ze dachten; we moeten net zoveel als in nice. anders is het niet eng genoeg.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:06 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
mensen in schok waren meegeteld als gewond.
ik zie mensen als jij misschien nog wel als een groter gevaar voor de samenleving.. ontkennen dat in NL een probleem is en dat dergelijke agressiviteit niet in NL voorkomt. Dat is gewoon idioterie.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:02 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Nee in sommige landen is geweld een gewoon aanvaarde manier van gedrag.
Je vrouw en kinderen slaan heet opvoeden. Je buurman slaan als hij je beledigd, is je goede naam hoog houden. enz. En als je echt heel erg bent beledigd of je naam van je familie is aangetast tsja dan moet je iemand vermoorden om de eer te redden.
Dat is hier toch ff anders. Maar dat wil jij gewoon niet zien.
Ik vind je altijd behoorlijk agressief overkomen, dus wellicht kun je daarom de agressie in anderen niet herkennen. Jij vind agressie óók normaal.
Gelijk hebben ze. Islam in huidige staat past niet in Europa. Eerst maar eens hervormen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:07 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nou.....Ik geloof dat Pegida in Duitsland een politieke partij aan het oprichten is.
http://www.volkskrant.nl/(...)-duitsland~a4342106/
(was niet mijn idee, he?)
Jij bent een trol of snap je haar post niet zo goed? Of bedoel je agressiviteit van moslims in NL?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:08 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik zie mensen als jij misschien nog wel als een groter gevaar voor de samenleving.. ontkennen dat in NL een probleem is en dat dergelijke agressiviteit niet in NL voorkomt. Dat is gewoon idioterie.
In Nederland slaan we onze buurmannen als we het ergens niet mee eens zijn?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:08 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik zie mensen als jij misschien nog wel als een groter gevaar voor de samenleving.. ontkennen dat in NL een probleem is en dat dergelijke agressiviteit niet in NL voorkomt. Dat is gewoon idioterie.
Ik snap het gewoon niet. Als ik het vermoeden had dat mijn mooie land overdonderd werd door kwaadaardige moslims dan zou ik toch iets meer doen dan dag in dag uit een beetje op een forumpje te roeptoeteren.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 08:58 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Kan jij ook normaal doen? Zo overdreven reageren overal kan niet gezond zijn.
En wat moet ik dan precies doen? Ik stem.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik snap het gewoon niet. Als ik het vermoeden had dat mijn mooie land overdonderd werd door kwaadaardige moslims dan zou ik toch iets meer doen dan dag in dag uit een beetje op een forumpje te roeptoeteren.
Of was jouw opa een kleine 80 jaar geleden ook in de lokale krant berichten met andere tienertjes aan het uitwisselen over hoe stom die Duitsers wel niet zijn om vervolgens weer over op de orde van de dag te gaan en een paar tulpenbollen te koken?
want dat gebeurt in moslimlanden wel?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:10 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
In Nederland slaan we onze buurmannen als we het ergens niet mee eens zijn?
Alleen tokkies en moslims gebruiken gelijk geweld.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik snap het gewoon niet. Als ik het vermoeden had dat mijn mooie land overdonderd werd door kwaadaardige moslims dan zou ik toch iets meer doen dan dag in dag uit een beetje op een forumpje te roeptoeteren.
Of was jouw opa een kleine 80 jaar geleden ook in de lokale krant berichten met andere tienertjes aan het uitwisselen over hoe stom die Duitsers wel niet zijn om vervolgens weer over op de orde van de dag te gaan en een paar tulpenbollen te koken?
De meeste mensen gelukkig wel ja. Maar het betreft hier FOK! he. De bekken stromen over van slechte woorden over die oh-zo-verderfelijke moslims. Maar geef dan ook gewoon eens een keertje thuis. Maar nee hoor, het blijft bij veel geblaat maar weinig wol.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:02 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik ben het gedeeltelijk met je eens maar jij komt zo fanatiek over..
ik denk namelijk dat de meeste "veilig in hun huis zittende mensen" zelfs de boel willen sussen als er een grote terroristische aanslag in NL is gebeurt.
Helaas is Dven beidequote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Alleen tokkies en moslims gebruiken gelijk geweld.
We zitten eigenlijk allemaal op hetzelfde zinkende schuitje.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:12 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
En wat moet ik dan precies doen? Ik stem.
En jij verdedigt de Islam op dit forumpje dag in, dag uit. Dus we zitten in hetzelfde schuitje.
Ga eens een maandje op vakantie naar Afghanistan zou ik zeggen en dan breng je daarna hier verslag uit.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 08:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In Afghanistan is het heel normaal om willekeurige mensen aan te vallen met een hakbijl?
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:16 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ga eens een maandje op vakantie naar Afghanistan zou ik zeggen en dan breng je daarna hier verslag uit.
Omdat een moslim per definitie niet voor vrouwenrechten en homo's is.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:14 schreef Dven het volgende:
[..]
De meeste mensen gelukkig wel ja. Maar het betreft hier FOK! he. De bekken stromen over van slechte woorden over die oh-zo-verderfelijke moslims. Maar geef dan ook gewoon eens een keertje thuis. Maar nee hoor, het blijft bij veel geblaat maar weinig wol.
Laten we een crowdfunding opstarten om Koos een maand lang te kunnen deporteren naar Afghanistanquote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:16 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ga eens een maandje op vakantie naar Afghanistan zou ik zeggen en dan breng je daarna hier verslag uit.
Ja, dat is in sommige landen dagelijkse kost. Je vrouw en kinderen slaan is écht iets dat enkel in de moslimwereld bestaat. Buurmannen worden dagelijks in elkaar gepompt omdat hij toevallig een iets andere djellaba aanhad en bij beledigingen doen we direct strotten doorsnijden.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:02 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Nee in sommige landen is geweld een gewoon aanvaarde manier van gedrag.
Je vrouw en kinderen slaan heet opvoeden. Je buurman slaan als hij je beledigd, is je goede naam hoog houden. enz. En als je echt heel erg bent beledigd of je naam van je familie is aangetast tsja dan moet je iemand vermoorden om de eer te redden.
Dat is hier toch ff anders. Maar dat wil jij gewoon niet zien.
Ik vind je altijd behoorlijk agressief overkomen, dus wellicht kun je daarom de agressie in anderen niet herkennen. Jij vind agressie óók normaal.
Ja, de Duitsers zijn daar iets effectiever in. Dat hebben we 80 jaar geleden allemaal kunnen aanschouwen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:07 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nou.....Ik geloof dat Pegida in Duitsland een politieke partij aan het oprichten is.
http://www.volkskrant.nl/(...)-duitsland~a4342106/
(was niet mijn idee, he?)
Dat was een Oostenrijker.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja, de Duitsers zijn daar iets effectiever in. Dat hebben we 80 jaar geleden allemaal kunnen aanschouwen.
Klopt.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja, de Duitsers zijn daar iets effectiever in. Dat hebben we 80 jaar geleden allemaal kunnen aanschouwen.
Het is ongetwijfeld geen feest, dat land. Maar het lijkt mij wat sterk dat het de normaalste zaak van de wereld is om in Afghanistan op willekeurige mensen in te slaan met een hakbijl.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:16 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Gewoon niet in de trein gaan zittenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:20 schreef Copycat het volgende:
Oh jee. Ik help een Afghaanse vluchtelinge met de Nederlandse taal. Moslima, maar geen hoofddoekje. Hopelijk ook geen hakbijl.
Dus je land staat aan de rand van de afgrond en jij lost dat op door een rood kruisje te zetten?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:12 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
En wat moet ik dan precies doen? Ik stem.
En jij verdedigt de Islam op dit forumpje dag in, dag uit. Dus we zitten in hetzelfde schuitje.
In sommige landen schijn je zelfs een nationaal kampioenschap buurmanmeppen hebben.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:13 schreef Onnoman het volgende:
[..]
want dat gebeurt in moslimlanden wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |