Wat dan? Zo lui aangelegd? Dacht dat je van wielrennen hield.quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, totaal niet eigenlijk. Anders had ik er met de Giro al een aangeschaft. Ben eigenlijk bang dat dat ding er nooit gaat komen
geen echte jij ;squote:Op woensdag 6 juli 2016 19:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, totaal niet eigenlijk. Anders had ik er met de Giro al een aangeschaft. Ben eigenlijk bang dat dat ding er nooit gaat komen
sport jij überhaupt wel?quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat dan? Zo lui aangelegd? Dacht dat je van wielrennen hield.
Ik drink wekelijks één liter rauwe melk die ik zelf met de hand gemolken heb.quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:44 schreef Kurovski het volgende:
6 eieren per week ik. Oh ja en een liter geitenmelk.
zwanger?quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik drink wekelijks één liter rauwe melk die ik zelf met de hand gemolken heb.
Nee, in de buurt alleen gare tweedehandsjes te koop of meteen te dure nieuwe. Te lui/passief om er een ergens anders op de kop te tikkenquote:Op woensdag 6 juli 2016 19:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat dan? Zo lui aangelegd? Dacht dat je van wielrennen hield.
denk 't eigenlijk wel, maar okéquote:Op woensdag 6 juli 2016 19:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
denk 't niet eigenlijk, maar oké
Hoeveel dan?quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
denk 't niet eigenlijk, maar oké
3 dagen per week geen vlees ik.quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en dan lekker compenseren door een dag in de maand geen vlees te eten
Is niet echt vergelijking, maar jaquote:Op woensdag 6 juli 2016 19:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
omdat ik ook tegen abortus ben?
gewoon 1000-2000 aftikkenquote:Op woensdag 6 juli 2016 19:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, in de buurt alleen gare tweedehandsjes te koop of meteen te dure nieuwe. Te lui/passief om er een ergens anders op de kop te tikken
Lekker makkelijk oordelen vanaf hier, het waren FOK!stokzaken en dat moet je niet licht opvatten. Tijd is geld dan.quote:
Cool.quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik drink wekelijks één liter rauwe melk die ik zelf met de hand gemolken heb.
een goede racefiets betaalt zichzelf terugquote:Op woensdag 6 juli 2016 19:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vind dat nogal een investering. De vraag is hoeveel ik hem ga gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |