Dat is helemaal waar!quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Laat Frankrijk maar kampioen worden. Leuk als thuisland zijnde en ze zijn erg op dreef.
Minst erge van de 2 landen die de finale spelen.quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Laat Frankrijk maar kampioen worden. Leuk als thuisland zijnde en ze zijn erg op dreef.
Erge is dat maar 1 kwallebal ervoor zorgt dat ik een heel land niet magquote:Op donderdag 7 juli 2016 22:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Minst erge van de 2 landen die de finale spelen.
Ja huilie dat is Mini haar schuld.. ze had zin in de openingsceremonie. Dus tot zover mijn hersenenquote:
Familie woont in een gebied waar nauwelijks telefoons zijn, en al helemaal geen mobiel bereik. Ik begreep dat hij gehoord had dat zijn ouders ergens waren waar telefoon (en werkend) was en dat hij meteen belde.quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Kaatje wat zielig.. een half jaar je ouders niet te pakken kunnen krijgenHadden zij ook geen poging gewaagd om aan n telefoon te komen oid?
Was t suikerfeest wel leuk verder? En zitten je tanden er nog in?
Gaan ze hem dan in NL verder behandelen mag ik hopen?quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:54 schreef krakkemieke het volgende:
Hopelijk mag mn oom maandag naar huis.... Hij heeft nierfalen en een verstopte kransslagader.
Heb jij eindelijk ook eens wat te lachen in je slaapkamerquote:Op donderdag 7 juli 2016 23:24 schreef RobinOok het volgende:
Ik denk dat onze tv in de slaapkamer het aan het begeven is, iedereen heeft een groen voorhoofd!
Ziet er redelijk lachwekkend uit, soort van kruisingen tussen de hulk en een klingon.
Ik heb al jaren een tv in de slaapkamer. Ideaal vind ik het om vanuit je bed tv te kijken. In de zitkamer tv kijken doe ik nog amper.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 00:49 schreef minilot het volgende:
Ik weiger het: een tv in de slaapkamer.Slaapkamer = hier voor seks en slapen, en hoe graag ik er ook naar kijk - ik blief daar geen BBC4 bij.
Ik had nadat ik ze klaarmaakte klein beetje hoop, want ze kwamen krokant uit de oven, maar echt niet te eten, vies.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 00:51 schreef minilot het volgende:
Ja Uniek, is dat wat - bitterballen zonder frituur?
Een tiet is geen tiet als je geen tepel zietquote:Op vrijdag 8 juli 2016 05:25 schreef minilot het volgende:
Lonaa, wij hebben zoiets:
[ afbeelding ]
Werkt als een tiet!
Heeft Zwolle een ring ja?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 05:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik rij op de ring van Zwolle, op naar Schiphol
Zo noem ik het wel... Een stuk snelweg waar je maar 80 mag met veel afrittenquote:
Same. 1x een dag geprobeerd (tv) en ik vond het niks.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 00:49 schreef minilot het volgende:
Ik weiger het: een tv in de slaapkamer.Slaapkamer = hier voor seks en slapen, en hoe graag ik er ook naar kijk..
Volledig mee eens. Een samenleving zonder zorg voor de zwakkeren is geen samenleving. In elk geval niet eentje waarin ik wil leven.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 06:51 schreef kwakz0r het volgende:
Spuit elf @Piet: dan ga je er vanuit dat ik geen/nauwelijks belasting betaal. Ik betaal over het bovenste stukje inkomen ook gewoon 42%, krijg geen toeslagen en dergelijke.
Ik vind gewoon dat bij zulke hele hoge bedragen het effect van 'nog meer' aantoonbaar klein is. Wat is de waarde van een derde auto of een tweede boot ten opzichte van goed besteed belastinggeld?
Landen zoals de VS laten zien dat de extreem rijken wellicht meer geneigd zijn tot mecaenale activiteit als ze minder belasting betalen, maar onze hele economie is daar niet voor ingericht, en bovendien vraag ik u af of Hollanders dat echt zouden doen. Volgns mij zoudn die koopmannetjes hier het lekker allemaal zelf houden.
Zo, dat was mijn nuance.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |