Bron: FOCUSquote:Auf der Bahnstrecke zwischen Würzburg-Heidingsfeld und Ochsenfurt soll ein unbekannter Mann in einem Zug 21 Menschen attackiert haben.
Das berichtet der Bayerische Rundfunk. Der Täter sei von der Polizei erschossen worden.
Wie ein Polizeisprecher auf Anfrage von FOCUS Online mitteilte, gibt es mehrere schwer- und lebensgefährlich Verletzte. Dass der Angreifer erschossen wurde, konnte er nicht bestätigen. Es habe aber einen Zugriff gegeben.
Weitere Informationen in Kürze bei FOCUS Online.
Nouja, vermogend, machtig.. Op middelbare leeftijd nog altijd een aantrekkelijk voorkomen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen die iemand graag Angela Merkel wil zijn. Ooit.
Asielzoeker die Allahu Ackbar roept en met een bijl zwaait. Wel jammer dat ze zo'n toekomstige apotheker dan neer knallen.quote:Angreifer rief "Allahu Akbar"
Ein Sprecher des bayerischen Innenministeriums teilte am Montagabend mit, der Angreifer habe "Allahu Akbar" (Gott ist groß) gerufen. Es handele sich um einen Asylbewerber aus Ochsenfurt.
Een aantrekkelijk voorkomen? Jezus gast, ben jij blind of wat!?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:18 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:
Op middelbare leeftijd nog altijd een aantrekkelijk voorkomen.
Die hadden dan ook nog niet eerder met dat bijltje gehakt.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:18 schreef Voice_of_Liberty het volgende:
Het waren slechts vier gewonden, de overigen werden als gewond gerekend omdat zij in shock waren.
''Veertien andere passagiers zijn in shock en werden daarom ook tot de gewonden gerekend, aldus een politiewoordvoerder. ''
http://www.telegraaf.nl/b(...)_aan_in_trein__.html
Fixed. Geen dank.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:21 schreef skysherrif het volgende:
Dit gaat het vluchtelingen volkomen illegale immigranten/gelukzoekers/profiteursdebat weer een nieuwe impuls geven wellicht.
Scheelde weer weinigquote:
Nee die hadden andere plannen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:22 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Die hadden dan ook nog niet eerder met dat bijltje gehakt.
twitter:wierdduk twitterde op dinsdag 19-07-2016 om 00:25:28Deprimerend: je loopt dus risico in duffe regionale trein in veilig Beieren door een minderjarige Afghaan met bijl te worden neergemaaid. reageer retweet
De 'nieuwe' hebben we nu uit Frankrijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:27 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Laten we gewoon man en paard noemen: in de Koran staat dat kafirs afgeslacht moeten worden en dat is precies waar dit soort figuren hun inspiratie vandaan halen.
hahahahhahahahaquote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:21 schreef skysherrif het volgende:
Dit gaat het vluchtelingendebat weer een nieuwe impuls geven wellicht.
Wat tot een paar uur geleden natuurlijk als ondenkbaar beschouwd werd.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:29 schreef StaceySinger het volgende:
twitter:wierdduk twitterde op dinsdag 19-07-2016 om 00:25:28Deprimerend: je loopt dus risico in duffe regionale trein in veilig Beieren door een minderjarige Afghaan met bijl te worden neergemaaid. reageer retweet
Allahu Akbar is het nieuwe Heil Hitler.twitter:
Gebruikelijk werden aanslagen gepleegd op locaties met een grote impact, maar tegenwoordig zijn minder grote steden als Nice en een gehucht als Wurzburg ook doelwitten.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:33 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:
[..]
Wat tot een paar uur geleden natuurlijk als ondenkbaar beschouwd werd.
De gestrekte wijsvinger de nieuwe groet.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:35 schreef Mani89 het volgende:
Allahu Akbar is het nieuwe Heil Hitler.twitter:
Een gehucht met meer dan 100.000 inwoners danquote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:35 schreef Nintex het volgende:
[..]
Gebruikelijk werden aanslagen gepleegd op locaties met een grote impact, maar tegenwoordig zijn minder grote steden als Nice en een gehucht als Wurzburg ook doelwitten.
De nieuwe is vooral dat het een taak voor de politie is en deze problemen zich vanzelf oplossen naarmate deze groepen langer leven onder westerse cultuur.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:30 schreef Nintex het volgende:
[..]
De 'nieuwe' hebben we nu uit Frankrijk.
Na:
- Hier gebeuren dat soort dingen niet
- Het zijn maar enkelen
- Het zijn slechts incidenten
- Joden/Christenen/Finnen doen het ook
- We hebben het onder controle
- We moeten alert zijn
- We doen er alles aan om dit te voorkomen
- Dit is koren op de molen van <voer hier politieke partij in>
Is er nu:
- Er valt niets aan te doen
Wel iets, al is het niet veel. Alert zijn. Meteen uitstappen als zo'n type in je wagon/bus komt. Je onderbuik volgen. Je niet laten opsluiten in mensenmassa's. etc.quote:
Opvallend is dat links zichzelf weer gewillig naar de slachtbanken laat dragen, want zij maken voornamelijk gebruik van het OV. Net als die homo's die in elkaar worden gemept.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:37 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
De nieuwe is vooral dat het een taak voor de politie is en deze problemen zich vanzelf oplossen naarmate deze groepen langer leven onder westerse cultuur.
We krijgen echt een hele prettige samenleving naarmate deze aanvallen toenemen. Vooral fijn voor de mensen die regelmatig met openbaar vervoer reizen of grote evenementen bezoeken.
twitter:geertwilderspvv twitterde op dinsdag 19-07-2016 om 00:37:35A 17 year old Afghan "refugee".Because our so called leaders will not close our borders.No more IslamNo more https://t.co/N2bVPgF4nq reageer retweet
Jep, links kampt met grote morele verwarring. Een typisch links persoon die normaal gesproken zou prediken over tolerantie en gelijkheid voor iedereen zou geen enkel probleem moeten hebben om de antithesis van die waarden, in de vorm van islam, te veroordelen. In plaats daarvan hoor je ze over gemene woordjes van Wilders.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:40 schreef Nintex het volgende:
[..]
Opvallend is dat links zichzelf weer gewillig naar de slachtbanken laat dragen, want zij maken voornamelijk gebruik van het OV. Net als die homo's die in elkaar worden gemept.
nice baitquote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:43 schreef Wimperkruller het volgende:
Hij was nog maar 17 jaar, gevlucht uit Afghanistan en dus de nodige trauma's opgelopen. Dat kan ik jullie nu al voorspellen. Triest, kent alleen maar verliezers zo!
Zo zie je maar: vluchtelingen moeten meteen goed worden opgevangen en de nodige psychische hulp krijgen als ze uit zulke oorlogsgebieden komen.
Ik zou even een slag om de arm houden over de leeftijd, hij zal niet de eerste geweest zijn die loog over zijn leeftijd.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:43 schreef Wimperkruller het volgende:
Hij was nog maar 17 jaar, gevlucht uit Afghanistan en dus de nodige trauma's opgelopen. Dat kan ik jullie nu al voorspellen. Triest, kent alleen maar verliezers zo!
Zo zie je maar: vluchtelingen moeten meteen goed worden opgevangen en de nodige psychische hulp krijgen als ze uit zulke oorlogsgebieden komen.
Dat is de hele issue. Je kunt als politiek wel heel sociaal en rood iedereen hier willen houden. Maar als je dus de immigrant niet genoeg aandacht en mogelijkheden geeft wordt het dus 1 en al niks, zo vertelt de geschiedenis het in ieder geval. Uitzonderingen daargelaten.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:43 schreef Wimperkruller het volgende:
Dat zou kunnen, maar voor nu moeten we het maar geloven. Ben van mening dat vluchtelingen meteen goed opgevangen moeten worden. Niet zomaar op een hoop in een kleinschalige opvang, maar meteen huisvesten en meteen psychische hulp. Sta ze bij, onderwijs ze, help ze mee met het verwerken van trauma's.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:45 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ik zou even een slag om de arm houden over de leeftijd, hij zal niet de eerste geweest zijn die loog over zijn leeftijd.
Ik ben het met je eens dat dat moet gebeuren.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:48 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar voor nu moeten we het maar geloven. Ben van mening dat vluchtelingen meteen goed opgevangen moeten worden. Niet zomaar op een hoop in een kleinschalige opvang, maar meteen huisvesten en meteen psychische hulp. Sta ze bij, onderwijs ze, help ze mee met het verwerken van trauma's.
Echt vreselijk deze gebeurtenis. Alleen maar verliezers.
Gevolg van het superioriteits/maakbare samenleving denken. In dezelfde categorie als dat een bureaucraatje uit Nederland, zoals Koenders de Chinese president wel even gaat vertellen hoe hij zijn land moet besturen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:47 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Dat is de hele issue. Je kunt als politiek wel heel sociaal en rood iedereen hier willen houden. Maar als je dus de immigrant niet genoeg aandacht en mogelijkheden geeft wordt het dus 1 en al niks, zo vertelt de geschiedenis het in ieder geval. Uitzonderingen daargelaten.
En nu ontbreekt er jammergenoeg de mankracht (en geld?) om iedereen goed te kunnen assimileren, denk ik. Met dit soort tragedie als gevolg.
Je gaat er vanuit dat hij getraumatiseerd was, waarom?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:48 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar voor nu moeten we het maar geloven. Ben van mening dat vluchtelingen meteen goed opgevangen moeten worden. Niet zomaar op een hoop in een kleinschalige opvang, maar meteen huisvesten en meteen psychische hulp. Sta ze bij, onderwijs ze, help ze mee met het verwerken van trauma's.
Dat geloof ik zelf niet zo. Denk echt dat er veel mensen met trauma's hier komen. Je ziet de angst bij sommige vluchtelingen gewoon echt. Ik vind het naar.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat dat moet gebeuren.
Zou het echter niet gewoon kunnen zijn dat dit het doel was van zijn komst?
Psychische hulp tegen de allahuakbartering.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:48 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Ik snap alleen de link niet zo tussen trauma en het besluiten tot aanvallen van mensen met een bijl en daarbij de uitspraak "allahu akhbar" te roepen, daarom heb ik er ook geen medelijden mee.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:50 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Dat geloof ik zelf niet zo. Denk echt dat er veel mensen met trauma's hier komen. Je ziet de angst bij sommige vluchtelingen gewoon echt. Ik vind het naar.
Wij. Kunnen. Die. Mensen. Niet. Helpen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:50 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Dat geloof ik zelf niet zo. Denk echt dat er veel mensen met trauma's hier komen. Je ziet de angst bij sommige vluchtelingen gewoon echt. Ik vind het naar.
Ja, natuurlijk denk ik dat; hij komt uit Afghanistan.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:50 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Je gaat er vanuit dat hij getraumatiseerd was, waarom?
Evenzo heeft hij misschien wel mensen vermoord daar, lid van al qaeda of taliban... hoeft niet maar kan wel.
Wat Koenders denkt/wilt staat ondergeschikt aan het algehele politieke belang, EU belang, lobbyen door NGO's, verdragen enz. Eigenlijk heeft hij dus geen f*ck te zeggenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:50 schreef Nintex het volgende:
[..]
Gevolg van het superioriteits/maakbare samenleving denken. In dezelfde categorie als dat een bureaucraatje uit Nederland, zoals Koenders de Chinese president wel even gaat vertellen hoe hij zijn land moet besturen.
Ik dacht al gelijk al toen ik het eerste vluchtelingenplan uit Brussel hoorde. Hoe de fuck ga je al die mensen opvangen en banen geven als je niet eens genoeg middelen hebt om iets fatsoenlijks van grote delen van Europa te maken en net zelf uit een economische crisis komt.
Dat kunnen we wel. Denk aan Sanne vogel (actrice) die vluchtelingen in huis nam. Eentje daarvan heeft nu een eigen containerwoning. Dat is juíst super. Het kan zeker. Maar dat moeten we wel willen met z'n allen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:53 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Wij. Kunnen. Die. Mensen. Niet. Helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |