abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 juli 2016 @ 00:16:16 #1
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_163846147
quote:
Auf der Bahnstrecke zwischen Würzburg-Heidingsfeld und Ochsenfurt soll ein unbekannter Mann in einem Zug 21 Menschen attackiert haben.

Das berichtet der Bayerische Rundfunk. Der Täter sei von der Polizei erschossen worden.

Wie ein Polizeisprecher auf Anfrage von FOCUS Online mitteilte, gibt es mehrere schwer- und lebensgefährlich Verletzte. Dass der Angreifer erschossen wurde, konnte er nicht bestätigen. Es habe aber einen Zugriff gegeben.

Weitere Informationen in Kürze bei FOCUS Online.
Bron: FOCUS

Klinkt weer goed...
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_163846173
TT veranderen misschien naar: Verwarde minderjarige Afghaanse gelukzoekers bewerkt passagiers met hakbijl
pi_163846185
Even een antwoord voor wie het vorige topic gemist heeft en zich iets afvraagt over de dader:

Ja.

Geen dank.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_163846198
Open grenzen _O_

Danke schön, Frau Merkel _O_
  dinsdag 19 juli 2016 @ 00:18:32 #5
458925 HeIsMagicYouKnow
Mauricio Pochettino
pi_163846212
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 00:11 schreef Zorro het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen die iemand graag Angela Merkel wil zijn. Ooit.
Nouja, vermogend, machtig.. Op middelbare leeftijd nog altijd een aantrekkelijk voorkomen.

Denk dat veel vrouwen er voor zouden tekenen.
U Wot M8
pi_163846222
Het waren slechts vier gewonden, de overigen werden als gewond gerekend omdat zij in shock waren.

''Veertien andere passagiers zijn in shock en werden daarom ook tot de gewonden gerekend, aldus een politiewoordvoerder. ''
http://www.telegraaf.nl/b(...)_aan_in_trein__.html
pi_163846228
http://www.welt.de/politik/deutschland/article157144016/Drei-Schwerverletzte-bei-Attacke-in-Zug-nahe-Wuerzburg.html
quote:
Angreifer rief "Allahu Akbar"

Ein Sprecher des bayerischen Innenministeriums teilte am Montagabend mit, der Angreifer habe "Allahu Akbar" (Gott ist groß) gerufen. Es handele sich um einen Asylbewerber aus Ochsenfurt.
Asielzoeker die Allahu Ackbar roept en met een bijl zwaait. Wel jammer dat ze zo'n toekomstige apotheker dan neer knallen.
pi_163846251
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 00:18 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:
Op middelbare leeftijd nog altijd een aantrekkelijk voorkomen.
Een aantrekkelijk voorkomen? Jezus gast, ben jij blind of wat!? 8)7
pi_163846253
Cultuurverrijkers _O_ _O_
  dinsdag 19 juli 2016 @ 00:21:06 #10
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_163846285
Moslims. _O_
Bedankt Hans.
pi_163846298
Dit gaat het vluchtelingendebat weer een nieuwe impuls geven wellicht.
pi_163846322
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 00:18 schreef Voice_of_Liberty het volgende:
Het waren slechts vier gewonden, de overigen werden als gewond gerekend omdat zij in shock waren.

''Veertien andere passagiers zijn in shock en werden daarom ook tot de gewonden gerekend, aldus een politiewoordvoerder. ''
http://www.telegraaf.nl/b(...)_aan_in_trein__.html
Die hadden dan ook nog niet eerder met dat bijltje gehakt.

;(
pi_163846323
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 00:21 schreef skysherrif het volgende:
Dit gaat het vluchtelingen volkomen illegale immigranten/gelukzoekers/profiteursdebat weer een nieuwe impuls geven wellicht.
Fixed. Geen dank.
pi_163846351
Leeft iedereen nog?
  dinsdag 19 juli 2016 @ 00:24:25 #15
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_163846377
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 00:23 schreef Kosmoproleet het volgende:
Leeft iedereen nog?
Scheelde weer weinig ;(
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_163846383
quote:
Leeft iedereen nog?
Nee.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 00:24:46 #17
458925 HeIsMagicYouKnow
Mauricio Pochettino
pi_163846387
quote:
Leeft iedereen nog?
De Afghaan niet meer gelukkig.
U Wot M8
pi_163846418
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 00:22 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Die hadden dan ook nog niet eerder met dat bijltje gehakt.

;(
Nee die hadden andere plannen.
pi_163846443
Laten we gewoon man en paard noemen: in de Koran staat dat kafirs afgeslacht moeten worden en dat is precies waar dit soort figuren hun inspiratie vandaan halen.
pi_163846496
wierdduk twitterde op dinsdag 19-07-2016 om 00:25:28 Deprimerend: je loopt dus risico in duffe regionale trein in veilig Beieren door een minderjarige Afghaan met bijl te worden neergemaaid. reageer retweet
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_163846502
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 00:27 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Laten we gewoon man en paard noemen: in de Koran staat dat kafirs afgeslacht moeten worden en dat is precies waar dit soort figuren hun inspiratie vandaan halen.
De 'nieuwe' hebben we nu uit Frankrijk.

Na:
- Hier gebeuren dat soort dingen niet
- Het zijn maar enkelen
- Het zijn slechts incidenten
- Joden/Christenen/Finnen doen het ook
- We hebben het onder controle
- We moeten alert zijn
- We doen er alles aan om dit te voorkomen
- Dit is koren op de molen van <voer hier politieke partij in>

Is er nu:
- Er valt niets aan te doen
pi_163846520
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 00:21 schreef skysherrif het volgende:
Dit gaat het vluchtelingendebat weer een nieuwe impuls geven wellicht.
hahahahhahahaha
pi_163846532
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 00:31 schreef Nerdslayer het volgende:

[..]

hahahahhahahaha
OK.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 00:33:11 #24
458925 HeIsMagicYouKnow
Mauricio Pochettino
pi_163846549
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 00:29 schreef StaceySinger het volgende:
wierdduk twitterde op dinsdag 19-07-2016 om 00:25:28 Deprimerend: je loopt dus risico in duffe regionale trein in veilig Beieren door een minderjarige Afghaan met bijl te worden neergemaaid. reageer retweet
Wat tot een paar uur geleden natuurlijk als ondenkbaar beschouwd werd.
U Wot M8
  dinsdag 19 juli 2016 @ 00:35:24 #25
168304 Mani89
pi_163846587
Conflicts twitterde op dinsdag 19-07-2016 om 00:28:18 BREAKING: Attacker in #Würzburg was an Afghan refugee who shouted “Allahu Akbar” during the attack: Minister - @BNONews reageer retweet
Allahu Akbar is het nieuwe Heil Hitler.
pi_163846589
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 00:33 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:

[..]

Wat tot een paar uur geleden natuurlijk als ondenkbaar beschouwd werd.
Gebruikelijk werden aanslagen gepleegd op locaties met een grote impact, maar tegenwoordig zijn minder grote steden als Nice en een gehucht als Wurzburg ook doelwitten.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 00:36:35 #27
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_163846609
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 00:35 schreef Mani89 het volgende:
Conflicts twitterde op dinsdag 19-07-2016 om 00:28:18 BREAKING: Attacker in #Würzburg was an Afghan refugee who shouted “Allahu Akbar” during the attack: Minister - @BNONews reageer retweet
Allahu Akbar is het nieuwe Heil Hitler.
De gestrekte wijsvinger de nieuwe groet.
pi_163846616
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 00:35 schreef Nintex het volgende:

[..]

Gebruikelijk werden aanslagen gepleegd op locaties met een grote impact, maar tegenwoordig zijn minder grote steden als Nice en een gehucht als Wurzburg ook doelwitten.
Een gehucht met meer dan 100.000 inwoners dan :P
pi_163846633
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 00:30 schreef Nintex het volgende:

[..]

De 'nieuwe' hebben we nu uit Frankrijk.

Na:
- Hier gebeuren dat soort dingen niet
- Het zijn maar enkelen
- Het zijn slechts incidenten
- Joden/Christenen/Finnen doen het ook
- We hebben het onder controle
- We moeten alert zijn
- We doen er alles aan om dit te voorkomen
- Dit is koren op de molen van <voer hier politieke partij in>

Is er nu:
De nieuwe is vooral dat het een taak voor de politie is en deze problemen zich vanzelf oplossen naarmate deze groepen langer leven onder westerse cultuur.

We krijgen echt een hele prettige samenleving naarmate deze aanvallen toenemen. Vooral fijn voor de mensen die regelmatig met openbaar vervoer reizen of grote evenementen bezoeken.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 00:38:44 #30
452947 frietenstamp
pi_163846651
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 00:30 schreef Nintex het volgende:
Wel iets, al is het niet veel. Alert zijn. Meteen uitstappen als zo'n type in je wagon/bus komt. Je onderbuik volgen. Je niet laten opsluiten in mensenmassa's. etc.

En PVV stemmen. ^O^
pi_163846672
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 00:37 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

De nieuwe is vooral dat het een taak voor de politie is en deze problemen zich vanzelf oplossen naarmate deze groepen langer leven onder westerse cultuur.

We krijgen echt een hele prettige samenleving naarmate deze aanvallen toenemen. Vooral fijn voor de mensen die regelmatig met openbaar vervoer reizen of grote evenementen bezoeken.
Opvallend is dat links zichzelf weer gewillig naar de slachtbanken laat dragen, want zij maken voornamelijk gebruik van het OV. Net als die homo's die in elkaar worden gemept.
pi_163846676
Hij was vast getraumatiseerd, de arme knul. Ik verwacht dat de integriteit van de Duitse politie ook snel politiek ter sprake komt... Een getraumatiseerde arme vluchtelingkind doodschieten, dat kan toch niet?

Laten we er nog eens 500.000 ophalen *)
Why stay small, if you can grow big..
pi_163846699
geertwilderspvv twitterde op dinsdag 19-07-2016 om 00:37:35 A 17 year old Afghan "refugee".Because our so called leaders will not close our borders.No more IslamNo more https://t.co/N2bVPgF4nq reageer retweet
pi_163846716
Hij was nog maar 17 jaar, gevlucht uit Afghanistan en dus de nodige trauma's opgelopen. Dat kan ik jullie nu al voorspellen. Triest, kent alleen maar verliezers zo!

Zo zie je maar: vluchtelingen moeten meteen goed worden opgevangen en de nodige psychische hulp krijgen als ze uit zulke oorlogsgebieden komen.
pi_163846723
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 00:40 schreef Nintex het volgende:

[..]

Opvallend is dat links zichzelf weer gewillig naar de slachtbanken laat dragen, want zij maken voornamelijk gebruik van het OV. Net als die homo's die in elkaar worden gemept.
Jep, links kampt met grote morele verwarring. Een typisch links persoon die normaal gesproken zou prediken over tolerantie en gelijkheid voor iedereen zou geen enkel probleem moeten hebben om de antithesis van die waarden, in de vorm van islam, te veroordelen. In plaats daarvan hoor je ze over gemene woordjes van Wilders.
pi_163846737
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 00:43 schreef Wimperkruller het volgende:
Hij was nog maar 17 jaar, gevlucht uit Afghanistan en dus de nodige trauma's opgelopen. Dat kan ik jullie nu al voorspellen. Triest, kent alleen maar verliezers zo!

Zo zie je maar: vluchtelingen moeten meteen goed worden opgevangen en de nodige psychische hulp krijgen als ze uit zulke oorlogsgebieden komen.
nice bait
pi_163846740
quote:

Ik zou even een slag om de arm houden over de leeftijd, hij zal niet de eerste geweest zijn die loog over zijn leeftijd.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_163846763
quote:

Dat is de hele issue. Je kunt als politiek wel heel sociaal en rood iedereen hier willen houden. Maar als je dus de immigrant niet genoeg aandacht en mogelijkheden geeft wordt het dus 1 en al niks, zo vertelt de geschiedenis het in ieder geval. Uitzonderingen daargelaten.

En nu ontbreekt er jammergenoeg de mankracht (en geld?) om iedereen goed te kunnen assimileren, denk ik. Met dit soort tragedie als gevolg.
pi_163846773
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 00:45 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Ik zou even een slag om de arm houden over de leeftijd, hij zal niet de eerste geweest zijn die loog over zijn leeftijd.
Dat zou kunnen, maar voor nu moeten we het maar geloven. Ben van mening dat vluchtelingen meteen goed opgevangen moeten worden. Niet zomaar op een hoop in een kleinschalige opvang, maar meteen huisvesten en meteen psychische hulp. Sta ze bij, onderwijs ze, help ze mee met het verwerken van trauma's.

Echt vreselijk deze gebeurtenis. Alleen maar verliezers.
pi_163846779
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 00:48 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Dat zou kunnen, maar voor nu moeten we het maar geloven. Ben van mening dat vluchtelingen meteen goed opgevangen moeten worden. Niet zomaar op een hoop in een kleinschalige opvang, maar meteen huisvesten en meteen psychische hulp. Sta ze bij, onderwijs ze, help ze mee met het verwerken van trauma's.

Ik ben het met je eens dat dat moet gebeuren.

Zou het echter niet gewoon kunnen zijn dat dit het doel was van zijn komst?
pi_163846801
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 00:47 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Dat is de hele issue. Je kunt als politiek wel heel sociaal en rood iedereen hier willen houden. Maar als je dus de immigrant niet genoeg aandacht en mogelijkheden geeft wordt het dus 1 en al niks, zo vertelt de geschiedenis het in ieder geval. Uitzonderingen daargelaten.

En nu ontbreekt er jammergenoeg de mankracht (en geld?) om iedereen goed te kunnen assimileren, denk ik. Met dit soort tragedie als gevolg.
Gevolg van het superioriteits/maakbare samenleving denken. In dezelfde categorie als dat een bureaucraatje uit Nederland, zoals Koenders de Chinese president wel even gaat vertellen hoe hij zijn land moet besturen.

Ik dacht al gelijk al toen ik het eerste vluchtelingenplan uit Brussel hoorde. Hoe de fuck ga je al die mensen opvangen en banen geven als je niet eens genoeg middelen hebt om iets fatsoenlijks van grote delen van Europa te maken en net zelf uit een economische crisis komt.
pi_163846806
quote:

[..]

Je gaat er vanuit dat hij getraumatiseerd was, waarom?
Evenzo heeft hij misschien wel mensen vermoord daar, lid van al qaeda of taliban... hoeft niet maar kan wel.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_163846808
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 00:48 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat dat moet gebeuren.

Zou het echter niet gewoon kunnen zijn dat dit het doel was van zijn komst?
Dat geloof ik zelf niet zo. Denk echt dat er veel mensen met trauma's hier komen. Je ziet de angst bij sommige vluchtelingen gewoon echt. Ik vind het naar.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 00:51:12 #44
452947 frietenstamp
pi_163846813
quote:

[..]

Psychische hulp tegen de allahuakbartering. :')
pi_163846814
Stel dat de dader banden heeft met een terroristische organisatie of aantoonbaar geradicaliseerd is, zouden de slachtoffers de overheid kunnen aanklagen wegens laakbaarheid? De overheid laat immers willens en wetens illegale migranten zomaar binnen zonder enige screening.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-07-2016 00:51:32 ]
pi_163846837
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 00:50 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Dat geloof ik zelf niet zo. Denk echt dat er veel mensen met trauma's hier komen. Je ziet de angst bij sommige vluchtelingen gewoon echt. Ik vind het naar.
Ik snap alleen de link niet zo tussen trauma en het besluiten tot aanvallen van mensen met een bijl en daarbij de uitspraak "allahu akhbar" te roepen, daarom heb ik er ook geen medelijden mee.

Medelijden zou ik krijgen wanneer hij van een brug sprong, vanwege zijn ervaringen.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 00:53:35 #47
452947 frietenstamp
pi_163846847
quote:

[..]

Wij. Kunnen. Die. Mensen. Niet. Helpen.
pi_163846863
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 00:50 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Je gaat er vanuit dat hij getraumatiseerd was, waarom?
Evenzo heeft hij misschien wel mensen vermoord daar, lid van al qaeda of taliban... hoeft niet maar kan wel.
Ja, natuurlijk denk ik dat; hij komt uit Afghanistan.
pi_163846867
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 00:50 schreef Nintex het volgende:

[..]

Gevolg van het superioriteits/maakbare samenleving denken. In dezelfde categorie als dat een bureaucraatje uit Nederland, zoals Koenders de Chinese president wel even gaat vertellen hoe hij zijn land moet besturen.

Ik dacht al gelijk al toen ik het eerste vluchtelingenplan uit Brussel hoorde. Hoe de fuck ga je al die mensen opvangen en banen geven als je niet eens genoeg middelen hebt om iets fatsoenlijks van grote delen van Europa te maken en net zelf uit een economische crisis komt.
Wat Koenders denkt/wilt staat ondergeschikt aan het algehele politieke belang, EU belang, lobbyen door NGO's, verdragen enz. Eigenlijk heeft hij dus geen f*ck te zeggen :')

Je hebt dus te dealen met de instroom, de instroom is te groot en Nederland te klein om er iets fatsoenlijks van te maken. Het resultaat zal een verloren generatie zijn (al die lui die jaren in opvangcentra zitten zonder gedegen onderwijs en hier moeten/kunnen blijven), met alle ellende van dien.
pi_163846880
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 00:53 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Wij. Kunnen. Die. Mensen. Niet. Helpen.
Dat kunnen we wel. Denk aan Sanne vogel (actrice) die vluchtelingen in huis nam. Eentje daarvan heeft nu een eigen containerwoning. Dat is juíst super. Het kan zeker. Maar dat moeten we wel willen met z'n allen.
pi_163846887
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 00:56 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Dat kunnen we wel. Denk aan Sanne vogel (actrice) die vluchtelingen in huis nam. Eentje daarvan heeft nu een eigen containerwoning. Dat is juíst super. Het kan zeker. Maar dat moeten we wel willen met z'n allen.
Ik moet godverdomme helemaal niks willen }:|
pi_163846889
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 00:52 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ik snap alleen de link niet zo tussen trauma en het besluiten tot aanvallen van mensen met een bijl en daarbij de uitspraak "allahu akhbar" te roepen, daarom heb ik er ook geen medelijden mee.

Medelijden zou ik krijgen wanneer hij van een brug sprong, vanwege zijn ervaringen.
Dat heb ik niet gelezen, maar ik kan de link wel leggen tussen agressie/geweld en trauma.
pi_163846890
quote:

[..]

Heb jij toevallig een vlog of online dagboek ergens?
pi_163846902
quote:
8s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 00:57 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik moet godverdomme helemaal niks willen }:|
Dan wil je het niet. Ook goed. ;) Niemand is verplicht. Maar het zou wel mooi zijn als iedereen deze mensen ziet als mensen. En niet als gevaarlijke criminelen.
pi_163846903
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 00:51 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Stel dat de dader banden heeft met een terroristische organisatie of aantoonbaar geradicaliseerd is, zouden de slachtoffers de overheid kunnen aanklagen wegens laakbaarheid? De overheid laat immers willens en wetens illegale migranten zomaar binnen zonder enige screening.
Ik denk dat we dit soort rechtszaken binnen nu en uiterlijk 2 jaar zeer zeker zullen gaan zien.
En dan denk ik dat ze nog een zeer goede kans maken om te winnen ook.

:{
pi_163846912
quote:

[..]

Sanne Vogel had al tijden geen baan meer en kwam zo daardoor weer in de publiciteit, puur eigenbelang.
pi_163846922
Hij schreeuwde Allahu Ackbar toen hij op de passagiers inhakte. Waarschijnlijk dus weer 'gewoon'
een geradicaliseerde moslim.

[ Bericht 71% gewijzigd door damian5700 op 19-07-2016 08:24:41 ]
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_163846927
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 00:57 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Dan wil je het niet. Ook goed. ;) Niemand is verplicht. Maar het zou wel mooi zijn als iedereen deze mensen ziet als mensen. En niet als gevaarlijke criminelen.
Die koelie heeft net een hoop mensen aangevallen met een hakbijl?!

Hoe moet ik zo iemand zien als mens ipv een gevaarlijke crimineel/gek/terrorist/mafklapper?!

Spoor jij wel? Stond jij soms zelf ook te zingen welkom welkom in mijn land?

}:|
pi_163846930
Het zou werkelijk fantastisch zijn als alleen de 17 jarige dader is omgekomen. _O_
Zonder wrijving geen glans
pi_163846932
quote:

[..]

Ik waardeer je positieve opvatting. Ik hoop dat je ook begrijpt en incalculeert dat sommige mensen echt crimineel en gevaarlijk zijn.
pi_163846944
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 00:58 schreef pussycatdoll het volgende:

[..]

Sanne Vogel had al tijden geen baan meer en kwam zo daardoor weer in de publiciteit, puur eigenbelang.
Het is vorig jaar gedaan en nu pas kwam het naar voren. Het is gewoon een daad uit behulpzaamheid. Maar het doet er niet toe: er zijn verl succesverhalen. We hebben het over mensen uit vreselijke oorlogsgebieden. Met de meest afschuwelijke ervaringen. Iedereen heeft recht op een veilig leven.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 01:00:26 #62
452947 frietenstamp
pi_163846954
quote:

[..]

Deze zat in een gastgezin! Ontbrak hem aan niets!
pi_163846963
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 00:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het zou werkelijk fantastisch zijn als alleen de 17 jarige dader is omgekomen. _O_
Nouja ik weet niet wat voor bijl het was, maar een beetje bijl en je raakt iemand goed dan kan het zomaar zijn dat er een paar mensen wat (stukken van) ledematen moeten missen de rest van hun leven :X

Hopelijk is het alleen hechten en rustig aan doen en er 100% bovenop komen, maar als een bijl gebruikt is dan heb ik daar een hard hoofd in eerlijk gezegd :{
pi_163846984
quote:
13s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 00:59 schreef Geralt het volgende:

[..]

Die koelie heeft net een hoop mensen aangevallen met een hakbijl?!

Hoe moet ik zo iemand zien als mens ipv een gevaarlijke crimineel/gek/terrorist/mafklapper?!

Spoor jij wel? Stond jij soms zelf ook te zingen welkom welkom in mijn land?

}:|
Dat hij gek is, is duidelijk natuurlijk. Hoogstwaarschijnlijk een trauma opgelopen in Afghanistan, nog maar 17 jaar en dan tot zoiets komen. Dan ben je niet gezond. Maar hij is niet het aanspreekpunt voor alle vluchtelingen. Dat hij mensen van het leven beroofd is afschuwelijk. Maar hij is die ene. Van de miljoenen. En nee, ik zou niet zo snel ergens gaan zingen 'welkom in ons land'. ;)
pi_163847004
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 00:59 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ik waardeer je positieve opvatting. Ik hoop dat je ook begrijpt en incalculeert dat sommige mensen echt crimineel en gevaarlijk zijn.
Uiteraard. Maar dat betekent niet dat iedereen crimineel en gevaarlijk is.
pi_163847028
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 00:59 schreef Wimperkruller het volgende:
Iedereen heeft recht op een veilig leven.
Dat hadden ze in het eerste land van binnenkomst al!

Kijk eens op een landkaart en kijk hoeveel veilige landen deze knaker doorkruist is om bij mutti Merkel te geraken.

Dit soort mensen zijn niet uit op veiligheid. Die zijn uit op onze sociale voorzieningen. Zoveel mogelijk gratis en voor niks en vooral kankeren en klagen op onze samenleving en cultuur. Dat zijn geen vluchtelingen. Dat zijn profiteurs.

Good riddance dat deze dood is. Hopelijk volgen er nog meer. En dan hebben wij plek zat om de echte vluchtelingen op te vangen die blij zijn dat ze veilig zijn en zo goed en zo kwaad als het kan proberen om te integreren en om hun steentje aan hun nieuwe samenleving bij te dragen.

Tegen al die mensen zeg ik welkom. De rest mag ophoeren van mij, als je zo tegen bent op onze normen en waarden en cultuur en alles dan blijf je maar lekker in je eigen land :)
pi_163847035
quote:

[..]

Het zou veel beter zijn als iedereen snapt dat die mensen beter daar in het eigen land, in de eigen cultuur op eigen niveau, op eigen kracht een land gaan opbouwen. De enige reden dat we ze hier naartoe halen is, omdat Duitsland een vergrijzingsprobleem heeft en de Duitse industrie werkkrachten nodig heeft.

Dat en een schuldgevoel voor de teringbende die Crooked Hillary en Obama hebben achter gelaten (maar weigeren op te ruimen).
pi_163847068
quote:

[..]

Zelfs al zou je de netto belastingbetalers nog verder uitbuiten om extreme opvang mogelijk te maken, dan alsnog ga je niet de diepgewortelde ideologie/normen en waarden/levensopvattingen van deze personen omslaan naar de door ons gewenste.

Iemand die opgegroeid is met de opvatting dat vrouwen onder de man staan, dat homoseksualiteit immoreel is of dat de doodstraf een gepaste straf is voor het verlaten van de islam gaat niet op deze punten 180-graden draaien door genoeg geknuffel.

Mohammed, de profeet die door moslims als de perfecte mens wordt gezien, verspreidde de islam met het wapen. Er zullen altijd onacceptabel hoge percentages moslims zijn die dit voorbeeld uiteindelijk volgen, al dan niet opgestookt door socio-economische factoren, zolang de islamitische gemeenschap geen grootschalige vernieuwing heeft doorgemaakt.

Als we kijken naar misschien wel het beste islamitische land, Turkije, dan zien we dit terug in de volgende cijfers:

8% (!) van de Turken heeft een goed beeld van ISIS en 19% (!) ''weet het niet''. Dit zijn miljoenen Turken.

Zonder een grootschalige, interne vernieuwing van de islamitische doctrine, wat langer gaat duren als men blijft ontkennen dat er grote problemen kleven aan het islamitische dogma, kun je geld blijven besteden en knuffelen wat je wilt, maar zal onbeperkte, ongecontroleerde moslimimmigratie leiden tot consistente afbraak van 's werelds beste, meest prettige samenlevingen.
pi_163847072
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:05 schreef Nintex het volgende:
De enige reden dat we ze hier naartoe halen is, omdat Duitsland een vergrijzingsprobleem heeft en de Duitse industrie werkkrachten nodig heeft.
Dat geldt voor de hele EU hoor.

Het is dan ook gewoon een vooropgezet plan waarbij dit soort zaken gewoon ingecalculeerd zijn door de elite. Collateral damage zegmaar.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 01:14:15 #70
452947 frietenstamp
pi_163847142
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:08 schreef Geralt het volgende:

[..]

Het is dan ook gewoon een vooropgezet plan waarbij dit soort zaken gewoon ingecalculeerd zijn door de elite. Collateral damage zegmaar.
Daarom. Niemand geeft een fuck om die paar dode insignificante burgers.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 01:16:15 #71
452947 frietenstamp
pi_163847175
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:02 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Dat hij gek is, is duidelijk natuurlijk. Hoogstwaarschijnlijk een trauma opgelopen in Afghanistan, nog maar 17 jaar en dan tot zoiets komen. Dan ben je niet gezond. Maar hij is niet het aanspreekpunt voor alle vluchtelingen. Dat hij mensen van het leven beroofd is afschuwelijk. Maar hij is die ene. Van de miljoenen. En nee, ik zou niet zo snel ergens gaan zingen 'welkom in ons land'. ;)
Eh. 20-30 Mensen kunnen morgen op de wachtlijsten voor traumabehandeling bijgeschreven worden terwijl deze fucker z'n 72 maagden aan het batsen is.
pi_163847264
Nouja, "veilig Beieren". Daar zitten op het Ruhrgebied na de meeste "vluchtelingen".

"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_163847292
Waar zitten de overige 0,2%? :@
pi_163847377
quote:
15s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:04 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ik wil Sanne Vogel best in huis nemen.

[ afbeelding ]
Ik wed dat je haar overal wel zou willen nemen :P
Ik weet het ook niet
pi_163847446
quote:
5s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:25 schreef Geralt het volgende:
Ik denk dat ze ze afgerond hebben, tel deze anders even na:

^O^
  dinsdag 19 juli 2016 @ 01:46:04 #76
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_163847457
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:01 schreef Geralt het volgende:

[..]

Nouja ik weet niet wat voor bijl het was, maar een beetje bijl en je raakt iemand goed dan kan het zomaar zijn dat er een paar mensen wat (stukken van) ledematen moeten missen de rest van hun leven :X

Hopelijk is het alleen hechten en rustig aan doen en er 100% bovenop komen, maar als een bijl gebruikt is dan heb ik daar een hard hoofd in eerlijk gezegd :{
Handbijl neem ik aan (een grote bijl is moeilijk zwaaien in een lage treincoupe), dan verwacht ik eerder hoofdwonden dan afgehakte ledematen.
are we infinite or am I alone
pi_163847459
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:44 schreef Knurft-Zork3 het volgende:

[..]

Ik denk dat ze ze afgerond hebben, tel deze anders even na:

[ afbeelding ]

^O^
Waar zitten de overige 0,00036%? :@
pi_163847464
pi_163847467
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:46 schreef Geralt het volgende:

[..]

Waar zitten de overige 0,00036%? :@
Het laatste rijtje komt op 0 uit dus dat kan niet.
:P

(was al voorbereid)
pi_163847469
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:46 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
Fotos als deze zijn miss nog schokkender dna met lichaam erbij. Verbeelding.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 01:48:04 #81
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_163847471
quote:
5s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:25 schreef Geralt het volgende:
damn, ben jij rainman?
are we infinite or am I alone
pi_163847482
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:48 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

damn, ben jij rainman?
Verre van. Ik kom nu op 0,0004% teveel uit :D :@
pi_163847500
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 00:51 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Moeten ze hun krachten bundelen en een woordvoerder nemen. Pieter Lakeman misschien?
pi_163847502
quote:
[ afbeelding ]
Dat ziet er toch nasty uit. Veel bloed voor slechts 4 personen. Denk dat enkele(n) best zwaar gewond zijn als ik die foto zo zie.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 02:00:44 #85
168304 Mani89
pi_163847575
quote:
[ afbeelding ]
Allahu Akbar. Weer liters bloed verspeeld dankzij de prachtige diverse samenleving.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 02:00:47 #86
452947 frietenstamp
pi_163847576
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:51 schreef Geralt het volgende:

[..]

Dat ziet er toch nasty uit. Veel bloed voor slechts 4 personen. Denk dat enkele(n) best zwaar gewond zijn als ik die foto zo zie.
3 Schwerverletzt
  dinsdag 19 juli 2016 @ 02:02:19 #87
452947 frietenstamp
pi_163847582
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 02:00 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Allahu Akbar. Weer liters bloed verspeeld dankzij de prachtige diverse samenleving.
"Iedereen moet offers brengen voor de asielzoekers."
pi_163847586
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:05 schreef Nintex het volgende:

[..]

Het zou veel beter zijn als iedereen snapt dat die mensen beter daar in het eigen land, in de eigen cultuur op eigen niveau, op eigen kracht een land gaan opbouwen. De enige reden dat we ze hier naartoe halen is, omdat Duitsland een vergrijzingsprobleem heeft en de Duitse industrie werkkrachten nodig heeft.

Dat en een schuldgevoel voor de teringbende die Crooked Hillary en Obama hebben achter gelaten (maar weigeren op te ruimen).
Ik ben het wel met je eens, maar ik kan het niet helpen mijzelf af te vragen waarom men dan mensen hierheen wil halen, terwijl wij eigenlijk in de vooravond zouden moeten zijn van een robot revolutie. Die toch makkelijker door de rijkeren gestart kan worden dan nieuwkomers afhankelijk van investeerders.
pi_163847673
De PVV geeft als oplossing aan opvang in de regio. Vervolgens valt de hele kamer over de PVV heen en 2 weken later roepen de regeringspartijen op tot opvang in de regio.

Zo gek ik het allemaal niet wat de PVV roept. Wilders wordt structureel weggezet als racist.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 03:51:30 #90
367178 Daarnaast
http://www.loser.com
pi_163847914
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 00:29 schreef StaceySinger het volgende:
Is dat Frans Bauer?
pi_163847941
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 03:51 schreef Daarnaast het volgende:

[..]

Is dat Frans Bauer?
Nee, weird duck
pi_163847975
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 02:28 schreef Geralt het volgende:
De PVV geeft als oplossing aan opvang in de regio. Vervolgens valt de hele kamer over de PVV heen en 2 weken later roepen de regeringspartijen op tot opvang in de regio.

Zo gek ik het allemaal niet wat de PVV roept. Wilders wordt structureel weggezet als racist.
De "normale" politiek moet eerst daadwerkelijk de lijken zien voor het haar mening wijzigt. Geen vooruitziende blik. Dus als de eerste atoombommen vallen, zal onze politiek overgaan tot het bouwen van atoombunkers. Dat is dus te laat.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 07:04:48 #93
38496 Perrin
pi_163848202
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 00:59 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Iedereen heeft recht op een veilig leven.
Daarom: stem PVV. Stop met het importeren van moorddadige radicalen.
pi_163848203
Nah je kan er zeker van zijn dat ook in DE de tegenbeweging nu goed op gang gaat komen.
Nu nog in NL en ze worden stuk voor stuk Europa uitgetrapt
pi_163848245
quote:

Hoor jij jezelf überhaupt praten? Gestoorde gek :{
pi_163848249
En die burgemeester ofwattannook op RTLNieuws is vooral bezig met verklaren dat het zo jammer is dat ze niets anders konden dan op hem schieten en dat hij daardoor helaas is overleden. *zucht*
  dinsdag 19 juli 2016 @ 07:17:43 #97
38496 Perrin
pi_163848257
Deze aanwinst voor de maatschappij, zo'n lieve verwarde jongen die te weinig begeleiding kreeg.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 07:18:01 #98
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_163848258
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 07:04 schreef Perrin het volgende:

[..]

Daarom: stem PVV. Stop met het importeren van moorddadige radicalen.
Ja maar dat is toch hoe die slinkse linkse elite het willen, allemaal witte genocide plegen en het liefst halen ze elke dag meer nekhakkers en koppensnijders binnen hoor nou het volk pikt dit niet lang meer hoor minder minder minder minder!!!
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 19 juli 2016 @ 07:19:25 #99
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_163848261
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 07:15 schreef myShizzle het volgende:
En die burgemeester ofwattannook op RTLNieuws is vooral bezig met verklaren dat het zo jammer is dat ze niets anders konden dan op hem schieten en dat hij daardoor helaas is overleden. *zucht*
Je moet inderdaad triomfantelijk melden dat je de kerel een paar kogels tussen de ogen heb aangemeten en de stukken hersenen in de rondte vlogen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_163848273
quote:

[..]

Wel vreemd dat de Belgische vluchtelingen tijdens WO 1 in NL zich niet zo gedroegen. Terwijl hun opvang zeer sober was. Ook de Hongaarse vluchtelingen in de 50 er jaren niet. Tegelijkertijd waren de "verkrachters van Keulen" veelal al jaren in Dld, maar wel afkomstig uit islamitische landen.
Om het maar elke keer op het "Verwardemannisme" te gooien.....
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 07:25:42 #101
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_163848293
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 07:21 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Wel vreemd dat de Belgische vluchtelingen tijdens WO 1 in NL zich niet zo gedroegen. Terwijl hun opvang zeer sober was. Ook de Hongaarse vluchtelingen in de 50 er jaren niet. Tegelijkertijd waren de "verkrachters van Keulen" veelal al jaren in Dld, maar wel afkomstig uit islamitische landen.
Om het maar elke keer op het "Verwardemannisme" te gooien.....
Wel vreemd dat dit ook bij de Islamieten pas iets van de laatste jaren is. Ik denk persoonlijk dat deze gewoon expres door de linkse elite zijn binnengehaald om het hardwerkende Nederlandse volk een zo groot mogelijke klap toe te dienen.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 07:27:49 #102
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_163848297
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 00:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Hij schreeuwde Allahu Ackbar toen hij op de passagiers inhakte. Waarschijnlijk dus weer 'gewoon'
een geradicaliseerde moslim.
Een moslim roept nog allahu ackbar als hij een vlieg doodmept met een vliegenmepper. Het één hoeft niet altijd gelinkt te zijn aan het ander he. Grove misvatting van je :*
pi_163848312
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 07:27 schreef Dven het volgende:

[..]

Een moslim roept nog allahu ackbar als hij een vlieg doodmept met een vliegenmepper. Het één hoeft niet altijd gelinkt te zijn aan het ander he. Grove misvatting van je :*
Wat kan mij het nou schelen wat hij roept, feit is dat het 9 van de 10 keer een moslim is die dit soort dingen doet.

En dan proberen ze het zo te draaien het was geen echte moslim want hij at varkensvlees en dronk jajaja.
pi_163848316

[ Bericht 100% gewijzigd door MadameMossel op 19-07-2016 07:35:10 ]
pi_163848337
Het was een vreemdeling zeker?
  dinsdag 19 juli 2016 @ 07:39:21 #106
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_163848339
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 07:38 schreef Mr.Ping het volgende:
Het was een vreemdeling zeker?
Die verdwaald is zeker?
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  dinsdag 19 juli 2016 @ 07:40:40 #107
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_163848348
pi_163848350
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 07:39 schreef nixxx het volgende:

[..]

Die verdwaald is zeker?
... en verward is zeker?
pi_163848376
quote:
15s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 07:40 schreef Twiitch het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je geen 4 cijfers voor nodig hoor, 1 of 2 is genoeg.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 07:46:05 #110
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_163848378
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 07:45 schreef MadameMossel het volgende:

[..]

Heb je geen 4 cijfers voor nodig hoor, 1 of 2 is genoeg.
Niet zo pessimistisch aub. We kunnen nog altijd in uren gaan tellen.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 07:54:35 #111
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_163848422
Een vluchteling dus. En wat was het excuus? Schuld van Wilders?
  dinsdag 19 juli 2016 @ 08:01:33 #112
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_163848454
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 07:55 schreef Dven het volgende:

[..]

Wat schattig, misplaatste beeldspraak. Je lijkt wel een beetje op een weinig intelligente versie van Timmermans.

Maar ik hoef mijn profeet niet zo nodig te beschermen hoor, ik weet toch wel dat hij boven alles staat en jij jouw oordeel ook ooit wel eens krijgt.
Graag, in de hel is het een stuk gezelliger, vermoed ik. Ik moet er niet aan denken om voor eeuwig met Politiekcorrecten en gelovigen opgesloten te zitten in de hemel.
pi_163848456
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 00:38 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Wel iets, al is het niet veel. Alert zijn. Meteen uitstappen als zo'n type in je wagon/bus komt. Je onderbuik volgen. Je niet laten opsluiten in mensenmassa's. etc.

En PVV stemmen. ^O^
:) dit is puur discriminatie....
pi_163848471
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 08:01 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ironisch dat uitgerekend jij, de grootste racist, dat roept.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  dinsdag 19 juli 2016 @ 08:03:45 #115
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_163848472
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 08:01 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Graag, in de hel is het een stuk gezelliger, vermoed ik. Ik moet er niet aan denken om voor eeuwig met Politiekcorrecten en gelovigen opgesloten te zitten in de hemel.
Jij liever dan ik! :)
  dinsdag 19 juli 2016 @ 08:03:58 #116
38496 Perrin
pi_163848474
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 08:01 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Zelfbescherming. De aanslagen volgen elkaar steeds sneller op.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 08:04:24 #117
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_163848476
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 07:58 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat ie gewoon bezopen is.
In jouw omgeving zal het vast heel normaal zijn om je 's morgens te bezatten inderdaad. :)
pi_163848478
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 07:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Oh je bent een religekkie, dat verklaart alles.
Inderdaad :D Wat een plotwending.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 08:04:59 #119
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_163848479
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 08:03 schreef Perrin het volgende:

[..]

Zelfbescherming. De aanslagen volgen elkaar steeds sneller op.
Waarvan het grote voordeel is dat het minder lang gaat duren tot de bom barst en het noeste volk eindelijk eens het recht in eigen handen neemt.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 08:06:21 #120
38496 Perrin
pi_163848487
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 08:04 schreef Dven het volgende:

[..]

Waarvan het grote voordeel is dat het minder lang gaat duren tot de bom barst en het noeste volk eindelijk eens het recht in eigen handen neemt.
Ik neem aan dat jij dan terug naar het vaderland komt, ter verdediging?
  dinsdag 19 juli 2016 @ 08:06:26 #121
117098 Hathor
Effe niet
pi_163848488
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 08:04 schreef Dven het volgende:

[..]

In jouw omgeving zal het vast heel normaal zijn om je 's morgens te bezatten inderdaad. :)
Hurr durr durr
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 08:07:03 #122
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_163848491
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 08:06 schreef Perrin het volgende:

[..]

Nee joh, gewoon lekker vanaf het internet blijven roepen, zoals wij hier allemaal toch? :)
pi_163848498
pi_163848510
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 08:06 schreef Perrin het volgende:

[..]

Dat zou impliceren dat Dven een ruggengraat heeft en iets als vaderlandsliefde kent.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 08:16:24 #125
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_163848556
Gelieve ontopic blijven!

Reacties zoals 'moslims zijn kut' of 'PVV is kut' worden gemodereerd.
Probeer eens op de bal en niet de man!

[ Bericht 90% gewijzigd door damian5700 op 19-07-2016 08:33:04 ]
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_163848759
NWS / [NWS FeedBack]

[ Bericht 85% gewijzigd door damian5700 op 19-07-2016 08:40:41 ]
pi_163848768
Dit viel natuurlijk allemaal te verwachten en Merkel zal dit vast wel ingecalculeerd hebben als een opoffering voor het grotere goed. Helaas zullen er nog velen volgen, ook in Duitsland, maar dat is schijnbaar wat de heren en dames politici (in meerderheid, en hun stemmers) willen. Als je mensen uit dit soort culturen in deze grote hoeveelheden 'opvangt', dan weet je dat je (letterlijk) een deel van de eigen bevolking opoffert.
pi_163848854
Elsevier twitterde op dinsdag 19-07-2016 om 08:45:43 IS-vlag gevonden in kamer van Afghaanse tiener die met bijl treinpassagiers aanviel https://t.co/vpZawsuGdP https://t.co/N51385sSUX reageer retweet
  dinsdag 19 juli 2016 @ 08:47:16 #129
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_163848860
Oorlogstrauma ? Doe me een lol. Het is gewoon de aard van t beestje hoor. Niet voor niks komen deze lui uit gebieden waar gewelddadig zijn heel normaal is.
Mijn vader heeft martelingen in t jappenkamp overleeft, díe had een oorlogstrauma. Had wel last van angsten maar gewelddadig was hij niet.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_163848887
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 08:47 schreef deedeetee het volgende:
Oorlogstrauma ? Doe me een lol. Het is gewoon de aard van t beestje hoor. Niet voor niks komen deze lui uit gebieden waar gewelddadig zijn heel normaal is.
Mijn vader heeft martelingen in t jappenkamp overleeft, díe had een oorlogstrauma. Had wel last van angsten maar gewelddadig was hij niet.
Maar ik ken iemands vader en die had een trauma en die was wel gewelddadig. Hebben we nu bewezen dat het 50/50 is?

On-topic: walgelijke daad.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 08:50:04 #131
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_163848898
quote:
Precies! Moslims zijn kut! Allemaal agressief! Aard van het beestjuh!

Verder heeft je post nogal een hoog ik-ken-iemand-die-z'n-hele-leven-heeft-gerookt-gehalte.
pi_163848905
quote:
In Afghanistan is het heel normaal om willekeurige mensen aan te vallen met een hakbijl?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_163848921
quote:
Links heeft zich verenigd onder u.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 08:52:22 #134
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_163848923
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 08:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

In Afghanistan is het heel normaal om willekeurige mensen aan te vallen met een hakbijl?
Schijnbaar staat de hakbijl daar op doodsoorzaak nummer twee. Tussen het kapmes en de autobom in. Allemaal aard van het beestje.
pi_163848934
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 08:52 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Links heeft zich verenigd onder u.
Ja, laten we er een links/rechts-discussie van maken, leuk.
pi_163848935
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 08:52 schreef Dven het volgende:

[..]

Schijnbaar staat de hakbijl daar op doodsoorzaak nummer twee. Tussen het kapmes en de autobom in. Allemaal aard van het beestje.
Je moet je niet zo snel beledigd voelen. Ik snap dat het niet leuk is dat je broeders je geloof dagelijks een slechte naam bezorgen.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 08:53:25 #137
78780 deedeetee
pi_163848937
quote:
11s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 08:49 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Maar ik ken iemands vader en die had een trauma en die was wel gewelddadig. Hebben we nu bewezen dat het 50/50 is?

On-topic: walgelijke daad.
Nee mensen die uit een moslimland komen hebben van huis uit gewoon minder remmingen als het om geweld gaat. Omdat geweld binnen de cultuur en religie * normaal * is en * er bij* hoort.
Mijn punt is dat je bij mensen uit dit soort landen het geweld niet zomaar op oorlogstrauma's kunt gooien. Het is bij hun in aanleg al aanwezig, wordt aanvaard als * normaal * gedrag.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 08:53:49 #138
242879 Onnoman
The On And Only
pi_163848941
maakt niet uit mensen! We moeten hier mee leren omgaan..
terrorisme hoort er gewoon bij
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_163848945
http://www.nu.nl/algemeen(...)er-duitse-trein.html

quote:
De Duitse politie heeft een zelfgemaakte vlag van Islamitische Staat gevonden in de kamer van de Afghaanse tiener die met een bijl en een mes passagiers van een trein aanviel in het zuiden van Duitsland.
pi_163848953
pi_163848961
quote:
Het draagvlak van IS is gewoon enorm groot. Ze hebben de steun van tientallen miljoen, zo niet, honderden miljoenen moslims.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 08:55:43 #142
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_163848976
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 08:53 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Nee mensen die uit een moslimland komen hebben van huis uit gewoon minder remmingen als het om geweld gaat. Omdat geweld binnen de cultuur en religie * normaal * is en * er bij* hoort.
Mijn punt is dat je bij mensen uit dit soort landen het geweld niet zomaar op oorlogstrauma's kunt gooien. Het is bij hun in aanleg al aanwezig, wordt aanvaard als * normaal * gedrag.
Vermakelijke post.
pi_163848983
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 08:54 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Lone wolf
Gelukkig heeft het niets met de islam te maken ;)
  dinsdag 19 juli 2016 @ 09:02:08 #144
242879 Onnoman
The On And Only
pi_163849090
ik denk namelijk dat de meeste "veilig in hun huis zittende mensen" zelfs de boel willen sussen als er een grote terroristische aanslag in NL is gebeurt.

[ Bericht 70% gewijzigd door damian5700 op 19-07-2016 09:12:01 ]
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  dinsdag 19 juli 2016 @ 09:02:22 #145
78780 deedeetee
pi_163849095
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 08:56 schreef Dven het volgende:

[..]

Precies. Iedereen die niet roept dat moslims van nature gewelddadige en bloeddorstige honden zijn is een vriend van de moslims!!!!! :( :( :(
Nee in sommige landen is geweld een gewoon aanvaarde manier van gedrag.
Je vrouw en kinderen slaan heet opvoeden. Je buurman slaan als hij je beledigd, is je goede naam hoog houden. enz. En als je echt heel erg bent beledigd of je naam van je familie is aangetast tsja dan moet je iemand vermoorden om de eer te redden.
Dat is hier toch ff anders. Maar dat wil jij gewoon niet zien.
Ik vind je altijd behoorlijk agressief overkomen, dus wellicht kun je daarom de agressie in anderen niet herkennen. Jij vind agressie óók normaal.
pi_163849123
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 09:02 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Je vrouw en kinderen slaan heet opvoeden. Je buurman slaan als hij je beledigd, is je goede naam hoog houden. enz. En als je echt heel erg bent beledigd of je naam van je familie is aangetast tsja dan moet je iemand vermoorden om de eer te redden.
Ik vind je altijd behoorlijk agressief overkomen, dus wellicht kun je daarom de agressie in anderen niet herkennen. Jij vind agressie óók normaal.
Daarom is hij ook bekeerd. Soort zoekt soort.
pi_163849124
quote:

[..]

Dven stond vroeger tussen de bois van 410, hij is dus een doorgewinterde hooligan.
Nu mag hij geen voetbal meer kijken, is haram.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 09:05:03 #148
395101 pokkerdepok
bla bla bla
pi_163849139
las ik gisteren niet dat er al 20 gewonden waren? en nu vier?
pi_163849158
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 09:05 schreef pokkerdepok het volgende:
las ik gisteren niet dat er al 20 gewonden waren? en nu vier?
mensen in schok waren meegeteld als gewond.
There are only 151 Pokémon.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 09:07:19 #150
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_163849163
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 08:58 schreef Dven het volgende:

[..]

Waarom ben je dan in vredesnaam enkel een beetje duffe zinnetjes aan het posten op een forum terwijl je vaderland aan de rand van de moslimafgrond ligt? Wordt het dan verdomme niet eens tijd om dat met hand en tand te verdedigen?
Nou.....Ik geloof dat Pegida in Duitsland een politieke partij aan het oprichten is.

http://www.volkskrant.nl/(...)-duitsland~a4342106/

(was niet mijn idee, he?)
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 09:07:54 #151
395101 pokkerdepok
bla bla bla
pi_163849167
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 09:06 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

mensen in schok waren meegeteld als gewond.
ze dachten; we moeten net zoveel als in nice. anders is het niet eng genoeg.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 09:08:46 #152
242879 Onnoman
The On And Only
pi_163849176
quote:

[..]

ik zie mensen als jij misschien nog wel als een groter gevaar voor de samenleving.. ontkennen dat in NL een probleem is en dat dergelijke agressiviteit niet in NL voorkomt. Dat is gewoon idioterie.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_163849182
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 09:07 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Nou.....Ik geloof dat Pegida in Duitsland een politieke partij aan het oprichten is.

Gelijk hebben ze. Islam in huidige staat past niet in Europa. Eerst maar eens hervormen.
pi_163849190
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 09:08 schreef Onnoman het volgende:

[..]

ik zie mensen als jij misschien nog wel als een groter gevaar voor de samenleving.. ontkennen dat in NL een probleem is en dat dergelijke agressiviteit niet in NL voorkomt. Dat is gewoon idioterie.
Jij bent een trol of snap je haar post niet zo goed? Of bedoel je agressiviteit van moslims in NL?
pi_163849197
quote:

[..]

In Nederland slaan we onze buurmannen als we het ergens niet mee eens zijn?
  dinsdag 19 juli 2016 @ 09:10:50 #156
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_163849199
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 08:58 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Kan jij ook normaal doen? Zo overdreven reageren overal kan niet gezond zijn.
Ik snap het gewoon niet. Als ik het vermoeden had dat mijn mooie land overdonderd werd door kwaadaardige moslims dan zou ik toch iets meer doen dan dag in dag uit een beetje op een forumpje te roeptoeteren.

Of was jouw opa een kleine 80 jaar geleden ook in de lokale krant berichten met andere tienertjes aan het uitwisselen over hoe stom die Duitsers wel niet zijn om vervolgens weer over op de orde van de dag te gaan en een paar tulpenbollen te koken?
pi_163849219
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 09:10 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik snap het gewoon niet. Als ik het vermoeden had dat mijn mooie land overdonderd werd door kwaadaardige moslims dan zou ik toch iets meer doen dan dag in dag uit een beetje op een forumpje te roeptoeteren.

Of was jouw opa een kleine 80 jaar geleden ook in de lokale krant berichten met andere tienertjes aan het uitwisselen over hoe stom die Duitsers wel niet zijn om vervolgens weer over op de orde van de dag te gaan en een paar tulpenbollen te koken?
En wat moet ik dan precies doen? Ik stem.

En jij verdedigt de Islam op dit forumpje dag in, dag uit. Dus we zitten in hetzelfde schuitje.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 09:13:18 #158
242879 Onnoman
The On And Only
pi_163849231
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 09:10 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

In Nederland slaan we onze buurmannen als we het ergens niet mee eens zijn?
want dat gebeurt in moslimlanden wel?
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_163849236
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 09:10 schreef Dven het volgende:

[..]

Alleen tokkies en moslims gebruiken gelijk geweld.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 09:14:51 #160
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_163849244
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 09:02 schreef Onnoman het volgende:

[..]

ik ben het gedeeltelijk met je eens maar jij komt zo fanatiek over..
ik denk namelijk dat de meeste "veilig in hun huis zittende mensen" zelfs de boel willen sussen als er een grote terroristische aanslag in NL is gebeurt.
De meeste mensen gelukkig wel ja. Maar het betreft hier FOK! he. De bekken stromen over van slechte woorden over die oh-zo-verderfelijke moslims. Maar geef dan ook gewoon eens een keertje thuis. Maar nee hoor, het blijft bij veel geblaat maar weinig wol.
pi_163849245
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 09:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Alleen tokkies en moslims gebruiken gelijk geweld.
Helaas is Dven beide :'(
  dinsdag 19 juli 2016 @ 09:15:51 #162
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_163849252
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 09:12 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

En jij verdedigt de Islam op dit forumpje dag in, dag uit. Dus we zitten in hetzelfde schuitje.
We zitten eigenlijk allemaal op hetzelfde zinkende schuitje. :Y
  dinsdag 19 juli 2016 @ 09:16:04 #163
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_163849255
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 08:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ga eens een maandje op vakantie naar Afghanistan zou ik zeggen en dan breng je daarna hier verslag uit.
pi_163849269
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 09:16 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ga eens een maandje op vakantie naar Afghanistan zou ik zeggen en dan breng je daarna hier verslag uit.
_O-
pi_163849291
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 09:14 schreef Dven het volgende:

[..]

De meeste mensen gelukkig wel ja. Maar het betreft hier FOK! he. De bekken stromen over van slechte woorden over die oh-zo-verderfelijke moslims. Maar geef dan ook gewoon eens een keertje thuis. Maar nee hoor, het blijft bij veel geblaat maar weinig wol.
Omdat een moslim per definitie niet voor vrouwenrechten en homo's is.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_163849298
quote:

[..]

Laten we een crowdfunding opstarten om Koos een maand lang te kunnen deporteren naar Afghanistan :D ik ben voor
  dinsdag 19 juli 2016 @ 09:19:18 #167
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_163849304
quote:

[..]

Ja, dat is in sommige landen dagelijkse kost. Je vrouw en kinderen slaan is écht iets dat enkel in de moslimwereld bestaat. Buurmannen worden dagelijks in elkaar gepompt omdat hij toevallig een iets andere djellaba aanhad en bij beledigingen doen we direct strotten doorsnijden.

Daarom hoop ik maar dat ik nooit achter jouw adresgegevens kom hoor, want dan ben je nog niet jarig!

:')
  dinsdag 19 juli 2016 @ 09:19:58 #168
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_163849314
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 09:07 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Ja, de Duitsers zijn daar iets effectiever in. Dat hebben we 80 jaar geleden allemaal kunnen aanschouwen.
pi_163849327
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 09:19 schreef Dven het volgende:

[..]

Ja, de Duitsers zijn daar iets effectiever in. Dat hebben we 80 jaar geleden allemaal kunnen aanschouwen.
Dat was een Oostenrijker.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 09:20:42 #170
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_163849332
quote:

[..]

Klopt. :Y
  dinsdag 19 juli 2016 @ 09:20:52 #171
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_163849336
Oh jee. Ik help een Afghaanse vluchtelinge met de Nederlandse taal. Moslima, maar geen hoofddoekje. Hopelijk ook geen hakbijl.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_163849344
quote:

[..]

Het is ongetwijfeld geen feest, dat land. Maar het lijkt mij wat sterk dat het de normaalste zaak van de wereld is om in Afghanistan op willekeurige mensen in te slaan met een hakbijl.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 19 juli 2016 @ 09:21:52 #173
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_163849346
quote:
11s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 09:20 schreef Copycat het volgende:
Oh jee. Ik help een Afghaanse vluchtelinge met de Nederlandse taal. Moslima, maar geen hoofddoekje. Hopelijk ook geen hakbijl.
Gewoon niet in de trein gaan zitten :N
  dinsdag 19 juli 2016 @ 09:21:56 #174
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_163849347
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 09:12 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Dus je land staat aan de rand van de afgrond en jij lost dat op door een rood kruisje te zetten?

Het is niet zo vreemd dat West-Europa over een jaar of 30 niet meer bestaat, wanneer de jongemannen van het land er zo gemakkelijk vanaf denken te komen.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 09:22:31 #175
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_163849356
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 09:13 schreef Onnoman het volgende:

[..]

want dat gebeurt in moslimlanden wel?
In sommige landen schijn je zelfs een nationaal kampioenschap buurmanmeppen hebben.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 09:23:22 #176
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_163849367
quote:
Dat je dit aandurft. Ik heb me net namelijk laten vertellen dat moslims allemaal slecht en gewelddadig zijn.
pi_163849377
quote:
En waarom is ze gevlucht?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 19 juli 2016 @ 09:24:16 #178
78780 deedeetee
pi_163849385
quote:

[..]

Want een merkwaardige opmerking. Natuurlijk komt agressie hier ook voor. Maar hier wordt het afgekeurd en niet als normaal gezien. Probeer t eens met begrijpend lezen. Dat heb je vast al op de basisschool geleerd.
pi_163849387
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 09:21 schreef Dven het volgende:

[..]

Dus je land staat aan de rand van de afgrond en jij lost dat op door een rood kruisje te zetten?

Het is niet zo vreemd dat West-Europa over een jaar of 30 niet meer bestaat, wanneer de jongemannen van het land er zo gemakkelijk vanaf denken te komen.
Ik ga mezelf niet opblazen. En nee, we staan niet aan de rand van de afgrond. We zijn een weg ingeslagen die over een aantal decennia ons lijdt naar de afgrond. En we kunnen nog makkelijk een andere afslag nemen.
pi_163849407
quote:
(s)linkse Gütmensch gespot. Iedereen weet dat je dit alleen doet om je eigen ego te voeden en omdat je een soppende voeg (© Djeez) krijgt van een dominante zandhapper.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 09:26:11 #181
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_163849415
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 09:20 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Dat was een Oostenrijker.
Die ene die aan de top stond wel ja, dat heb je goed gezien.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 09:26:20 #182
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_163849418
Ik ga mezelf ook niet opblazen. Ik krijg toch geen 72 mannelijke maagden, dus.

74?

76?

Nou ja veel.
pi_163849422
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 09:24 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ik ga mezelf niet opblazen. En nee, we staan niet aan de rand van de afgrond. We zijn een weg ingeslagen die over een aantal decennia ons lijdt naar de afgrond. En we kunnen nog makkelijk een andere afslag nemen.
Leidt, jij patriot.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 09:26:45 #184
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_163849427
quote:
11s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 09:25 schreef Ludachrist het volgende:

(s)linkse Gütmensch gespot. Iedereen weet dat je dit alleen doet om je eigen ego te voeden en omdat je een soppende voeg (© Djeez) krijgt van een dominante zandhapper.
Ze is wel erg mooi :@ .
Maar ik ben ook erg hetero.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 19 juli 2016 @ 09:27:18 #185
458925 HeIsMagicYouKnow
Mauricio Pochettino
pi_163849438
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 09:26 schreef tesssssssss het volgende:
Ik ga mezelf ook niet opblazen. Ik krijg toch geen 72 mannelijke maagden, dus.
En anders zou je er nog eens goed over nadenken?
U Wot M8
  dinsdag 19 juli 2016 @ 09:27:28 #186
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_163849441
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 09:24 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Want een merkwaardige opmerking. Natuurlijk komt agressie hier ook voor. Maar hier wordt het afgekeurd en niet als normaal gezien. Probeer t eens met begrijpend lezen. Dat heb je vast al op de basisschool geleerd.
Je hebt best lef dat je over iemand z'n opleiding durft te spreken terwijl jezelf met het idee leeft dat geweld in alle moslimlanden en -gemeenschappen even normaal is als een kop koffie drinken.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 09:27:57 #187
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_163849451
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 09:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Laten we een crowdfunding opstarten om Koos een maand lang te kunnen deporteren naar Afghanistan :D ik ben voor
Dat kunnen we onze Koos niet aandoen. Soms moet je mensen tegen zich zelf beschermen. Al loopt het fout af, het kwartje valt toch nooit. Dan zal hij nog steeds zeggen:

dinsdag 19 juli 2016 @ 09:28:14 #188
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_163849455
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 09:27 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:

[..]

En anders zou je er nog eens goed over nadenken?
Whaaaaa!

Nee.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 09:29:22 #189
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_163849472
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 09:24 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat je jezelf moet opblazen. Houd nu eens op met die quatsch van je :?

Maar jij denkt dus dat de al in Nederland aanwezige moslimgemeenschap zich nog zo gemakkelijk gaat laten commanderen? Of hoe wil je een volgens velen genetisch probleem anders oplossen? :)
  dinsdag 19 juli 2016 @ 09:30:07 #190
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_163849485
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 09:26 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Leidt, jij patriot.
Ik wilde het maar niet aanhalen want dan ging mevrouw daar weer over miepen.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 09:30:22 #191
78780 deedeetee
pi_163849493
quote:

[..]

Ja, dat is in sommige landen dagelijkse kost. Je vrouw en kinderen slaan is écht iets dat enkel in de moslimwereld bestaat. Buurmannen worden dagelijks in elkaar gepompt omdat hij toevallig een iets andere djellaba aanhad en bij beledigingen doen we direct strotten doorsnijden.

Daarom hoop ik maar dat ik nooit achter jouw adresgegevens kom hoor, want dan ben je nog niet jarig!

:')
Zucht de gewone onzin die nergens op slaat omdat jij niet leest wat er staat. Maar toch 1 vraagje : vanwaar die verbale agressie als iemand een andere mening heeft ?

Ach laat ook maar, met jou willen praten is verspilling van tijd en energie. Ik sla je postings voortaan weer gewoon over. Dat is wat verstandige/redelijke mensen doen namelijk, ik ben vast niet de enige die je zo wegzet.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 09:31:16 #192
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_163849509
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 09:30 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Zucht de gewone onzin die nergens op slaat omdat jij niet leest wat er staat. Maar toch 1 vraagje : vanwaar die verbale agressie als iemand een ander mening heeft ?

Ach laat ook maar, met jou willen praten is verspilling van tijd en energie. Ik sla je postings voortaan weer gewoon over. Dat is wat verstandige/redelijke mensen doen namelijk, ik ben vast niet de enige die je zo wegzet.
Het is een behoorlijke misvatting van jou dat agressie er is omdat er een andere mening is.

Maar weet je, is het aard van het beestje. Ik ben een bekeerde moslim dus ik ben spontaan agressief en gewelddadig geworden :Y En doe jezelf en mij inderdaad een plezier door je bakkes in het vervolg tegen mij te houden :Y
pi_163849514
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 09:27 schreef Dven het volgende:

[..]

Je hebt best lef dat je over iemand z'n opleiding durft te spreken terwijl jezelf met het idee leeft dat geweld in alle moslimlanden en -gemeenschappen even normaal is als een kop koffie drinken.
In welk islamitisch land is het slaan van je kinderen verboden?
pi_163849535
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 09:27 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Dat kunnen we onze Koos niet aandoen. Soms moet je mensen tegen zich zelf beschermen. Al loopt het fout af, het kwartje valt toch nooit. Dan zal hij nog steeds zeggen:

[ afbeelding ]
"Het was mijn eigen schuld, ik heb niet diep genoeg gebukt voor de cultuur van deze parels"
pi_163849577
quote:
17s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 09:26 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ze is wel erg mooi :@ .
Maar ik ben ook erg hetero.
Zonde, ik had het gulpje al bijna open.
pi_163849581
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 09:31 schreef Dven het volgende:
Ik ben een bekeerde moslim
Waarom?
pi_163849582
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 09:31 schreef Dven het volgende:

[..]

Het is een behoorlijke misvatting van jou dat agressie er is omdat er een andere mening is.

Maar weet je, is het aard van het beestje. Ik ben een bekeerde moslim dus ik ben spontaan agressief en gewelddadig geworden :Y En doe jezelf en mij inderdaad een plezier door je bakkes in het vervolg tegen mij te houden :Y
Het maakt niet uit of je van nature al agressief was of dat je dat pas werd na je bekering. Feit is en blijft dat je zeer agressief post op dit forum en behoorlijk aan het radicaliseren bent in de afgelopen jaren in je opvattingen.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 09:37:48 #198
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_163849603
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 09:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Je slaat het kwaad er toch nooit uit, je slaat het kwaad er juist in.
pi_163849618
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 09:37 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Je slaat het kwaad er toch nooit uit, je slaat het kwaad er juist in.
Ik wil jou anders wel eens op je billetjes slaan :@
pi_163849620
Allah Christus wat een niveau van discussiëren in dit topic _O- :')
pi_163849634
quote:

[..]

Niet zo lang opblijven, is slecht voor je hersens, lees je eigen posts maar eens terug.

Hoe dom kan een mens mogelijk zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  dinsdag 19 juli 2016 @ 09:42:05 #202
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_163849655
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 09:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ik zal voor één keer op je reageren :

Turkmenistan.

Alhoewel het verder een enorm zwaktebod van je is aangezien het in Nederland nog geen tien jaar verboden is en de discussie over het wel of niet slaan van je kinderen ook in Nederland bij de autochtone bevolking nog steeds woedt.

Van hogere westerse komaf zijn en nog pas sinds een kleine tien jaar geen kinderen meer mogen slaan :')

Vanaf nu ga je weer zoals gebrukelijk in de negeermodus.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 09:44:03 #203
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_163849677
quote:
17s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 09:38 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ik wil jou anders wel eens op je billetjes slaan :@
Okee, als het maar niet in de trein is.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 09:44:07 #204
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_163849679
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 09:36 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Waarom?
Geen flauw idee, dat is het fabeltje dat door Janitor en de zijne wordt verspreidt, omdat ik niet net als hen de hele dag maar een beetje boze berichtjes over Marokkanen, Turken en moslims in het algemeen aan het tikken ben. Ik ben als kleine Dven wel eens uit interesse naar Koranles gegaan, maar hetzelfde heb ik bij andere geloven gedaan. Verder ben ik op geen enkele wijze religieus. Maar goed, omdat ik niet per definitie een hekel heb aan moslims, ben ik er schijnbaar eentje.
pi_163849686
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 09:44 schreef Dven het volgende:

[..]

Geen flauw idee, dat is het fabeltje dat door Janitor en de zijne wordt verspreidt, omdat ik niet net als hen de hele dag maar een beetje boze berichtjes over Marokkanen, Turken en moslims in het algemeen aan het tikken ben. Ik ben als kleine Dven wel eens uit interesse naar Koranles gegaan, maar hetzelfde heb ik bij andere geloven gedaan. Verder ben ik op geen enkele wijze religieus. Maar goed, omdat ik niet per definitie een hekel heb aan moslims, ben ik er schijnbaar eentje.
Oh, ik hoopte dat je echt een baard ging laten staan.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 09:44:58 #206
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_163849691
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 09:40 schreef Romax het volgende:

[..]

Niet zo lang opblijven, is slecht voor je hersens, lees je eigen posts maar eens terug.

Hoe dom kan een mens mogelijk zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wow, wat een intelligente post.
pi_163849695
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 09:42 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik zal voor één keer op je reageren :

Turkmenistan.
Ik kan geen enkele bron geven die aangeeft dat kinderen slaan verboden is daar.

quote:
Alhoewel het verder een enorm zwaktebod van je is aangezien het in Nederland nog geen tien jaar verboden is en de discussie over het wel of niet slaan van je kinderen ook in Nederland bij de autochtone bevolking nog steeds woedt.
Dit is weer zo'n typische domme Dven opmerking aangezien je zelf degene bent die hierover begon. Nu het je een beetje te heet onder de voeten begint te worden ga je weer in de ultra-offensief modus en probeer je het verhaal te spindoctoren alsof het van mij af zou komen.

quote:
Van hogere westerse komaf zijn en nog pas sinds een kleine tien jaar geen kinderen meer mogen slaan :')
En de aanval op het Westen waarvan je wist dat hij zou komen. Over voorspelbaar gesproken.

quote:
Vanaf nu ga je weer zoals gebrukelijk in de negeermodus.
Ik zou niet weten waarom. Je hebt tot nu toe jezelf steeds meer belachelijk lopen maken, dus ik ga graag nog even verder met vragen aan je te stellen waar je maar moeilijk een antwoord op kan verzinnen.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 09:45:34 #208
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_163849701
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 09:44 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Oh, ik hoopte dat je echt een baard ging laten staan.
Ik ben toch maar een zielig sukkeltje? :D Denken dat ik uberhaupt baardgroei heb :')
pi_163849713
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 09:44 schreef Dven het volgende:

[..]

O, jammer. Ik ben weleens benieuwd waarom iemand vanuit een Nederlandse positie de islam boven vrijheid zou verkiezen.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 09:46:49 #210
87106 Oud_student
Lux Aeterna
pi_163849723
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 00:35 schreef Nintex het volgende:

[..]

Het was natuurlijk wel vooruit te zien, maar als het wegkijken in je DNA zit is dat moeilijk.
Je had alleen maar in herinnering hoeven nemen hoe de Palestijnen (ook moslims) aanslagen plegen. Laatst gebruikten ze vrouwen (in boeka natuurlijk) die met een mes militairen, politie en burgers te lijf gingen. In andere moslimlanden worden kinderen van de Koranschool opgeleid om zich op te blazen tussen de ongelovigen. Kortom alles wat denkbaar en uitvoerbaar is, is voor deze moslims acceptabel, het doel heiligt de middelen.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_163849729
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 09:46 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

O, jammer. Ik ben weleens benieuwd waarom iemand vanuit een Nederlandse positie de islam boven vrijheid zou verkiezen.
Dan ben je nog steeds bij Dven aan het goede adres hoor. Dven doet alles om de islam te beschermen tegen kwade invloeden op een nederlands forum. Hell, hij heeft er letterlijk een dagtaak aan. Wel makkelijk dat hij werkloos is ;)
  dinsdag 19 juli 2016 @ 09:48:14 #212
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_163849740
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 09:46 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Toevallig heb ik een vriend die een half jaar geleden tot mijn grote verbazing bekeerd is geweest.

Ik durf hem nu nooit meer te ontmoeten, omdat ik bang ben dat hij gelijk m'n keel door wil snijden :'(
pi_163849754
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 08:53 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Precies: Ander voorbeeld: Hoe verklaar je dat de oorlog tussen Koerden en Turken gewoon doorgaat in NL. Iemand (een Koerd) hangt een Koerdische (of PKK) vlag uit t raam. Turken komen er op af en willen het huis in brand steken.
NL is zo vriendelijk om de mensen uit de oorlog te halen. Maar hoe haal je de oorlog uit de mensen. Dat is de vraag.
Je zou mogen verwachten dat Koerden en Turken blij zouden zijn in het vredelievende NL een tweede leven te kunnen beginnen zonder oorlog.
Want naief links roept dat deze groepen het "slachtoffer" zijn van de oorlog (en armoede) aldaar. En dus moeten we ze "liefdevol opnemen". Maar nee, we breiden de oorlog uit naar NL.
pi_163849755
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 09:48 schreef Dven het volgende:

[..]

Toevallig heb ik een vriend die een half jaar geleden tot mijn grote verbazing bekeerd is geweest.

Ik durf hem nu nooit meer te ontmoeten, omdat ik bang ben dat hij gelijk m'n keel door wil snijden :'(
Bekeerd geweest? Dus toch maar weer niet?
pi_163849758
quote:

[..]

Wow, wat een intelligente post.
pi_163849772
quote:

[..]

'Uh, ik ben zelf niet bekeerd, maar een vriend van mij wel'

Klinkt als een slecht VIVA artikel.
pi_163849793
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 09:48 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Precies: Ander voorbeeld: Hoe verklaar je dat de oorlog tussen Koerden en Turken gewoon doorgaat in NL. Iemand (een Koerd) hangt een Koerdische (of PKK) vlag uit t raam. Turken komen er op af en willen het huis in brand steken.
NL is zo vriendelijk om de mensen uit de oorlog te halen. Maar hoe haal je de oorlog uit de mensen. Dat is de vraag.
Je zou mogen verwachten dat Koerden en Turken blij zouden zijn in het vredelievende NL een tweede leven te kunnen beginnen zonder oorlog.
Want naief links roept dat deze groepen het "slachtoffer" zijn van de oorlog (en armoede) aldaar. En dus moeten we ze "liefdevol opnemen". Maar nee, we breiden de oorlog uit naar NL.
Ik vraag me af hoe Dven hier tegenaan kijkt. Immers, volgens hem zijn wij Westerlingen nog steeds vol geweld en is het een enorm zwaktebod om een andere nationaliteit daarop af te rekenen.

Dven, heb je even?
  dinsdag 19 juli 2016 @ 09:51:42 #218
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_163849803
Grappig, zelfs in een moslimland is kinderen slaan eerder verboden geweest dan in Nederland :o

pi_163849811
Lijkt me trouwens erg lastig om als atheïstische Nederlander echt bevriend te zijn met een moslim. Dan ga je zo totaal verschillend over zaken denken dat een gesprek dat wat diepgang heeft al vrij snel onmogelijk wordt.
pi_163849828
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 09:48 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Maar hoe komt die oorlog in mensen die hier gewoon zijn geboren (en hun ouders soms ook) en enkel tijdens vakanties in Turkije zijn geweest?
pi_163849838
Dus toch een Allah HAKbar

Had deze grap gisteren al gemaakt maar toen wassie opeens weg...
PWBF
pi_163849839
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 09:53 schreef Physsic het volgende:

[..]

Maar hoe komt die oorlog in mensen die hier gewoon zijn geboren (en hun ouders soms ook) en enkel tijdens vakanties in Turkije zijn geweest?
Opvoeding.
pi_163849841
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 09:53 schreef Nielsch het volgende:
Dus toch een Allah HAKbar
Je verwacht het niet.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 09:54:53 #224
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_163849847
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 09:52 schreef Jigzoz het volgende:
Lijkt me trouwens erg lastig om als atheïstische Nederlander echt bevriend te zijn met een moslim. Dan ga je zo totaal verschillend over zaken denken dat een gesprek dat wat diepgang heeft al vrij snel onmogelijk wordt.
Gelukkig is het allemaal zo zwart/wit niet :D
Met een die-hard moslim ga ik ongetwijfeld geen goede vriendschap kunnen aanknopen maar iemand die op z'n gemakje in Allah gelooft.. Dat is mijn probleem verder niet en zie ik ook niet zozeer als de reden waarom een eventuele vriendschap onmogelijk zou moeten zijn.
pi_163849853
Bijzonder trouwens dat een jongen van 17 'man' gaat heten als ie een bijl heeft en psychisch gestoord is.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 09:55:30 #226
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_163849854
quote:

[..]

Ik sprak van de week nog de beste vriendin van mijn zusje. Die heeft een zusje die nu in een boerka in Marokko rondloopt en geen contact meer heeft maar haar familie. Zelfs de begrafenis van haar opa liet ze voorbijgaan, kon geen paspoort krijgen. Wel toen de erfenis verdeeld werd, toen had ze binnen no-time een paspoort.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 09:56:38 #227
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_163849875
Tis toch allemaal niet zo moeilijk eigenlijk?

Mijn overbuurvrouw is moslima en die is lief. Die hakt geen mensen in stukjes. Die maakt wel lekkere pizza's.

Iemand die in een trein met een bijl mensen in stukjes probeert te hakken, uit naam van God is niet lief.

Klaar.
pi_163849884
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 09:54 schreef Dven het volgende:

[..]

Gelukkig is het allemaal zo zwart/wit niet :D
Met een die-hard moslim ga ik ongetwijfeld geen goede vriendschap kunnen aanknopen maar iemand die op z'n gemakje in Allah gelooft.. Dat is mijn probleem verder niet en zie ik ook niet zozeer als de reden waarom een eventuele vriendschap onmogelijk zou moeten zijn.
Misschien hebben we een andere definitie van vriendschap.

Een erg goede vriendin van me is exmoslim en via haar weet ik wat meer over hoe er in soennitische kringen over bepaalde zaken gedacht wordt. Ik zou dat binnen mijn privékring echt niet willen accepteren. Niet kunnen ook.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 09:57:28 #229
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_163849885
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 09:55 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ik sprak van de week nog de beste vriendin van mijn zusje. Die heeft een zusje die nu in een boerka in Marokko rondloopt en geen contact meer heeft maar haar familie. Zelfs de begrafenis van haar opa liet ze voorbijgaan, kon geen paspoort krijgen. Wel toen de erfenis verdeeld werd, toen had ze binnen no-time een paspoort.
Zie je wel, allemaal willen ze alleen maar misbruik maken van onze sociale voorzieningen, dochters en nu ook al erfenissen!
pi_163849886
AH, een IS vlag gevonden bij dit 17 jarig kansenpareltje. Je verwacht het niet. :)
  dinsdag 19 juli 2016 @ 09:57:49 #231
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_163849891
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 09:55 schreef Jigzoz het volgende:
Bijzonder trouwens dat een jongen van 17 'man' gaat heten als ie een bijl heeft en psychisch gestoord is.
Ik vind het al raar dat een snotaap van 18 als 'man' door het leven gaat.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 09:58:02 #232
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_163849896
quote:

[..]

Ik woon tussen een paar honderd miljoen moslim, meeste zijn echt aardig. Toch voel ik me nooit echt helemaal op mijn gemak. Weet nooit of de stemming ineens omslaat. Kan ook niet vrijuit praten over mijn overtuigingen, die zijn hier officieel terroristisch.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
  dinsdag 19 juli 2016 @ 09:58:35 #233
429367 DKUp
ON TOUR
pi_163849906
17 jaar
SOONY
pi_163849919
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 09:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
AH, een IS vlag gevonden bij dit 17 jarig kansenpareltje. Je verwacht het niet. :)
En dan is het nog maar de vraag of dit kansenjongetje wel echt 17 was en niet eigenlijk vele jaren ouder.
Ik las op de site van de NOS dat dit joch sinds een aantal weken in een pleeggezin woonde 8)7
  dinsdag 19 juli 2016 @ 09:59:39 #235
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_163849923
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 09:57 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Misschien hebben we een andere definitie van vriendschap.

Een erg goede vriendin van me is exmoslim en via haar weet ik wat meer over hoe er in soennitische kringen over bepaalde zaken gedacht wordt. Ik zou dat binnen mijn privékring echt niet willen accepteren. Niet kunnen ook.
Newsflash : Er is niet één soort islam en niet iedereen belijdt zelfs dezelfde stroming op dezelfde manier. Gelukkig ook maar want dan had het in sommige gevallen inmiddels wél best een bijzonder groot probleem geweest.
pi_163849935
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 09:59 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

En dan is het nog maar de vraag of dit kansenjongetje wel echt 17 was en niet eigenlijk vele jaren ouder.
Ik las op de site van de NOS dat dit joch sinds een aantal weken in een pleeggezin woonde 8)7
Je mag niet naar de leeftijd van vluchtelingen vragen. Ies dieskriemienazie.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 10:01:11 #237
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_163849936
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 09:59 schreef Dven het volgende:

[..]

Newsflash : Er is niet één soort islam en niet iedereen belijdt zelfs dezelfde stroming op dezelfde manier. Gelukkig ook maar want dan had het in sommige gevallen inmiddels wél best een bijzonder groot probleem geweest.
Dan waren we hier allemaal al dood geweest, als iedereen extreem zou zijn.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 10:02:04 #238
37769 erodome
Zweefteef
pi_163849947
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 09:52 schreef Jigzoz het volgende:
Er is meer dan alleen religie om over praten gelukkig.
Gaat dus prima, mits het niet gaat om iemand die altijd met de koran onder de arm loopt en die zijn er ook.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 10:02:36 #239
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_163849956
Om het maar even luchtig te houden.
pi_163849957
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 09:59 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit van een islamitische stroming gehoord die man en vrouw gelijk behandelt, die geen probleem heeft met homoseksualiteit en waar tegen het geloof verlaten geen enkel bezwaar wordt gemaakt. Zomaar even wat voorbeelden.

De grote overeenkomst tussen alle vormen van de islam is nu eenmaal de Koran. Er zijn ook bergen smaakjes christendom, maar geen van ze heeft niks met een jezusfiguur te maken.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 10:02:46 #241
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_163849961
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 09:58 schreef nixxx het volgende:

[..]

Ik woon tussen een paar honderd miljoen moslim, meeste zijn echt aardig. Toch voel ik me nooit echt helemaal op mijn gemak. Weet nooit of de stemming ineens omslaat. Kan ook niet vrijuit praten over mijn overtuigingen, die zijn hier officieel terroristisch.
Als de stemming ineens omslaat dan ben je als buitenstaander inderdaad de lul. Dat is één van de weinig constanten in de menselijke geschiedenis en helaas waarschijnlijk ook in de verre toekomst.
pi_163849979
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 07:27 schreef Dven het volgende:

[..]

Maar deze moslim sloeg geen vlieg dood, maar duitse passagiers met een bijl.
En heeft elke moslim ook thuis een IS vlag liggen? Zo naief van je
  dinsdag 19 juli 2016 @ 10:03:58 #243
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_163849981
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 10:02 schreef erodome het volgende:

[..]

Er is meer dan alleen religie om over praten gelukkig.
Gaat dus prima, mits het niet gaat om iemand die altijd met de koran onder de arm loopt en die zijn er ook.
Exact. Zelfde geldt ook voor Christenen.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 10:04:56 #244
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_163849995
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 10:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Bedankt, m'n ogen zijn geopend, eindelijk heb ik door dat ik een wegkijkert ben _O_
pi_163850016
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 10:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Je mag niet naar de leeftijd van vluchtelingen vragen. Ies dieskriemienazie.
O ja dat vergat ik even want het is logisch dat ze over hun leeftijd liegen en blablabla ;) ;)
  dinsdag 19 juli 2016 @ 10:06:24 #246
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_163850022
Volgens mij is de laatste oorlog in naam van het Christendom 500 jaar geleden.

Uit mijn hoofd.
pi_163850029
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 10:04 schreef Dven het volgende:

[..]

Bedankt, m'n ogen zijn geopend, eindelijk heb ik door dat ik een wegkijkert ben _O_
Jij zal dat nooit in gaan zien. Als je argumenten op zijn kom je met zulke onzinposts.
Dit topic staat er vol van.
pi_163850030
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 10:03 schreef Dven het volgende:

[..]

Exact. Zelfde geldt ook voor Christenen.
Christenen willen hier nog weleens over de vloer komen. Niet de extremisten natuurlijk, want er hangt hier nogal wat satanzooi aan de muren. Maar moslims... Nee.

Ik kan het niet hardmaken, maar ik heb sterk het idee dat het instapniveau bij de islam wat betreft strengheid zo'n beetje op SGP-niveau begint.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-07-2016 10:07:32 ]
pi_163850031
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 09:55 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Dat is wel zielig voor dat meisje. Naast haar vader is ze ook haar zus kwijt.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 10:07:12 #250
284886 warhamstr
Niet waar!
pi_163850039
Vreemd dat het nu eens niet de Chinezen waren, maar een Islamitische Afgaanse arts in opleiding. Dat hoor je toch niet veel.
pi_163850044
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 10:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

En viel later de politie aan.. Maar goed niets aan de hand verder..
  dinsdag 19 juli 2016 @ 10:08:08 #252
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_163850054
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 10:07 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

En viel later de politie aan.. Maar goed niets aan de hand verder..
Omdat-ie geradicaliseerd is.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 10:09:29 #253
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_163850073
Dat was die dader van Nice ook. Heel snel geradicaliseerd.

Dat is nu juist het enge.
pi_163850080
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 10:08 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Omdat-ie geradicaliseerd is.
Toch vreemd. Van een vredige, barmhartige religie zou je verwachten dat de radicale vorm ervan radicaal vredig en barmhartig zou zijn.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 10:10:52 #255
284886 warhamstr
Niet waar!
pi_163850094
We beter dat hij kapot is trouwens. *O*
  dinsdag 19 juli 2016 @ 10:10:57 #256
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_163850096
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 10:09 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Toch vreemd. Van een vredige, barmhartige religie zou je verwachten dat de radicale vorm ervan radicaal vredig en barmhartig zou zijn.
Ik praat ook niks goed, he?

Ik vraag me gewoon af waarom die mensen ineens met een rotgang radicaliseren.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 10:11:55 #257
458925 HeIsMagicYouKnow
Mauricio Pochettino
pi_163850119
Een daadwerkelijk geradicaliseerde moslim zou rozen, koekjes en muntthee hebben uitgedeeld in de bewuste trein.
U Wot M8
  dinsdag 19 juli 2016 @ 10:12:31 #258
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_163850131
Ik heb zelf een Rooms-Katholieke opvoeding gehad, en heb me nooit uitgeschreven bij de kerk. Als ik naar Qatar zou gaan, zouden ze mijn daarom alleen al vermoorden.
pi_163850148
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 10:10 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Ik praat ook niks goed, he?

Ik vraag me gewoon af waarom die mensen ineens met een rotgang radicaliseren.
Daar zijn wel theorieën over. Een ervan is dat een gematigde moslim net zo overtuigd is van het bestaan van een hel als een salafist. Als er in zijn leven een aantal zaken 'niet helemaal goed' zijn gegaan (diefstal, drugs, drank, seks) dan kan dat zomaar leiden tot behoorlijk wat paniek. Want hoe maak je dat allemaal weer goed? Ja, dan is martelaar worden een uitweg.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 10:13:58 #260
37769 erodome
Zweefteef
pi_163850153
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 10:12 schreef tesssssssss het volgende:
Ik heb zelf een Rooms-Katholieke opvoeding gehad, en heb me nooit uitgeschreven bij de kerk. Als ik naar Qatar zou gaan, zouden ze mijn daarom alleen al vermoorden.
Nee joh.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 10:16:00 #261
458925 HeIsMagicYouKnow
Mauricio Pochettino
pi_163850184
quote:
Denk dat ze er hun schouders over zouden ophalen. Problematischer wordt het als jij als vrouw daar verkracht wordt (en zo dom bent aangifte te doen).
U Wot M8
  dinsdag 19 juli 2016 @ 10:16:03 #262
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_163850185
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 10:13 schreef erodome het volgende:

[..]

Nee joh.
Nou kweenie.
quote:
0s.gif Op

dinsdag 19 juli 2016 10:13 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Daar zijn wel theorieën over. Een ervan is dat een gematigde moslim net zo overtuigd is van het bestaan van een hel als een salafist. Als er in zijn leven een aantal zaken 'niet helemaal goed' zijn gegaan (diefstal, drugs, drank, seks) dan kan dat zomaar leiden tot behoorlijk wat paniek. Want hoe maak je dat allemaal weer goed? Ja, dan is martelaar worden een uitweg.
Ja dan zijn al je zonden vergeven.
pi_163850195
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 09:53 schreef Physsic het volgende:

[..]

Dat krijgen ze mee van hun ouders
Kijk naar het geweld van de Molukkers mbt de treinkapingen in de 70er jaren. Die hadden het onrecht mbt de Molukkers die voor NL streden ook niet meegemaakt (Dat was WO 2). Toch waren zij het die de treinen kaapten en de school gijzelden.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 10:18:39 #264
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_163850221
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 10:16 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:

[..]

Denk dat ze er hun schouders over zouden ophalen. Problematischer wordt het als jij als vrouw daar verkracht wordt (en zo dom bent aangifte te doen).
Ja want dan gelden de wetten van de sharia.
pi_163850226
Echt hoe kun je geloven dat mensen doden een goede daad is. Ik snap hier helemaal niets van. Lijkt bijna een virus waar alleen mensen uit islamitische landen vatbaar voor zijn.
Iedereen die mij quote, krijgt een DM van mij :)
  dinsdag 19 juli 2016 @ 10:20:00 #266
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_163850243
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 10:18 schreef Vluchteling het volgende:
Echt hoe kun je geloven dat mensen doden een goede daad is. Ik snap hier helemaal niets van. Lijkt bijna een virus waar alleen mensen uit islamitische landen vatbaar voor zijn.
Omdat die mensen de Koran letterlijk interpreteren.
pi_163850244
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 10:18 schreef Vluchteling het volgende:
Heek gek dat het niet dagelijkse kost is als je ziet hoeveel Moslims hier wonen
  dinsdag 19 juli 2016 @ 10:21:02 #268
37769 erodome
Zweefteef
pi_163850257
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 10:13 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Berouw tonen en beter doen ook. Veel goede daden tegenover de slechte daden dus.
Er is in de islam vrijwel altijd ruimte voor berouw en een nieuwe kans.

Het is idd wat apart dat het erop lijkt dat volgers van dat geloof wat snel geneigd zijn om naar die meer donkere kant over te hellen. Misschien wel omdat echt goed doen volgens dat geloof (sober leven, hard werken, altijd een goed vb zijn, slechte daden van anderen beantwoorden met goede daden e.d.) een stuk lastiger is. En minder "zekerheid" geeft, men weet dan niet zeker of de weegschaal doorslaat naar het goede.
Dan dus blijkbaar maar liever kiezen voor een zeer creatieve uitleg van het martelaarschap en de strakke regels daaromheen vergeten.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 10:21:39 #269
37769 erodome
Zweefteef
pi_163850262
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 10:16 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:

[..]

Als je die misdaad niet kan bewijzen bedoel je... Wat helaas erg vaak het geval is, het is een lastig te bewijzen misdaad.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 10:21:42 #270
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_163850263
Het Oude Testament is ook alleen maar geweld en verderf en bloedvergieten etc. etc.

Als je dat letterlijk zou interpreteren dan hit's the shit ook the fan.

Net zo goed.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 10:22:50 #271
37769 erodome
Zweefteef
pi_163850284
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 10:16 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Nou kweenie.

[..]

Ja dan zijn al je zonden vergeven.
Kweewel ;)

Dat laatste klopt trouwens niet volgens de letter van dat geloof. Zelfs dan wordt er gewogen en is het geen instant hemel. Maar dat wordt erg snel aan de kant geschoven door de volgers die dat verheerlijken.
pi_163850287
quote:
:') _!!!! Er wonen ongeveer 70.000 christenen in Qatar.

Die worden niet bij bosjes omgelegd door het regime / de bevolking.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 10:23:16 #273
37769 erodome
Zweefteef
pi_163850292
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 10:20 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Nee dus.
pi_163850302
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 10:20 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Heek gek dat het niet dagelijkse kost is als je ziet hoeveel Moslims hier wonen
Hoezo is dat gek? Jij vind het gek dat niet veel meer moslims zulke daden plegen? Als je wat moslim vrienden had, dan zou je dit niet zeggen.

De moslims die het met ons eens zijn moet je niet beoordelen op wat terroristen doen. Daar komt niets goeds van.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 10:23:57 #275
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_163850303
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 10:23 schreef erodome het volgende:

[..]

Nee dus.
Wat dan?
pi_163850313
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 10:20 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Ja maar waarom doen ze dat en bijvoorbeeld christenen niet?
  dinsdag 19 juli 2016 @ 10:25:35 #277
458925 HeIsMagicYouKnow
Mauricio Pochettino
pi_163850329
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 10:21 schreef erodome het volgende:

[..]

Als je die misdaad niet kan bewijzen bedoel je... Wat helaas erg vaak het geval is, het is een lastig te bewijzen misdaad.
En dan word je vastgezet wegens een gruweldaad als 'buitenechtelijke seks'.. Tamelijk problematisch dus.
U Wot M8
  dinsdag 19 juli 2016 @ 10:25:44 #278
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_163850330
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 10:13 schreef erodome het volgende:

[..]

Nee joh.
Ero heeft gelijk hoor. Het ergste wat ze zullen doen is misschien je koffer doorzoeken en je bijbel in beslag nemen. Maar zelfs dat niet denk ik. Alleen alsje 100 bijbels bij je hebt.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 10:26:34 #279
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_163850342
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 10:23 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Wat dan? Owh, ik weet het al om in één klap zonde-vrij te zijn.

[quote]0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 10:23 schreef erodome het volgende:

[..]

Nee dus.
Ik weet het al. Om in één klap zondevrij te zijn.

(één klap is een rare woordkeuze in deze, ja)
  dinsdag 19 juli 2016 @ 10:27:28 #280
37769 erodome
Zweefteef
pi_163850360
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 10:23 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Wat dan?
De radicalen zijn juist erg creatief met de koran. Bv het doden van vrouwen en kinderen is ronduit verboden. Mensen straffen voor wat hun leiders doen ook, mensen straffen voor de daden van anderen ook. Mensen doden buiten directe strijd is verboden, mensen die zich overgeven martelen en doden is verboden en ga zo maar door en door en door.
Dat naast een hele rits aan geboden over hoe je je wel moet gedragen.

Allemaal zaken die snel vergeten worden door de radicalen of waarvoor ze hele pagina's aan uitleg voor hebben om het toch maar zo uit te leggen dat het in hun straatje valt.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 10:28:08 #281
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_163850373
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 10:24 schreef Vluchteling het volgende:

[..]

Ja maar waarom doen ze dat en bijvoorbeeld christenen niet?
Christenen hebben ook heel veel oorlogen gevoerd uit naam van het geloof.
pi_163850391
17 jaar :{
  dinsdag 19 juli 2016 @ 10:29:46 #283
37769 erodome
Zweefteef
pi_163850396
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 10:26 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Ik weet het al. Om in één klap zondevrij te zijn.

(één klap is een rare woordkeuze in deze, ja)
Maar dat is niet waar volgens die geschriften.

Alhoewel een echte martelaar zijn volgens de regels veel gewicht aan de goede kant zet is het geen "ga langs start, u krijgt 50.000 euro". Er wordt nog steeds gewogen en de slechte dingen die je hebt gedaan tellen nog steeds.
pi_163850397
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 10:27 schreef erodome het volgende:

[..]

De radicalen zijn juist erg creatief met de koran. Bv het doden van vrouwen en kinderen is ronduit verboden. Mensen straffen voor wat hun leiders doen ook, mensen straffen voor de daden van anderen ook. Mensen doden buiten directe strijd is verboden, mensen die zich overgeven martelen en doden is verboden en ga zo maar door en door en door.

Allemaal zaken die snel vergeten worden door de radicalen of waarvoor ze hele pagina's aan uitleg voor hebben om het toch maar zo uit te leggen dat het in hun straatje valt.
Komt misschien omdat er zoveel tegenstrijdigheden staan in de koran (van wat ik gehoord heb).
pi_163850405
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 10:28 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Christenen hebben ook heel veel oorlogen gevoerd uit naam van het geloof.
Maar nu doen ze dat niet meer toch?
  dinsdag 19 juli 2016 @ 10:31:21 #286
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_163850420
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 10:27 schreef erodome het volgende:

[..]

Ja. Ik ben een keer naar een moskee gegaan (excursie) en ik heb gevraagd aan die geestelijke daar waarom terroristen altijd "uit naam van God" roepen als ze een aanslag plegen.

Die man zei "omdat ze gek zijn"

Hij keek er ook heel verdrietig bij.

Terroristen zijn asholes, maar ik geloof niet dat álle moslims slecht zijn.
pi_163850425
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 10:29 schreef Yasmin23 het volgende:
17 jaar :{
Dan ben je nog niet eens volwassen. Ben benieuwd welke gek zijn hoofd vervuild heeft met deze onzin.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 10:33:39 #288
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_163850453
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 10:30 schreef Vluchteling het volgende:

[..]

Nee, ik geloof dat 500 jaar geleden de laatste was, ongeveer. Uit mijn hoofd.

Ik heb er ook niet heel veel verstand van, mijn vader is met een ex-non getrouwd, dat is mijn tweede moeder. Mijn eerste is overleden. Dus ik ben wel gedoopt, gevormd, communie-------> alllesszzzz
  dinsdag 19 juli 2016 @ 10:33:44 #289
37769 erodome
Zweefteef
pi_163850458
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 10:29 schreef Vluchteling het volgende:

[..]

Komt misschien omdat er zoveel tegenstrijdigheden staan in de koran (van wat ik gehoord heb).
Niet echt op dat gebied. Men is vooral erg selectief en creatief.

Persoonlijk vind ik het zorgelijk dat we de radicale vorm van de islam zoveel waarde geven, het DE islam noemen, zeggen dat zij echt de letter volgen. Moslims die niet radicaal zijn noemen we gematigd, los in geloof.
Daarmee duwen we een deel van de moslims de radicale hoek in, want van alle kanten krijgen zij te horen dat dat de ware islam is.

Denk dat het beter zou zijn om juist wat we nu gematigd noemen meer gewicht te geven, juis de radicalen als geloofsbrekers neer te gaan zetten.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 10:34:06 #290
284886 warhamstr
Niet waar!
pi_163850468
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 10:33 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Nee, ik geloof dat 500 jaar geleden de laatste was, ongeveer. Uit mijn hoofd.

Ik heb er ook niet heel veel verstand van, mijn vader is met een ex-non getrouwd, dat is mijn tweede moeder. Mijn eerste is overleden. Dus ik ben wel gedoopt, gevormd, communie-------> alllesszzzz
Oeeeh vuistdiep hoor. :+
  dinsdag 19 juli 2016 @ 10:34:24 #291
37769 erodome
Zweefteef
pi_163850474
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 10:30 schreef Vluchteling het volgende:

[..]

Jawel hoor. Neem het leger van de heer bv, maar in Afrika zijn er wel meer christelijke militie's.
pi_163850492
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 10:33 schreef erodome het volgende:

[..]

Niet echt op dat gebied. Men is vooral erg selectief en creatief.

Persoonlijk vind ik het zorgelijk dat we de radicale vorm van de islam zoveel waarde geven, het DE islam noemen, zeggen dat zij echt de letter volgen. Moslims die niet radicaal zijn noemen we gematigd, los in geloof.
Daarmee duwen we een deel van de moslims de radicale hoek in, want van alle kanten krijgen zij te horen dat dat de ware islam is.

Denk dat het beter zou zijn om juist wat we nu gematigd noemen meer gewicht te geven, juis de radicalen als geloofsbrekers neer te gaan zetten.
Objectief gezien heb je gelijk, maar mensen zijn niet altijd objectief. Vooral niet na zoveel aanslagen.
pi_163850498
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 10:34 schreef erodome het volgende:

[..]

Jawel hoor. Neem het leger van de heer bv, maar in Afrika zijn er wel meer christelijke militie's.
heer bv?
pi_163850502
quote:
Heb je d'r al vieze woordjes geleerd?
  dinsdag 19 juli 2016 @ 10:36:15 #295
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_163850503
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 10:34 schreef warhamstr het volgende:

[..]

Oeeeh vuistdiep hoor. :+
Nee, dat niet, maar je leert wel een beetje relativeren.

Niet elke gelovige is hetzelfde.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 10:36:57 #296
37769 erodome
Zweefteef
pi_163850518
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 10:35 schreef Vluchteling het volgende:

[..]

Objectief gezien heb je gelijk, maar mensen zijn niet altijd objectief. Vooral niet na zoveel aanslagen.
De radicale islam is door en door rot, daar kunnen we het allemaal over eens zijn.
De vraag is hoe gaan we de normale moslim en de radicaal van elkaar scheiden? Als we dat niet doen zullen de problemen niet stoppen, alleen maar erger worden.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 10:37:21 #297
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_163850524
quote:

[..]

Nee, die haat wordt er zo langszaam maar zeker ingestampt.

Aan beide kanten.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 10:37:29 #298
37769 erodome
Zweefteef
pi_163850526
quote:

[..]

heer bv?
Het leger van de heer, een voorbeeld (bijvoorbeeld=bv).
pi_163850571
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 10:37 schreef erodome het volgende:

[..]

Het leger van de heer, een voorbeeld (bijvoorbeeld=bv).
.. van Joseph Koni, idd.
En dan de boeddhistische terreur in Myanmar.
... Anders Breivik....

Ik heb ooit een topic geopend om de gewelddadigheid van de Koranteksten te onderzoeken.
Ik heb daarbij de teksten geselecteerd die door Wilders als gewelddadig werden beschouwd:
Hieronder de betreffende site:

F&L / Welke koranversen zijn anti-semitisch/gewelddadig?

Mijn conclusie is dat er ruimte is voor een verlichte/gematigde islam, zoals die ook bij het Christendom is ontstaan.
Dat is een belangrijk gegeven om de gewelddadigheden van de terroristische islam tegen te gaan.

"Je hoeft niet gewelddadig te zijn, om een goede moslim te zijn"
  dinsdag 19 juli 2016 @ 10:40:23 #300
284886 warhamstr
Niet waar!
pi_163850573
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 10:36 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Heb je d'r al vieze woordjes geleerd?
:D :')
  dinsdag 19 juli 2016 @ 10:42:35 #301
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_163850610
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 10:40 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

.. van Joseph Koni, idd.
En dan de boeddhistische terreur in Myanmar.
... Anders Breivik....

Ik heb ooit een topic geopend om de gewelddadigheid van de Koranteksten te onderzoeken.
Ik heb daarbij de teksten geselecteerd die door Wilders als gewelddadig werden beschouwd:
Hieronder de betreffende site:

F&L / Welke koranversen zijn anti-semitisch/gewelddadig?

Mijn conclusie is dat er ruimte is voor een verlichte/gematigde islam, zoals die ook bij het Christendom is ontstaan.
Dat is een belangrijk gegeven om de gewelddadigheden van de terroristische islam tegen te gaan.

"Je hoeft niet gewelddadig te zijn, om een goede moslim te zijn"
Ja, geloof is ook aan verandering onderhevig. Gelukkig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')