Goedemorgen Lonaa!quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En dat was in CUL, geloof ik.
Oh, ik zit in CUL, nevermind.![]()
Om de simpele reden dat de doelstelling nog steeds veel te ver weg staat...quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, gun jezelf eens wat meer.
Je neemt je altijd voor om dingen niet te doen, om het wel vol te houden bla bla. En als je dan faalt voel je je kut. Denk je niet dat dat een beetje verkeerd om is? Dat je je veel beter voelt als je jezelf zoiets gewoon af en toe wel gunt, en dat het dna ook makkelijker is om het soms niet te doen?
Op deze manier blijft ie alleen maar verder weg.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Om de simpele reden dat de doelstelling nog steeds veel te ver weg staat...
Ik denk dat altijd als ik alleen maar foto's zie van iemand hoofd.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:21 schreef minilot het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik natuurlijk:
[ afbeelding ]
Je maakte mij helemaal confuusquote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:21 schreef Lonaa het volgende:
Ja, ik. Jay-Lano. En dat was in CUL, geloof ik.
Oh, ik zit in CUL, nevermind.![]()
Woah! En wat ga je daarin allemaal doen?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Goed hoorheb 2 maanden 'vakantie' dus dikke prima
Vaak zat terecht.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik denk dat altijd als ik alleen maar foto's zie van iemand hoofd.
Je nieuwe hoofd? Doet me denken aan ouwe gangsterfilms waar iemand zich heeft laten plastisch verbouwen en ze het verband van het hoofd halen.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:27 schreef fietsie het volgende:
Iemand gaat dit weekend proberen een goede foto te maken van mijn nieuwe hoofd
Nou ja dat zo'n beetje jaquote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je nieuwe hoofd? Doet me denken aan ouwe gangsterfilms waar iemand zich heeft laten plastisch verbouwen en ze het verband van het hoofd halen.
Een heleboel.. word al moe als ik er aan denkquote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:25 schreef minilot het volgende:
[..]
Woah! En wat ga je daarin allemaal doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Een heleboel.. word al moe als ik er aan denk
Devon!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UK
Altijd goed!
Enneh, hoeveelste Lowlands wordt dit voor je?
Let me see you stripped down to the bone
Ik hoor dat vaker van moestuintjesmensen, courgettes all over the place!quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:31 schreef Lonaa het volgende:
Moestuin-update!
Bijna 1 rode tomaat!
1 Aubergine-in-the-making!
1 bloem in mijn komkommerplant!
Iedere dag peultjes eten!
Belachelijk veel courgettes!
Ja, dat wist ik ook wel, maar ik ben toch verbaasd.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:34 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik hoor dat vaker van moestuintjesmensen, courgettes all over the place!
Ja ben benieuwd! Leuke kleine camping op een working farm met farm produce en zoquote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:33 schreef minilot het volgende:
[..]
Devon!UK
Altijd goed!
Enneh, hoeveelste Lowlands wordt dit voor je?
Cool!quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:31 schreef Lonaa het volgende:
Moestuin-update!
Bijna 1 rode tomaat!
Klinkt dat even alsof je een kamer moet delen met trol en kabouter!quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
..bij New Forest in een Inn logeren..
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:31 schreef Lonaa het volgende:
Moestuin-update!
Bijna 1 rode tomaat!
Ik heb kool. Of nou ja, had kool. Dus alle slakken en rupsen zijn daar dik van geworden.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]dat gaat lekker!! Hier geen peultjes helaas.. als ik een hele dikke vlinder voorbij zie fladderen dan weet ik waar al dat groen naartoe is gegaan
Ik heb courgette-pizzabodem recept ergens geloofikquote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:35 schreef Lonaa het volgende:
Dus, goede ideeen met courgette? Ze zijn welkom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:36 schreef minilot het volgende:
[..]
Klinkt dat even alsof je een kamer moet delen met trol en kabouter!
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb courgette-pizzabodem recept ergens geloofikZelfde idee als met bloemkool?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan wel eens proberen.
Sterkheidsbaas van alles.
Maar saai.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:39 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Loon: een basis-courgettesoep maken en invriezenEn dan na ontdooien met verschillende dingetjes afmaken zodat je steeds een ander soepje hebt.
Wat.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:40 schreef Myraela het volgende:
Ik zit zonder telefoon opgesloten in m'n eigen kleding kast. Gelukkig lag mijn oude laptop er.Nu hopen dat mijn vriend Facebook checkt.
Nee joh! Helemaal niet saai! Want variatie in 'afmaken'quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Maar saai.![]()
Ga ik wel doen, want duizend courgettes.
Meestal moet degene die op stiekem bezoek komt in de kast, niet de vrouw des huizes...quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:40 schreef Myraela het volgende:
Ik zit zonder telefoon opgesloten in m'n eigen kleding kast. Gelukkig lag mijn oude laptop er.Nu hopen dat mijn vriend Facebook checkt.
Ja.quote:
Gemaakt en lekker bevonden:quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:35 schreef Lonaa het volgende:
Dus, goede ideeen met courgette? Ze zijn welkom.
Dude!quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.We hebben een soort inloop kledingkast, ik doe de deur altijd dicht zodat de katten er niet in kunnen. Er zit zo'n slot op waar je voor moet draaien, en die is blijkbaar in het slot gevallen. Van binnen moet je een sleutel hebben. Die hangt buiten de kast.
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:40 schreef Myraela het volgende:
Ik raakte even in paniek omdat ik geen telefoon had.Stond aan alle deuren te rammen. Zie ik m'n laptoptas liggen. hahaquote:
Oe, knus en raar en mogelijk met goed eten!quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
http://augustusjohnfordingbridge.co.uk/about
Danku.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:46 schreef minilot het volgende:
[..]
Gemaakt en lekker bevonden:
https://food52.com/recipes/37393-canal-house-s-marinated-zucchini
http://www.yolkandflour.com/recipes/30-minute-pork-dinner/
http://thefulltimefoodie.(...)lic-mint-yogurt-dip/
http://drizzleanddip.com/(...)ing-and-ribbon-fries
http://www.beyondkimchee.com/ssambap/
http://herbivoracious.com/2009/10/minestrone.html
http://www.yammiesnoshery.com/2014/08/zucchini-bread-bars.html
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik raakte even in paniek omdat ik geen telefoon had.Stond aan alle deuren te rammen. Zie ik m'n laptoptas liggen. haha
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:50 schreef minilot het volgende:
[..]
Oe, knus en raar en mogelijk met goed eten!Leuk!
Vooral deze:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |