dat diploma heb ik alquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:58 schreef Willoow het volgende:
[..]
Kunnen net zo goed de boekhouders dus alles laten doen.
Geef antwoord als u mijn andere vraag beantwoordt.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
SES / Rechten, UvA of UL; mogelijkheden v. inhoud?
quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:59 schreef Wexler het volgende:
[..]
Heeft u tachtig procent overlappende vakken?
Nee.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:59 schreef Wexler het volgende:
[..]
Heeft u tachtig procent overlappende vakken?
Ik ook.quote:
Ik concludeer derhalve dat het je niet gelukt is om een kamer te vinden in Groningenquote:Op woensdag 6 juli 2016 21:00 schreef Wexler het volgende:
[..]
Geef antwoord als u mijn andere vraag beantwoordt.
Een mbo'er is niet per definitie dom, jij wel.quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:00 schreef Wexler het volgende:
[..]
True daarom zijn AA's in de regel dom.
Denk dat jij dommer bent.quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:00 schreef Wexler het volgende:
[..]
True daarom zijn AA's in de regel dom.
AA bestaat over een aantal jaar uberhaupt niet meer.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:58 schreef Willoow het volgende:
[..]
Kunnen net zo goed de boekhouders dus alles laten doen.
Wat echt retesimpel isquote:Op woensdag 6 juli 2016 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik concludeer derhalve dat het je niet gelukt is om een kamer te vinden in Groningen
We denken bijna hetzelfdequote:Op woensdag 6 juli 2016 21:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Een mbo'er is niet per definitie dom, jij wel.
Ze leren economen niet zoiets als tussen de regels door lezen?quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, je oorspronkelijke stelling klopt al niet
heb mbo2, ben ik nu slim?quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Een mbo'er is niet per definitie dom, jij wel.
O, vertel?quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:01 schreef Wexler het volgende:
[..]
AA bestaat over een aantal jaar uberhaupt niet meer.
Dat mag niet.quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:02 schreef Wexler het volgende:
[..]
Ze leren economen niet zoiets als tussen de regels door lezen?
Jawel maar Grun is zo afgelegen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik concludeer derhalve dat het je niet gelukt is om een kamer te vinden in Groningen
AA bij ons is weg derhalve is het wegquote:Op woensdag 6 juli 2016 21:02 schreef Willoow het volgende:
[..]
O, vertel?![]()
Ben benieuwd naar jouw conclusies.
Ik heb het vak omgaan met debieltjes inderdaad geskipt.quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:02 schreef Wexler het volgende:
[..]
Ze leren economen niet zoiets als tussen de regels door lezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |