Dat is helemaal waar!quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Laat Frankrijk maar kampioen worden. Leuk als thuisland zijnde en ze zijn erg op dreef.
Minst erge van de 2 landen die de finale spelen.quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Laat Frankrijk maar kampioen worden. Leuk als thuisland zijnde en ze zijn erg op dreef.
Erge is dat maar 1 kwallebal ervoor zorgt dat ik een heel land niet magquote:Op donderdag 7 juli 2016 22:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Minst erge van de 2 landen die de finale spelen.
Ja huilie dat is Mini haar schuld.. ze had zin in de openingsceremonie. Dus tot zover mijn hersenenquote:
Familie woont in een gebied waar nauwelijks telefoons zijn, en al helemaal geen mobiel bereik. Ik begreep dat hij gehoord had dat zijn ouders ergens waren waar telefoon (en werkend) was en dat hij meteen belde.quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Kaatje wat zielig.. een half jaar je ouders niet te pakken kunnen krijgenHadden zij ook geen poging gewaagd om aan n telefoon te komen oid?
Was t suikerfeest wel leuk verder? En zitten je tanden er nog in?
Gaan ze hem dan in NL verder behandelen mag ik hopen?quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:54 schreef krakkemieke het volgende:
Hopelijk mag mn oom maandag naar huis.... Hij heeft nierfalen en een verstopte kransslagader.
Heb jij eindelijk ook eens wat te lachen in je slaapkamerquote:Op donderdag 7 juli 2016 23:24 schreef RobinOok het volgende:
Ik denk dat onze tv in de slaapkamer het aan het begeven is, iedereen heeft een groen voorhoofd!
Ziet er redelijk lachwekkend uit, soort van kruisingen tussen de hulk en een klingon.
Ik heb al jaren een tv in de slaapkamer. Ideaal vind ik het om vanuit je bed tv te kijken. In de zitkamer tv kijken doe ik nog amper.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 00:49 schreef minilot het volgende:
Ik weiger het: een tv in de slaapkamer.Slaapkamer = hier voor seks en slapen, en hoe graag ik er ook naar kijk - ik blief daar geen BBC4 bij.
Ik had nadat ik ze klaarmaakte klein beetje hoop, want ze kwamen krokant uit de oven, maar echt niet te eten, vies.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 00:51 schreef minilot het volgende:
Ja Uniek, is dat wat - bitterballen zonder frituur?
Een tiet is geen tiet als je geen tepel zietquote:Op vrijdag 8 juli 2016 05:25 schreef minilot het volgende:
Lonaa, wij hebben zoiets:
[ afbeelding ]
Werkt als een tiet!
Heeft Zwolle een ring ja?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 05:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik rij op de ring van Zwolle, op naar Schiphol
Zo noem ik het wel... Een stuk snelweg waar je maar 80 mag met veel afrittenquote:
Same. 1x een dag geprobeerd (tv) en ik vond het niks.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 00:49 schreef minilot het volgende:
Ik weiger het: een tv in de slaapkamer.Slaapkamer = hier voor seks en slapen, en hoe graag ik er ook naar kijk..
Volledig mee eens. Een samenleving zonder zorg voor de zwakkeren is geen samenleving. In elk geval niet eentje waarin ik wil leven.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 06:51 schreef kwakz0r het volgende:
Spuit elf @Piet: dan ga je er vanuit dat ik geen/nauwelijks belasting betaal. Ik betaal over het bovenste stukje inkomen ook gewoon 42%, krijg geen toeslagen en dergelijke.
Ik vind gewoon dat bij zulke hele hoge bedragen het effect van 'nog meer' aantoonbaar klein is. Wat is de waarde van een derde auto of een tweede boot ten opzichte van goed besteed belastinggeld?
Landen zoals de VS laten zien dat de extreem rijken wellicht meer geneigd zijn tot mecaenale activiteit als ze minder belasting betalen, maar onze hele economie is daar niet voor ingericht, en bovendien vraag ik u af of Hollanders dat echt zouden doen. Volgns mij zoudn die koopmannetjes hier het lekker allemaal zelf houden.
Zo, dat was mijn nuance.
Jeetje. Ik hoop dat je er op tijd bij bent...quote:Op vrijdag 8 juli 2016 07:49 schreef Isegrim het volgende:
Algemene volmacht geregeld van vriend die zich vandaag vrijwillig laat opnemen. Het lijkt erop dat zijn woning bij executie wordt verkocht, maar zelf weet hij het niet zo goed. Dus ik ga eens kijken wat ik kan achterhalen via VvE-beheerder of hypotheekgever... Zou nogal kut zijn als hij straks geestelijk weer een beetje op de been is om dan ineens dakloos te zijn.
Ik ben bang van niet. Er is al ontruiming aangezegd, zo lijkt het.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 08:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Jeetje. Ik hoop dat je er op tijd bij bent...
Shit zeg. Is er nog kans dat je zijn spullen kunt redden?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 08:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet. Er is al ontruiming aangezegd, zo lijkt het.
Dat moet wel lukken voor zover er iets van waarde is.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 08:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Shit zeg. Is er nog kans dat je zijn spullen kunt redden?
Ga jij eens gauw fietsen ofzo.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 08:39 schreef minilot het volgende:
Ik overweeg ook Isegrim te volmachten. Daar knapt mijn administratie vast enorm van op!En ze vindt het zo leuk, administratie!
Sunny! BLIJF! AF! NIET WEGGAAN!quote:Op vrijdag 8 juli 2016 08:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Hoi. Hoe is het hier? Alles goed met iedereen?
Hai.quote:
Ach dat zijn we daar allemaal toch?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 08:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hai.Fijn dat je je hier ook weer even laat zien. Ik zie je alleen maar in Dieet maar ik ben nog dik dus dat is raar.
Jij bent niet dik.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 08:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ach dat zijn we daar allemaal toch?![]()
Sam is moe. Ik denk dat het idee alleen al van een week stuiterbal-Sally hem uitputquote:Op vrijdag 8 juli 2016 08:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Jij bent niet dik.![]()
Hoe is het met Sam?Wil ie al een speelvakantie?
Bwehehehe. Sally is wel echt beduidend rustiger (ouder) geworden sinds vorig jaar hoor. Denk dat het Sam uiteindelijk alles meevalt.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 08:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Sam is moe. Ik denk dat het idee alleen al van een week stuiterbal-Sally hem uitput![]()
![]()
Nee gaat prima met Sam. Die geniet er van dat ik de hele dag er ben voor hemverwende poepzak.
Omdat Isegrim de hele tijd van haar fiets aflazert of omdat mijn kont wel wat minder vet kan?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 08:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Volgens mij is het idd beter dat Mini gaat fietsen ipv jij
The Sunz!quote:Op vrijdag 8 juli 2016 08:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Hoi. Hoe is het hier? Alles goed met iedereen?
Haha nou Sally viel ook heel erg mee hoor, alleen als je met een balletje gooit..quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Bwehehehe. Sally is wel echt beduidend rustiger (ouder) geworden sinds vorig jaar hoor. Denk dat het Sam uiteindelijk alles meevalt.![]()
Als ik hier Dotje te logeren heb (dat is pas een spring-in-het-veld en nog jong!) dan vindt Sally dat het eerste uur awesome, en daarna neemt dat behoorlijk af.
Daar heb ik nog nooit, en ook nu niet, aan getwijfeld hoor!quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het fijn vind bij ons te logeren vooral..
Thnxquote:
Nee! Je kont is prima.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:01 schreef minilot het volgende:
[..]
Omdat Isegrim de hele tijd van haar fiets aflazert of omdat mijn kont wel wat minder vet kan?
Neeej... zonde van die billen...quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:01 schreef minilot het volgende:
[..]
Omdat Isegrim de hele tijd van haar fiets aflazert of omdat mijn kont wel wat minder vet kan?
Thanksquote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit, en ook nu niet, aan getwijfeld hoor!![]()
![]()
Ik zal ook de flexi meegeven.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Thanks![]()
Gelukkig houden wij net zo veel van knuffelen als SallyEn we gaan gewoon weer bij schoonouders in de tuin met balletjes gooien. Kan ze even lekker los en lós!!
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zal ook de flexi meegeven.![]()
Als er ook maar iets in mij zou zijn dat zou denken dat Sally het niet tof zou hebben bij jullie, zou ik d'r nooit brengen.
[ afbeelding ]
Jullie, mijn liefste vriendinnetje en Frank. Daar houdt het wel op geloof ik.
Waarom doet ze dat eigenlijk?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:01 schreef minilot het volgende:
[..]
Omdat Isegrim de hele tijd van haar fiets aflazert
Ja!quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
herkenbaar.. Er zijn maar weinig plekjes waar ik hem langer dan 1 nachtje heen zou brengen. En 1 nachtje is ook beperkt
En flexi iddVoor het natuurgebiedje en bos en zo..
![]()
Nah, dat heet gewoon gebrek aan motoriek. Ik bezit dat ook (niet).quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Waarom doet ze dat eigenlijk?![]()
Wordt ze afgeleid door jou?
Nee, daar ga ik niet van uit, in NL hebben we een zeer complex belastingstelsel waarbij iedereen ca de helft van het inkomen kwijt is aan directe en indirecte belastingen. Wat mij stoort is dat mensen menen dat anderen meer moeten betalen.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 06:51 schreef kwakz0r het volgende:
Spuit elf @Piet: dan ga je er vanuit dat ik geen/nauwelijks belasting betaal. Ik betaal over het bovenste stukje inkomen ook gewoon 42%, krijg geen toeslagen en dergelijke.
Ik vind gewoon dat bij zulke hele hoge bedragen het effect van 'nog meer' aantoonbaar klein is. Wat is de waarde van een derde auto of een tweede boot ten opzichte van goed besteed belastinggeld?
Landen zoals de VS laten zien dat de extreem rijken wellicht meer geneigd zijn tot mecaenale activiteit als ze minder belasting betalen, maar onze hele economie is daar niet voor ingericht, en bovendien vraag ik u af of Hollanders dat echt zouden doen. Volgns mij zoudn die koopmannetjes hier het lekker allemaal zelf houden.
Zo, dat was mijn nuance.
Dat ging vorige keer ook helemaal prima. Korte lijn wanneer we op stoep of straat lopen, lange lijn op plekken waar ik Sam altijd los laatquote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja!
Sinds ze wat gematigder is geworden in wanneer ze batshitcrazy gaat buiten, mag ze wat vaker los van mij en bij anderen vaker aan de flexi.
Vertrouwen.
Jeetjemineetje.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:13 schreef fietsie het volgende:
Ik heb gister zelf ook een stuk appeltaart op![]()
![]()
Ja, gun jezelf eens wat meer.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:17 schreef fietsie het volgende:
Nou ja ik had me dus voorgenomen dat niet te doen... Zo van: dat moet ik kunnen...
Ja, ik. Jay-Lano. En dat was in CUL, geloof ik.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:21 schreef Isabeau het volgende:
Wie had het hier deze week over een Jay Leno als baby? Ik zie nu op mijn tijdlijn een pasgeboren baby met de naam Jayleno
Je inschatting klopt hoorquote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:21 schreef Isabeau het volgende:
Wie had het hier deze week over een Jay Leno als baby? Ik zie nu op mijn tijdlijn een pasgeboren baby met de naam Jayleno
Goedemorgen Lonaa!quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En dat was in CUL, geloof ik.
Oh, ik zit in CUL, nevermind.![]()
Om de simpele reden dat de doelstelling nog steeds veel te ver weg staat...quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, gun jezelf eens wat meer.
Je neemt je altijd voor om dingen niet te doen, om het wel vol te houden bla bla. En als je dan faalt voel je je kut. Denk je niet dat dat een beetje verkeerd om is? Dat je je veel beter voelt als je jezelf zoiets gewoon af en toe wel gunt, en dat het dna ook makkelijker is om het soms niet te doen?
Op deze manier blijft ie alleen maar verder weg.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Om de simpele reden dat de doelstelling nog steeds veel te ver weg staat...
Ik denk dat altijd als ik alleen maar foto's zie van iemand hoofd.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:21 schreef minilot het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik natuurlijk:
[ afbeelding ]
Je maakte mij helemaal confuusquote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:21 schreef Lonaa het volgende:
Ja, ik. Jay-Lano. En dat was in CUL, geloof ik.
Oh, ik zit in CUL, nevermind.![]()
Woah! En wat ga je daarin allemaal doen?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Goed hoorheb 2 maanden 'vakantie' dus dikke prima
Vaak zat terecht.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik denk dat altijd als ik alleen maar foto's zie van iemand hoofd.
Je nieuwe hoofd? Doet me denken aan ouwe gangsterfilms waar iemand zich heeft laten plastisch verbouwen en ze het verband van het hoofd halen.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:27 schreef fietsie het volgende:
Iemand gaat dit weekend proberen een goede foto te maken van mijn nieuwe hoofd
Nou ja dat zo'n beetje jaquote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je nieuwe hoofd? Doet me denken aan ouwe gangsterfilms waar iemand zich heeft laten plastisch verbouwen en ze het verband van het hoofd halen.
Een heleboel.. word al moe als ik er aan denkquote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:25 schreef minilot het volgende:
[..]
Woah! En wat ga je daarin allemaal doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Een heleboel.. word al moe als ik er aan denk
Devon!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UK
Altijd goed!
Enneh, hoeveelste Lowlands wordt dit voor je?
Let me see you stripped down to the bone
Ik hoor dat vaker van moestuintjesmensen, courgettes all over the place!quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:31 schreef Lonaa het volgende:
Moestuin-update!
Bijna 1 rode tomaat!
1 Aubergine-in-the-making!
1 bloem in mijn komkommerplant!
Iedere dag peultjes eten!
Belachelijk veel courgettes!
Ja, dat wist ik ook wel, maar ik ben toch verbaasd.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:34 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik hoor dat vaker van moestuintjesmensen, courgettes all over the place!
Ja ben benieuwd! Leuke kleine camping op een working farm met farm produce en zoquote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:33 schreef minilot het volgende:
[..]
Devon!UK
Altijd goed!
Enneh, hoeveelste Lowlands wordt dit voor je?
Cool!quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:31 schreef Lonaa het volgende:
Moestuin-update!
Bijna 1 rode tomaat!
Klinkt dat even alsof je een kamer moet delen met trol en kabouter!quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
..bij New Forest in een Inn logeren..
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:31 schreef Lonaa het volgende:
Moestuin-update!
Bijna 1 rode tomaat!
Ik heb kool. Of nou ja, had kool. Dus alle slakken en rupsen zijn daar dik van geworden.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]dat gaat lekker!! Hier geen peultjes helaas.. als ik een hele dikke vlinder voorbij zie fladderen dan weet ik waar al dat groen naartoe is gegaan
Ik heb courgette-pizzabodem recept ergens geloofikquote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:35 schreef Lonaa het volgende:
Dus, goede ideeen met courgette? Ze zijn welkom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:36 schreef minilot het volgende:
[..]
Klinkt dat even alsof je een kamer moet delen met trol en kabouter!
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb courgette-pizzabodem recept ergens geloofikZelfde idee als met bloemkool?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan wel eens proberen.
Sterkheidsbaas van alles.
Maar saai.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:39 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Loon: een basis-courgettesoep maken en invriezenEn dan na ontdooien met verschillende dingetjes afmaken zodat je steeds een ander soepje hebt.
Wat.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:40 schreef Myraela het volgende:
Ik zit zonder telefoon opgesloten in m'n eigen kleding kast. Gelukkig lag mijn oude laptop er.Nu hopen dat mijn vriend Facebook checkt.
Nee joh! Helemaal niet saai! Want variatie in 'afmaken'quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Maar saai.![]()
Ga ik wel doen, want duizend courgettes.
Meestal moet degene die op stiekem bezoek komt in de kast, niet de vrouw des huizes...quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:40 schreef Myraela het volgende:
Ik zit zonder telefoon opgesloten in m'n eigen kleding kast. Gelukkig lag mijn oude laptop er.Nu hopen dat mijn vriend Facebook checkt.
Ja.quote:
Gemaakt en lekker bevonden:quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:35 schreef Lonaa het volgende:
Dude!quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.We hebben een soort inloop kledingkast, ik doe de deur altijd dicht zodat de katten er niet in kunnen. Er zit zo'n slot op waar je voor moet draaien, en die is blijkbaar in het slot gevallen. Van binnen moet je een sleutel hebben. Die hangt buiten de kast.
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:40 schreef Myraela het volgende:
Ik raakte even in paniek omdat ik geen telefoon had.Stond aan alle deuren te rammen. Zie ik m'n laptoptas liggen. hahaquote:
Oe, knus en raar en mogelijk met goed eten!quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
http://augustusjohnfordingbridge.co.uk/about
Danku.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:46 schreef minilot het volgende:
[..]
Gemaakt en lekker bevonden:
https://food52.com/recipes/37393-canal-house-s-marinated-zucchini
http://www.yolkandflour.com/recipes/30-minute-pork-dinner/
http://thefulltimefoodie.(...)lic-mint-yogurt-dip/
http://drizzleanddip.com/(...)ing-and-ribbon-fries
http://www.beyondkimchee.com/ssambap/
http://herbivoracious.com/2009/10/minestrone.html
http://www.yammiesnoshery.com/2014/08/zucchini-bread-bars.html
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik raakte even in paniek omdat ik geen telefoon had.Stond aan alle deuren te rammen. Zie ik m'n laptoptas liggen. haha
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:50 schreef minilot het volgende:
[..]
Oe, knus en raar en mogelijk met goed eten!Leuk!
Vooral deze:quote:
In de lengte aan dunne plakken snijden, kruiden en dan grillenquote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:35 schreef Lonaa het volgende:
M'n stiefvader en vriend zijn al aan het uitvechten wie mij komt redden, dus komt goed!quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:51 schreef minilot het volgende:
[..]
Hilarisch!
Maar minder tof voor jou natuurlijk
Weet je het telefoonnummer van je vriend uit je hoofd? Ik wil 'm gerust voor je bellen!
Die heb ik inderdaad opgeslagen.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:54 schreef minilot het volgende:
[..]
Vooral deze:
https://food52.com/recipes/37393-canal-house-s-marinated-zucchini
En dan maken met jonge courgettes dus.
Nymphomaniac, deel 2. Eergisteren deel 1 gekeken, gisteren deel 2 en toen ene half uur voor het einde in slaap gevallen.quote:
Ooo. Jamie Bell daarin is zo gaaaaaaf.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nymphomaniac, deel 2. Eergisteren deel 1 gekeken, gisteren deel 2 en toen ene half uur voor het einde in slaap gevallen.
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:09 schreef Myraela het volgende:
Mijn held is onderweg.![]()
Wel een persevenement af moeten zeggen. Stomste mailtje ooit.Zeggen dat je niet kan komen omdat je in de kast zit, haha. Die mensen zullen ook wel denken.
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
M'n stiefvader en vriend zijn al aan het uitvechten wie mij komt redden, dus komt goed!
True. Maar toch ook wel heel heel heftig.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:07 schreef minilot het volgende:
[..]
Ooo. Jamie Bell daarin is zo gaaaaaaf.
O.a. dan hè? Er is wel meer gaaf aan
Oh, een simpele waarbij het PR bureau even al zijn merken weer laat zien tijdens een boottochtje.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:09 schreef minilot het volgende:
Oh Myra toch! Wel een heel goed verhaal!
Wat voor persevenement was het?
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:17 schreef Myraela het volgende:
Wat er trouwens allemaal door je hoofd gaat als je merkt dat je opgesloten bent.Eerst natuurlijk balen dat ik geen telefoon had, daarna rammen aan de deuren. Twijfelen of iemand me zou horen als ik zou schreeuwen. Daarna bedacht ik me dat ik niet kon weten hoe laat het was en dat ik toch echt om 16:00 uur moest werken.
Hoe zou ik het mijn werk vertellen? En net voordat ik m'n laptop zag dacht ik, ik ga gewoon slapen, dat het nuttigste.
Dit is nog Lars von Trier-light hoor.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
True. Maar toch ook wel heel heel heftig.
Wat er trouwens allemaal door je hoofd gaat als je merkt dat je opgesloten bent.Eerst natuurlijk balen dat ik geen telefoon had, daarna rammen aan de deuren. Twijfelen of iemand me zou horen als ik zou schreeuwen. Daarna bedacht ik me dat ik niet kon weten hoe laat het was en dat ik toch echt om 16:00 uur moest werken.
Hoe zou ik het mijn werk vertellen? En net voordat ik m'n laptop zag dacht ik, ik ga gewoon slapen, dat het nuttigste.
Oooooh, Dancer in the Dark.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:19 schreef minilot het volgende:
[..]
Dit is nog Lars von Trier-light hoor.Stuk relaxter kijkbaar dan, zeg, Dancer in The Dark of Antichrist.
Shitzooi...quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:45 schreef Isegrim het volgende:
Veiling van de woning staat gepland voor 13 juli. Maar eens kijken of er nog wat te redden valt...
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:30 schreef Myraela het volgende:
Jeetje wat waardeer ik vrijheid na een poosje gevangenschap.
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:30 schreef Myraela het volgende:
Jeetje wat waardeer ik vrijheid na een poosje gevangenschap.
Ik ken alleen Dogville en dat vond ik een fantastisch goede film, maar wel heel heftigquote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:24 schreef minilot het volgende:
Ik vond Dogville ook heel lastig om te kijken. Nog steeds een beetje buikpijn als ik eraan denk. Melancholia was juist weer gewoon mooi en gaaf en maar een beetje verdrietig en eng.
Aaa, toffe filmmaker is het toch!All ze feelings!
Woah! Waaróm ging de hypotheekverstrekker niet akkoord met het plan dat jullie voor ogen hadden, weet je dat?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zit helemaal te trillen....
Gisterenavond kregen we een telefoontje van de financieel adviseur. De hypotheekverstrekker had het dossier ingetrokken, ze wilden dat er eerst gesaneerd werd voor de overdracht. Dus het hele feest ging in eens niet door![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanochtend heeft de financieel adviseur nog eens gebeld en uitleg gegeven bij de bodemproblemen. Nu willen ze de hypotheek wel verstrekken maar alleen als we het geld daarvoor in depot zetten. Niet ideaal want dan moeten we binnen 1,5 jaar saneren en dat past niet binnen ons plan maar vooruit dan maar. Het is niet anders. Beter wel een droomhuis dan geen droomhuis tenslotte!
Shakerdeshake....
En mag dat saneren in eigen beheer? Of moet daar een bedrijf voor worden aangetrokken die niet-realistische prijzen in rekening kan brengen?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Gisterenavond kregen we een telefoontje van de financieel adviseur. De hypotheekverstrekker had het dossier ingetrokken, ze wilden dat er eerst gesaneerd werd voor de overdracht. Dus het hele feest ging in eens niet door![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanochtend heeft de financieel adviseur nog eens gebeld en uitleg gegeven bij de bodemproblemen. Nu willen ze de hypotheek wel verstrekken maar alleen als we het geld daarvoor in depot zetten. Niet ideaal want dan moeten we binnen 1,5 jaar saneren en dat past niet binnen ons plan maar vooruit dan maar. Het is niet anders. Beter wel een droomhuis dan geen droomhuis tenslotte!
Shakerdeshake....
Probeer de rest ook gerust eensquote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:31 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
Ik ken alleen Dogville en dat vond ik een fantastisch goede film, maar wel heel heftig
Fijn dat het nog wel doorgaat.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Shakerdeshake....
Het rapport van het bodemonderzoek sprak van ernstige verontreiniging en een saneringsplicht. Daar schrok de hypotheekbank blijkbaar zo van dat ze het dossier gelijk introkken.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:31 schreef minilot het volgende:
[..]
Woah! Waaróm ging de hypotheekverstrekker niet akkoord met het plan dat jullie voor ogen hadden, weet je dat?
Nee, zo iets mag zeker niet in eigen beheer. Deze vervuiling moet gemeld worden aan de gemeente en er moeten bergen met rapportages enzo gemaakt worden. Het moet begeleid worden door een milieudeskundige, en het afval moet op een speciale manier afgevoerd en verwerkt worden.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
En mag dat saneren in eigen beheer? Of moet daar een bedrijf voor worden aangetrokken die niet-realistische prijzen in rekening kan brengen?
Ik had er even bij moeten zeggen dat ik het minst verdien op mijn afdeling en ik zit behoorlijk boven modaal.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:47 schreef Myraela het volgende:
Ik heb gewoon geen geld om heel vaak te gaan en zeker niet naar de dure tenten. Daarbij duurt het in Rotterdam wel even voordat je overal bent geweest.
Er moet ook wel altijd iets tegenzitten bij dit soort dingen, anders telt de verhuizing niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Voorlopig gaan we morgen nog steeds klusbier kopen
Het is niet anders, dit komt vast wel goed op een of andere manier hoor. We hebben zeker nog een jaar om de planning aan te passen. Eerst maar eens zorgen dat het huis bewoonbaar wordt en dan zien we wel verder.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:52 schreef Lot_1 het volgende:
pff wat jammer dat planning niet door kan gaan L_Smaarja, daar is zo te horen weinig aan te doen.
*op lijstje zetquote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:32 schreef minilot het volgende:
[..]
Probeer de rest ook gerust eens![]()
In elk geval dus: Dancer in the Dark, Melancholia en de Nymphomaniac-filmsIn die volgorde.
Antichrist kun je wellicht over slaan, als brave gelovige.quote:
Helemaal duidelijk! Maar vast wel erg frustrerend..quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:58 schreef fietsie het volgende:
Ik was gisteravond moe, teleurgesteld en gewoon op, dus heb nog even lekker een aflevering Penny Dreadful gekeken. Toen was ik er weer helemaal bij
volgens mij heeft de man die wel gekeken een aantal jaar geleden, ik zal het eens navragen.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:58 schreef minilot het volgende:
[..]
Antichrist kun je wellicht over slaan, als brave gelovige.
Dat jaquote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:47 schreef Myraela het volgende:
Ik heb gewoon geen geld om heel vaak te gaan en zeker niet naar de dure tenten. Daarbij duurt het in Rotterdam wel even voordat je overal bent geweest.
Helemaal opnieuw begonnen, dit was S01E04 en 05.quote:
Ieder heeft z'n prioriteiten. Wij gaan gemiddeld 1+ keer per week, maar nooit heel fancy, want kids.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:45 schreef Kreator het volgende:
Zou ik nou gewoon te vaak uit eten gaan, of gaat de gemiddelde Nederlander veel te weinig?
Ik bedoel, ik ken bijna alle ster-restaurants, goede restaurants en allemiddelmatige restaurants uit mijn stad en regio wel.
Nu mijn collega's weten dat ik bijna overal wel ben geweest, komt er elke dag wel iemand langs om te vragen waar ze moeten gaan eten. (en dan commentaar hebben als ik ze een tip geef voor een Italiaans restaurant dat duurder is dan Happy Italy)
Lijkt me zo saai. 2x per jaar uit eten en dan naar de lokale Wok gaan.
In de budget categorie ga ik liever naar een Indiaas of Thais ofzo restaurant. Dat kan ik namelijk zelf niet zo goed. Of een goede pizzeria, want dat vind ik thuis ook minder goed.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:01 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
Dat jaik vind het te duur om vaak te doen. En in mijn budget-categorie valt het ook best vaak tegen en kan ik zelf wel net zo goed koken.
Wat grappig! Ik was tijdens St Juan in Zuid Spanje op het strand met allemaal vreugdevuren. Leuk om mee te maken.quote:Op donderdag 7 juli 2016 21:00 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb het feest van st jan meegemaakt. Het vreugdevuur dus. Zo leuk!
Nee, maar goed. Dat is ook niet wat ik bedoelde. Ik doelde meer op de Twentsche mentaliteit hier van het 2x per jaar uit eten gaan naar de lokale wok (want kids en goedkoop). Lijkt me gewoon niet leuk. Altijd hetzelfde en nooit eens echt uit eten gaan.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:05 schreef Bramito het volgende:
[..]
Ieder heeft z'n prioriteiten. Wij gaan gemiddeld 1+ keer per week, maar nooit heel fancy, want kids.
Geen onderdeel van de cultuur denk ik.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, maar goed. Dat is ook niet wat ik bedoelde. Ik doelde meer op de Twentsche mentaliteit hier van het 2x per jaar uit eten gaan naar de lokale wok (want kids en goedkoop). Lijkt me gewoon niet leuk. Altijd hetzelfde en nooit eens echt uit eten gaan.
Jammer dat ik hem pas bij plaatje 5 snapte... Het had leuk geweest als dat bij Cervantes was geluktquote:
Maar CUL zijn is nog weer iets anders dan restaurants bezoeken interessant / leuk / prettig vinden...quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:18 schreef minilot het volgende:
Genoeg mensen die eten uberhaupt niet heel boeiend vinden. Prima toch?
Als iedereen CUL was, werd het hier zo druk.
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:19 schreef Bramito het volgende:
[..]
Jammer dat ik hem pas bij plaatje 5 snapte... Het had leuk geweest als dat bij Cervantes was gelukt
Waarom? Je had wel ergens gelijk hoor.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:18 schreef Kreator het volgende:
-edit- laat ook maar. Het was niet wat ik bedoelde.
Ik vind het nooit zo erg als ik het zelf ook kan. Ik vind het wel erg als ik het beter kan en het dus verhoudingsgewijs te duur is. Dat gebeurt me in Spanje doorgaans alleen bij Italiaanse ketens en bepaalde fancy hamburger ketens. Die slaan we dus gewoon over, als het even kan. Helaas bewegen Spanjaarden zich in groepen en kom ik er niet altijd onderuit.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:25 schreef minilot het volgende:
Ik moet nu de hele tijd mee uit eten met de bakkers (onderdeel van betaling in natura hè?), maar gewoonlijk kwam ik zelf ook niet vaker dan een keer of twee a drie per jaar in een restaurant. Punt dat hierboven al genoemd werd is ook voor mij zo: geen geld over voor echte hele goeie uberrestaurants, en wat er in minder dure uberrestaurants op tafel wordt gezet kan ik zelf doorgaans ook. Da's de pest van heel lekker kunnen koken.
Dat weet ik. Maar ik was ook niet uit op 'iedereen is uniek' reacties. Dat weet ik wel. Ieder z'n ding en niet iedereen heeft hetzelfde budget.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:23 schreef Bramito het volgende:
[..]
Waarom? Je had wel ergens gelijk hoor.
Ja, dat bedoelde ik ook eigenlijk. Dat vind ik al snel.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:31 schreef Bramito het volgende:
[..]
Ik vind het nooit zo erg als ik het zelf ook kan. Ik vind het wel erg als ik het beter kan en het dus verhoudingsgewijs te duur is.
Ah, zo. Nou ja, dat herken ik wel van mensen om me heen. In mijn beleving is het simpelweg zo dat mensen die wat minder horecakennis hebben een wat maf beeld hebben van wat eten 'mag kosten'.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar ik was ook niet uit op 'iedereen is uniek' reacties. Dat weet ik wel. Ieder z'n ding en niet iedereen heeft hetzelfde budget.
Het verbaasde me gewoon dat mensen dit in dezelfde of betere financiele situatie zitten als ik, nooit eens genieten van een leuk restaurantje en het ook gewoon niet kennen. Ze zijn wel nieuwsgierig naar mijn ervaringen, maar als ik dan vertel dat een restaurant soms 30 tot 50 euro pp kost (en dan vertel ik dus niet dat ik ook wel eens over de 100pp ga), word ik aangekeken of ik gek ben.
Door mensen die netto meer binnenharken dan de meeste van ons in 3, 4 maanden.
Dan denk ik: geniet er gewoon van. Het is heerlijk. Want ze willen wel uit eten en vinden het wel leuk, maar zijn gewoon beperkt.
En ik had ff geen zin om dit uit te typen.
Maar toch koop ik dan liever een mooie ossehaas en maak daar zelf wat mee, dan dat ik minder dan dat geld uitgeef om het in een restaurant voor mijn neus te laten zetten...quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:33 schreef minilot het volgende:
[..]
Ah, zo. Nou ja, dat herken ik wel van mensen om me heen. In mijn beleving is het simpelweg zo dat mensen die wat minder horecakennis hebben een wat maf beeld hebben van wat eten 'mag kosten'.
Het idee dat je meer dan drie tientjes betaalt voor iets dat je er een paar uur later weer uitpoept is voor sommige mensen gewoon onzin, zelfs als ze het makkelijk kunnen betalen.
Als ik naar de lokale Italiaan ga, dan hebben ze daar zo'n grote uitgeholde parmezaanse kaas, waar alcohol in gaat, aangestoken en daarna gaat de vers-gemaakte pasta er doorheen. Die smaak kan ik misschien thuis wel simuleren, maar het idee is leuk, het is gezellig in een restaurant en ik heb geen geld voor het kopen van een parmezaanse kaas voor 1 voorgerecht.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:31 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik ook eigenlijk. Dat vind ik al snel.
Ja, dat scheelt misschien ook. Ik vind het zelf werk erin steken honderd keer leuker dan dat er voor me wordt gekookt. Bij iets eten dat iemand anders heeft gemaakt mis ik steevast de enorme bevrediging van zelf gekookt hebben.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
al was het al omdat je het werk er niet mee hebt
Correct.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:37 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, dat scheelt misschien ook. Ik vind het zelf werk erin steken honderd keer leuker dan dat er voor me wordt gekookt. Bij iets eten dat iemand anders heeft gemaakt mis ik steevast de enorme bevrediging van zelf gekookt hebben.
Maar ik schat zo in dat dát de motivatie niet is van je collega's die twee keer per jaar in een wokrestaurant komen.
Over een week of drie weer Yamaquote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:25 schreef minilot het volgende:
Ik moet nu de hele tijd mee uit eten met de bakkers (onderdeel van betaling in natura hè?), maar gewoonlijk kwam ik zelf ook niet vaker dan een keer of twee a drie per jaar in een restaurant. Punt dat hierboven al genoemd werd is ook voor mij zo: geen geld over voor echte hele goeie uberrestaurants, en wat er in minder dure uberrestaurants op tafel wordt gezet kan ik zelf doorgaans ook. Da's de pest van heel lekker kunnen koken.
Ja! Yama is wel degelijk de ellende van je huis uit gaan waard.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Over een week of drie weer Yama
Daar ging het helemaal niet overquote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:43 schreef fietsie het volgende:
Naar aanleiding van deze discussie landt er morgen weer een doos van Beef en Steak bij het lokale post-afhaal-punt
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vriend wilde met mijn ouders en zijn moeder maar dat heb ik er gelukkig uit gepraat.
Dat zeggen ze hier op het werk dus ook en dat snap ik dus niet. Ook met kinderen kun je wel eens ergens anders eten.quote:
Fietsie zat gewoon alleen twintig keer zijn eigen post over lappen vlees bij de Argentijn terug te lezen.quote:
Nou in die zin van: "restaurant bezoeken en geld uitgeven leuk en / of niet" waarop ik dacht "lekker eten en geld eraan uitgeven ZONDER restaurant is -wel- leuk" waarop de logische vervolg aktie kwam om lekkere ingredienten te bestellenquote:
Of oppas fixen.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ook met kinderen kun je wel eens ergens anders eten.
Daar is geen speeltuin ter grootte van een gemiddelde woonkamer.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat zeggen ze hier op het werk dus ook en dat snap ik dus niet. Ook met kinderen kun je wel eens ergens anders eten.
Dat je wel eens naar de wok gaat, is wat anders dan nooit iets anders doen.
Ik hou zo van hem maar hij is zo naiefquote:
Je zocht gewoon een excuusquote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nou in die zin van: "restaurant bezoeken en geld uitgeven leuk en / of niet" waarop ik dacht "lekker eten en geld eraan uitgeven ZONDER restaurant is -wel- leuk" waarop de logische vervolg aktie kwam om lekkere ingredienten te bestellen
Liever niet, of ze moeten gewoon stil kunnen zitten.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat zeggen ze hier op het werk dus ook en dat snap ik dus niet. Ook met kinderen kun je wel eens ergens anders eten.
Dat hoeft ook niet elke keer als je uit eten gaat. Kwestie van gewenning.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Daar is geen speeltuin ter grootte van een gemiddelde woonkamer.
Spaans gedoe!quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:46 schreef Bramito het volgende:
Voor ons is uit eten gaan hetzelfde als sociale contacten onderhouden. Als we met z'n vieren in een restaurant belanden is dat vooral omdat dat handig is op dat moment. Zeer zelden plannen we dat voor ons vieren.
Zei de man met een aantal kinderen en jaren ervaring daarmee?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet elke keer als je uit eten gaat. Kwestie van gewenning.
Ja hiero!quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zei de man met een aantal kinderen en jaren ervaring daarmee?
Heb je drie uur gezeten totdat je wat kreeg, of heb je drie uur over het eten gedaan?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:48 schreef zeefje het volgende:
Niks mis met uit eten gaan trouwens. Ik ben 1x in een redelijk fancy restaurant geweest. maar ik heb toen in totaal 3 uur gewacht op eten(incl tussen de gangen door). Vond ik iets te lang en weerhoud mij ervan om nogmaals te gaan. terwijl het wel heel lekker was.
Oja, ik was vergeten dat als je zelf geen kinderen hebt, je er ook geen ervaring mee kunt hebben. Sorry.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zei de man met een aantal kinderen en jaren ervaring daarmee?
Kweste van opvoedenquote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:39 schreef fietsie het volgende:
Wokrestaurant is handig omdat er (bij ons iig) er een kinderspeelgelegenheid is.
Waardoor je een 6 jarige geen 1,5 of 2 uur op een stoel hoeft vast te Ducktapen...
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:51 schreef minilot het volgende:
Ik kan echt niet wachten tot ik er een keer een kind uitgepoept heb louter om die aan het voetje omhoog te zwaaien als iemand weer eens met een onnozel 'je hebt zelf zeker geen kinderen' komt.
Ik zal elk argument vanaf dan winnen!
"maar jij hebt er maar 1. Ik heb er 7."quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:51 schreef minilot het volgende:
Ik kan echt niet wachten tot ik er een keer een kind uitgepoept heb louter om die aan het voetje omhoog te kunnen zwaaien als iemand weer eens met een onnozel 'je hebt zelf zeker geen kinderen' komt.
Ik zal elk argument vanaf dan winnen!
Ja shit, krijg je dat weer.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
"maar jij hebt er maar 1. Ik heb er 7."
Nope. En de redenen daarvoor liggen geheel buiten mijn invloedssfeer.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:54 schreef minilot het volgende:
Ik herhaal: oppas regelen een optie als je eens naar een wat interessanter restaurant wilt?
Bijna al mijn vrienden hebben kinderen en die kunnen rustig een uur tot anderhalf uur zitten, met een tekening of met wat aandacht.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:52 schreef fietsie het volgende:
Anderen zullen vast droomkinderen hebben die met plezier 2 uur op een vlakje van 40 bij 40 zitten, de kinderen die ik ken voldoen echter allemaal niet aan dat scenario.
O, dat klinkt wel heftig.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nope. En de redenen daarvoor liggen geheel buiten mijn invloedssfeer.
Wie heeft het over schooldagen? Ze hoeven toch ook niet 2 uur naar het eten te kijken? het hoeft toch ook geen 2 uur te zijn? Ze kunnen toch wat anders doen? Ze kunnen toch ook meedoen in de conversatie? Echt, zo moeilijk is het niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:52 schreef fietsie het volgende:
Ik vind voor een 6 jarige, na een schooldag met alle dingen daaromheen, dat ik niet kan en mag verwachten (en zeker niet mag dwingen) dat er langer dan 30 minuten stompzinnig op een stoel gezeten moet worden. 30 minuten, waarvan 10 minuten gegeten wordt, dan dan is peil "vol" bereikt.
Anderen zullen vast droomkinderen hebben die met plezier 2 uur op een vlakje van 40 bij 40 zitten, de kinderen die ik ken voldoen echter allemaal niet aan dat scenario.
Tijd terug met Lonaa in een net restaurant gegeten en daar kwam een gezin met kleine kinderen binnen. Ik dacht echt: kreun, kinderenquote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:55 schreef Kreator het volgende:
Bijna al mijn vrienden hebben kinderen en die kunnen rustig een uur tot anderhalf uur zitten, met een tekening of met wat aandacht.
Speeltuin is helemaal niet nodig.
En dan hoef je dus niet elke keer naar de wok.
En dus begrijp ik mensen niet die altijd naar de wok gaan 'omdat het zo makkelijk is met kids'. Dan ben je gewoon lui en haat je je smaakpapillen.
Ben blij voor je dat er voor jou en zulke ouders en blagen wokrestaurants zijn met een speeltuin.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:52 schreef fietsie het volgende:
Ik vind voor een 6 jarige, na een schooldag met alle dingen daaromheen, dat ik niet kan en mag verwachten (en zeker niet mag dwingen) dat er langer dan 30 minuten stompzinnig op een stoel gezeten moet worden. 30 minuten, waarvan 10 minuten gegeten wordt, dan dan is peil "vol" bereikt.
Dooddoener. Niks mis met een beetje discussiëren . Koesje kroel hoeft ook niet altijd.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Misschien moet iedereen lekker zelf bepalen of het wenselijk en/of haalbaar is??wat een geoordeel ineens weer..
Nee, maar nu worden bepaalde ouders hier meteen weggezet alsof ze niet kunnen opvoeden. Vind ik niet ok. Heeft niets met discussie te maken ook.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 12:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dooddoener. Niks mis met een beetje discussiëren . Koesje kroel hoeft ook niet altijd.
"Deze groentenmix bestaat uit 25% wortelschijfjes, 20% mais, 20% tuinerwten, 20% gebroken bonen, 15% rode paprika reepjes."quote:Op vrijdag 8 juli 2016 12:00 schreef fietsie het volgende:
Overigens een vraagje: Is "Mexicomix" een voedingsmiddel?
Ben jij wel eens bij de groene lantaarn geweest? Ik hoor er wel veel goeds over.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 12:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben overigens volop fan geworden van een all-you-can-eat wokpalace ding ergens in DrentheBen er nog maar 1x met een familie-iets geweest, maar ik vond het fantastisch
Als het goed is, is het gewoon goed. En dan maakt het mij niet uit wat het concept precies is.
Geoordeel? Uitwisseling van ervaringen.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Misschien moet iedereen lekker zelf bepalen of het wenselijk en/of haalbaar is??wat een geoordeel ineens weer..
Omgekeerde wereld. Ik zou er niks van snappen omdat ik geen kinderen heb. Vind ik niet ok.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 12:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, maar nu worden bepaalde ouders hier meteen weggezet alsof ze niet kunnen opvoeden. Vind ik niet ok. Heeft niets met discussie te maken ook.
Tja, zo zijn er ook echt goede veelvraatgrieken.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 12:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben overigens volop fan geworden van een all-you-can-eat wokpalace ding ergens in DrentheBen er nog maar 1x met een familie-iets geweest, maar ik vond het fantastisch
Als het goed is, is het gewoon goed. En dan maakt het mij niet uit wat het concept precies is.
Is het ook niet. Die krijg ik ook nog wel eens te horen, slaat nergens op idd. En is dus van het zelfde laken en pak wmb.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 12:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Omgekeerde wereld. Ik zou er niks van snappen omdat ik geen kinderen heb. Vind ik niet ok.
Ik vind het een prima concept, moeten mensen die geen commentaar willen op hun onopgevoede kinderen vooral heen blijven gaan.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 12:03 schreef Myraela het volgende:
Ik ben gewoon sowieso geen fan van wokken. Vlees te gaar en alles heeft dezelfde smaak. Maar laatst met schoonfamilie naar zo'n hele grote tent gegaan. En daar was de rest van het buffet op zich wel goed.
Maar ik vind het wel ongezellig, elke keer mensen die van tafel zijn, veel mensen die langslopen en drukke kinderen.
Ik heb daar gewerktquote:Op vrijdag 8 juli 2016 12:02 schreef Kreator het volgende:
Ben jij wel eens bij de groene lantaarn geweest? Ik hoor er wel veel goeds over.
Nou, ik heb daar toch heel vaak gesmuld van de hazepeper als de chef wat over hield in de panquote:Op vrijdag 8 juli 2016 12:11 schreef Kreator het volgende:
Oh echt?. Vertel. Is het de moeite waard? Ik begreep dat ie een 2e ster had gekregen?
I'll take one for the team.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 12:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik wilde er nog een keer weer gaan eten, maar vriendlief houdt niet van uit eten gaan![]()
Welk restaurant?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:48 schreef zeefje het volgende:
Niks mis met uit eten gaan trouwens. Ik ben 1x in een redelijk fancy restaurant geweest. maar ik heb toen in totaal 3 uur gewacht op eten(incl tussen de gangen door). Vond ik iets te lang en weerhoud mij ervan om nogmaals te gaan. terwijl het wel heel lekker was.
Dat restaurant waar je 880 euro betaald hebt en toen miste we de bus?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tijd terug met Lonaa in een net restaurant gegeten en daar kwam een gezin met kleine kinderen binnen. Ik dacht echt: kreun, kinderenMaar die kregen kleurplaten en potloden en hebben de hele tijd braaf gegeten en gekleurd en zijn geen moment vervelend geweest
![]()
Kwestie van opvoedenJe moet er wel energie in stoppen,dat vast.
Maar uh, wat is dan je top 3 restaurants in Enschede? Nu ben ik wel benieuwdquote:
Ik wil wel mee.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 12:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik heb daar toch heel vaak gesmuld van de hazepeper als de chef wat over hield in de pan![]()
Ik hoop dat ze het interieur hebben aangepast, dat was wel erg oubollig. Maar met het eten was niks mis! Veel liefde voor het koken.
Ik wilde er nog een keer weer gaan eten, maar vriendlief houdt niet van uit eten gaan![]()
Ja die! Ik geef niet vaak 880 euro uit voor 2 personen, dus dat wist ik nog wel.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 12:17 schreef Lonaa het volgende:
Dat restaurant waar je 880 euro betaald hebt en toen miste we de bus?Die?
Jij mee, Kreator mee, nog iemand mee?quote:
Tao, Verso, Koetshuis.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 12:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Maar uh, wat is dan je top 3 restaurants in Enschede? Nu ben ik wel benieuwd
Tevens, uit eten
Nee, doen wilde D. ook niet meequote:Op vrijdag 8 juli 2016 12:20 schreef golfer het volgende:
Isa kan ook heel goed zonder Ross uit eten gaan, toch?
Herinneringen aan De Librije.![]()
of nee, toen was R. nog niet in beeld.
Ik ben nu aan het sparen voor Verso.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 12:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Tao, Verso, Koetshuis.
Maar koetshuis mag ook vervangen worden door een andere nr 3.
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 12:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja die! Ik geef niet vaak 880 euro uit voor 2 personen, dus dat wist ik nog wel.
Drie uur gewacht. In totaal. vanaf binnenkomst tot eerste bestelling duurde het al 45 minuten. En nog minimiaal 45 min tussen de gangenquote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb je drie uur gezeten totdat je wat kreeg, of heb je drie uur over het eten gedaan?
Heb je daarover wel geklaagd?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 12:23 schreef zeefje het volgende:
Drie uur gewacht. In totaal. vanaf binnenkomst tot eerste bestelling duurde het al 45 minuten. En nog minimiaal 45 min tussen de gangen
Verso is echt schandalig duur. Maar wel lekker. (prijs/kwaliteit is wel een beetje scheef)quote:Op vrijdag 8 juli 2016 12:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het sparen voor Verso.![]()
![]()
Tao staat ook al een tijdje op het verlanglijstje, maar F. houdt niet van sushi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |