In de lengte aan dunne plakken snijden, kruiden en dan grillenquote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:35 schreef Lonaa het volgende:
Dus, goede ideeen met courgette? Ze zijn welkom.
M'n stiefvader en vriend zijn al aan het uitvechten wie mij komt redden, dus komt goed!quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:51 schreef minilot het volgende:
[..]
Hilarisch!
Maar minder tof voor jou natuurlijk
Weet je het telefoonnummer van je vriend uit je hoofd? Ik wil 'm gerust voor je bellen!
Die heb ik inderdaad opgeslagen.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:54 schreef minilot het volgende:
[..]
Vooral deze:
https://food52.com/recipes/37393-canal-house-s-marinated-zucchini
En dan maken met jonge courgettes dus.
Nymphomaniac, deel 2. Eergisteren deel 1 gekeken, gisteren deel 2 en toen ene half uur voor het einde in slaap gevallen.quote:
Ooo. Jamie Bell daarin is zo gaaaaaaf.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nymphomaniac, deel 2. Eergisteren deel 1 gekeken, gisteren deel 2 en toen ene half uur voor het einde in slaap gevallen.
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:09 schreef Myraela het volgende:
Mijn held is onderweg.![]()
Wel een persevenement af moeten zeggen. Stomste mailtje ooit.Zeggen dat je niet kan komen omdat je in de kast zit, haha. Die mensen zullen ook wel denken.
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
M'n stiefvader en vriend zijn al aan het uitvechten wie mij komt redden, dus komt goed!
True. Maar toch ook wel heel heel heftig.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:07 schreef minilot het volgende:
[..]
Ooo. Jamie Bell daarin is zo gaaaaaaf.
O.a. dan hè? Er is wel meer gaaf aan
Oh, een simpele waarbij het PR bureau even al zijn merken weer laat zien tijdens een boottochtje.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:09 schreef minilot het volgende:
Oh Myra toch! Wel een heel goed verhaal!
Wat voor persevenement was het?
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:17 schreef Myraela het volgende:
Wat er trouwens allemaal door je hoofd gaat als je merkt dat je opgesloten bent.Eerst natuurlijk balen dat ik geen telefoon had, daarna rammen aan de deuren. Twijfelen of iemand me zou horen als ik zou schreeuwen. Daarna bedacht ik me dat ik niet kon weten hoe laat het was en dat ik toch echt om 16:00 uur moest werken.
Hoe zou ik het mijn werk vertellen? En net voordat ik m'n laptop zag dacht ik, ik ga gewoon slapen, dat het nuttigste.
Dit is nog Lars von Trier-light hoor.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
True. Maar toch ook wel heel heel heftig.
Wat er trouwens allemaal door je hoofd gaat als je merkt dat je opgesloten bent.Eerst natuurlijk balen dat ik geen telefoon had, daarna rammen aan de deuren. Twijfelen of iemand me zou horen als ik zou schreeuwen. Daarna bedacht ik me dat ik niet kon weten hoe laat het was en dat ik toch echt om 16:00 uur moest werken.
Hoe zou ik het mijn werk vertellen? En net voordat ik m'n laptop zag dacht ik, ik ga gewoon slapen, dat het nuttigste.
Oooooh, Dancer in the Dark.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:19 schreef minilot het volgende:
[..]
Dit is nog Lars von Trier-light hoor.Stuk relaxter kijkbaar dan, zeg, Dancer in The Dark of Antichrist.
Shitzooi...quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:45 schreef Isegrim het volgende:
Veiling van de woning staat gepland voor 13 juli. Maar eens kijken of er nog wat te redden valt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |