abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163846887
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 00:56 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Dat kunnen we wel. Denk aan Sanne vogel (actrice) die vluchtelingen in huis nam. Eentje daarvan heeft nu een eigen containerwoning. Dat is juíst super. Het kan zeker. Maar dat moeten we wel willen met z'n allen.
Ik moet godverdomme helemaal niks willen }:|
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_163846889
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 00:52 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ik snap alleen de link niet zo tussen trauma en het besluiten tot aanvallen van mensen met een bijl en daarbij de uitspraak "allahu akhbar" te roepen, daarom heb ik er ook geen medelijden mee.

Medelijden zou ik krijgen wanneer hij van een brug sprong, vanwege zijn ervaringen.
Dat heb ik niet gelezen, maar ik kan de link wel leggen tussen agressie/geweld en trauma.
pi_163846890
quote:

[..]

Dat kunnen we wel. Denk aan Sanne vogel (actrice) die vluchtelingen in huis nam. Eentje daarvan heeft nu een eigen containerwoning. Dat is juíst super. Het kan zeker. Maar dat moeten we wel willen met z'n allen.
Heb jij toevallig een vlog of online dagboek ergens?
pi_163846902
quote:
8s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 00:57 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik moet godverdomme helemaal niks willen }:|
Dan wil je het niet. Ook goed. ;) Niemand is verplicht. Maar het zou wel mooi zijn als iedereen deze mensen ziet als mensen. En niet als gevaarlijke criminelen.
pi_163846903
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 00:51 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Stel dat de dader banden heeft met een terroristische organisatie of aantoonbaar geradicaliseerd is, zouden de slachtoffers de overheid kunnen aanklagen wegens laakbaarheid? De overheid laat immers willens en wetens illegale migranten zomaar binnen zonder enige screening.
Ik denk dat we dit soort rechtszaken binnen nu en uiterlijk 2 jaar zeer zeker zullen gaan zien.
En dan denk ik dat ze nog een zeer goede kans maken om te winnen ook.

:{
pi_163846912
quote:

[..]

Sanne Vogel had al tijden geen baan meer en kwam zo daardoor weer in de publiciteit, puur eigenbelang.
pi_163846922
Hij schreeuwde Allahu Ackbar toen hij op de passagiers inhakte. Waarschijnlijk dus weer 'gewoon'
een geradicaliseerde moslim.

[ Bericht 71% gewijzigd door damian5700 op 19-07-2016 08:24:41 ]
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_163846927
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 00:57 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Dan wil je het niet. Ook goed. ;) Niemand is verplicht. Maar het zou wel mooi zijn als iedereen deze mensen ziet als mensen. En niet als gevaarlijke criminelen.
Die koelie heeft net een hoop mensen aangevallen met een hakbijl?!

Hoe moet ik zo iemand zien als mens ipv een gevaarlijke crimineel/gek/terrorist/mafklapper?!

Spoor jij wel? Stond jij soms zelf ook te zingen welkom welkom in mijn land?

}:|
pi_163846930
Het zou werkelijk fantastisch zijn als alleen de 17 jarige dader is omgekomen. _O_
Zonder wrijving geen glans
pi_163846932
quote:

[..]

Ik waardeer je positieve opvatting. Ik hoop dat je ook begrijpt en incalculeert dat sommige mensen echt crimineel en gevaarlijk zijn.
pi_163846944
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 00:58 schreef pussycatdoll het volgende:

[..]

Sanne Vogel had al tijden geen baan meer en kwam zo daardoor weer in de publiciteit, puur eigenbelang.
Het is vorig jaar gedaan en nu pas kwam het naar voren. Het is gewoon een daad uit behulpzaamheid. Maar het doet er niet toe: er zijn verl succesverhalen. We hebben het over mensen uit vreselijke oorlogsgebieden. Met de meest afschuwelijke ervaringen. Iedereen heeft recht op een veilig leven.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 01:00:26 #62
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_163846954
quote:

[..]

Deze zat in een gastgezin! Ontbrak hem aan niets!
pi_163846963
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 00:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het zou werkelijk fantastisch zijn als alleen de 17 jarige dader is omgekomen. _O_
Nouja ik weet niet wat voor bijl het was, maar een beetje bijl en je raakt iemand goed dan kan het zomaar zijn dat er een paar mensen wat (stukken van) ledematen moeten missen de rest van hun leven :X

Hopelijk is het alleen hechten en rustig aan doen en er 100% bovenop komen, maar als een bijl gebruikt is dan heb ik daar een hard hoofd in eerlijk gezegd :{
pi_163846984
quote:
13s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 00:59 schreef Geralt het volgende:

[..]

Die koelie heeft net een hoop mensen aangevallen met een hakbijl?!

Hoe moet ik zo iemand zien als mens ipv een gevaarlijke crimineel/gek/terrorist/mafklapper?!

Spoor jij wel? Stond jij soms zelf ook te zingen welkom welkom in mijn land?

}:|
Dat hij gek is, is duidelijk natuurlijk. Hoogstwaarschijnlijk een trauma opgelopen in Afghanistan, nog maar 17 jaar en dan tot zoiets komen. Dan ben je niet gezond. Maar hij is niet het aanspreekpunt voor alle vluchtelingen. Dat hij mensen van het leven beroofd is afschuwelijk. Maar hij is die ene. Van de miljoenen. En nee, ik zou niet zo snel ergens gaan zingen 'welkom in ons land'. ;)
pi_163847004
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 00:59 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ik waardeer je positieve opvatting. Ik hoop dat je ook begrijpt en incalculeert dat sommige mensen echt crimineel en gevaarlijk zijn.
Uiteraard. Maar dat betekent niet dat iedereen crimineel en gevaarlijk is.
pi_163847028
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 00:59 schreef Wimperkruller het volgende:
Iedereen heeft recht op een veilig leven.
Dat hadden ze in het eerste land van binnenkomst al!

Kijk eens op een landkaart en kijk hoeveel veilige landen deze knaker doorkruist is om bij mutti Merkel te geraken.

Dit soort mensen zijn niet uit op veiligheid. Die zijn uit op onze sociale voorzieningen. Zoveel mogelijk gratis en voor niks en vooral kankeren en klagen op onze samenleving en cultuur. Dat zijn geen vluchtelingen. Dat zijn profiteurs.

Good riddance dat deze dood is. Hopelijk volgen er nog meer. En dan hebben wij plek zat om de echte vluchtelingen op te vangen die blij zijn dat ze veilig zijn en zo goed en zo kwaad als het kan proberen om te integreren en om hun steentje aan hun nieuwe samenleving bij te dragen.

Tegen al die mensen zeg ik welkom. De rest mag ophoeren van mij, als je zo tegen bent op onze normen en waarden en cultuur en alles dan blijf je maar lekker in je eigen land :)
pi_163847035
quote:

[..]

Het zou veel beter zijn als iedereen snapt dat die mensen beter daar in het eigen land, in de eigen cultuur op eigen niveau, op eigen kracht een land gaan opbouwen. De enige reden dat we ze hier naartoe halen is, omdat Duitsland een vergrijzingsprobleem heeft en de Duitse industrie werkkrachten nodig heeft.

Dat en een schuldgevoel voor de teringbende die Crooked Hillary en Obama hebben achter gelaten (maar weigeren op te ruimen).
pi_163847068
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 00:48 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Dat zou kunnen, maar voor nu moeten we het maar geloven. Ben van mening dat vluchtelingen meteen goed opgevangen moeten worden. Niet zomaar op een hoop in een kleinschalige opvang, maar meteen huisvesten en meteen psychische hulp. Sta ze bij, onderwijs ze, help ze mee met het verwerken van trauma's.

Echt vreselijk deze gebeurtenis. Alleen maar verliezers.
Zelfs al zou je de netto belastingbetalers nog verder uitbuiten om extreme opvang mogelijk te maken, dan alsnog ga je niet de diepgewortelde ideologie/normen en waarden/levensopvattingen van deze personen omslaan naar de door ons gewenste.

Iemand die opgegroeid is met de opvatting dat vrouwen onder de man staan, dat homoseksualiteit immoreel is of dat de doodstraf een gepaste straf is voor het verlaten van de islam gaat niet op deze punten 180-graden draaien door genoeg geknuffel.

Mohammed, de profeet die door moslims als de perfecte mens wordt gezien, verspreidde de islam met het wapen. Er zullen altijd onacceptabel hoge percentages moslims zijn die dit voorbeeld uiteindelijk volgen, al dan niet opgestookt door socio-economische factoren, zolang de islamitische gemeenschap geen grootschalige vernieuwing heeft doorgemaakt.

Als we kijken naar misschien wel het beste islamitische land, Turkije, dan zien we dit terug in de volgende cijfers:

8% (!) van de Turken heeft een goed beeld van ISIS en 19% (!) ''weet het niet''. Dit zijn miljoenen Turken.

Zonder een grootschalige, interne vernieuwing van de islamitische doctrine, wat langer gaat duren als men blijft ontkennen dat er grote problemen kleven aan het islamitische dogma, kun je geld blijven besteden en knuffelen wat je wilt, maar zal onbeperkte, ongecontroleerde moslimimmigratie leiden tot consistente afbraak van 's werelds beste, meest prettige samenlevingen.
pi_163847072
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:05 schreef Nintex het volgende:
De enige reden dat we ze hier naartoe halen is, omdat Duitsland een vergrijzingsprobleem heeft en de Duitse industrie werkkrachten nodig heeft.
Dat geldt voor de hele EU hoor.

Het is dan ook gewoon een vooropgezet plan waarbij dit soort zaken gewoon ingecalculeerd zijn door de elite. Collateral damage zegmaar.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 01:14:15 #70
452947 frietenstamp
pi_163847142
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:08 schreef Geralt het volgende:

[..]

Het is dan ook gewoon een vooropgezet plan waarbij dit soort zaken gewoon ingecalculeerd zijn door de elite. Collateral damage zegmaar.
Daarom. Niemand geeft een fuck om die paar dode insignificante burgers.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 01:16:15 #71
452947 frietenstamp
pi_163847175
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:02 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Dat hij gek is, is duidelijk natuurlijk. Hoogstwaarschijnlijk een trauma opgelopen in Afghanistan, nog maar 17 jaar en dan tot zoiets komen. Dan ben je niet gezond. Maar hij is niet het aanspreekpunt voor alle vluchtelingen. Dat hij mensen van het leven beroofd is afschuwelijk. Maar hij is die ene. Van de miljoenen. En nee, ik zou niet zo snel ergens gaan zingen 'welkom in ons land'. ;)
Eh. 20-30 Mensen kunnen morgen op de wachtlijsten voor traumabehandeling bijgeschreven worden terwijl deze fucker z'n 72 maagden aan het batsen is.
pi_163847264
wierdduk twitterde op dinsdag 19-07-2016 om 00:25:28 Deprimerend: je loopt dus risico in duffe regionale trein in veilig Beieren door een minderjarige Afghaan met bijl te worden neergemaaid. reageer retweet
Nouja, "veilig Beieren". Daar zitten op het Ruhrgebied na de meeste "vluchtelingen".

"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_163847292
Waar zitten de overige 0,2%? :@
pi_163847377
quote:
15s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:04 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ik wil Sanne Vogel best in huis nemen.

[ afbeelding ]
Ik wed dat je haar overal wel zou willen nemen :P
Ik weet het ook niet
pi_163847446
quote:
5s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:25 schreef Geralt het volgende:
Ik denk dat ze ze afgerond hebben, tel deze anders even na:

^O^
  dinsdag 19 juli 2016 @ 01:46:04 #76
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_163847457
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:01 schreef Geralt het volgende:

[..]

Nouja ik weet niet wat voor bijl het was, maar een beetje bijl en je raakt iemand goed dan kan het zomaar zijn dat er een paar mensen wat (stukken van) ledematen moeten missen de rest van hun leven :X

Hopelijk is het alleen hechten en rustig aan doen en er 100% bovenop komen, maar als een bijl gebruikt is dan heb ik daar een hard hoofd in eerlijk gezegd :{
Handbijl neem ik aan (een grote bijl is moeilijk zwaaien in een lage treincoupe), dan verwacht ik eerder hoofdwonden dan afgehakte ledematen.
are we infinite or am I alone
pi_163847459
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:44 schreef Knurft-Zork3 het volgende:

[..]

Ik denk dat ze ze afgerond hebben, tel deze anders even na:

[ afbeelding ]

^O^
Waar zitten de overige 0,00036%? :@
pi_163847464
pi_163847467
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:46 schreef Geralt het volgende:

[..]

Waar zitten de overige 0,00036%? :@
Het laatste rijtje komt op 0 uit dus dat kan niet.
:P

(was al voorbereid)
pi_163847469
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:46 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
Fotos als deze zijn miss nog schokkender dna met lichaam erbij. Verbeelding.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 01:48:04 #81
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_163847471
quote:
5s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:25 schreef Geralt het volgende:
damn, ben jij rainman?
are we infinite or am I alone
pi_163847482
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:48 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

damn, ben jij rainman?
Verre van. Ik kom nu op 0,0004% teveel uit :D :@
pi_163847500
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 00:51 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Stel dat de dader banden heeft met een terroristische organisatie of aantoonbaar geradicaliseerd is, zouden de slachtoffers de overheid kunnen aanklagen wegens laakbaarheid? De overheid laat immers willens en wetens illegale migranten zomaar binnen zonder enige screening.
Moeten ze hun krachten bundelen en een woordvoerder nemen. Pieter Lakeman misschien?
pi_163847502
quote:
[ afbeelding ]
Dat ziet er toch nasty uit. Veel bloed voor slechts 4 personen. Denk dat enkele(n) best zwaar gewond zijn als ik die foto zo zie.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 02:00:44 #85
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_163847575
quote:
[ afbeelding ]
Allahu Akbar. Weer liters bloed verspeeld dankzij de prachtige diverse samenleving.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 02:00:47 #86
452947 frietenstamp
pi_163847576
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:51 schreef Geralt het volgende:

[..]

Dat ziet er toch nasty uit. Veel bloed voor slechts 4 personen. Denk dat enkele(n) best zwaar gewond zijn als ik die foto zo zie.
3 Schwerverletzt
  dinsdag 19 juli 2016 @ 02:02:19 #87
452947 frietenstamp
pi_163847582
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 02:00 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Allahu Akbar. Weer liters bloed verspeeld dankzij de prachtige diverse samenleving.
"Iedereen moet offers brengen voor de asielzoekers."
pi_163847586
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:05 schreef Nintex het volgende:

[..]

Het zou veel beter zijn als iedereen snapt dat die mensen beter daar in het eigen land, in de eigen cultuur op eigen niveau, op eigen kracht een land gaan opbouwen. De enige reden dat we ze hier naartoe halen is, omdat Duitsland een vergrijzingsprobleem heeft en de Duitse industrie werkkrachten nodig heeft.

Dat en een schuldgevoel voor de teringbende die Crooked Hillary en Obama hebben achter gelaten (maar weigeren op te ruimen).
Ik ben het wel met je eens, maar ik kan het niet helpen mijzelf af te vragen waarom men dan mensen hierheen wil halen, terwijl wij eigenlijk in de vooravond zouden moeten zijn van een robot revolutie. Die toch makkelijker door de rijkeren gestart kan worden dan nieuwkomers afhankelijk van investeerders.
pi_163847673
De PVV geeft als oplossing aan opvang in de regio. Vervolgens valt de hele kamer over de PVV heen en 2 weken later roepen de regeringspartijen op tot opvang in de regio.

Zo gek ik het allemaal niet wat de PVV roept. Wilders wordt structureel weggezet als racist.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 03:51:30 #90
367178 Daarnaast
http://www.loser.com
pi_163847914
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 00:29 schreef StaceySinger het volgende:
wierdduk twitterde op dinsdag 19-07-2016 om 00:25:28 Deprimerend: je loopt dus risico in duffe regionale trein in veilig Beieren door een minderjarige Afghaan met bijl te worden neergemaaid. reageer retweet
Is dat Frans Bauer?
pi_163847941
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 03:51 schreef Daarnaast het volgende:

[..]

Is dat Frans Bauer?
Nee, weird duck
pi_163847975
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 02:28 schreef Geralt het volgende:
De PVV geeft als oplossing aan opvang in de regio. Vervolgens valt de hele kamer over de PVV heen en 2 weken later roepen de regeringspartijen op tot opvang in de regio.

Zo gek ik het allemaal niet wat de PVV roept. Wilders wordt structureel weggezet als racist.
De "normale" politiek moet eerst daadwerkelijk de lijken zien voor het haar mening wijzigt. Geen vooruitziende blik. Dus als de eerste atoombommen vallen, zal onze politiek overgaan tot het bouwen van atoombunkers. Dat is dus te laat.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 07:04:48 #93
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_163848202
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 00:59 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Iedereen heeft recht op een veilig leven.
Daarom: stem PVV. Stop met het importeren van moorddadige radicalen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_163848203
Nah je kan er zeker van zijn dat ook in DE de tegenbeweging nu goed op gang gaat komen.
Nu nog in NL en ze worden stuk voor stuk Europa uitgetrapt
pi_163848245
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 00:43 schreef Wimperkruller het volgende:
Hij was nog maar 17 jaar, gevlucht uit Afghanistan en dus de nodige trauma's opgelopen. Dat kan ik jullie nu al voorspellen. Triest, kent alleen maar verliezers zo!

Zo zie je maar: vluchtelingen moeten meteen goed worden opgevangen en de nodige psychische hulp krijgen als ze uit zulke oorlogsgebieden komen.
Hoor jij jezelf überhaupt praten? Gestoorde gek :{
pi_163848249
En die burgemeester ofwattannook op RTLNieuws is vooral bezig met verklaren dat het zo jammer is dat ze niets anders konden dan op hem schieten en dat hij daardoor helaas is overleden. *zucht*
  dinsdag 19 juli 2016 @ 07:17:43 #97
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_163848257
Deze aanwinst voor de maatschappij, zo'n lieve verwarde jongen die te weinig begeleiding kreeg.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  dinsdag 19 juli 2016 @ 07:18:01 #98
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_163848258
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 07:04 schreef Perrin het volgende:

[..]

Daarom: stem PVV. Stop met het importeren van moorddadige radicalen.
Ja maar dat is toch hoe die slinkse linkse elite het willen, allemaal witte genocide plegen en het liefst halen ze elke dag meer nekhakkers en koppensnijders binnen hoor nou het volk pikt dit niet lang meer hoor minder minder minder minder!!!
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 19 juli 2016 @ 07:19:25 #99
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_163848261
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 07:15 schreef myShizzle het volgende:
En die burgemeester ofwattannook op RTLNieuws is vooral bezig met verklaren dat het zo jammer is dat ze niets anders konden dan op hem schieten en dat hij daardoor helaas is overleden. *zucht*
Je moet inderdaad triomfantelijk melden dat je de kerel een paar kogels tussen de ogen heb aangemeten en de stukken hersenen in de rondte vlogen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_163848273
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 00:48 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Dat zou kunnen, maar voor nu moeten we het maar geloven. Ben van mening dat vluchtelingen meteen goed opgevangen moeten worden. Niet zomaar op een hoop in een kleinschalige opvang, maar meteen huisvesten en meteen psychische hulp. Sta ze bij, onderwijs ze, help ze mee met het verwerken van trauma's.

Echt vreselijk deze gebeurtenis. Alleen maar verliezers.
Wel vreemd dat de Belgische vluchtelingen tijdens WO 1 in NL zich niet zo gedroegen. Terwijl hun opvang zeer sober was. Ook de Hongaarse vluchtelingen in de 50 er jaren niet. Tegelijkertijd waren de "verkrachters van Keulen" veelal al jaren in Dld, maar wel afkomstig uit islamitische landen.
Om het maar elke keer op het "Verwardemannisme" te gooien.....
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')