zelfbevlekkingquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
vind altijd eng als je dat elke keer over jezelf moet zeggen, riekt naar fylax.
En je moet het voor morgen nog snappen?quote:
Weet jij het antwoord?quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:06 schreef Willoow het volgende:
[..]
En je moet het voor morgen nog snappen?
quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Is dat een moderne term voor aftrekken?
klaar komen over jezelfquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Is dat een moderne term voor aftrekken?
Welke smaak prefereer jij?quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Mijn sperma smaakt goed dus geen problemen mee.
Als je dit weet door cumswappen dan is het niet gay maar anders wel.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kweenie, nooit geproefd.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hé Harry het is niet zo handig om te filmen waar je spaarpot staat hequote:Op woensdag 6 juli 2016 19:53 schreef Mister-Bradge het volgende:
Filmpje opgenomen over m`n schuurtje (Mancave tourtje) Speciaal voor FOK! (En na dit filmpje stop ik met het spammen van m`n filmpjes
)
Ekte man jij. Je eigen sperma proeven zodat je weet wat die meiden slikken of wanneer je zoent nadat je , ehm nou..quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Weet niet zeker..quote:
Ik heb geen seks.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:10 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ekte man jij. Je eigen sperma proeven zodat je weet wat die meiden slikken of wanneer je zoent nadat je , ehm nou..
ja want die zal vast vol met moneyz zittenquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:10 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hé Harry het is niet zo handig om te filmen waar je spaarpot staat he
Vraag me af wat je bedoelt met dat laatstequote:Op woensdag 6 juli 2016 20:10 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ekte man jij. Je eigen sperma proeven zodat je weet wat die meiden slikken of wanneer je zoent nadat je , ehm nou..
Ik weet het wel maar wil je kennis testenquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:11 schreef Willoow het volgende:
[..]
Weet niet zeker..
Wat heb je zelf tot nu toe dan?
Die Wajong moet toch ergens heen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:11 schreef Drug het volgende:
[..]
ja want die zal vast vol met moneyz zitten
Ik eet dagelijks 2 tot 4 bananen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:10 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb gehoord dat bananenmilkshake de beste remedie tegen een kater is.
Sloeg hij op 0:38 nu met z'n penis op het bureau?quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:10 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ookquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Use your imagination.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vraag me af wat je bedoelt met dat laatste
Dat je in haar mond klaar bent gekomen en direct daarna gaat zoenen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vraag me af wat je bedoelt met dat laatste
Kun je niet meer poepen man.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik eet dagelijks 2 tot 4 bananen.
Ja, zou goed kunnen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Komt door een gezonde leefstijl met voldoende sport en goede voeding.
Verwacht je echt dat ik hier ga zitten rekenen dan?quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik weet het wel maar wil je kennis testen
Want die heb ik inderdaad niet verplaatst na het schieten van dit filmpjequote:Op woensdag 6 juli 2016 20:10 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Toch niet achter je gitaren gezet hè?quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:13 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Want die heb ik inderdaad niet verplaatst na het schieten van dit filmpje
Dat kun je gewoon met hoofdrekenen doen, dus hoopte van wel jaquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:13 schreef Willoow het volgende:
[..]
Verwacht je echt dat ik hier ga zitten rekenen dan?
As we speak heb ik volgens de YouTube Analytics +- 9 euro binnen gehaald. Dus nog 61 euro te gaan en dan krijg ik m`n eerste uitbetalingquote:
quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat je in haar mond klaar bent gekomen en direct daarna gaat zoenen.
haha je was bang, toen je het bericht van ober las schoot je helemaal in de stressquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:13 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Braddie's cum smaakt naar knoflooksaus met verrotte frikandel. Niet geproefd pure speculatie maar wel de waarheid.quote:
had wel dit soort simpele reacties verwacht maar gwn srs srsquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat je in haar mond klaar bent gekomen en direct daarna gaat zoenen.
Zo werkt dat inderdaad.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
haha je was bang, toen je het bericht van ober las schoot je helemaal in de stress
Haar serieus nemenquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:13 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Achter het behang geplakt.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:13 schreef Germano het volgende:
[..]
Toch niet achter je gitaren gezet hè?
Was is er simpel aan zeggen dat je sperma die smaakt naar banaan je favoriet is?quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
had wel dit soort simpele reacties verwacht maar gwn srs srs
Ben pagina's open deuren aan het lezen, dus laat me.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat kun je gewoon met hoofdrekenen doen, dus hoopte van wel ja
Is zo puberaal.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Was is er simpel aan zeggen dat je sperma die smaakt naar banaan je favoriet is?
Hier is je antwoord, hzaw.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:14 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
As we speak heb ik volgens de YouTube Analytics +- 9 euro binnen gehaald. Dus nog 61 euro te gaan en dan krijg ik m`n eerste uitbetaling
Wat flauw, nep-econoomquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:15 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ben pagina's open deuren aan het lezen, dus laat me.
Gewichten ook opgeruimd zeker?quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:15 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Neuh, maar hij stond daar sowieso maar tijdelijk omdat ik m`n bureau aan het opruimen was
Met m`n hand op m`n pensquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:15 schreef Germano het volgende:
Maar sla je enkele malen met je pik ergens op in dat filmpje? Hoor af en toe geklets.
Kun je nagaan hoe het spul van Der_Mann zou smaken. Ik snap wel waarom 'ie geen chick kan vinden.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Braddie's cum smaakt naar knoflooksaus met verrotte frikandel. Niet geproefd pure speculatie maar wel de waarheid.
Gatverdamme man, hier kom ik nooit meer vanafquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Braddie's cum smaakt naar knoflooksaus met verrotte frikandel. Niet geproefd pure speculatie maar wel de waarheid.
Waarom heb je die spullen niet op je slaapkamer staan? Is toch handiger.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:15 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Toen het er 6 jaar geleden op zat was het wel degelijk behangWat het nu is weet ik ook niet
Gewoon lekker zouterigquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat voor smaak vind jij lekkerst dan? Srs antwoorden graag
Ik kwam Julia tegen en die zei iets soortgelijks.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gatverdamme man, hier kom ik nooit meer vanaf
[ afbeelding ]
Hahahaquote:
Sja, het is een schuurtje waar we 6 jaar terug best veel tijd en moeite in hebben gestoken om te verbouwen (no joke) Dat ik dan af en toe mijn woede niet in bedwang kon houden wat zorgde voor gaten in de gipsplaten is mijn probleem.. En die T-Shirts maken het er niet veel beter op.quote:
Ja leuk met post# 85. Wees wat sneller volgende keer jong.quote:
Volg een cursus dan.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:17 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Sja, het is een schuurtje waar we 6 jaar terug best veel tijd en moeite in hebben gestoken om te verbouwen (no joke) Dat ik dan af en toe mijn woede niet in bedwang kon houden wat zorgde voor gaten in de gipsplaten is mijn probleem.. En die T-Shirts maken het er niet veel beter op.
Het is maar een schuurtje.
Het zal je verbazen, maar dit schuurtje heeft redelijke geluidsisolatie (Decibel of 40 verschil tussen binnen en buiten) En hier maak ik dan ook muziek zonder dat ik er mensen mee stoor/lastig val, hoe je het wil noemen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:16 schreef Germano het volgende:
[..]
Waarom heb je die spullen niet op je slaapkamer staan? Is toch handiger.
Misschien wel, niet te veel water natuurlijkquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dus dat in de blender met water?
Wel genoeg plek voor met al die gaten in de muur.quote:
Sproei je niet?quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Misschien wel, niet te veel water natuurlijk
Hoop wel meer dan 40 dB. Dat is zo goed als niets.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Het zal je verbazen, maar dit schuurtje heeft redelijke geluidsisolatie (Decibel of 40 verschil tussen binnen en buiten) En hier maak ik dan ook muziek zonder dat ik er mensen mee stoor/lastig val, hoe je het wil noemen.
Maar jij bent wel een echte econoom.quote:
Ik moest even poepen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:18 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja leuk met post# 85. Wees wat sneller volgende keer jong.
Is niet meer nodig, ik heb nog wel de nodige uitbarsting hier op het forum, maar de laatste keer dat ik in m`n schuurtje iets sloopte of uberhaupt iets van mezelf is 4 jaar geleden. Ik heb het onder controle, alleen sja, als mensen hier tegen mij te keer gaan heb ik zoiets van #nofilterquote:
Naïef hoor.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:20 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Is niet meer nodig, ik heb nog wel de nodige uitbarsting hier op het forum, maar de laatste keer dat ik in m`n schuurtje iets sloopte of uberhaupt iets van mezelf is 4 jaar geleden. Ik heb het onder controle, alleen sja, als mensen hier tegen mij te keer gaan heb ik zoiets van #nofilter
Als er in m`n schuurtje mensen praten, en ik gooi m`n deur dicht en ga buiten staan hoor ik ze niet meer praten. Ik heb niet zo veel verstand van decibellen, maar toen meen ik dat er "Tot 40DB Isolatie" Op dat rockwoll stond.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:19 schreef Germano het volgende:
[..]
Hoop wel meer dan 40 dB. Dat is zo goed als niets.
quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Uiteraard, winst ¤1,90 verlies ¤3,10
Ah, dacht het totaalpakket.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Als er in m`n schuurtje mensen praten, en ik gooi m`n deur dicht en ga buiten staan hoor ik ze niet meer praten. Ik heb niet zo veel verstand van decibellen, maar toen meen ik dat er "Tot 40DB Isolatie" Op dat rockwoll stond.
Hij spreekt waarschijnlijk nog slechter Engels dan de gemiddelde Hagenees met een spleet tussen z`n tanden.quote:
Nee, ze is druk op het moment.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Roep jij chloro of moet ik het doen
#FREECHLOORTJE!quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Roep jij chloro of moet ik het doen
O, zou kunnen hoor. Had vraag ook verder niet gelezen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dit klopt dus dievind ik echt ongepast ;s
Jaja, smoesjes hahaquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:24 schreef Willoow het volgende:
[..]
O, zou kunnen hoor. Had vraag ook verder niet gelezen.
quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:26 schreef Remqo het volgende:
Net weer spareribs besteld, binnen een kwartier stond de bezorger voor de deur EN de bestelling klopte.
ja allemaal lijnen uit en geen visje haptquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, ik ben een vieze casanova volgens opso
Kladpapier en rekenmachine heb ik sws standaard bij me :squote:Op woensdag 6 juli 2016 20:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jaja, smoesjes haha
Sowieso dat je rekenmachine, wettenbundel en kladpapier alles erbij had gepakt
Ja met genocide is men snel.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:26 schreef Remqo het volgende:
Net weer spareribs besteld, binnen een kwartier stond de bezorger voor de deur EN de bestelling klopte.
Zitten die om hoek of zoquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:26 schreef Remqo het volgende:
Natellen als je afrekent bij de AH is geen unieke gebeurtenisquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:26 schreef Willoow het volgende:
[..]
Kladpapier en rekenmachine heb ik sws standaard bij me :s
opso is jelly dat ze niet welkom is in je haremquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, ik ben een vieze casanova volgens opso
Vorige week moest ik anderhalf uur wachten op een verkeerde bestellingquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja met genocide is men snel.
Komt omdat heel veel vrouwen oppervlakkig zijn en ik ongelofelijk lelijk ben.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja allemaal lijnen uit en geen visje hapt
Tel nooit na in winkelsquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Natellen als je afrekent bij de AH is geen unieke gebeurtenis
Moeten we nu klappen?quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:26 schreef Remqo het volgende:
Dat is langer dan dat schattige kuikentje een fijn leven geleefd heeft.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Vorige week moest in anderhalf uur wachten op een verkeerde bestelling
Als je zwembad en samoeraizwaarden hebt kun je natuurlijk niet op een euro meer of minder voor een appeltje natuurlijk.quote:
* HPLC applaudisseert tien minuten langquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Vorige week moest ik anderhalf uur wachten op een verkeerde bestelling
Ja, net zoals in het vliegtuig als de piloot het toestel veilig op de grond gezet heeftquote:
Ik care niet om kuikensquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat is langer dan dat schattige kuikentje een fijn leven geleefd heeft.
Ik kus dan de grondquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja, net zoals in het vliegtuig als de piloot het toestel veilig op de grond gezet heeft
Dat zwembad heb ik niet meer, en is nooit van mij geweest.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Als je zwembad en samoeraizwaarden hebt kun je natuurlijk niet op een euro meer of minder voor een appeltje natuurlijk.
Nooit gedaan.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja, net zoals in het vliegtuig als de piloot het toestel veilig op de grond gezet heeft
Ik klap eigenlijk alleen voor de buschauffeurquote:
:squote:Op woensdag 6 juli 2016 20:32 schreef Willoow het volgende:
Hebben jullie ook standaard als je iemand ontmoet dat je iemand eerst haat?
Nee.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:32 schreef Willoow het volgende:
quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:32 schreef Willoow het volgende:
Ik klap hem eigenlijk alleen en dan pak ik met mijn vrienden geld af zodat de Marokkanen de schuld krijgen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik klap eigenlijk alleen voor de buschauffeur
Jammer dat water had je wel geholpen in je gevechten tegen al die draakjesquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:31 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dat zwembad heb ik niet meer, en is nooit van mij geweest.
Ja haatte mij ;squote:Op woensdag 6 juli 2016 20:32 schreef Willoow het volgende:
Wow, wat een instellingquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:32 schreef Willoow het volgende:
Het komt wel eens voor, maar het is niet standaard.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:32 schreef Willoow het volgende:
Ik zwemde toch nooit.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jammer dat water had je wel geholpen in je gevechten tegen al die draakjes
Was ik daar 1 van?quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het komt wel eens voor, maar het is niet standaard.
Soms staat iemands hoofd mij niet aan.
Terechtquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
wtf
[..]
Ik klap hem eigenlijk alleen en dan pak ik met mijn vrienden geld af zodat de Marokkanen de schuld krijgen.
Dacht dat het wel herkenbaar zou zijn, maar niet dus.quote:
Ik deed alsofquote:
Leuk dit.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
ik zwom
jij zwom
hij zwom
wij zwommen
jullie zwommen
zij zwommen
Maakt niet uit.. weet niks van economie en niks van nederlandsquote:
Domquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:37 schreef Willoow het volgende:
[..]
Maakt niet uit.. weet niks van economie en niks van nederlands
wat moet ik bij hun gebruiken?quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
ik zwom
jij zwom
hij zwom
wij zwommen
jullie zwommen
zij zwommen
Snap niet dat ik nog voldoendes haal.quote:
Ik weet ook niks.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:37 schreef Willoow het volgende:
[..]
Maakt niet uit.. weet niks van economie en niks van nederlands
Ja hoi hansquote:
Da's jammerquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit antwoord ga ik niet bevragen
Dat ben in ondertussen weer vergetenquote:
Geen wonder als je elke dag hetzelfde besteldt.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:26 schreef Remqo het volgende:
De regels worden steeds strenger ook.quote:
Als dat als stom doen is, dan haat ik denk ik ook iedereen op eerste gezichtquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hjb met stom doen tegen Willoow.
besteldtquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:39 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Geen wonder als je elke dag hetzelfde besteldt.
Ik eet anders zelden spareribsquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:39 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Stomme regelsquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
De regels worden steeds strenger ook.
Hjb met stoer doen stommerdquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als dat als stom doen is, dan haat ik denk ik ook iedereen op eerste gezicht
En mensen vragen mij weleens om te spellchecken..Haha.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit snoepje
besteldtquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:39 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Mensen vragen mij ook wel eens op sociale aangelegenheden.. Haha.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:40 schreef Willoow het volgende:
[..]
En mensen vragen mij weleens om te spellchecken..Haha.
Kom racen dan. 1 vs. 1quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hjb met stoer doen stommerd
Er zat een stukje bloemkool tussenquote:
Leuk joh, accountancy. Doei vrijheden.quote:
Het is bestellen dus besteldt is heel gek.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:41 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Mijn Nederlands is echt verziekt man.
Leuk joh, bedrijfseconomie. Doei vrijheden.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Leuk joh, accountancy. Doei vrijheden.
Moest lachenquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Mensen vragen mij ook wel eens op sociale aangelegenheden.. Haha.
Dat was de vorige keer het geval, dat hebben ze gewetenquote:
We hebben echt kutleven.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Leuk joh, bedrijfseconomie. Doei vrijheden.
Waar wordt je sad van?quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Laten we saampjes lachen om alles waar we sad van worden
BB referentie?quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:43 schreef Wexler het volgende:
Remq weet jij wat de boodschap achter de eerste scene van de twins is?
Studeer je echt accountingquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Leuk joh, accountancy. Doei vrijheden.
Ja,maar die boeien niet.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Er zijn mensen die het slechter getroffen hebben
Ja, keuzes in je leven hebben invloed op hoe je bent ja?quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:43 schreef Willoow het volgende:
Volgens mij zijn we mede zo door onze opleidingskeuze
Extra grote fooi gegeven omdat je de Gus-referentie waardeert?quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat was de vorige keer het geval, dat hebben ze geweten
quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat jij soms beetje depri doet over je leven
Kan niet helpen..quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat jij soms beetje depri doet over je leven
Ja want altruïsme bestaat nietquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:44 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja,maar die boeien niet.
Inb4 commentaar van een gutmensch
Nee.quote:
Doe dan Gyazo gif zo komt mijn UI niet goed uitquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
word hier sad van
Kom met mij visagie studerenquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:45 schreef Willoow het volgende:
[..]
Kan niet helpen..
Nou lachen... hahaha
Ik ook nietquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:45 schreef Wexler het volgende:
[..]
Ja maar echte vraag, weet niet wat de boodschap daarachter is.
Leuk joh, FOK!. Doei vrijheden.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Leuk joh, bedrijfseconomie. Doei vrijheden.
Doe al kapster school.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Kom met mij visagie studeren
Nee.quote:
Moet het echt altijd over Breaking Bad gaan?quote:
Juist wel, daar staat 'ie op depriquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Doe dan Gyazo gif zo komt mijn UI niet goed uit
rtquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja want altruïsme bestaat niet
Hahaha.. bedrijfskunde is toch ook hetzelfde als bedrijfseconomie? Hahahaquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Be en accountacy hetzelfde noemen is wel echt teken van gebrekkige kennis
Pas op dat je deadprez je niet hoort want dan gaat hij in je privéleven graven om zo te bewijzen dat ik niet daadwerkelijk achter die stelling staquote:
We doen wel cv, met geldschieter frank.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Kunnen wel eigen Vofje beginnen: opknapservice willoow&hzaw
Zelfde propedeuse en daarna tot tachtig% overlappende vakken alhoewel dat per hogeschool verschilt, het is zelfs zo dat als je op een uni accounting wil studeren je eerst een BE-bachelor moet volgen en dan een master AC,, grootste verschil is de OAT.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Be en accountacy hetzelfde noemen is wel echt teken van gebrekkige kennis
Accountancy, Bedrijfseconomie, Financial Services Management & Fiscaal Recht & Economie is gewoon één pot nat toch?quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:48 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hahaha.. bedrijfskunde is toch ook hetzelfde als bedrijfseconomie? Hahaha![]()
Ja maar de twins worden niet veel genoemd.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Moet het echt altijd over Breaking Bad gaan?
Frank is niet echt een stille vennoot..quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:49 schreef Willoow het volgende:
[..]
We doen wel cv, met geldschieter frank.
Dit zeg je: het is hetzelfde maar toch anders.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:49 schreef Wexler het volgende:
[..]
Zelfde propedeuse en daarna tot tachtig% overlappende vakken alhoewel dat per hogeschool verschilt, het is zelfs zo dat als je op een uni accounting wil studeren je eerst een BE-bachelor moet volgen en dan een master AC,, grootste verschil is de OAT.
Echt srsquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:49 schreef Wexler het volgende:
[..]
Zelfde propedeuse en daarna tot tachtig% overlappende vakken alhoewel dat per hogeschool verschilt, het is zelfs zo dat als je op een uni accounting wil studeren je eerst een BE-bachelor moet volgen en dan een master AC,, grootste verschil is de OAT.
Hahaha, ja.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Accountancy, Bedrijfseconomie, Financial Services Management & Fiscaal Recht & Economie is gewoon één pot nat toch?
FSM is gewoon een specialisatie van BE die dusdanig populair is dat ze het off spinde.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Accountancy, Bedrijfseconomie, Financial Services Management & Fiscaal Recht & Economie is gewoon één pot nat toch?
Dat is waarquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Frank is niet echt een stille vennoot..
Nee, grotendeels hetzelfde en dat niet bevestigen is liegen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dit zeg je: het is hetzelfde maar toch anders.
Oh oke.
Serieus.. Zo kan je alles specialisatie noemen.. volg kapster opleiding voor eigen onderneming.. gewoon spin off van bedrijfseconomie.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:52 schreef Wexler het volgende:
[..]
FSM is gewoon een specialisatie van BE die dusdanig populair is dat ze het off spinde.
Oh, ik was niet op de hoogte van de wijzing dat hetzelfde tegenwoordig "er bestaat overlap tussen de opleidingen" betekendequote:Op woensdag 6 juli 2016 20:52 schreef Wexler het volgende:
[..]
Nee, grotendeels hetzelfde en dat niet bevestigen is liegen.
U ontkent dat voltijd universitair opgeleide accountants BE hebben gevolgd?quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:50 schreef Willoow het volgende:
[..]
Echt srs![]()
En dan hetzelfde noemen met deze argumenten..
Echt specialisatie jaquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:52 schreef Wexler het volgende:
[..]
FSM is gewoon een specialisatie van BE die dusdanig populair is dat ze het off spinde.
Ik laat mij geen woorden in mijn mond leggen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:54 schreef Wexler het volgende:
[..]
U ontkent dat voltijd universitair opgeleide accountants BE hebben gevolgd?
misschien bestaat het als psychische afwijking, maar de mens is ingesteld te handelen om zijn bloedlijn voort te zetten en geen daad ontsnapt aan die grondlagquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Pas op dat je deadprez je niet hoort want dan gaat hij in je privéleven graven om zo te bewijzen dat ik niet daadwerkelijk achter die stelling sta
Waarom zou je dat doen? Is toch gewoon hetzelfdequote:Op woensdag 6 juli 2016 20:54 schreef Wexler het volgende:
[..]
U ontkent dat voltijd universitair opgeleide accountants BE hebben gevolgd?
Nope, AA is wel zelfde als boekhouder.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:51 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hahaha, ja.
RA is ook gewoon hetzelfde als AA
Vanwaar die aanname? En wat doe je met die info?quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ga je niet meer Grunna studeren Ash?
Boekhouder is mboquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:56 schreef Wexler het volgende:
[..]
Nope, AA is wel zelfde als boekhouder.
Jijquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:56 schreef Wexler het volgende:
[..]
Nope, AA is wel zelfde als boekhouder.
SES / Rechten, UvA of UL; mogelijkheden v. inhoud?quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:56 schreef Wexler het volgende:
[..]
Vanwaar die aanname? En wat doe je met die info?
Geen mening, objectieve observatie, vraag maar na aan je hogeschool, voor FSM was er alleen een specialisatie bank- en verzekeringen in BE.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:53 schreef Willoow het volgende:
[..]
Serieus.. Zo kan je alles specialisatie noemen.. volg kapster opleiding voor eigen onderneming.. gewoon spin off van bedrijfseconomie.
Van tachtig procent?quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Oh, ik was niet op de hoogte van de wijzing dat hetzelfde tegenwoordig "er bestaat overlap tussen de opleidingen" betekende
Kunnen net zo goed de boekhouders dus alles laten doen.quote:
Dat was duidelijk gechargeerd.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik laat mij geen woorden in mijn mond leggen.
Je noemt het hetzelfde, wat niet zo is.
Ja, mijn hogeschool ja.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:57 schreef Wexler het volgende:
[..]
Geen mening, objectieve observatie, vraag maar na aan je hogeschool, voor FSM was er alleen een specialisatie bank- en verzekeringen in BE.
Heeft u tachtig procent overlappende vakken?quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:56 schreef Willoow het volgende:
Heb ook recht, dus eigenlijk studeer ik rechten. Grotendeels hetzelfde.
Neequote:
dat diploma heb ik alquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:58 schreef Willoow het volgende:
[..]
Kunnen net zo goed de boekhouders dus alles laten doen.
Geef antwoord als u mijn andere vraag beantwoordt.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
SES / Rechten, UvA of UL; mogelijkheden v. inhoud?
quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:59 schreef Wexler het volgende:
[..]
Heeft u tachtig procent overlappende vakken?
Nee.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:59 schreef Wexler het volgende:
[..]
Heeft u tachtig procent overlappende vakken?
Ik ook.quote:
Ik concludeer derhalve dat het je niet gelukt is om een kamer te vinden in Groningenquote:Op woensdag 6 juli 2016 21:00 schreef Wexler het volgende:
[..]
Geef antwoord als u mijn andere vraag beantwoordt.
Een mbo'er is niet per definitie dom, jij wel.quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:00 schreef Wexler het volgende:
[..]
True daarom zijn AA's in de regel dom.
Denk dat jij dommer bent.quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:00 schreef Wexler het volgende:
[..]
True daarom zijn AA's in de regel dom.
AA bestaat over een aantal jaar uberhaupt niet meer.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:58 schreef Willoow het volgende:
[..]
Kunnen net zo goed de boekhouders dus alles laten doen.
Wat echt retesimpel isquote:Op woensdag 6 juli 2016 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik concludeer derhalve dat het je niet gelukt is om een kamer te vinden in Groningen
We denken bijna hetzelfdequote:Op woensdag 6 juli 2016 21:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Een mbo'er is niet per definitie dom, jij wel.
Ze leren economen niet zoiets als tussen de regels door lezen?quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, je oorspronkelijke stelling klopt al niet
heb mbo2, ben ik nu slim?quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Een mbo'er is niet per definitie dom, jij wel.
O, vertel?quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:01 schreef Wexler het volgende:
[..]
AA bestaat over een aantal jaar uberhaupt niet meer.
Dat mag niet.quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:02 schreef Wexler het volgende:
[..]
Ze leren economen niet zoiets als tussen de regels door lezen?
Jawel maar Grun is zo afgelegen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik concludeer derhalve dat het je niet gelukt is om een kamer te vinden in Groningen
AA bij ons is weg derhalve is het wegquote:Op woensdag 6 juli 2016 21:02 schreef Willoow het volgende:
[..]
O, vertel?![]()
Ben benieuwd naar jouw conclusies.
Ik heb het vak omgaan met debieltjes inderdaad geskipt.quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:02 schreef Wexler het volgende:
[..]
Ze leren economen niet zoiets als tussen de regels door lezen?
Kloptquote:
Jaquote:Op woensdag 6 juli 2016 21:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
AA bij ons is weg derhalve is het weg
Logisch toch![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |