Wat hadden ze dan wel gevonden? Een dagboek waarin tot in detail stond beschreven hoe fucking cookoo hij was?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:05 schreef PXY225 het volgende:
In May, a man reportedly shouting "Allahu akbar" killed a man and wounded three others in a knife attack at a railway station near the German city of Munich.
He was later sent to a psychiatric hospital and authorities said they had found no links to Islamic extremism.
http://www.bbc.com/news/world-europe-36265183

Ik lees dit nu pas, het ging om ene Paulquote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat hadden ze dan wel gevonden? Een dagboek waarin tot in detail stond beschreven hoe fucking cookoo hij was?

Ahh uiteraard...de welbekende verwarde man.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:08 schreef PXY225 het volgende:
[..]
Ik lees dit nu pas, het ging om ene Paul
The man, known in the Germany media only as Paul H, had been reported as mentally confused on Sunday.

Je kunt mensen inderdaad niet schatten door beharing. Ik begon al een baard te krijgen op mijn 14equote:Op dinsdag 19 juli 2016 16:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Op lichaamsbeharing en 'gelaatstrekken' iemand zijn leeftijd schatten is echt pseudo-wetenschap. Niet vreemd dat juist jij je daar weer aan bezigt.
Ik ken een 19-jarige volbloed Nederlander met een vollere baard dan Lazar Angelov. Wat nu, moet hij wel 36 zijn?Een goede vriend van mij is 38 en heeft net vijf sprieten uit z'n kin steken. Wat nu, moet hij wel 12 zijn?

Het betrof toen een op blote voeten lopende 27-jarige drugsverslaafde duitser Paul H. uit Gießen die daar vier zwaargewonden maakte door op mensen in te steken op een Station; Uiteindelijk één persoon kwam toen te overlijdenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:09 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ahh uiteraard...de welbekende verwarde man.

lijkt mij een prima plek.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:37 schreef RM-rf het volgende:
De man zit nu in een psychiatrische inrichting

Wat een waanzin.quote:

geen idee wat hij allemaal uitkraamt maar die knakker lijkt me geen 17quote:

Dood aan alle ongelovige?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:01 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Wat een waanzin.
Wat zegt ie allemaal?

Joh. En links en de Eurofielen maar meer vluchteligen uit moslimlanden die 10 landsgrenzen hebben gepasseerd binnenhalen. De glorie van de islam zal in Europa overwinnen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 15:40 schreef PXY225 het volgende:
Wat een zet van IS. Bewust een vluchteling inzetten om Duitsland te destabiliseren.

Dit is inmiddels al de derde islamitische invasie van Europa. De eerste was in het jaar 732 toen de Moren het zuiden van Spanje binnenvielen maar die aanval werd afgeslagen. Vervolgens probeerden de Ottomanen het in 1683 maar zij werden in Wenen tegengehouden. Nu pakken de islamisten het anders aan en vermommen ze zich als 'zielige vluchtelingen' terwijl het allemaal jongemannen op gevechtsleeftijd zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:10 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Joh. En links en de Eurofielen maar meer vluchteligen uit moslimlanden die 10 landsgrenzen hebben gepasseerd binnenhalen. De glorie van de islam zal in Europa overwinnen.

Doet me denken aan die vluchteling die op de lagere school in Zweden een hardloopwedstrijd won, die leek ook 20 tot 30 jaarquote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:28 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:
[..]
Schattingen lopen tot nu toe uiteen van 17 tot begin 30.

Medisch onderzoek in de vorm van bottentesten zijn ook verboden. Want mensenrechten.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:57 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Doet me denken aan die vluchteling die op de lagere school in Zweden een hardloopwedstrijd won, die leek ook 20 tot 30 jaar![]()
Hoe sneu kan de linksmens zijn

jaaaaa dát is DE oplossing voor alles: mensenrechten afschaffenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:59 schreef Confetti het volgende:
[..]
Medisch onderzoek in de vorm van bottentesten zijn ook verboden. Want mensenrechten.
Mensenrechten anno 2016 zijn om te kotsen en een vijand van onze veiligheid en welvaart.

Ik voel met je mee Confetti, we hebben het veels te goed met z'n allen. We zouden allemaal moeten streven naar het Noord Koreaanse ideaal. Saudia Arabie heeft het ook niet zo op mensenrechten, misschien tijd om daar naar toe te verhuizen?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:59 schreef Confetti het volgende:
[..]
Medisch onderzoek in de vorm van bottentesten zijn ook verboden. Want mensenrechten.
Mensenrechten anno 2016 zijn om te kotsen en een vijand van onze veiligheid en welvaart.

Die boeddhisten zijn toch altijd zo aardig?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:01 schreef PXY225 het volgende:
[..]
Die man is The Face of Buddhist Terror volgens TIME Magazine.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |