#FREECHLOORTJE!quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Roep jij chloro of moet ik het doen
O, zou kunnen hoor. Had vraag ook verder niet gelezen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dit klopt dus dievind ik echt ongepast ;s
Jaja, smoesjes hahaquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:24 schreef Willoow het volgende:
[..]
O, zou kunnen hoor. Had vraag ook verder niet gelezen.
quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:26 schreef Remqo het volgende:
Net weer spareribs besteld, binnen een kwartier stond de bezorger voor de deur EN de bestelling klopte.
ja allemaal lijnen uit en geen visje haptquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, ik ben een vieze casanova volgens opso
Kladpapier en rekenmachine heb ik sws standaard bij me :squote:Op woensdag 6 juli 2016 20:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jaja, smoesjes haha
Sowieso dat je rekenmachine, wettenbundel en kladpapier alles erbij had gepakt
Ja met genocide is men snel.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:26 schreef Remqo het volgende:
Net weer spareribs besteld, binnen een kwartier stond de bezorger voor de deur EN de bestelling klopte.
Zitten die om hoek of zoquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:26 schreef Remqo het volgende:
Natellen als je afrekent bij de AH is geen unieke gebeurtenisquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:26 schreef Willoow het volgende:
[..]
Kladpapier en rekenmachine heb ik sws standaard bij me :s
opso is jelly dat ze niet welkom is in je haremquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, ik ben een vieze casanova volgens opso
Vorige week moest ik anderhalf uur wachten op een verkeerde bestellingquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja met genocide is men snel.
Komt omdat heel veel vrouwen oppervlakkig zijn en ik ongelofelijk lelijk ben.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja allemaal lijnen uit en geen visje hapt
Tel nooit na in winkelsquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Natellen als je afrekent bij de AH is geen unieke gebeurtenis
Moeten we nu klappen?quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:26 schreef Remqo het volgende:
Dat is langer dan dat schattige kuikentje een fijn leven geleefd heeft.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Vorige week moest in anderhalf uur wachten op een verkeerde bestelling
Als je zwembad en samoeraizwaarden hebt kun je natuurlijk niet op een euro meer of minder voor een appeltje natuurlijk.quote:
* HPLC applaudisseert tien minuten langquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Vorige week moest ik anderhalf uur wachten op een verkeerde bestelling
Ja, net zoals in het vliegtuig als de piloot het toestel veilig op de grond gezet heeftquote:
Ik care niet om kuikensquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat is langer dan dat schattige kuikentje een fijn leven geleefd heeft.
Ik kus dan de grondquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja, net zoals in het vliegtuig als de piloot het toestel veilig op de grond gezet heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |