Toch niet achter je gitaren gezet hè?quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:13 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Want die heb ik inderdaad niet verplaatst na het schieten van dit filmpje
Dat kun je gewoon met hoofdrekenen doen, dus hoopte van wel jaquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:13 schreef Willoow het volgende:
[..]
Verwacht je echt dat ik hier ga zitten rekenen dan?
As we speak heb ik volgens de YouTube Analytics +- 9 euro binnen gehaald. Dus nog 61 euro te gaan en dan krijg ik m`n eerste uitbetalingquote:
quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat je in haar mond klaar bent gekomen en direct daarna gaat zoenen.
haha je was bang, toen je het bericht van ober las schoot je helemaal in de stressquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:13 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Braddie's cum smaakt naar knoflooksaus met verrotte frikandel. Niet geproefd pure speculatie maar wel de waarheid.quote:
had wel dit soort simpele reacties verwacht maar gwn srs srsquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat je in haar mond klaar bent gekomen en direct daarna gaat zoenen.
Zo werkt dat inderdaad.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
haha je was bang, toen je het bericht van ober las schoot je helemaal in de stress
Haar serieus nemenquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:13 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Achter het behang geplakt.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:13 schreef Germano het volgende:
[..]
Toch niet achter je gitaren gezet hè?
Was is er simpel aan zeggen dat je sperma die smaakt naar banaan je favoriet is?quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
had wel dit soort simpele reacties verwacht maar gwn srs srs
Ben pagina's open deuren aan het lezen, dus laat me.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat kun je gewoon met hoofdrekenen doen, dus hoopte van wel ja
Is zo puberaal.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Was is er simpel aan zeggen dat je sperma die smaakt naar banaan je favoriet is?
Hier is je antwoord, hzaw.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:14 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
As we speak heb ik volgens de YouTube Analytics +- 9 euro binnen gehaald. Dus nog 61 euro te gaan en dan krijg ik m`n eerste uitbetaling
Wat flauw, nep-econoomquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:15 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ben pagina's open deuren aan het lezen, dus laat me.
Gewichten ook opgeruimd zeker?quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:15 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Neuh, maar hij stond daar sowieso maar tijdelijk omdat ik m`n bureau aan het opruimen was
Met m`n hand op m`n pensquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:15 schreef Germano het volgende:
Maar sla je enkele malen met je pik ergens op in dat filmpje? Hoor af en toe geklets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |