. Dit geeft ruimte om elkaar met een positieve grondhouding tegemoet te treden, om samen terrorisme te bestrijden.
pi_163855075
quote:

[..]

Ik denk dat stelen van niet-moslims niet te ver gaat voor ze.
pi_163855165
quote:
4s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 13:33 schreef Godshand het volgende:

[..]

Juist een aanwijzing dat het geloof lulkoek is. Het gaat meer om terroriseren van het Westen, het geloof is bijzaak en gebruiken ze alleen maar als dekmantel...

Dat is slim, want Mohammed en Raissa op de hoek hebben hier van last bij hun geloofsuitoefening in het Westen, zodat ze meer in de armen van IS worden gedreven. Als je hier de reacties leest is elke shoarma boer een terrorist.

Zo steunen de moslims zwijgend IS of worden zelf weer terrorist.
Klopt, meer dan 70 % van de moslims heeft om z'n minst begrip voor aanslagen, want hun geloof wordt gediscrimineerd. In Molenbeek konden terroristen makkelijk onderduiken, omdat het overwegend een moslimwijk is, niemand was bereid de terroristen te verraden.
Verder is de islam niet een dekmantel, maar islam en terreur zijn 1, dwz. de islam keurt terreur zeker tegen ongelovigen goed. Het doel heiligt de middelen.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_163856093
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 14:03 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik denk dat stelen van niet-moslims niet te ver gaat voor ze.
Ik heb deze passages eens nagekeken in één van de koran-online-sites. Het is mij niet helemaal duidelijk. Want ik heb vaker een dergelijke Koran-site gezien en de ene keer is het geoorloofd "andersdenkenden" te vermoorden, de andere keer zijn deze "andersdenkenden" omgevormd tot "degene die jou aanvallen". In beide gevallen moet je ophouden met slaan als ze resp. berouw tonen, of "ophouden jou aan te vallen". Een essentieel verschil.
Dus daar ben ik nog niet helemaal uit. Welke Koran is "geldend".
De "milde Koran" zou een mogelijkheid zijn tot verlichting. Veel Christenen zijn ook tot verlichting gekomen ondanks de aanwezigheid van gewelddadige teksten in de Bijbel.
pi_163857439
bjoernstritzel twitterde op dinsdag 19-07-2016 om 15:16:46 ISIS releases video of axe terrorist. https://t.co/CU7O8aZ0Uu reageer retweet
bjoernstritzel twitterde op dinsdag 19-07-2016 om 15:26:14 Axe attacker named by ISIS as Muhammad Riyad. Says he is attacking Germany as they are part of anti-ISIS-coalition. https://t.co/Yh9RssuYDL reageer retweet
  dinsdag 19 juli 2016 @ 15:35:35 #72
458925 HeIsMagicYouKnow
Mauricio Pochettino
pi_163857478
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 15:33 schreef Houtenbeen het volgende:
bjoernstritzel twitterde op dinsdag 19-07-2016 om 15:16:46 ISIS releases video of axe terrorist. https://t.co/CU7O8aZ0Uu reageer retweet
bjoernstritzel twitterde op dinsdag 19-07-2016 om 15:26:14 Axe attacker named by ISIS as Muhammad Riyad. Says he is attacking Germany as they are part of anti-ISIS-coalition. https://t.co/Yh9RssuYDL[ afbeelding ] reageer retweet
Je zult als pleeggezin dit ongedierte maar in huis hebben gehad.
U Wot M8
  dinsdag 19 juli 2016 @ 15:38:29 #73
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_163857531
quote:
13s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 15:35 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:

[..]

Je zult als pleeggezin dit ongedierte maar in huis hebben gehad.
Mazzel dat ze het zelf overleefd hebben.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_163857582
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 15:38 schreef Perrin het volgende:

[..]

Mazzel dat ze het zelf overleefd hebben.
Waarom?
pi_163857585
Wat een zet van IS. Bewust een vluchteling inzetten om Duitsland te destabiliseren.
SIMON
  dinsdag 19 juli 2016 @ 15:42:57 #76
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_163857634
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 15:33 schreef Houtenbeen het volgende:
bjoernstritzel twitterde op dinsdag 19-07-2016 om 15:26:14 Axe attacker named by ISIS as Muhammad Riyad. Says he is attacking Germany as they are part of anti-ISIS-coalition. https://t.co/Yh9RssuYDL[ afbeelding ] reageer retweet
Ah een "child refugee". Net als in Zweden zeker.

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 15:43:40 #77
38496 Perrin
pi_163857650
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 15:40 schreef john2406 het volgende:

[..]

Waarom?
Voor hetzelfde geld had hij ze ook ff vermoord, ongelovige honden dat ze zijn.
pi_163857672
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 15:43 schreef Perrin het volgende:

[..]

Voor hetzelfde geld had hij ze ook ff vermoord, ongelovige honden dat ze zijn.
Je weet toch niet welk geloof dat pleeg gezin heeft of niet?
Of heb ik iets gemist?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-07-2016 15:46:33 ]
  dinsdag 19 juli 2016 @ 15:51:57 #79
38496 Perrin
pi_163857876
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 15:44 schreef john2406 het volgende:

[..]

Je weet toch niet welk geloof dat pleeg gezin heeft of niet?
Of heb ik iets gemist?
Waren katholieken
pi_163858378
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 15:51 schreef Perrin het volgende:

[..]

Waren katholieken
Doet me denken aan:
The Omen (1976) - IMDb
  dinsdag 19 juli 2016 @ 16:30:50 #81
117098 Hathor
Effe niet
pi_163858663
Als dat varken 17 is, is mijn naam Mickey Mouse. Gewoon een complete stop op al die moslimpaupers uit die contreien, als we nu nog niet wakker zijn dan kunnen we net zo goed blijven doorslapen tot in de eeuwigheid.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 16:51:40 #82
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_163859083
Ik zit ook net naar de foto van die man te kijken en vraag me af of hij niet minstens 10 jaar ouder is dan is aangegeven.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_163859087
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 16:30 schreef Hathor het volgende:
Als dat varken 17 is, is mijn naam Mickey Mouse. Gewoon een complete stop op al die moslimpaupers uit die contreien, als we nu nog niet wakker zijn dan kunnen we net zo goed blijven doorslapen tot in de eeuwigheid.
Foto van onze zoon hebben, die valt hem kapot, als je van het postuur van betreffende gaat.
pi_163859108
De jongen die gisteravond passagiers verwondde in een Duitse trein wilde wraak na de dood van een vriend van hem. Die vriend was afgelopen zaterdag om het leven gekomen in Afghanistan, heeft het Duitse Openbaar Ministerie bekendgemaakt op een persconferentie.

http://nos.nl/artikel/211(...)-na-dood-vriend.html
SIMON
  dinsdag 19 juli 2016 @ 16:54:52 #85
38496 Perrin
pi_163859151
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 16:52 schreef PXY225 het volgende:
De jongen die gisteravond passagiers verwondde in een Duitse trein wilde wraak na de dood van een vriend van hem. Die vriend was afgelopen zaterdag om het leven gekomen in Afghanistan, heeft het Duitse Openbaar Ministerie bekendgemaakt op een persconferentie.

http://nos.nl/artikel/211(...)-na-dood-vriend.html
Logisch, wat random mensen vermoorden uit wraak. :')

Als iedereen dat deed, was de wereld binnen een jaar geheel mensvrij.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 16:55:34 #86
117098 Hathor
Effe niet
pi_163859161
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 16:51 schreef john2406 het volgende:

[..]

Foto van onze zoon hebben, die valt hem kapot, als je van het postuur van betreffende gaat.
Ik heb het niet zozeer over het postuur, ik zie notabene alleen maar zijn gezicht. Maar gezien de baardgroei en de gelaatstrekken schat ik die gast toch op minimaal 25. Is ook helemaal niet zo vreemd, aangezien minderjarigen een grotere kans op opvang hebben dan volwassenen, daarom verliezen ook zoveel van die lui altijd hun ID. Nee....ik acht de kans dat het iemand is die hierheen is gekomen met foute bedoelingen stukken groter dan dan dat het een arme getraumatiseerde vluchteling is.
pi_163859170
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 16:54 schreef Perrin het volgende:

[..]

Logisch, wat random mensen vermoorden uit wraak. :')

Als iedereen dat deed, was de wereld binnen een jaar geheel mensvrij.
Hoe kan dat nou waar komt de wraak dan vandaan bij de laatste of laatsten?
  dinsdag 19 juli 2016 @ 16:56:49 #88
38496 Perrin
pi_163859179
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 16:56 schreef john2406 het volgende:

[..]

Nouja, dan blijft er 1 levende over :P
  dinsdag 19 juli 2016 @ 16:57:01 #89
117098 Hathor
Effe niet
pi_163859185
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 16:56 schreef john2406 het volgende:

[..]

Zijn grote duim.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 16:59:03 #90
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_163859220
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 16:55 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik heb het niet zozeer over het postuur, ik zie notabene alleen maar zijn gezicht. Maar gezien de baardgroei en de gelaatstrekken schat ik die gast toch op minimaal 25. Is ook helemaal niet zo vreemd, aangezien minderjarigen een grotere kans op opvang hebben dan volwassenen, daarom verliezen ook zoveel van die lui altijd hun ID. Nee....ik acht de kans dat het iemand is die hierheen is gekomen met foute bedoelingen stukken groter dan dan dat het een arme getraumatiseerde vluchteling is.
Op lichaamsbeharing en 'gelaatstrekken' iemand zijn leeftijd schatten is echt pseudo-wetenschap. Niet vreemd dat juist jij je daar weer aan bezigt.

Ik ken een 19-jarige volbloed Nederlander met een vollere baard dan Lazar Angelov. Wat nu, moet hij wel 36 zijn? :') Een goede vriend van mij is 38 en heeft net vijf sprieten uit z'n kin steken. Wat nu, moet hij wel 12 zijn? :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 19 juli 2016 @ 16:59:06 #91
451005 Grems
Clown World
pi_163859221
De zegeningen zijn waarlijk eindeloos _O_

Waar zou dit verderfelijke continent zijn zonder dergelijke verrijking _O_

Jij bent welkom O+
pi_163859253
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 16:55 schreef Hathor het volgende:

[..]

De nek en de trapezius zie je niet?
  dinsdag 19 juli 2016 @ 17:01:57 #93
117098 Hathor
Effe niet
pi_163859282
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 16:59 schreef Dven het volgende:

[..]

Op lichaamsbeharing en 'gelaatstrekken' iemand zijn leeftijd schatten is echt pseudo-wetenschap. Niet vreemd dat juist jij je daar weer aan bezigt.

Ik ken een 19-jarige volbloed Nederlander met een vollere baard dan Lazar Angelov. Wat nu, moet hij wel 36 zijn? :') Een goede vriend van mij is 38 en heeft net vijf sprieten uit z'n kin steken. Wat nu, moet hij wel 12 zijn? :')
Misschien moeten ze zijn stam dan maar doorzagen om te kijken hoeveel ringen er in zitten. Ik blijf erbij dat die gast geen 17 is, punt. Of beter was, hij heeft nu een tuin op zijn buik.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 17:02:18 #94
452947 frietenstamp
pi_163859288
Hoe kan zoiets in een gastgezin geplaatst worden?
  dinsdag 19 juli 2016 @ 17:02:32 #95
117098 Hathor
Effe niet
pi_163859290
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 17:00 schreef john2406 het volgende:

[..]

De nek en de trapezius zie je niet?
Met de olympische spelen ga ik me pas bezighouden over een week of twee.
pi_163859310
Young migrants in Europe

Unaccompanied minors (UAMs)

95,985
UAMs applied for asylum in Europe, including Norway and Switzerland in 2015

290%
increase on applications in 2014

10,040 unaccompanied children applied for asylum in Germany in 2015

50% of all UAMs who came to Europe last year were from Afghanistan

15,500 unaccompanied children were registered in Bavaria, southern Germany in March 2016

1/2 were from Afghanistan

http://www.bbc.com/news/world-europe-36832909
SIMON
  Moderator dinsdag 19 juli 2016 @ 17:03:33 #97
249559 crew  Lavenderr
pi_163859313
Dus omdat een vriend van hem in Afghanistan om het leven gebracht is neemt hij wraak op een stel mensen die daar niets mee te maken hebben. Elke logica ontbreekt.
Gelukkig heeft hij de mensen die hem zo gastvrij onthaald hebben niet gedood.
pi_163859330
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 17:03 schreef Lavenderr het volgende:
Dus omdat een vriend van hem in Afghanistan om het leven gebracht is neemt hij wraak op een stel mensen die daar niets mee te maken hebben. Elke logica ontbreekt.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 17:04:25 #99
117098 Hathor
Effe niet
pi_163859331
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 17:03 schreef Lavenderr het volgende:
Daar kreeg hij de kans niet meer voor, laten we dat vooropstellen.
pi_163859360
In May, a man reportedly shouting "Allahu akbar" killed a man and wounded three others in a knife attack at a railway station near the German city of Munich.
He was later sent to a psychiatric hospital and authorities said they had found no links to Islamic extremism.
http://www.bbc.com/news/world-europe-36265183
SIMON
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')