Daar heb ik nog nooit, en ook nu niet, aan getwijfeld hoor!quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het fijn vind bij ons te logeren vooral..
Thnxquote:
Nee! Je kont is prima.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:01 schreef minilot het volgende:
[..]
Omdat Isegrim de hele tijd van haar fiets aflazert of omdat mijn kont wel wat minder vet kan?
Neeej... zonde van die billen...quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:01 schreef minilot het volgende:
[..]
Omdat Isegrim de hele tijd van haar fiets aflazert of omdat mijn kont wel wat minder vet kan?
Thanksquote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit, en ook nu niet, aan getwijfeld hoor!![]()
![]()
Ik zal ook de flexi meegeven.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Thanks![]()
Gelukkig houden wij net zo veel van knuffelen als SallyEn we gaan gewoon weer bij schoonouders in de tuin met balletjes gooien. Kan ze even lekker los en lós!!
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zal ook de flexi meegeven.![]()
Als er ook maar iets in mij zou zijn dat zou denken dat Sally het niet tof zou hebben bij jullie, zou ik d'r nooit brengen.
[ afbeelding ]
Jullie, mijn liefste vriendinnetje en Frank. Daar houdt het wel op geloof ik.
Waarom doet ze dat eigenlijk?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:01 schreef minilot het volgende:
[..]
Omdat Isegrim de hele tijd van haar fiets aflazert
Ja!quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
herkenbaar.. Er zijn maar weinig plekjes waar ik hem langer dan 1 nachtje heen zou brengen. En 1 nachtje is ook beperkt
En flexi iddVoor het natuurgebiedje en bos en zo..
![]()
Nah, dat heet gewoon gebrek aan motoriek. Ik bezit dat ook (niet).quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Waarom doet ze dat eigenlijk?![]()
Wordt ze afgeleid door jou?
Nee, daar ga ik niet van uit, in NL hebben we een zeer complex belastingstelsel waarbij iedereen ca de helft van het inkomen kwijt is aan directe en indirecte belastingen. Wat mij stoort is dat mensen menen dat anderen meer moeten betalen.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 06:51 schreef kwakz0r het volgende:
Spuit elf @Piet: dan ga je er vanuit dat ik geen/nauwelijks belasting betaal. Ik betaal over het bovenste stukje inkomen ook gewoon 42%, krijg geen toeslagen en dergelijke.
Ik vind gewoon dat bij zulke hele hoge bedragen het effect van 'nog meer' aantoonbaar klein is. Wat is de waarde van een derde auto of een tweede boot ten opzichte van goed besteed belastinggeld?
Landen zoals de VS laten zien dat de extreem rijken wellicht meer geneigd zijn tot mecaenale activiteit als ze minder belasting betalen, maar onze hele economie is daar niet voor ingericht, en bovendien vraag ik u af of Hollanders dat echt zouden doen. Volgns mij zoudn die koopmannetjes hier het lekker allemaal zelf houden.
Zo, dat was mijn nuance.
Dat ging vorige keer ook helemaal prima. Korte lijn wanneer we op stoep of straat lopen, lange lijn op plekken waar ik Sam altijd los laatquote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja!
Sinds ze wat gematigder is geworden in wanneer ze batshitcrazy gaat buiten, mag ze wat vaker los van mij en bij anderen vaker aan de flexi.
Vertrouwen.
Jeetjemineetje.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:13 schreef fietsie het volgende:
Ik heb gister zelf ook een stuk appeltaart op![]()
![]()
Ja, gun jezelf eens wat meer.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:17 schreef fietsie het volgende:
Nou ja ik had me dus voorgenomen dat niet te doen... Zo van: dat moet ik kunnen...
Ja, ik. Jay-Lano. En dat was in CUL, geloof ik.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:21 schreef Isabeau het volgende:
Wie had het hier deze week over een Jay Leno als baby? Ik zie nu op mijn tijdlijn een pasgeboren baby met de naam Jayleno
Je inschatting klopt hoorquote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:21 schreef Isabeau het volgende:
Wie had het hier deze week over een Jay Leno als baby? Ik zie nu op mijn tijdlijn een pasgeboren baby met de naam Jayleno
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |