Nymphomaniac, deel 2. Eergisteren deel 1 gekeken, gisteren deel 2 en toen ene half uur voor het einde in slaap gevallen.quote:
Ooo. Jamie Bell daarin is zo gaaaaaaf.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nymphomaniac, deel 2. Eergisteren deel 1 gekeken, gisteren deel 2 en toen ene half uur voor het einde in slaap gevallen.
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:09 schreef Myraela het volgende:
Mijn held is onderweg.![]()
Wel een persevenement af moeten zeggen. Stomste mailtje ooit.Zeggen dat je niet kan komen omdat je in de kast zit, haha. Die mensen zullen ook wel denken.
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
M'n stiefvader en vriend zijn al aan het uitvechten wie mij komt redden, dus komt goed!
True. Maar toch ook wel heel heel heftig.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:07 schreef minilot het volgende:
[..]
Ooo. Jamie Bell daarin is zo gaaaaaaf.
O.a. dan hè? Er is wel meer gaaf aan
Oh, een simpele waarbij het PR bureau even al zijn merken weer laat zien tijdens een boottochtje.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:09 schreef minilot het volgende:
Oh Myra toch! Wel een heel goed verhaal!
Wat voor persevenement was het?
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:17 schreef Myraela het volgende:
Wat er trouwens allemaal door je hoofd gaat als je merkt dat je opgesloten bent.Eerst natuurlijk balen dat ik geen telefoon had, daarna rammen aan de deuren. Twijfelen of iemand me zou horen als ik zou schreeuwen. Daarna bedacht ik me dat ik niet kon weten hoe laat het was en dat ik toch echt om 16:00 uur moest werken.
Hoe zou ik het mijn werk vertellen? En net voordat ik m'n laptop zag dacht ik, ik ga gewoon slapen, dat het nuttigste.
Dit is nog Lars von Trier-light hoor.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
True. Maar toch ook wel heel heel heftig.
Wat er trouwens allemaal door je hoofd gaat als je merkt dat je opgesloten bent.Eerst natuurlijk balen dat ik geen telefoon had, daarna rammen aan de deuren. Twijfelen of iemand me zou horen als ik zou schreeuwen. Daarna bedacht ik me dat ik niet kon weten hoe laat het was en dat ik toch echt om 16:00 uur moest werken.
Hoe zou ik het mijn werk vertellen? En net voordat ik m'n laptop zag dacht ik, ik ga gewoon slapen, dat het nuttigste.
Oooooh, Dancer in the Dark.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:19 schreef minilot het volgende:
[..]
Dit is nog Lars von Trier-light hoor.Stuk relaxter kijkbaar dan, zeg, Dancer in The Dark of Antichrist.
Shitzooi...quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:45 schreef Isegrim het volgende:
Veiling van de woning staat gepland voor 13 juli. Maar eens kijken of er nog wat te redden valt...
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:30 schreef Myraela het volgende:
Jeetje wat waardeer ik vrijheid na een poosje gevangenschap.
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:30 schreef Myraela het volgende:
Jeetje wat waardeer ik vrijheid na een poosje gevangenschap.
Ik ken alleen Dogville en dat vond ik een fantastisch goede film, maar wel heel heftigquote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:24 schreef minilot het volgende:
Ik vond Dogville ook heel lastig om te kijken. Nog steeds een beetje buikpijn als ik eraan denk. Melancholia was juist weer gewoon mooi en gaaf en maar een beetje verdrietig en eng.
Aaa, toffe filmmaker is het toch!All ze feelings!
Woah! Waaróm ging de hypotheekverstrekker niet akkoord met het plan dat jullie voor ogen hadden, weet je dat?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zit helemaal te trillen....
Gisterenavond kregen we een telefoontje van de financieel adviseur. De hypotheekverstrekker had het dossier ingetrokken, ze wilden dat er eerst gesaneerd werd voor de overdracht. Dus het hele feest ging in eens niet door![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanochtend heeft de financieel adviseur nog eens gebeld en uitleg gegeven bij de bodemproblemen. Nu willen ze de hypotheek wel verstrekken maar alleen als we het geld daarvoor in depot zetten. Niet ideaal want dan moeten we binnen 1,5 jaar saneren en dat past niet binnen ons plan maar vooruit dan maar. Het is niet anders. Beter wel een droomhuis dan geen droomhuis tenslotte!
Shakerdeshake....
En mag dat saneren in eigen beheer? Of moet daar een bedrijf voor worden aangetrokken die niet-realistische prijzen in rekening kan brengen?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Gisterenavond kregen we een telefoontje van de financieel adviseur. De hypotheekverstrekker had het dossier ingetrokken, ze wilden dat er eerst gesaneerd werd voor de overdracht. Dus het hele feest ging in eens niet door![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanochtend heeft de financieel adviseur nog eens gebeld en uitleg gegeven bij de bodemproblemen. Nu willen ze de hypotheek wel verstrekken maar alleen als we het geld daarvoor in depot zetten. Niet ideaal want dan moeten we binnen 1,5 jaar saneren en dat past niet binnen ons plan maar vooruit dan maar. Het is niet anders. Beter wel een droomhuis dan geen droomhuis tenslotte!
Shakerdeshake....
Probeer de rest ook gerust eensquote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:31 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
Ik ken alleen Dogville en dat vond ik een fantastisch goede film, maar wel heel heftig
Fijn dat het nog wel doorgaat.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Shakerdeshake....
Het rapport van het bodemonderzoek sprak van ernstige verontreiniging en een saneringsplicht. Daar schrok de hypotheekbank blijkbaar zo van dat ze het dossier gelijk introkken.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:31 schreef minilot het volgende:
[..]
Woah! Waaróm ging de hypotheekverstrekker niet akkoord met het plan dat jullie voor ogen hadden, weet je dat?
Nee, zo iets mag zeker niet in eigen beheer. Deze vervuiling moet gemeld worden aan de gemeente en er moeten bergen met rapportages enzo gemaakt worden. Het moet begeleid worden door een milieudeskundige, en het afval moet op een speciale manier afgevoerd en verwerkt worden.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
En mag dat saneren in eigen beheer? Of moet daar een bedrijf voor worden aangetrokken die niet-realistische prijzen in rekening kan brengen?
Ik had er even bij moeten zeggen dat ik het minst verdien op mijn afdeling en ik zit behoorlijk boven modaal.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:47 schreef Myraela het volgende:
Ik heb gewoon geen geld om heel vaak te gaan en zeker niet naar de dure tenten. Daarbij duurt het in Rotterdam wel even voordat je overal bent geweest.
Er moet ook wel altijd iets tegenzitten bij dit soort dingen, anders telt de verhuizing niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Voorlopig gaan we morgen nog steeds klusbier kopen
Het is niet anders, dit komt vast wel goed op een of andere manier hoor. We hebben zeker nog een jaar om de planning aan te passen. Eerst maar eens zorgen dat het huis bewoonbaar wordt en dan zien we wel verder.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:52 schreef Lot_1 het volgende:
pff wat jammer dat planning niet door kan gaan L_Smaarja, daar is zo te horen weinig aan te doen.
*op lijstje zetquote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:32 schreef minilot het volgende:
[..]
Probeer de rest ook gerust eens![]()
In elk geval dus: Dancer in the Dark, Melancholia en de Nymphomaniac-filmsIn die volgorde.
Antichrist kun je wellicht over slaan, als brave gelovige.quote:
Helemaal duidelijk! Maar vast wel erg frustrerend..quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:58 schreef fietsie het volgende:
Ik was gisteravond moe, teleurgesteld en gewoon op, dus heb nog even lekker een aflevering Penny Dreadful gekeken. Toen was ik er weer helemaal bij
volgens mij heeft de man die wel gekeken een aantal jaar geleden, ik zal het eens navragen.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:58 schreef minilot het volgende:
[..]
Antichrist kun je wellicht over slaan, als brave gelovige.
Dat jaquote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:47 schreef Myraela het volgende:
Ik heb gewoon geen geld om heel vaak te gaan en zeker niet naar de dure tenten. Daarbij duurt het in Rotterdam wel even voordat je overal bent geweest.
Helemaal opnieuw begonnen, dit was S01E04 en 05.quote:
Ieder heeft z'n prioriteiten. Wij gaan gemiddeld 1+ keer per week, maar nooit heel fancy, want kids.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:45 schreef Kreator het volgende:
Zou ik nou gewoon te vaak uit eten gaan, of gaat de gemiddelde Nederlander veel te weinig?
Ik bedoel, ik ken bijna alle ster-restaurants, goede restaurants en allemiddelmatige restaurants uit mijn stad en regio wel.
Nu mijn collega's weten dat ik bijna overal wel ben geweest, komt er elke dag wel iemand langs om te vragen waar ze moeten gaan eten. (en dan commentaar hebben als ik ze een tip geef voor een Italiaans restaurant dat duurder is dan Happy Italy)
Lijkt me zo saai. 2x per jaar uit eten en dan naar de lokale Wok gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |