Hoop wel meer dan 40 dB. Dat is zo goed als niets.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Het zal je verbazen, maar dit schuurtje heeft redelijke geluidsisolatie (Decibel of 40 verschil tussen binnen en buiten) En hier maak ik dan ook muziek zonder dat ik er mensen mee stoor/lastig val, hoe je het wil noemen.
Maar jij bent wel een echte econoom.quote:
Ik moest even poepen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:18 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja leuk met post# 85. Wees wat sneller volgende keer jong.
Is niet meer nodig, ik heb nog wel de nodige uitbarsting hier op het forum, maar de laatste keer dat ik in m`n schuurtje iets sloopte of uberhaupt iets van mezelf is 4 jaar geleden. Ik heb het onder controle, alleen sja, als mensen hier tegen mij te keer gaan heb ik zoiets van #nofilterquote:
Naïef hoor.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:20 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Is niet meer nodig, ik heb nog wel de nodige uitbarsting hier op het forum, maar de laatste keer dat ik in m`n schuurtje iets sloopte of uberhaupt iets van mezelf is 4 jaar geleden. Ik heb het onder controle, alleen sja, als mensen hier tegen mij te keer gaan heb ik zoiets van #nofilter
Als er in m`n schuurtje mensen praten, en ik gooi m`n deur dicht en ga buiten staan hoor ik ze niet meer praten. Ik heb niet zo veel verstand van decibellen, maar toen meen ik dat er "Tot 40DB Isolatie" Op dat rockwoll stond.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:19 schreef Germano het volgende:
[..]
Hoop wel meer dan 40 dB. Dat is zo goed als niets.
quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Uiteraard, winst ¤1,90 verlies ¤3,10
Ah, dacht het totaalpakket.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Als er in m`n schuurtje mensen praten, en ik gooi m`n deur dicht en ga buiten staan hoor ik ze niet meer praten. Ik heb niet zo veel verstand van decibellen, maar toen meen ik dat er "Tot 40DB Isolatie" Op dat rockwoll stond.
Hij spreekt waarschijnlijk nog slechter Engels dan de gemiddelde Hagenees met een spleet tussen z`n tanden.quote:
Nee, ze is druk op het moment.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Roep jij chloro of moet ik het doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |