Snap niet dat ik nog voldoendes haal.quote:
Ik weet ook niks.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:37 schreef Willoow het volgende:
[..]
Maakt niet uit.. weet niks van economie en niks van nederlands
Ja hoi hansquote:
Da's jammerquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit antwoord ga ik niet bevragen
Dat ben in ondertussen weer vergetenquote:
Geen wonder als je elke dag hetzelfde besteldt.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:26 schreef Remqo het volgende:
Net weer spareribs besteld, binnen een kwartier stond de bezorger voor de deur EN de bestelling klopte.
De regels worden steeds strenger ook.quote:
Als dat als stom doen is, dan haat ik denk ik ook iedereen op eerste gezichtquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hjb met stom doen tegen Willoow.
besteldtquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:39 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Geen wonder als je elke dag hetzelfde besteldt.
Ik eet anders zelden spareribsquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:39 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Stomme regelsquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
De regels worden steeds strenger ook.
Hjb met stoer doen stommerdquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als dat als stom doen is, dan haat ik denk ik ook iedereen op eerste gezicht
En mensen vragen mij weleens om te spellchecken..Haha.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit snoepje
besteldtquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:39 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Mensen vragen mij ook wel eens op sociale aangelegenheden.. Haha.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:40 schreef Willoow het volgende:
[..]
En mensen vragen mij weleens om te spellchecken..Haha.
Kom racen dan. 1 vs. 1quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hjb met stoer doen stommerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |