Ben jij wel eens bij de groene lantaarn geweest? Ik hoor er wel veel goeds over.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 12:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben overigens volop fan geworden van een all-you-can-eat wokpalace ding ergens in DrentheBen er nog maar 1x met een familie-iets geweest, maar ik vond het fantastisch
Als het goed is, is het gewoon goed. En dan maakt het mij niet uit wat het concept precies is.
Geoordeel? Uitwisseling van ervaringen.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Misschien moet iedereen lekker zelf bepalen of het wenselijk en/of haalbaar is??wat een geoordeel ineens weer..
Omgekeerde wereld. Ik zou er niks van snappen omdat ik geen kinderen heb. Vind ik niet ok.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 12:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, maar nu worden bepaalde ouders hier meteen weggezet alsof ze niet kunnen opvoeden. Vind ik niet ok. Heeft niets met discussie te maken ook.
Tja, zo zijn er ook echt goede veelvraatgrieken.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 12:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben overigens volop fan geworden van een all-you-can-eat wokpalace ding ergens in DrentheBen er nog maar 1x met een familie-iets geweest, maar ik vond het fantastisch
Als het goed is, is het gewoon goed. En dan maakt het mij niet uit wat het concept precies is.
Is het ook niet. Die krijg ik ook nog wel eens te horen, slaat nergens op idd. En is dus van het zelfde laken en pak wmb.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 12:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Omgekeerde wereld. Ik zou er niks van snappen omdat ik geen kinderen heb. Vind ik niet ok.
Ik vind het een prima concept, moeten mensen die geen commentaar willen op hun onopgevoede kinderen vooral heen blijven gaan.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 12:03 schreef Myraela het volgende:
Ik ben gewoon sowieso geen fan van wokken. Vlees te gaar en alles heeft dezelfde smaak. Maar laatst met schoonfamilie naar zo'n hele grote tent gegaan. En daar was de rest van het buffet op zich wel goed.
Maar ik vind het wel ongezellig, elke keer mensen die van tafel zijn, veel mensen die langslopen en drukke kinderen.
Ik heb daar gewerktquote:Op vrijdag 8 juli 2016 12:02 schreef Kreator het volgende:
Ben jij wel eens bij de groene lantaarn geweest? Ik hoor er wel veel goeds over.
Nou, ik heb daar toch heel vaak gesmuld van de hazepeper als de chef wat over hield in de panquote:Op vrijdag 8 juli 2016 12:11 schreef Kreator het volgende:
Oh echt?. Vertel. Is het de moeite waard? Ik begreep dat ie een 2e ster had gekregen?
I'll take one for the team.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 12:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik wilde er nog een keer weer gaan eten, maar vriendlief houdt niet van uit eten gaan![]()
Welk restaurant?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:48 schreef zeefje het volgende:
Niks mis met uit eten gaan trouwens. Ik ben 1x in een redelijk fancy restaurant geweest. maar ik heb toen in totaal 3 uur gewacht op eten(incl tussen de gangen door). Vond ik iets te lang en weerhoud mij ervan om nogmaals te gaan. terwijl het wel heel lekker was.
Dat restaurant waar je 880 euro betaald hebt en toen miste we de bus?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tijd terug met Lonaa in een net restaurant gegeten en daar kwam een gezin met kleine kinderen binnen. Ik dacht echt: kreun, kinderenMaar die kregen kleurplaten en potloden en hebben de hele tijd braaf gegeten en gekleurd en zijn geen moment vervelend geweest
![]()
Kwestie van opvoedenJe moet er wel energie in stoppen,dat vast.
Maar uh, wat is dan je top 3 restaurants in Enschede? Nu ben ik wel benieuwdquote:
Ik wil wel mee.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 12:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik heb daar toch heel vaak gesmuld van de hazepeper als de chef wat over hield in de pan![]()
Ik hoop dat ze het interieur hebben aangepast, dat was wel erg oubollig. Maar met het eten was niks mis! Veel liefde voor het koken.
Ik wilde er nog een keer weer gaan eten, maar vriendlief houdt niet van uit eten gaan![]()
Ja die! Ik geef niet vaak 880 euro uit voor 2 personen, dus dat wist ik nog wel.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 12:17 schreef Lonaa het volgende:
Dat restaurant waar je 880 euro betaald hebt en toen miste we de bus?Die?
Jij mee, Kreator mee, nog iemand mee?quote:
Tao, Verso, Koetshuis.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 12:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Maar uh, wat is dan je top 3 restaurants in Enschede? Nu ben ik wel benieuwd
Tevens, uit eten
Nee, doen wilde D. ook niet meequote:Op vrijdag 8 juli 2016 12:20 schreef golfer het volgende:
Isa kan ook heel goed zonder Ross uit eten gaan, toch?
Herinneringen aan De Librije.![]()
of nee, toen was R. nog niet in beeld.
Ik ben nu aan het sparen voor Verso.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 12:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Tao, Verso, Koetshuis.
Maar koetshuis mag ook vervangen worden door een andere nr 3.
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 12:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja die! Ik geef niet vaak 880 euro uit voor 2 personen, dus dat wist ik nog wel.
Drie uur gewacht. In totaal. vanaf binnenkomst tot eerste bestelling duurde het al 45 minuten. En nog minimiaal 45 min tussen de gangenquote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb je drie uur gezeten totdat je wat kreeg, of heb je drie uur over het eten gedaan?
Heb je daarover wel geklaagd?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 12:23 schreef zeefje het volgende:
Drie uur gewacht. In totaal. vanaf binnenkomst tot eerste bestelling duurde het al 45 minuten. En nog minimiaal 45 min tussen de gangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |