Correct.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:37 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, dat scheelt misschien ook. Ik vind het zelf werk erin steken honderd keer leuker dan dat er voor me wordt gekookt. Bij iets eten dat iemand anders heeft gemaakt mis ik steevast de enorme bevrediging van zelf gekookt hebben.
Maar ik schat zo in dat dát de motivatie niet is van je collega's die twee keer per jaar in een wokrestaurant komen.
Over een week of drie weer Yamaquote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:25 schreef minilot het volgende:
Ik moet nu de hele tijd mee uit eten met de bakkers (onderdeel van betaling in natura hè?), maar gewoonlijk kwam ik zelf ook niet vaker dan een keer of twee a drie per jaar in een restaurant. Punt dat hierboven al genoemd werd is ook voor mij zo: geen geld over voor echte hele goeie uberrestaurants, en wat er in minder dure uberrestaurants op tafel wordt gezet kan ik zelf doorgaans ook. Da's de pest van heel lekker kunnen koken.
Ja! Yama is wel degelijk de ellende van je huis uit gaan waard.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Over een week of drie weer Yama
Daar ging het helemaal niet overquote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:43 schreef fietsie het volgende:
Naar aanleiding van deze discussie landt er morgen weer een doos van Beef en Steak bij het lokale post-afhaal-punt
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vriend wilde met mijn ouders en zijn moeder maar dat heb ik er gelukkig uit gepraat.
Dat zeggen ze hier op het werk dus ook en dat snap ik dus niet. Ook met kinderen kun je wel eens ergens anders eten.quote:
Fietsie zat gewoon alleen twintig keer zijn eigen post over lappen vlees bij de Argentijn terug te lezen.quote:
Nou in die zin van: "restaurant bezoeken en geld uitgeven leuk en / of niet" waarop ik dacht "lekker eten en geld eraan uitgeven ZONDER restaurant is -wel- leuk" waarop de logische vervolg aktie kwam om lekkere ingredienten te bestellenquote:
Of oppas fixen.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ook met kinderen kun je wel eens ergens anders eten.
Daar is geen speeltuin ter grootte van een gemiddelde woonkamer.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat zeggen ze hier op het werk dus ook en dat snap ik dus niet. Ook met kinderen kun je wel eens ergens anders eten.
Dat je wel eens naar de wok gaat, is wat anders dan nooit iets anders doen.
Ik hou zo van hem maar hij is zo naiefquote:
Je zocht gewoon een excuusquote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nou in die zin van: "restaurant bezoeken en geld uitgeven leuk en / of niet" waarop ik dacht "lekker eten en geld eraan uitgeven ZONDER restaurant is -wel- leuk" waarop de logische vervolg aktie kwam om lekkere ingredienten te bestellen
Liever niet, of ze moeten gewoon stil kunnen zitten.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat zeggen ze hier op het werk dus ook en dat snap ik dus niet. Ook met kinderen kun je wel eens ergens anders eten.
Dat hoeft ook niet elke keer als je uit eten gaat. Kwestie van gewenning.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Daar is geen speeltuin ter grootte van een gemiddelde woonkamer.
Spaans gedoe!quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:46 schreef Bramito het volgende:
Voor ons is uit eten gaan hetzelfde als sociale contacten onderhouden. Als we met z'n vieren in een restaurant belanden is dat vooral omdat dat handig is op dat moment. Zeer zelden plannen we dat voor ons vieren.
Zei de man met een aantal kinderen en jaren ervaring daarmee?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet elke keer als je uit eten gaat. Kwestie van gewenning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |