*petst tegen vetpens*quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:55 schreef LompeHork het volgende:
"Ik moet nog ff stofzuigen hieronder" Gast, bedoel je niet gewoon puinruimen
Ja, maar dit stond gewoon engquote:Op woensdag 6 juli 2016 19:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dacht dat we het weer goed hadden gemaakt.
Ik zit er een arm lengte vanaf. Best acceptabel toch? Ik wil binnenkort een draadloos setje kopen (Muis/Toetsenbord) En achter in m`n schuurtje gaan zitten. Zit ik er ongeveer 2,5 meter vanaf.quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
waarom zit jij zo teringdicht op je scherm
Moet bij jou altijd aan Michael Jackson denken.quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:55 schreef Kurovski het volgende:
Trouwens 2 leuke Legosetjes gekocht van de week.
Die halftamme minifig met een gebroken been nadat ik 4 keer was gevallen en een polybag Starwars.
Nee eerder secretaresse.quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik heb net zelf CV gefixt, ben ik nu een monteur?
Nee, dat valt heel erg mee.. Er liggen wat papiertjes en kruimels op de grond.quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:55 schreef LompeHork het volgende:
"Ik moet nog ff stofzuigen hieronder" Gast, bedoel je niet gewoon puinruimen
Morgen laatste tentamen en dan vakantiequote:Op woensdag 6 juli 2016 19:57 schreef Willoow het volgende:
[..]
Moet bij jou altijd aan Michael Jackson denken.
Noem je Niels nu pedo? Staat een ban op hoor.quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:57 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, een cv fixerquote:Op woensdag 6 juli 2016 19:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Te hoog ingeschat.quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Oh jij bent zo'n figuur die nu overal rond gaat bazuinen zo'n handige rakker te zijnquote:Op woensdag 6 juli 2016 19:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Helaas dans ik ook weer niet zo goed, maar doe m'n best.quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:57 schreef Willoow het volgende:
[..]
Goedzoquote:Op woensdag 6 juli 2016 19:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Morgen laatste tentamen en dan vakantie
Ik ga denk ik een eigen bedrijfje beginnen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh jij bent zo'n figuur die nu overal rond gaat bazuinen zo'n handige rakker te zijn
Heftig verhaal meid.quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik deed de stekker er uit en toe er weer in en nu doet die het weer![]()
beter dan loonslaafquote:Op woensdag 6 juli 2016 19:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ga denk ik een eigen bedrijfje beginnen.
Stokerquote:Op woensdag 6 juli 2016 19:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Noem je Niels nu pedo? Staat een ban op hoor.
Gebakken lucht verkopen zekerquote:Op woensdag 6 juli 2016 19:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ga denk ik een eigen bedrijfje beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |