Hé Harry het is niet zo handig om te filmen waar je spaarpot staat hequote:Op woensdag 6 juli 2016 19:53 schreef Mister-Bradge het volgende:
Filmpje opgenomen over m`n schuurtje (Mancave tourtje) Speciaal voor FOK! (En na dit filmpje stop ik met het spammen van m`n filmpjes
)
Ekte man jij. Je eigen sperma proeven zodat je weet wat die meiden slikken of wanneer je zoent nadat je , ehm nou..quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Mijn sperma smaakt goed dus geen problemen mee.
Weet niet zeker..quote:
Ik heb geen seks.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:10 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ekte man jij. Je eigen sperma proeven zodat je weet wat die meiden slikken of wanneer je zoent nadat je , ehm nou..
ja want die zal vast vol met moneyz zittenquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:10 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hé Harry het is niet zo handig om te filmen waar je spaarpot staat he
Vraag me af wat je bedoelt met dat laatstequote:Op woensdag 6 juli 2016 20:10 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ekte man jij. Je eigen sperma proeven zodat je weet wat die meiden slikken of wanneer je zoent nadat je , ehm nou..
Ik weet het wel maar wil je kennis testenquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:11 schreef Willoow het volgende:
[..]
Weet niet zeker..
Wat heb je zelf tot nu toe dan?
Die Wajong moet toch ergens heen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:11 schreef Drug het volgende:
[..]
ja want die zal vast vol met moneyz zitten
Ik eet dagelijks 2 tot 4 bananen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:10 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb gehoord dat bananenmilkshake de beste remedie tegen een kater is.
Sloeg hij op 0:38 nu met z'n penis op het bureau?quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:10 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ookquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Mijn sperma smaakt goed dus geen problemen mee.
Use your imagination.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vraag me af wat je bedoelt met dat laatste
Dat je in haar mond klaar bent gekomen en direct daarna gaat zoenen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vraag me af wat je bedoelt met dat laatste
Kun je niet meer poepen man.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik eet dagelijks 2 tot 4 bananen.
Ja, zou goed kunnen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Komt door een gezonde leefstijl met voldoende sport en goede voeding.
Verwacht je echt dat ik hier ga zitten rekenen dan?quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik weet het wel maar wil je kennis testen
Want die heb ik inderdaad niet verplaatst na het schieten van dit filmpjequote:Op woensdag 6 juli 2016 20:10 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |