zelfbevlekkingquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
vind altijd eng als je dat elke keer over jezelf moet zeggen, riekt naar fylax.
En je moet het voor morgen nog snappen?quote:
Weet jij het antwoord?quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:06 schreef Willoow het volgende:
[..]
En je moet het voor morgen nog snappen?
quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Is dat een moderne term voor aftrekken?
klaar komen over jezelfquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Is dat een moderne term voor aftrekken?
Welke smaak prefereer jij?quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Mijn sperma smaakt goed dus geen problemen mee.
Als je dit weet door cumswappen dan is het niet gay maar anders wel.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kweenie, nooit geproefd.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hé Harry het is niet zo handig om te filmen waar je spaarpot staat hequote:Op woensdag 6 juli 2016 19:53 schreef Mister-Bradge het volgende:
Filmpje opgenomen over m`n schuurtje (Mancave tourtje) Speciaal voor FOK! (En na dit filmpje stop ik met het spammen van m`n filmpjes
)
Ekte man jij. Je eigen sperma proeven zodat je weet wat die meiden slikken of wanneer je zoent nadat je , ehm nou..quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Weet niet zeker..quote:
Ik heb geen seks.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:10 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ekte man jij. Je eigen sperma proeven zodat je weet wat die meiden slikken of wanneer je zoent nadat je , ehm nou..
ja want die zal vast vol met moneyz zittenquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:10 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hé Harry het is niet zo handig om te filmen waar je spaarpot staat he
Vraag me af wat je bedoelt met dat laatstequote:Op woensdag 6 juli 2016 20:10 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ekte man jij. Je eigen sperma proeven zodat je weet wat die meiden slikken of wanneer je zoent nadat je , ehm nou..
Ik weet het wel maar wil je kennis testenquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:11 schreef Willoow het volgende:
[..]
Weet niet zeker..
Wat heb je zelf tot nu toe dan?
Die Wajong moet toch ergens heen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:11 schreef Drug het volgende:
[..]
ja want die zal vast vol met moneyz zitten
Ik eet dagelijks 2 tot 4 bananen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:10 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb gehoord dat bananenmilkshake de beste remedie tegen een kater is.
Sloeg hij op 0:38 nu met z'n penis op het bureau?quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:10 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ookquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Use your imagination.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vraag me af wat je bedoelt met dat laatste
Dat je in haar mond klaar bent gekomen en direct daarna gaat zoenen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vraag me af wat je bedoelt met dat laatste
Kun je niet meer poepen man.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik eet dagelijks 2 tot 4 bananen.
Ja, zou goed kunnen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Komt door een gezonde leefstijl met voldoende sport en goede voeding.
Verwacht je echt dat ik hier ga zitten rekenen dan?quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik weet het wel maar wil je kennis testen
Want die heb ik inderdaad niet verplaatst na het schieten van dit filmpjequote:Op woensdag 6 juli 2016 20:10 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Toch niet achter je gitaren gezet hè?quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:13 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Want die heb ik inderdaad niet verplaatst na het schieten van dit filmpje
Dat kun je gewoon met hoofdrekenen doen, dus hoopte van wel jaquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:13 schreef Willoow het volgende:
[..]
Verwacht je echt dat ik hier ga zitten rekenen dan?
As we speak heb ik volgens de YouTube Analytics +- 9 euro binnen gehaald. Dus nog 61 euro te gaan en dan krijg ik m`n eerste uitbetalingquote:
quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat je in haar mond klaar bent gekomen en direct daarna gaat zoenen.
haha je was bang, toen je het bericht van ober las schoot je helemaal in de stressquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:13 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Braddie's cum smaakt naar knoflooksaus met verrotte frikandel. Niet geproefd pure speculatie maar wel de waarheid.quote:
had wel dit soort simpele reacties verwacht maar gwn srs srsquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat je in haar mond klaar bent gekomen en direct daarna gaat zoenen.
Zo werkt dat inderdaad.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
haha je was bang, toen je het bericht van ober las schoot je helemaal in de stress
Haar serieus nemenquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:13 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Achter het behang geplakt.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:13 schreef Germano het volgende:
[..]
Toch niet achter je gitaren gezet hè?
Was is er simpel aan zeggen dat je sperma die smaakt naar banaan je favoriet is?quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
had wel dit soort simpele reacties verwacht maar gwn srs srs
Ben pagina's open deuren aan het lezen, dus laat me.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat kun je gewoon met hoofdrekenen doen, dus hoopte van wel ja
Is zo puberaal.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Was is er simpel aan zeggen dat je sperma die smaakt naar banaan je favoriet is?
Hier is je antwoord, hzaw.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:14 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
As we speak heb ik volgens de YouTube Analytics +- 9 euro binnen gehaald. Dus nog 61 euro te gaan en dan krijg ik m`n eerste uitbetaling
Wat flauw, nep-econoomquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:15 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ben pagina's open deuren aan het lezen, dus laat me.
Gewichten ook opgeruimd zeker?quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:15 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Neuh, maar hij stond daar sowieso maar tijdelijk omdat ik m`n bureau aan het opruimen was
Met m`n hand op m`n pensquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:15 schreef Germano het volgende:
Maar sla je enkele malen met je pik ergens op in dat filmpje? Hoor af en toe geklets.
Kun je nagaan hoe het spul van Der_Mann zou smaken. Ik snap wel waarom 'ie geen chick kan vinden.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Braddie's cum smaakt naar knoflooksaus met verrotte frikandel. Niet geproefd pure speculatie maar wel de waarheid.
Gatverdamme man, hier kom ik nooit meer vanafquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Braddie's cum smaakt naar knoflooksaus met verrotte frikandel. Niet geproefd pure speculatie maar wel de waarheid.
Waarom heb je die spullen niet op je slaapkamer staan? Is toch handiger.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:15 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Toen het er 6 jaar geleden op zat was het wel degelijk behangWat het nu is weet ik ook niet
Gewoon lekker zouterigquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat voor smaak vind jij lekkerst dan? Srs antwoorden graag
Ik kwam Julia tegen en die zei iets soortgelijks.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gatverdamme man, hier kom ik nooit meer vanaf
[ afbeelding ]
Hahahaquote:
Sja, het is een schuurtje waar we 6 jaar terug best veel tijd en moeite in hebben gestoken om te verbouwen (no joke) Dat ik dan af en toe mijn woede niet in bedwang kon houden wat zorgde voor gaten in de gipsplaten is mijn probleem.. En die T-Shirts maken het er niet veel beter op.quote:
Ja leuk met post# 85. Wees wat sneller volgende keer jong.quote:
Volg een cursus dan.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:17 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Sja, het is een schuurtje waar we 6 jaar terug best veel tijd en moeite in hebben gestoken om te verbouwen (no joke) Dat ik dan af en toe mijn woede niet in bedwang kon houden wat zorgde voor gaten in de gipsplaten is mijn probleem.. En die T-Shirts maken het er niet veel beter op.
Het is maar een schuurtje.
Het zal je verbazen, maar dit schuurtje heeft redelijke geluidsisolatie (Decibel of 40 verschil tussen binnen en buiten) En hier maak ik dan ook muziek zonder dat ik er mensen mee stoor/lastig val, hoe je het wil noemen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:16 schreef Germano het volgende:
[..]
Waarom heb je die spullen niet op je slaapkamer staan? Is toch handiger.
Misschien wel, niet te veel water natuurlijkquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dus dat in de blender met water?
Wel genoeg plek voor met al die gaten in de muur.quote:
Sproei je niet?quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Misschien wel, niet te veel water natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |