Dat is helemaal waar!quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Laat Frankrijk maar kampioen worden. Leuk als thuisland zijnde en ze zijn erg op dreef.
Minst erge van de 2 landen die de finale spelen.quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Laat Frankrijk maar kampioen worden. Leuk als thuisland zijnde en ze zijn erg op dreef.
Erge is dat maar 1 kwallebal ervoor zorgt dat ik een heel land niet magquote:Op donderdag 7 juli 2016 22:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Minst erge van de 2 landen die de finale spelen.
Ja huilie dat is Mini haar schuld.. ze had zin in de openingsceremonie. Dus tot zover mijn hersenenquote:
Familie woont in een gebied waar nauwelijks telefoons zijn, en al helemaal geen mobiel bereik. Ik begreep dat hij gehoord had dat zijn ouders ergens waren waar telefoon (en werkend) was en dat hij meteen belde.quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Kaatje wat zielig.. een half jaar je ouders niet te pakken kunnen krijgenHadden zij ook geen poging gewaagd om aan n telefoon te komen oid?
Was t suikerfeest wel leuk verder? En zitten je tanden er nog in?
Gaan ze hem dan in NL verder behandelen mag ik hopen?quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:54 schreef krakkemieke het volgende:
Hopelijk mag mn oom maandag naar huis.... Hij heeft nierfalen en een verstopte kransslagader.
Heb jij eindelijk ook eens wat te lachen in je slaapkamerquote:Op donderdag 7 juli 2016 23:24 schreef RobinOok het volgende:
Ik denk dat onze tv in de slaapkamer het aan het begeven is, iedereen heeft een groen voorhoofd!
Ziet er redelijk lachwekkend uit, soort van kruisingen tussen de hulk en een klingon.
Ik heb al jaren een tv in de slaapkamer. Ideaal vind ik het om vanuit je bed tv te kijken. In de zitkamer tv kijken doe ik nog amper.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 00:49 schreef minilot het volgende:
Ik weiger het: een tv in de slaapkamer.Slaapkamer = hier voor seks en slapen, en hoe graag ik er ook naar kijk - ik blief daar geen BBC4 bij.
Ik had nadat ik ze klaarmaakte klein beetje hoop, want ze kwamen krokant uit de oven, maar echt niet te eten, vies.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 00:51 schreef minilot het volgende:
Ja Uniek, is dat wat - bitterballen zonder frituur?
Een tiet is geen tiet als je geen tepel zietquote:Op vrijdag 8 juli 2016 05:25 schreef minilot het volgende:
Lonaa, wij hebben zoiets:
[ afbeelding ]
Werkt als een tiet!
Heeft Zwolle een ring ja?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 05:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik rij op de ring van Zwolle, op naar Schiphol
Zo noem ik het wel... Een stuk snelweg waar je maar 80 mag met veel afrittenquote:
Same. 1x een dag geprobeerd (tv) en ik vond het niks.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 00:49 schreef minilot het volgende:
Ik weiger het: een tv in de slaapkamer.Slaapkamer = hier voor seks en slapen, en hoe graag ik er ook naar kijk..
Volledig mee eens. Een samenleving zonder zorg voor de zwakkeren is geen samenleving. In elk geval niet eentje waarin ik wil leven.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 06:51 schreef kwakz0r het volgende:
Spuit elf @Piet: dan ga je er vanuit dat ik geen/nauwelijks belasting betaal. Ik betaal over het bovenste stukje inkomen ook gewoon 42%, krijg geen toeslagen en dergelijke.
Ik vind gewoon dat bij zulke hele hoge bedragen het effect van 'nog meer' aantoonbaar klein is. Wat is de waarde van een derde auto of een tweede boot ten opzichte van goed besteed belastinggeld?
Landen zoals de VS laten zien dat de extreem rijken wellicht meer geneigd zijn tot mecaenale activiteit als ze minder belasting betalen, maar onze hele economie is daar niet voor ingericht, en bovendien vraag ik u af of Hollanders dat echt zouden doen. Volgns mij zoudn die koopmannetjes hier het lekker allemaal zelf houden.
Zo, dat was mijn nuance.
Jeetje. Ik hoop dat je er op tijd bij bent...quote:Op vrijdag 8 juli 2016 07:49 schreef Isegrim het volgende:
Algemene volmacht geregeld van vriend die zich vandaag vrijwillig laat opnemen. Het lijkt erop dat zijn woning bij executie wordt verkocht, maar zelf weet hij het niet zo goed. Dus ik ga eens kijken wat ik kan achterhalen via VvE-beheerder of hypotheekgever... Zou nogal kut zijn als hij straks geestelijk weer een beetje op de been is om dan ineens dakloos te zijn.
Ik ben bang van niet. Er is al ontruiming aangezegd, zo lijkt het.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 08:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Jeetje. Ik hoop dat je er op tijd bij bent...
Shit zeg. Is er nog kans dat je zijn spullen kunt redden?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 08:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet. Er is al ontruiming aangezegd, zo lijkt het.
Dat moet wel lukken voor zover er iets van waarde is.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 08:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Shit zeg. Is er nog kans dat je zijn spullen kunt redden?
Ga jij eens gauw fietsen ofzo.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 08:39 schreef minilot het volgende:
Ik overweeg ook Isegrim te volmachten. Daar knapt mijn administratie vast enorm van op!En ze vindt het zo leuk, administratie!
Sunny! BLIJF! AF! NIET WEGGAAN!quote:Op vrijdag 8 juli 2016 08:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Hoi. Hoe is het hier? Alles goed met iedereen?
Hai.quote:
Ach dat zijn we daar allemaal toch?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 08:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hai.Fijn dat je je hier ook weer even laat zien. Ik zie je alleen maar in Dieet maar ik ben nog dik dus dat is raar.
Jij bent niet dik.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 08:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ach dat zijn we daar allemaal toch?![]()
Sam is moe. Ik denk dat het idee alleen al van een week stuiterbal-Sally hem uitputquote:Op vrijdag 8 juli 2016 08:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Jij bent niet dik.![]()
Hoe is het met Sam?Wil ie al een speelvakantie?
Bwehehehe. Sally is wel echt beduidend rustiger (ouder) geworden sinds vorig jaar hoor. Denk dat het Sam uiteindelijk alles meevalt.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 08:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Sam is moe. Ik denk dat het idee alleen al van een week stuiterbal-Sally hem uitput![]()
![]()
Nee gaat prima met Sam. Die geniet er van dat ik de hele dag er ben voor hemverwende poepzak.
Omdat Isegrim de hele tijd van haar fiets aflazert of omdat mijn kont wel wat minder vet kan?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 08:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Volgens mij is het idd beter dat Mini gaat fietsen ipv jij
The Sunz!quote:Op vrijdag 8 juli 2016 08:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Hoi. Hoe is het hier? Alles goed met iedereen?
Haha nou Sally viel ook heel erg mee hoor, alleen als je met een balletje gooit..quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Bwehehehe. Sally is wel echt beduidend rustiger (ouder) geworden sinds vorig jaar hoor. Denk dat het Sam uiteindelijk alles meevalt.![]()
Als ik hier Dotje te logeren heb (dat is pas een spring-in-het-veld en nog jong!) dan vindt Sally dat het eerste uur awesome, en daarna neemt dat behoorlijk af.
Daar heb ik nog nooit, en ook nu niet, aan getwijfeld hoor!quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het fijn vind bij ons te logeren vooral..
Thnxquote:
Nee! Je kont is prima.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:01 schreef minilot het volgende:
[..]
Omdat Isegrim de hele tijd van haar fiets aflazert of omdat mijn kont wel wat minder vet kan?
Neeej... zonde van die billen...quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:01 schreef minilot het volgende:
[..]
Omdat Isegrim de hele tijd van haar fiets aflazert of omdat mijn kont wel wat minder vet kan?
Thanksquote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit, en ook nu niet, aan getwijfeld hoor!![]()
![]()
Ik zal ook de flexi meegeven.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Thanks![]()
Gelukkig houden wij net zo veel van knuffelen als SallyEn we gaan gewoon weer bij schoonouders in de tuin met balletjes gooien. Kan ze even lekker los en lós!!
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zal ook de flexi meegeven.![]()
Als er ook maar iets in mij zou zijn dat zou denken dat Sally het niet tof zou hebben bij jullie, zou ik d'r nooit brengen.
[ afbeelding ]
Jullie, mijn liefste vriendinnetje en Frank. Daar houdt het wel op geloof ik.
Waarom doet ze dat eigenlijk?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:01 schreef minilot het volgende:
[..]
Omdat Isegrim de hele tijd van haar fiets aflazert
Ja!quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
herkenbaar.. Er zijn maar weinig plekjes waar ik hem langer dan 1 nachtje heen zou brengen. En 1 nachtje is ook beperkt
En flexi iddVoor het natuurgebiedje en bos en zo..
![]()
Nah, dat heet gewoon gebrek aan motoriek. Ik bezit dat ook (niet).quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Waarom doet ze dat eigenlijk?![]()
Wordt ze afgeleid door jou?
Nee, daar ga ik niet van uit, in NL hebben we een zeer complex belastingstelsel waarbij iedereen ca de helft van het inkomen kwijt is aan directe en indirecte belastingen. Wat mij stoort is dat mensen menen dat anderen meer moeten betalen.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 06:51 schreef kwakz0r het volgende:
Spuit elf @Piet: dan ga je er vanuit dat ik geen/nauwelijks belasting betaal. Ik betaal over het bovenste stukje inkomen ook gewoon 42%, krijg geen toeslagen en dergelijke.
Ik vind gewoon dat bij zulke hele hoge bedragen het effect van 'nog meer' aantoonbaar klein is. Wat is de waarde van een derde auto of een tweede boot ten opzichte van goed besteed belastinggeld?
Landen zoals de VS laten zien dat de extreem rijken wellicht meer geneigd zijn tot mecaenale activiteit als ze minder belasting betalen, maar onze hele economie is daar niet voor ingericht, en bovendien vraag ik u af of Hollanders dat echt zouden doen. Volgns mij zoudn die koopmannetjes hier het lekker allemaal zelf houden.
Zo, dat was mijn nuance.
Dat ging vorige keer ook helemaal prima. Korte lijn wanneer we op stoep of straat lopen, lange lijn op plekken waar ik Sam altijd los laatquote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja!
Sinds ze wat gematigder is geworden in wanneer ze batshitcrazy gaat buiten, mag ze wat vaker los van mij en bij anderen vaker aan de flexi.
Vertrouwen.
Jeetjemineetje.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:13 schreef fietsie het volgende:
Ik heb gister zelf ook een stuk appeltaart op![]()
![]()
Ja, gun jezelf eens wat meer.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:17 schreef fietsie het volgende:
Nou ja ik had me dus voorgenomen dat niet te doen... Zo van: dat moet ik kunnen...
Ja, ik. Jay-Lano. En dat was in CUL, geloof ik.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:21 schreef Isabeau het volgende:
Wie had het hier deze week over een Jay Leno als baby? Ik zie nu op mijn tijdlijn een pasgeboren baby met de naam Jayleno
Je inschatting klopt hoorquote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:21 schreef Isabeau het volgende:
Wie had het hier deze week over een Jay Leno als baby? Ik zie nu op mijn tijdlijn een pasgeboren baby met de naam Jayleno
Goedemorgen Lonaa!quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En dat was in CUL, geloof ik.
Oh, ik zit in CUL, nevermind.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |