En viel later de politie aan.. Maar goed niets aan de hand verder..quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Maar deze moslim sloeg geen vlieg dood, maar duitse passagiers met een bijl.
En heeft elke moslim ook thuis een IS vlag liggen? Zo naief van je
Omdat-ie geradicaliseerd is.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:07 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
En viel later de politie aan.. Maar goed niets aan de hand verder..
Toch vreemd. Van een vredige, barmhartige religie zou je verwachten dat de radicale vorm ervan radicaal vredig en barmhartig zou zijn.quote:
Ik praat ook niks goed, he?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:09 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Toch vreemd. Van een vredige, barmhartige religie zou je verwachten dat de radicale vorm ervan radicaal vredig en barmhartig zou zijn.
Daar zijn wel theorieën over. Een ervan is dat een gematigde moslim net zo overtuigd is van het bestaan van een hel als een salafist. Als er in zijn leven een aantal zaken 'niet helemaal goed' zijn gegaan (diefstal, drugs, drank, seks) dan kan dat zomaar leiden tot behoorlijk wat paniek. Want hoe maak je dat allemaal weer goed? Ja, dan is martelaar worden een uitweg.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:10 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik praat ook niks goed, he?
Ik vraag me gewoon af waarom die mensen ineens met een rotgang radicaliseren.
Nee joh.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:12 schreef tesssssssss het volgende:
Ik heb zelf een Rooms-Katholieke opvoeding gehad, en heb me nooit uitgeschreven bij de kerk. Als ik naar Qatar zou gaan, zouden ze mijn daarom alleen al vermoorden.
Denk dat ze er hun schouders over zouden ophalen. Problematischer wordt het als jij als vrouw daar verkracht wordt (en zo dom bent aangifte te doen).quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:12 schreef tesssssssss het volgende:
Ik heb zelf een Rooms-Katholieke opvoeding gehad, en heb me nooit uitgeschreven bij de kerk. Als ik naar Qatar zou gaan, zouden ze mijn daarom alleen al vermoorden.
Nou kweenie.quote:
Ja dan zijn al je zonden vergeven.quote:Op
dinsdag 19 juli 2016 10:13 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Daar zijn wel theorieën over. Een ervan is dat een gematigde moslim net zo overtuigd is van het bestaan van een hel als een salafist. Als er in zijn leven een aantal zaken 'niet helemaal goed' zijn gegaan (diefstal, drugs, drank, seks) dan kan dat zomaar leiden tot behoorlijk wat paniek. Want hoe maak je dat allemaal weer goed? Ja, dan is martelaar worden een uitweg.
Dat krijgen ze mee van hun oudersquote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:53 schreef Physsic het volgende:
[..]
Maar hoe komt die oorlog in mensen die hier gewoon zijn geboren (en hun ouders soms ook) en enkel tijdens vakanties in Turkije zijn geweest?
Ja want dan gelden de wetten van de sharia.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:16 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:
[..]
Denk dat ze er hun schouders over zouden ophalen. Problematischer wordt het als jij als vrouw daar verkracht wordt (en zo dom bent aangifte te doen).
Omdat die mensen de Koran letterlijk interpreteren.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:18 schreef Vluchteling het volgende:
Echt hoe kun je geloven dat mensen doden een goede daad is. Ik snap hier helemaal niets van. Lijkt bijna een virus waar alleen mensen uit islamitische landen vatbaar voor zijn.
Heek gek dat het niet dagelijkse kost is als je ziet hoeveel Moslims hier wonenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:18 schreef Vluchteling het volgende:
Echt hoe kun je geloven dat mensen doden een goede daad is. Ik snap hier helemaal niets van. Lijkt bijna een virus waar alleen mensen uit islamitische landen vatbaar voor zijn.
Berouw tonen en beter doen ook. Veel goede daden tegenover de slechte daden dus.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:13 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Daar zijn wel theorieën over. Een ervan is dat een gematigde moslim net zo overtuigd is van het bestaan van een hel als een salafist. Als er in zijn leven een aantal zaken 'niet helemaal goed' zijn gegaan (diefstal, drugs, drank, seks) dan kan dat zomaar leiden tot behoorlijk wat paniek. Want hoe maak je dat allemaal weer goed? Ja, dan is martelaar worden een uitweg.
Als je die misdaad niet kan bewijzen bedoel je... Wat helaas erg vaak het geval is, het is een lastig te bewijzen misdaad.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:16 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:
[..]
Denk dat ze er hun schouders over zouden ophalen. Problematischer wordt het als jij als vrouw daar verkracht wordt (en zo dom bent aangifte te doen).
Kweewelquote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:16 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nou kweenie.
[..]
Ja dan zijn al je zonden vergeven.
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:12 schreef tesssssssss het volgende:
Nee dus.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:20 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Omdat die mensen de Koran letterlijk interpreteren.
Hoezo is dat gek? Jij vind het gek dat niet veel meer moslims zulke daden plegen? Als je wat moslim vrienden had, dan zou je dit niet zeggen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Heek gek dat het niet dagelijkse kost is als je ziet hoeveel Moslims hier wonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |