Wel vreemd dat dit ook bij de Islamieten pas iets van de laatste jaren is. Ik denk persoonlijk dat deze gewoon expres door de linkse elite zijn binnengehaald om het hardwerkende Nederlandse volk een zo groot mogelijke klap toe te dienen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 07:21 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Wel vreemd dat de Belgische vluchtelingen tijdens WO 1 in NL zich niet zo gedroegen. Terwijl hun opvang zeer sober was. Ook de Hongaarse vluchtelingen in de 50 er jaren niet. Tegelijkertijd waren de "verkrachters van Keulen" veelal al jaren in Dld, maar wel afkomstig uit islamitische landen.
Om het maar elke keer op het "Verwardemannisme" te gooien.....
Een moslim roept nog allahu ackbar als hij een vlieg doodmept met een vliegenmepper. Het één hoeft niet altijd gelinkt te zijn aan het ander he. Grove misvatting van jequote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hij schreeuwde Allahu Ackbar toen hij op de passagiers inhakte. Waarschijnlijk dus weer 'gewoon'
een geradicaliseerde moslim.
Wat kan mij het nou schelen wat hij roept, feit is dat het 9 van de 10 keer een moslim is die dit soort dingen doet.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 07:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Een moslim roept nog allahu ackbar als hij een vlieg doodmept met een vliegenmepper. Het één hoeft niet altijd gelinkt te zijn aan het ander he. Grove misvatting van je
Die verdwaald is zeker?quote:
... en verward is zeker?quote:
Niet zo pessimistisch aub. We kunnen nog altijd in uren gaan tellen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 07:45 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
Heb je geen 4 cijfers voor nodig hoor, 1 of 2 is genoeg.
Graag, in de hel is het een stuk gezelliger, vermoed ik. Ik moet er niet aan denken om voor eeuwig met Politiekcorrecten en gelovigen opgesloten te zitten in de hemel.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 07:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat schattig, misplaatste beeldspraak. Je lijkt wel een beetje op een weinig intelligente versie van Timmermans.
Maar ik hoef mijn profeet niet zo nodig te beschermen hoor, ik weet toch wel dat hij boven alles staat en jij jouw oordeel ook ooit wel eens krijgt.
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:38 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Wel iets, al is het niet veel. Alert zijn. Meteen uitstappen als zo'n type in je wagon/bus komt. Je onderbuik volgen. Je niet laten opsluiten in mensenmassa's. etc.
En PVV stemmen.
Ironisch dat uitgerekend jij, de grootste racist, dat roept.quote:
Jij liever dan ik!quote:Op dinsdag 19 juli 2016 08:01 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Graag, in de hel is het een stuk gezelliger, vermoed ik. Ik moet er niet aan denken om voor eeuwig met Politiekcorrecten en gelovigen opgesloten te zitten in de hemel.
Zelfbescherming. De aanslagen volgen elkaar steeds sneller op.quote:
In jouw omgeving zal het vast heel normaal zijn om je 's morgens te bezatten inderdaad.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 07:58 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ie gewoon bezopen is.
Inderdaadquote:Op dinsdag 19 juli 2016 07:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Oh je bent een religekkie, dat verklaart alles.
Waarvan het grote voordeel is dat het minder lang gaat duren tot de bom barst en het noeste volk eindelijk eens het recht in eigen handen neemt.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 08:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zelfbescherming. De aanslagen volgen elkaar steeds sneller op.
Ik neem aan dat jij dan terug naar het vaderland komt, ter verdediging?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 08:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarvan het grote voordeel is dat het minder lang gaat duren tot de bom barst en het noeste volk eindelijk eens het recht in eigen handen neemt.
Hurr durr durrquote:Op dinsdag 19 juli 2016 08:04 schreef Dven het volgende:
[..]
In jouw omgeving zal het vast heel normaal zijn om je 's morgens te bezatten inderdaad.
Nee joh, gewoon lekker vanaf het internet blijven roepen, zoals wij hier allemaal toch?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 08:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij dan terug naar het vaderland komt, ter verdediging?
Dat zou impliceren dat Dven een ruggengraat heeft en iets als vaderlandsliefde kent.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 08:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij dan terug naar het vaderland komt, ter verdediging?
twitter:Elsevier twitterde op dinsdag 19-07-2016 om 08:45:43IS-vlag gevonden in kamer van Afghaanse tiener die met bijl treinpassagiers aanviel https://t.co/vpZawsuGdP https://t.co/N51385sSUX reageer retweet
Maar ik ken iemands vader en die had een trauma en die was wel gewelddadig. Hebben we nu bewezen dat het 50/50 is?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 08:47 schreef deedeetee het volgende:
Oorlogstrauma ? Doe me een lol. Het is gewoon de aard van t beestje hoor. Niet voor niks komen deze lui uit gebieden waar gewelddadig zijn heel normaal is.
Mijn vader heeft martelingen in t jappenkamp overleeft, díe had een oorlogstrauma. Had wel last van angsten maar gewelddadig was hij niet.
Precies! Moslims zijn kut! Allemaal agressief! Aard van het beestjuh!quote:Op dinsdag 19 juli 2016 08:47 schreef deedeetee het volgende:
Oorlogstrauma ? Doe me een lol. Het is gewoon de aard van t beestje hoor. Niet voor niks komen deze lui uit gebieden waar gewelddadig zijn heel normaal is.
Mijn vader heeft martelingen in t jappenkamp overleeft, díe had een oorlogstrauma. Had wel last van angsten maar gewelddadig was hij niet.
In Afghanistan is het heel normaal om willekeurige mensen aan te vallen met een hakbijl?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 08:47 schreef deedeetee het volgende:
Links heeft zich verenigd onder u.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 08:47 schreef deedeetee het volgende:
Schijnbaar staat de hakbijl daar op doodsoorzaak nummer twee. Tussen het kapmes en de autobom in. Allemaal aard van het beestje.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 08:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In Afghanistan is het heel normaal om willekeurige mensen aan te vallen met een hakbijl?
Ja, laten we er een links/rechts-discussie van maken, leuk.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 08:52 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Links heeft zich verenigd onder u.
Je moet je niet zo snel beledigd voelen. Ik snap dat het niet leuk is dat je broeders je geloof dagelijks een slechte naam bezorgen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 08:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Schijnbaar staat de hakbijl daar op doodsoorzaak nummer twee. Tussen het kapmes en de autobom in. Allemaal aard van het beestje.
Nee mensen die uit een moslimland komen hebben van huis uit gewoon minder remmingen als het om geweld gaat. Omdat geweld binnen de cultuur en religie * normaal * is en * er bij* hoort.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 08:49 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Maar ik ken iemands vader en die had een trauma en die was wel gewelddadig. Hebben we nu bewezen dat het 50/50 is?
On-topic: walgelijke daad.
quote:De Duitse politie heeft een zelfgemaakte vlag van Islamitische Staat gevonden in de kamer van de Afghaanse tiener die met een bijl en een mes passagiers van een trein aanviel in het zuiden van Duitsland.
Lone wolfquote:Op dinsdag 19 juli 2016 08:53 schreef wolkentoetje het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)er-duitse-trein.html
[..]
Het draagvlak van IS is gewoon enorm groot. Ze hebben de steun van tientallen miljoen, zo niet, honderden miljoenen moslims.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 08:53 schreef wolkentoetje het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)er-duitse-trein.html
[..]
Vermakelijke post.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 08:53 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Nee mensen die uit een moslimland komen hebben van huis uit gewoon minder remmingen als het om geweld gaat. Omdat geweld binnen de cultuur en religie * normaal * is en * er bij* hoort.
Mijn punt is dat je bij mensen uit dit soort landen het geweld niet zomaar op oorlogstrauma's kunt gooien. Het is bij hun in aanleg al aanwezig, wordt aanvaard als * normaal * gedrag.
Nee in sommige landen is geweld een gewoon aanvaarde manier van gedrag.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 08:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Precies. Iedereen die niet roept dat moslims van nature gewelddadige en bloeddorstige honden zijn is een vriend van de moslims!!!!!![]()
![]()
Daarom is hij ook bekeerd. Soort zoekt soort.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:02 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Nee in sommige landen is geweld een gewoon aanvaarde manier van gedrag.
Je vrouw en kinderen slaan heet opvoeden. Je buurman slaan als hij je beledigd, is je goede naam hoog houden. enz. En als je echt heel erg bent beledigd of je naam van je familie is aangetast tsja dan moet je iemand vermoorden om de eer te redden.
Dat is hier toch ff anders. Maar dat wil jij gewoon niet zien.
Ik vind je altijd behoorlijk agressief overkomen, dus wellicht kun je daarom de agressie in anderen niet herkennen. Jij vind agressie óók normaal.
Dven stond vroeger tussen de bois van 410, hij is dus een doorgewinterde hooligan.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:02 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Je vrouw en kinderen slaan heet opvoeden. Je buurman slaan als hij je beledigd, is je goede naam hoog houden. enz. En als je echt heel erg bent beledigd of je naam van je familie is aangetast tsja dan moet je iemand vermoorden om de eer te redden.
Ik vind je altijd behoorlijk agressief overkomen, dus wellicht kun je daarom de agressie in anderen niet herkennen. Jij vind agressie óók normaal.
mensen in schok waren meegeteld als gewond.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:05 schreef pokkerdepok het volgende:
las ik gisteren niet dat er al 20 gewonden waren? en nu vier?
Nou.....Ik geloof dat Pegida in Duitsland een politieke partij aan het oprichten is.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 08:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarom ben je dan in vredesnaam enkel een beetje duffe zinnetjes aan het posten op een forum terwijl je vaderland aan de rand van de moslimafgrond ligt? Wordt het dan verdomme niet eens tijd om dat met hand en tand te verdedigen?
ze dachten; we moeten net zoveel als in nice. anders is het niet eng genoeg.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:06 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
mensen in schok waren meegeteld als gewond.
ik zie mensen als jij misschien nog wel als een groter gevaar voor de samenleving.. ontkennen dat in NL een probleem is en dat dergelijke agressiviteit niet in NL voorkomt. Dat is gewoon idioterie.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:02 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Gelijk hebben ze. Islam in huidige staat past niet in Europa. Eerst maar eens hervormen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:07 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nou.....Ik geloof dat Pegida in Duitsland een politieke partij aan het oprichten is.
http://www.volkskrant.nl/(...)-duitsland~a4342106/
(was niet mijn idee, he?)
Jij bent een trol of snap je haar post niet zo goed? Of bedoel je agressiviteit van moslims in NL?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:08 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik zie mensen als jij misschien nog wel als een groter gevaar voor de samenleving.. ontkennen dat in NL een probleem is en dat dergelijke agressiviteit niet in NL voorkomt. Dat is gewoon idioterie.
In Nederland slaan we onze buurmannen als we het ergens niet mee eens zijn?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:08 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik zie mensen als jij misschien nog wel als een groter gevaar voor de samenleving.. ontkennen dat in NL een probleem is en dat dergelijke agressiviteit niet in NL voorkomt. Dat is gewoon idioterie.
Ik snap het gewoon niet. Als ik het vermoeden had dat mijn mooie land overdonderd werd door kwaadaardige moslims dan zou ik toch iets meer doen dan dag in dag uit een beetje op een forumpje te roeptoeteren.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 08:58 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Kan jij ook normaal doen? Zo overdreven reageren overal kan niet gezond zijn.
En wat moet ik dan precies doen? Ik stem.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik snap het gewoon niet. Als ik het vermoeden had dat mijn mooie land overdonderd werd door kwaadaardige moslims dan zou ik toch iets meer doen dan dag in dag uit een beetje op een forumpje te roeptoeteren.
Of was jouw opa een kleine 80 jaar geleden ook in de lokale krant berichten met andere tienertjes aan het uitwisselen over hoe stom die Duitsers wel niet zijn om vervolgens weer over op de orde van de dag te gaan en een paar tulpenbollen te koken?
want dat gebeurt in moslimlanden wel?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:10 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
In Nederland slaan we onze buurmannen als we het ergens niet mee eens zijn?
Alleen tokkies en moslims gebruiken gelijk geweld.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik snap het gewoon niet. Als ik het vermoeden had dat mijn mooie land overdonderd werd door kwaadaardige moslims dan zou ik toch iets meer doen dan dag in dag uit een beetje op een forumpje te roeptoeteren.
Of was jouw opa een kleine 80 jaar geleden ook in de lokale krant berichten met andere tienertjes aan het uitwisselen over hoe stom die Duitsers wel niet zijn om vervolgens weer over op de orde van de dag te gaan en een paar tulpenbollen te koken?
De meeste mensen gelukkig wel ja. Maar het betreft hier FOK! he. De bekken stromen over van slechte woorden over die oh-zo-verderfelijke moslims. Maar geef dan ook gewoon eens een keertje thuis. Maar nee hoor, het blijft bij veel geblaat maar weinig wol.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:02 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik ben het gedeeltelijk met je eens maar jij komt zo fanatiek over..
ik denk namelijk dat de meeste "veilig in hun huis zittende mensen" zelfs de boel willen sussen als er een grote terroristische aanslag in NL is gebeurt.
Helaas is Dven beidequote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Alleen tokkies en moslims gebruiken gelijk geweld.
We zitten eigenlijk allemaal op hetzelfde zinkende schuitje.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:12 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
En wat moet ik dan precies doen? Ik stem.
En jij verdedigt de Islam op dit forumpje dag in, dag uit. Dus we zitten in hetzelfde schuitje.
Ga eens een maandje op vakantie naar Afghanistan zou ik zeggen en dan breng je daarna hier verslag uit.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 08:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In Afghanistan is het heel normaal om willekeurige mensen aan te vallen met een hakbijl?
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:16 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ga eens een maandje op vakantie naar Afghanistan zou ik zeggen en dan breng je daarna hier verslag uit.
Omdat een moslim per definitie niet voor vrouwenrechten en homo's is.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:14 schreef Dven het volgende:
[..]
De meeste mensen gelukkig wel ja. Maar het betreft hier FOK! he. De bekken stromen over van slechte woorden over die oh-zo-verderfelijke moslims. Maar geef dan ook gewoon eens een keertje thuis. Maar nee hoor, het blijft bij veel geblaat maar weinig wol.
Laten we een crowdfunding opstarten om Koos een maand lang te kunnen deporteren naar Afghanistanquote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:16 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ga eens een maandje op vakantie naar Afghanistan zou ik zeggen en dan breng je daarna hier verslag uit.
Ja, dat is in sommige landen dagelijkse kost. Je vrouw en kinderen slaan is écht iets dat enkel in de moslimwereld bestaat. Buurmannen worden dagelijks in elkaar gepompt omdat hij toevallig een iets andere djellaba aanhad en bij beledigingen doen we direct strotten doorsnijden.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:02 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ja, de Duitsers zijn daar iets effectiever in. Dat hebben we 80 jaar geleden allemaal kunnen aanschouwen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:07 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nou.....Ik geloof dat Pegida in Duitsland een politieke partij aan het oprichten is.
http://www.volkskrant.nl/(...)-duitsland~a4342106/
(was niet mijn idee, he?)
Dat was een Oostenrijker.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja, de Duitsers zijn daar iets effectiever in. Dat hebben we 80 jaar geleden allemaal kunnen aanschouwen.
Klopt.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja, de Duitsers zijn daar iets effectiever in. Dat hebben we 80 jaar geleden allemaal kunnen aanschouwen.
Het is ongetwijfeld geen feest, dat land. Maar het lijkt mij wat sterk dat het de normaalste zaak van de wereld is om in Afghanistan op willekeurige mensen in te slaan met een hakbijl.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:16 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Gewoon niet in de trein gaan zittenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:20 schreef Copycat het volgende:
Oh jee. Ik help een Afghaanse vluchtelinge met de Nederlandse taal. Moslima, maar geen hoofddoekje. Hopelijk ook geen hakbijl.
Dus je land staat aan de rand van de afgrond en jij lost dat op door een rood kruisje te zetten?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:12 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
En wat moet ik dan precies doen? Ik stem.
En jij verdedigt de Islam op dit forumpje dag in, dag uit. Dus we zitten in hetzelfde schuitje.
In sommige landen schijn je zelfs een nationaal kampioenschap buurmanmeppen hebben.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:13 schreef Onnoman het volgende:
[..]
want dat gebeurt in moslimlanden wel?
Dat je dit aandurft. Ik heb me net namelijk laten vertellen dat moslims allemaal slecht en gewelddadig zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:20 schreef Copycat het volgende:
Oh jee. Ik help een Afghaanse vluchtelinge met de Nederlandse taal. Moslima, maar geen hoofddoekje. Hopelijk ook geen hakbijl.
En waarom is ze gevlucht?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:20 schreef Copycat het volgende:
Want een merkwaardige opmerking. Natuurlijk komt agressie hier ook voor. Maar hier wordt het afgekeurd en niet als normaal gezien. Probeer t eens met begrijpend lezen. Dat heb je vast al op de basisschool geleerd.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:08 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Ik ga mezelf niet opblazen. En nee, we staan niet aan de rand van de afgrond. We zijn een weg ingeslagen die over een aantal decennia ons lijdt naar de afgrond. En we kunnen nog makkelijk een andere afslag nemen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Dus je land staat aan de rand van de afgrond en jij lost dat op door een rood kruisje te zetten?
Het is niet zo vreemd dat West-Europa over een jaar of 30 niet meer bestaat, wanneer de jongemannen van het land er zo gemakkelijk vanaf denken te komen.
(s)linkse Gütmensch gespot. Iedereen weet dat je dit alleen doet om je eigen ego te voeden en omdat je een soppende voeg (© Djeez) krijgt van een dominante zandhapper.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:20 schreef Copycat het volgende:
Die ene die aan de top stond wel ja, dat heb je goed gezien.quote:
Leidt, jij patriot.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:24 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ik ga mezelf niet opblazen. En nee, we staan niet aan de rand van de afgrond. We zijn een weg ingeslagen die over een aantal decennia ons lijdt naar de afgrond. En we kunnen nog makkelijk een andere afslag nemen.
Ze is wel erg mooiquote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:25 schreef Ludachrist het volgende:
(s)linkse Gütmensch gespot. Iedereen weet dat je dit alleen doet om je eigen ego te voeden en omdat je een soppende voeg (© Djeez) krijgt van een dominante zandhapper.
En anders zou je er nog eens goed over nadenken?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:26 schreef tesssssssss het volgende:
Ik ga mezelf ook niet opblazen. Ik krijg toch geen 72 mannelijke maagden, dus.
Je hebt best lef dat je over iemand z'n opleiding durft te spreken terwijl jezelf met het idee leeft dat geweld in alle moslimlanden en -gemeenschappen even normaal is als een kop koffie drinken.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:24 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Want een merkwaardige opmerking. Natuurlijk komt agressie hier ook voor. Maar hier wordt het afgekeurd en niet als normaal gezien. Probeer t eens met begrijpend lezen. Dat heb je vast al op de basisschool geleerd.
Dat kunnen we onze Koos niet aandoen. Soms moet je mensen tegen zich zelf beschermen. Al loopt het fout af, het kwartje valt toch nooit. Dan zal hij nog steeds zeggen:quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Laten we een crowdfunding opstarten om Koos een maand lang te kunnen deporteren naar Afghanistanik ben voor
Whaaaaa!quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:27 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:
[..]
En anders zou je er nog eens goed over nadenken?
Ik zeg ook niet dat je jezelf moet opblazen. Houd nu eens op met die quatsch van jequote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:24 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ik ga mezelf niet opblazen. En nee, we staan niet aan de rand van de afgrond. We zijn een weg ingeslagen die over een aantal decennia ons lijdt naar de afgrond. En we kunnen nog makkelijk een andere afslag nemen.
Ik wilde het maar niet aanhalen want dan ging mevrouw daar weer over miepen.quote:
Zucht de gewone onzin die nergens op slaat omdat jij niet leest wat er staat. Maar toch 1 vraagje : vanwaar die verbale agressie als iemand een andere mening heeft ?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja, dat is in sommige landen dagelijkse kost. Je vrouw en kinderen slaan is écht iets dat enkel in de moslimwereld bestaat. Buurmannen worden dagelijks in elkaar gepompt omdat hij toevallig een iets andere djellaba aanhad en bij beledigingen doen we direct strotten doorsnijden.
Daarom hoop ik maar dat ik nooit achter jouw adresgegevens kom hoor, want dan ben je nog niet jarig!
Het is een behoorlijke misvatting van jou dat agressie er is omdat er een andere mening is.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:30 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Zucht de gewone onzin die nergens op slaat omdat jij niet leest wat er staat. Maar toch 1 vraagje : vanwaar die verbale agressie als iemand een ander mening heeft ?
Ach laat ook maar, met jou willen praten is verspilling van tijd en energie. Ik sla je postings voortaan weer gewoon over. Dat is wat verstandige/redelijke mensen doen namelijk, ik ben vast niet de enige die je zo wegzet.
In welk islamitisch land is het slaan van je kinderen verboden?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Je hebt best lef dat je over iemand z'n opleiding durft te spreken terwijl jezelf met het idee leeft dat geweld in alle moslimlanden en -gemeenschappen even normaal is als een kop koffie drinken.
"Het was mijn eigen schuld, ik heb niet diep genoeg gebukt voor de cultuur van deze parels"quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:27 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat kunnen we onze Koos niet aandoen. Soms moet je mensen tegen zich zelf beschermen. Al loopt het fout af, het kwartje valt toch nooit. Dan zal hij nog steeds zeggen:
[ afbeelding ]
Zonde, ik had het gulpje al bijna open.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze is wel erg mooi.
Maar ik ben ook erg hetero.
Het maakt niet uit of je van nature al agressief was of dat je dat pas werd na je bekering. Feit is en blijft dat je zeer agressief post op dit forum en behoorlijk aan het radicaliseren bent in de afgelopen jaren in je opvattingen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is een behoorlijke misvatting van jou dat agressie er is omdat er een andere mening is.
Maar weet je, is het aard van het beestje. Ik ben een bekeerde moslim dus ik ben spontaan agressief en gewelddadig gewordenEn doe jezelf en mij inderdaad een plezier door je bakkes in het vervolg tegen mij te houden
Je slaat het kwaad er toch nooit uit, je slaat het kwaad er juist in.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
In welk islamitisch land is het slaan van je kinderen verboden?
Ik wil jou anders wel eens op je billetjes slaanquote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:37 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Je slaat het kwaad er toch nooit uit, je slaat het kwaad er juist in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |