Wat dan? Zo lui aangelegd? Dacht dat je van wielrennen hield.quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, totaal niet eigenlijk. Anders had ik er met de Giro al een aangeschaft. Ben eigenlijk bang dat dat ding er nooit gaat komen
geen echte jij ;squote:Op woensdag 6 juli 2016 19:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, totaal niet eigenlijk. Anders had ik er met de Giro al een aangeschaft. Ben eigenlijk bang dat dat ding er nooit gaat komen
sport jij überhaupt wel?quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat dan? Zo lui aangelegd? Dacht dat je van wielrennen hield.
Ik drink wekelijks één liter rauwe melk die ik zelf met de hand gemolken heb.quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:44 schreef Kurovski het volgende:
6 eieren per week ik. Oh ja en een liter geitenmelk.
zwanger?quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik drink wekelijks één liter rauwe melk die ik zelf met de hand gemolken heb.
Nee, in de buurt alleen gare tweedehandsjes te koop of meteen te dure nieuwe. Te lui/passief om er een ergens anders op de kop te tikkenquote:Op woensdag 6 juli 2016 19:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat dan? Zo lui aangelegd? Dacht dat je van wielrennen hield.
denk 't eigenlijk wel, maar okéquote:Op woensdag 6 juli 2016 19:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
denk 't niet eigenlijk, maar oké
Hoeveel dan?quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
denk 't niet eigenlijk, maar oké
3 dagen per week geen vlees ik.quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en dan lekker compenseren door een dag in de maand geen vlees te eten
Is niet echt vergelijking, maar jaquote:Op woensdag 6 juli 2016 19:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
omdat ik ook tegen abortus ben?
gewoon 1000-2000 aftikkenquote:Op woensdag 6 juli 2016 19:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, in de buurt alleen gare tweedehandsjes te koop of meteen te dure nieuwe. Te lui/passief om er een ergens anders op de kop te tikken
Lekker makkelijk oordelen vanaf hier, het waren FOK!stokzaken en dat moet je niet licht opvatten. Tijd is geld dan.quote:
Cool.quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik drink wekelijks één liter rauwe melk die ik zelf met de hand gemolken heb.
een goede racefiets betaalt zichzelf terugquote:Op woensdag 6 juli 2016 19:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vind dat nogal een investering. De vraag is hoeveel ik hem ga gebruiken.
Kan ik er ook de Tour mee winnen?quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
een goede racefiets betaalt zichzelf terug
Doos van Fien zal wel flink uitgewoond zijn door die stok inmiddels.quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:47 schreef Catkiller het volgende:
Lekker makkelijk oordelen vanaf hier, het waren FOK!stokzaken en dat moet je niet licht opvatten. Tijd is geld dan.
Oh dus daarom zijn al die mensen zo fanatiek er mee.quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:50 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Doos van Fien zal wel flink uitgewoond zijn door die stok inmiddels.
Alleen voor mensen die caren is het vermoeiend.quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het is hier wel vermoeiend soms, vraag maar aan Haags_kwartiertje
Al die geurtjes.quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh dus daarom zijn al die mensen zo fanatiek er mee.
Haags voor jou.quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik stiekem ook niet, alleen heel af en toe karnemelk. Laatst wel vanillevla gemaakt van melk van eigen koeien.quote:
lekker cruisen op je gemakje tochquote:Op woensdag 6 juli 2016 19:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vind dat nogal een investering. De vraag is hoeveel ik hem ga gebruiken.
dat klinkt fucking lekkerquote:Op woensdag 6 juli 2016 19:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik stiekem ook niet, alleen heel af en toe karnemelk. Laatst wel vanillevla gemaakt van melk van eigen koeien.
ervaar dat zelf ook wel, vooral wanneer chai je 's nachts wakker houdt.quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Bij jou ia het volgens mij meer faphut ipv mancavequote:Op woensdag 6 juli 2016 19:53 schreef Mister-Bradge het volgende:
Filmpje opgenomen over m`n schuurtje (Mancave tourtje) Speciaal voor FOK! (En na dit filmpje stop ik met het spammen van m`n filmpjes
)
Dat is al beter.quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
ok.
Het is hier wel vermoeiend soms, vraag maar aan Haags voor jou
Ik geloof die woorden van jou niet meer heel erg. Sorry, mijnheer Van Dijkquote:Op woensdag 6 juli 2016 19:53 schreef Mister-Bradge het volgende:
Filmpje opgenomen over m`n schuurtje (Mancave tourtje) Speciaal voor FOK! (En na dit filmpje stop ik met het spammen van m`n filmpjes
)
waarom zit jij zo teringdicht op je schermquote:Op woensdag 6 juli 2016 19:53 schreef Mister-Bradge het volgende:
)
Montelly, ben jij dat?quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ervaar dat zelf ook wel, vooral wanneer chai je 's nachts wakker houdt.
quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bij jou ia het volgens mij meer faphut ipv mancave
gvdquote:Op woensdag 6 juli 2016 19:50 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Doos van Fien zal wel flink uitgewoond zijn door die stok inmiddels.
*petst tegen vetpens*quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:55 schreef LompeHork het volgende:
"Ik moet nog ff stofzuigen hieronder" Gast, bedoel je niet gewoon puinruimen
Ja, maar dit stond gewoon engquote:Op woensdag 6 juli 2016 19:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dacht dat we het weer goed hadden gemaakt.
Ik zit er een arm lengte vanaf. Best acceptabel toch? Ik wil binnenkort een draadloos setje kopen (Muis/Toetsenbord) En achter in m`n schuurtje gaan zitten. Zit ik er ongeveer 2,5 meter vanaf.quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
waarom zit jij zo teringdicht op je scherm
Moet bij jou altijd aan Michael Jackson denken.quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:55 schreef Kurovski het volgende:
Trouwens 2 leuke Legosetjes gekocht van de week.
Die halftamme minifig met een gebroken been nadat ik 4 keer was gevallen en een polybag Starwars.
Nee eerder secretaresse.quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik heb net zelf CV gefixt, ben ik nu een monteur?
Nee, dat valt heel erg mee.. Er liggen wat papiertjes en kruimels op de grond.quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:55 schreef LompeHork het volgende:
"Ik moet nog ff stofzuigen hieronder" Gast, bedoel je niet gewoon puinruimen
Morgen laatste tentamen en dan vakantiequote:Op woensdag 6 juli 2016 19:57 schreef Willoow het volgende:
[..]
Moet bij jou altijd aan Michael Jackson denken.
Noem je Niels nu pedo? Staat een ban op hoor.quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:57 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, een cv fixerquote:Op woensdag 6 juli 2016 19:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Te hoog ingeschat.quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Oh jij bent zo'n figuur die nu overal rond gaat bazuinen zo'n handige rakker te zijnquote:Op woensdag 6 juli 2016 19:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Helaas dans ik ook weer niet zo goed, maar doe m'n best.quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:57 schreef Willoow het volgende:
[..]
Goedzoquote:Op woensdag 6 juli 2016 19:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Morgen laatste tentamen en dan vakantie
Ik ga denk ik een eigen bedrijfje beginnen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh jij bent zo'n figuur die nu overal rond gaat bazuinen zo'n handige rakker te zijn
Heftig verhaal meid.quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik deed de stekker er uit en toe er weer in en nu doet die het weer![]()
beter dan loonslaafquote:Op woensdag 6 juli 2016 19:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ga denk ik een eigen bedrijfje beginnen.
Stokerquote:Op woensdag 6 juli 2016 19:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Noem je Niels nu pedo? Staat een ban op hoor.
Gebakken lucht verkopen zekerquote:Op woensdag 6 juli 2016 19:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ga denk ik een eigen bedrijfje beginnen.
60 euro per literquote:
Geen we zijn allemaal heel gezond hier.quote:
Ik heb dat ook maar dan met afgerukt.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:00 schreef Le_Professeur het volgende:
heb net 3x opgedrukt, dat is wel even genoeg sport voor vandaag
Heb al ruim een jaar geen snoep gekochtquote:
kanki saaiquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geen we zijn allemaal heel gezond hier.
Geenquote:
doe dat altijd natijd, want voel me altijd wat slapjes en dan krijg ik mn vetpens bijna niet van de grondquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb dat ook maar dan met afgerukt.
Heb lkkr boven de streep gedaanquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb al ruim een jaar geen snoep gekocht
Felicitaties onder deze streep:
-nee-
____________________________________________________________-
Ja, moet je mee oppassen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Noem je Niels nu pedo? Staat een ban op hoor.
Gefeliciteerd ouwe snoepperdquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb al ruim een jaar geen snoep gekocht
Felicitaties onder deze streep:
____________________________________________________________-
Waar niet precies van?quote:
Ja, daar heb ik genoeg van opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |