Niet zo lang opblijven, is slecht voor je hersens, lees je eigen posts maar eens terug.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:50 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Dat geloof ik zelf niet zo. Denk echt dat er veel mensen met trauma's hier komen. Je ziet de angst bij sommige vluchtelingen gewoon echt. Ik vind het naar.
Ik zal voor één keer op je reageren :quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
In welk islamitisch land is het slaan van je kinderen verboden?
Okee, als het maar niet in de trein is.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:38 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik wil jou anders wel eens op je billetjes slaan
Geen flauw idee, dat is het fabeltje dat door Janitor en de zijne wordt verspreidt, omdat ik niet net als hen de hele dag maar een beetje boze berichtjes over Marokkanen, Turken en moslims in het algemeen aan het tikken ben. Ik ben als kleine Dven wel eens uit interesse naar Koranles gegaan, maar hetzelfde heb ik bij andere geloven gedaan. Verder ben ik op geen enkele wijze religieus. Maar goed, omdat ik niet per definitie een hekel heb aan moslims, ben ik er schijnbaar eentje.quote:
Oh, ik hoopte dat je echt een baard ging laten staan.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen flauw idee, dat is het fabeltje dat door Janitor en de zijne wordt verspreidt, omdat ik niet net als hen de hele dag maar een beetje boze berichtjes over Marokkanen, Turken en moslims in het algemeen aan het tikken ben. Ik ben als kleine Dven wel eens uit interesse naar Koranles gegaan, maar hetzelfde heb ik bij andere geloven gedaan. Verder ben ik op geen enkele wijze religieus. Maar goed, omdat ik niet per definitie een hekel heb aan moslims, ben ik er schijnbaar eentje.
Wow, wat een intelligente post.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:40 schreef Romax het volgende:
[..]
Niet zo lang opblijven, is slecht voor je hersens, lees je eigen posts maar eens terug.
Hoe dom kan een mens mogelijk zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik kan geen enkele bron geven die aangeeft dat kinderen slaan verboden is daar.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zal voor één keer op je reageren :
Turkmenistan.
Dit is weer zo'n typische domme Dven opmerking aangezien je zelf degene bent die hierover begon. Nu het je een beetje te heet onder de voeten begint te worden ga je weer in de ultra-offensief modus en probeer je het verhaal te spindoctoren alsof het van mij af zou komen.quote:Alhoewel het verder een enorm zwaktebod van je is aangezien het in Nederland nog geen tien jaar verboden is en de discussie over het wel of niet slaan van je kinderen ook in Nederland bij de autochtone bevolking nog steeds woedt.
En de aanval op het Westen waarvan je wist dat hij zou komen. Over voorspelbaar gesproken.quote:Van hogere westerse komaf zijn en nog pas sinds een kleine tien jaar geen kinderen meer mogen slaan
Ik zou niet weten waarom. Je hebt tot nu toe jezelf steeds meer belachelijk lopen maken, dus ik ga graag nog even verder met vragen aan je te stellen waar je maar moeilijk een antwoord op kan verzinnen.quote:Vanaf nu ga je weer zoals gebrukelijk in de negeermodus.
Ik ben toch maar een zielig sukkeltje?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:44 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Oh, ik hoopte dat je echt een baard ging laten staan.
O, jammer. Ik ben weleens benieuwd waarom iemand vanuit een Nederlandse positie de islam boven vrijheid zou verkiezen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen flauw idee, dat is het fabeltje dat door Janitor en de zijne wordt verspreidt, omdat ik niet net als hen de hele dag maar een beetje boze berichtjes over Marokkanen, Turken en moslims in het algemeen aan het tikken ben. Ik ben als kleine Dven wel eens uit interesse naar Koranles gegaan, maar hetzelfde heb ik bij andere geloven gedaan. Verder ben ik op geen enkele wijze religieus. Maar goed, omdat ik niet per definitie een hekel heb aan moslims, ben ik er schijnbaar eentje.
Het was natuurlijk wel vooruit te zien, maar als het wegkijken in je DNA zit is dat moeilijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:35 schreef Nintex het volgende:
[..]
Gebruikelijk werden aanslagen gepleegd op locaties met een grote impact, maar tegenwoordig zijn minder grote steden als Nice en een gehucht als Wurzburg ook doelwitten.
Dan ben je nog steeds bij Dven aan het goede adres hoor. Dven doet alles om de islam te beschermen tegen kwade invloeden op een nederlands forum. Hell, hij heeft er letterlijk een dagtaak aan. Wel makkelijk dat hij werkloos isquote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:46 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
O, jammer. Ik ben weleens benieuwd waarom iemand vanuit een Nederlandse positie de islam boven vrijheid zou verkiezen.
Toevallig heb ik een vriend die een half jaar geleden tot mijn grote verbazing bekeerd is geweest.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:46 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
O, jammer. Ik ben weleens benieuwd waarom iemand vanuit een Nederlandse positie de islam boven vrijheid zou verkiezen.
Precies: Ander voorbeeld: Hoe verklaar je dat de oorlog tussen Koerden en Turken gewoon doorgaat in NL. Iemand (een Koerd) hangt een Koerdische (of PKK) vlag uit t raam. Turken komen er op af en willen het huis in brand steken.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 08:53 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Nee mensen die uit een moslimland komen hebben van huis uit gewoon minder remmingen als het om geweld gaat. Omdat geweld binnen de cultuur en religie * normaal * is en * er bij* hoort.
Mijn punt is dat je bij mensen uit dit soort landen het geweld niet zomaar op oorlogstrauma's kunt gooien. Het is bij hun in aanleg al aanwezig, wordt aanvaard als * normaal * gedrag.
Bekeerd geweest? Dus toch maar weer niet?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Toevallig heb ik een vriend die een half jaar geleden tot mijn grote verbazing bekeerd is geweest.
Ik durf hem nu nooit meer te ontmoeten, omdat ik bang ben dat hij gelijk m'n keel door wil snijden
Wow, wat een intelligente post.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Toevallig heb ik een vriend die een half jaar geleden tot mijn grote verbazing bekeerd is geweest.
Ik durf hem nu nooit meer te ontmoeten, omdat ik bang ben dat hij gelijk m'n keel door wil snijden
'Uh, ik ben zelf niet bekeerd, maar een vriend van mij wel'quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe Dven hier tegenaan kijkt. Immers, volgens hem zijn wij Westerlingen nog steeds vol geweld en is het een enorm zwaktebod om een andere nationaliteit daarop af te rekenen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:48 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Precies: Ander voorbeeld: Hoe verklaar je dat de oorlog tussen Koerden en Turken gewoon doorgaat in NL. Iemand (een Koerd) hangt een Koerdische (of PKK) vlag uit t raam. Turken komen er op af en willen het huis in brand steken.
NL is zo vriendelijk om de mensen uit de oorlog te halen. Maar hoe haal je de oorlog uit de mensen. Dat is de vraag.
Je zou mogen verwachten dat Koerden en Turken blij zouden zijn in het vredelievende NL een tweede leven te kunnen beginnen zonder oorlog.
Want naief links roept dat deze groepen het "slachtoffer" zijn van de oorlog (en armoede) aldaar. En dus moeten we ze "liefdevol opnemen". Maar nee, we breiden de oorlog uit naar NL.
Maar hoe komt die oorlog in mensen die hier gewoon zijn geboren (en hun ouders soms ook) en enkel tijdens vakanties in Turkije zijn geweest?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:48 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Precies: Ander voorbeeld: Hoe verklaar je dat de oorlog tussen Koerden en Turken gewoon doorgaat in NL. Iemand (een Koerd) hangt een Koerdische (of PKK) vlag uit t raam. Turken komen er op af en willen het huis in brand steken.
NL is zo vriendelijk om de mensen uit de oorlog te halen. Maar hoe haal je de oorlog uit de mensen. Dat is de vraag.
Je zou mogen verwachten dat Koerden en Turken blij zouden zijn in het vredelievende NL een tweede leven te kunnen beginnen zonder oorlog.
Want naief links roept dat deze groepen het "slachtoffer" zijn van de oorlog (en armoede) aldaar. En dus moeten we ze "liefdevol opnemen". Maar nee, we breiden de oorlog uit naar NL.
Opvoeding.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:53 schreef Physsic het volgende:
[..]
Maar hoe komt die oorlog in mensen die hier gewoon zijn geboren (en hun ouders soms ook) en enkel tijdens vakanties in Turkije zijn geweest?
Gelukkig is het allemaal zo zwart/wit nietquote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:52 schreef Jigzoz het volgende:
Lijkt me trouwens erg lastig om als atheïstische Nederlander echt bevriend te zijn met een moslim. Dan ga je zo totaal verschillend over zaken denken dat een gesprek dat wat diepgang heeft al vrij snel onmogelijk wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |