Kan ik er ook de Tour mee winnen?quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
een goede racefiets betaalt zichzelf terug
Doos van Fien zal wel flink uitgewoond zijn door die stok inmiddels.quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:47 schreef Catkiller het volgende:
Lekker makkelijk oordelen vanaf hier, het waren FOK!stokzaken en dat moet je niet licht opvatten. Tijd is geld dan.
Oh dus daarom zijn al die mensen zo fanatiek er mee.quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:50 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Doos van Fien zal wel flink uitgewoond zijn door die stok inmiddels.
Alleen voor mensen die caren is het vermoeiend.quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het is hier wel vermoeiend soms, vraag maar aan Haags_kwartiertje
Al die geurtjes.quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh dus daarom zijn al die mensen zo fanatiek er mee.
Haags voor jou.quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik stiekem ook niet, alleen heel af en toe karnemelk. Laatst wel vanillevla gemaakt van melk van eigen koeien.quote:
lekker cruisen op je gemakje tochquote:Op woensdag 6 juli 2016 19:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vind dat nogal een investering. De vraag is hoeveel ik hem ga gebruiken.
dat klinkt fucking lekkerquote:Op woensdag 6 juli 2016 19:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik stiekem ook niet, alleen heel af en toe karnemelk. Laatst wel vanillevla gemaakt van melk van eigen koeien.
ervaar dat zelf ook wel, vooral wanneer chai je 's nachts wakker houdt.quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Bij jou ia het volgens mij meer faphut ipv mancavequote:Op woensdag 6 juli 2016 19:53 schreef Mister-Bradge het volgende:
Filmpje opgenomen over m`n schuurtje (Mancave tourtje) Speciaal voor FOK! (En na dit filmpje stop ik met het spammen van m`n filmpjes
)
Dat is al beter.quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
ok.
Het is hier wel vermoeiend soms, vraag maar aan Haags voor jou
Ik geloof die woorden van jou niet meer heel erg. Sorry, mijnheer Van Dijkquote:Op woensdag 6 juli 2016 19:53 schreef Mister-Bradge het volgende:
Filmpje opgenomen over m`n schuurtje (Mancave tourtje) Speciaal voor FOK! (En na dit filmpje stop ik met het spammen van m`n filmpjes
)
waarom zit jij zo teringdicht op je schermquote:Op woensdag 6 juli 2016 19:53 schreef Mister-Bradge het volgende:
)
Montelly, ben jij dat?quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ervaar dat zelf ook wel, vooral wanneer chai je 's nachts wakker houdt.
quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bij jou ia het volgens mij meer faphut ipv mancave
gvdquote:Op woensdag 6 juli 2016 19:50 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Doos van Fien zal wel flink uitgewoond zijn door die stok inmiddels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |