Er zat een stukje bloemkool tussenquote:
Leuk joh, accountancy. Doei vrijheden.quote:
Het is bestellen dus besteldt is heel gek.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:41 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Mijn Nederlands is echt verziekt man.
Leuk joh, bedrijfseconomie. Doei vrijheden.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Leuk joh, accountancy. Doei vrijheden.
Moest lachenquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Mensen vragen mij ook wel eens op sociale aangelegenheden.. Haha.
Dat was de vorige keer het geval, dat hebben ze gewetenquote:
We hebben echt kutleven.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Leuk joh, bedrijfseconomie. Doei vrijheden.
Waar wordt je sad van?quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Laten we saampjes lachen om alles waar we sad van worden
BB referentie?quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:43 schreef Wexler het volgende:
Remq weet jij wat de boodschap achter de eerste scene van de twins is?
Studeer je echt accountingquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Leuk joh, accountancy. Doei vrijheden.
Ja,maar die boeien niet.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Er zijn mensen die het slechter getroffen hebben
Ja, keuzes in je leven hebben invloed op hoe je bent ja?quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:43 schreef Willoow het volgende:
Volgens mij zijn we mede zo door onze opleidingskeuze
Extra grote fooi gegeven omdat je de Gus-referentie waardeert?quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat was de vorige keer het geval, dat hebben ze geweten
quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat jij soms beetje depri doet over je leven
Kan niet helpen..quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat jij soms beetje depri doet over je leven
Ja want altruïsme bestaat nietquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:44 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja,maar die boeien niet.
Inb4 commentaar van een gutmensch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |