En in een relatie vertel je elkaar niets en lieg je tegen elkaar? en dat werkt wel?quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:09 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Je gaat te open met elkaar om, vertelt elkaar alles. Af en toe komt er iets seksueels door heen wat fotos heen en weer maar je voelt er niet veel bij aangezien je 28482 verhalen aan elkaar gedeeld hebt. tis complicated.
daar word ik geiler van dan van dat broer en zus get close thing. mrja iedereen zijn ding. als je elkaar te veel gedeeld hebt is voor mij beetje de schijn er van af.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En in een relatie vertel je elkaar niets en lieg je tegen elkaar? en dat werkt wel?
Ja best wel, waar ligt het aan? waarom doe je niet gewoon normaal?quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:11 schreef Neverknown het volgende:
Maar ja eer dat ik weer met iemand afspreek ben ik weer een jaar verder. best wel zonde eigenlijk als je amper tot niet date als vrouwmens.
doe dat.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:11 schreef Rozevla het volgende:
WTF OUWE !!!!
Lapo en Fipo!!!!
FUCK YEAH!!!!
NU MASTRUBEREN OP DIT FEIT!!!
Kapot for lifequote:Op donderdag 30 juni 2016 13:11 schreef Neverknown het volgende:
[..]
daar word ik geiler van dan van dat broer en zus get close thing. mrja iedereen zijn ding. als je elkaar te veel gedeeld hebt is voor mij beetje de schijn er van af.
quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:11 schreef Neverknown het volgende:
[..]
daar word ik geiler van dan van dat broer en zus get close thing. mrja iedereen zijn ding. als je elkaar te veel gedeeld hebt is voor mij beetje de schijn er van af.
Omdat ik isoleer, en vaak moe ben geen zin heb in menselijk contact in fysieke rolletje. online is dan ff genoeg. en als ik dan iemand in real gezien heb blijf ik meteen kleven ipv dat ik hem beoordeel op hoe hij is. en dan nieuwe date pak zodat ik wat vergelijkingsmateriaal heb.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja best wel, waar ligt het aan? waarom doe je niet gewoon normaal?
Beetje needy sletje dus?quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:13 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Omdat ik isoleer, en vaak moe ben geen zin heb in menselijk contact in fysieke rolletje. online is dan ff genoeg. en als ik dan iemand in real gezien heb blijf ik meteen kleven ipv dat ik hem beoordeel op hoe hij is. en dan nieuwe date pak zodat ik wat vergelijkingsmateriaal heb.
bedoel je: hebben jullie een eigen begrafenisverzekering? Of hebben jullie eigenlijk een begrafenisverzekering?quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:15 schreef Amarantha het volgende:
hebben jullie eigen een begrafenis verzekering?
Ja dat laatste,quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
bedoel je: hebben jullie een eigen begrafenisverzekering? Of hebben jullie eigenlijk een begrafenisverzekering?
Uitvaartverzekering? Ja.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:15 schreef Amarantha het volgende:
hebben jullie eigelijk een begrafenis verzekering?
nee want dan zou ik er wel meer gepakt hebben toch, maar laatste tijd beetje vervelende contacten gehad met een jongen, dan heb je nog een vervelend exje. dus dan heb je zeg maar ff alleen maar negatieve ervaringen en dat zou ik graag willen overspoelen met positieve ervaringen maar op een of ander manier slaag ik daar niet in, miss omdat ik er niet voor open sta en nooit nieuwe contacten echt maak en als ik ze maak is het te direct en maar 1 persoon die ook meteen niet deugd. die ik niets vind maar toch mee doorpraat. gewoon onzin he.quote:
als jij erop afknapt dat je iemand beter leert kennen kan je natuurlijk nooit positieve ervaringen opbouwenquote:Op donderdag 30 juni 2016 13:17 schreef Neverknown het volgende:
[..]
nee want dan zou ik er wel meer gepakt hebben toch, maar laatste tijd beetje vervelende contacten gehad met een jongen, dan heb je nog een vervelend exje. dus dan heb je zeg maar ff alleen maar negatieve ervaringen en dat zou ik graag willen overspoelen met positieve ervaringen maar op een of ander manier slaag ik daar niet in, miss omdat ik er niet voor open sta en nooit nieuwe contacten echt maak en als ik ze maak is het te direct en maar 1 persoon die ook meteen niet deugd. die ik niets vind maar toch mee doorpraat. gewoon onzin he.
Oprecht kut voor je verleden maar juist daarom zou ik de energie wel instoppen in nieuwe contacten.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:17 schreef Neverknown het volgende:
[..]
nee want dan zou ik er wel meer gepakt hebben toch, maar laatste tijd beetje vervelende contacten gehad met een jongen, dan heb je nog een vervelend exje. dus dan heb je zeg maar ff alleen maar negatieve ervaringen en dat zou ik graag willen overspoelen met positieve ervaringen maar op een of ander manier slaag ik daar niet in, miss omdat ik er niet voor open sta en nooit nieuwe contacten echt maak en als ik ze maak is het te direct en maar 1 persoon die ook meteen niet deugd. die ik niets vind maar toch mee doorpraat. gewoon onzin he.
snitchquote:Op donderdag 30 juni 2016 13:20 schreef HPLC het volgende:
Montelly heeft nog steeds ban dankzij mijn TR, feliciteer mij hier
Ken de details verder niet.quote:
Ben je weer vrijgezel?quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oprecht kut voor je verleden maar juist daarom zou ik de energie wel instoppen in nieuwe contacten.
maarja thuis zitten en nooit wat doen gaat ook niet helpen, just saying.
Fuck je ex(en), vergeet je ex(en) niets meer mee te maken en probeer de volgende keer een gast beter in te schatten.
Nee? heb gewoon te doen met ons meloentje. Net zoals ik met dima ook heb.quote:
Nou ja ex, pakte ik even iets wat op hem leek, toen liep ik me ook ff zwaar tegen de lamp aan. en die jongen is ook meteen de laatste die ik gehad heb nadat het uit is.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oprecht kut voor je verleden maar juist daarom zou ik de energie wel instoppen in nieuwe contacten.
maarja thuis zitten en nooit wat doen gaat ook niet helpen, just saying.
Fuck je ex(en), vergeet je ex(en) niets meer mee te maken en probeer de volgende keer een gast beter in te schatten.
Hahahaquote:Op donderdag 30 juni 2016 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee? heb gewoon te doen met ons meloentje. Net zoals ik met dima ook heb.
Toen je cache aldoor zo zat te paaien kwam ik toch ook niet gelijk met die opmerking?
Tijd om het roer om te gooien en uit de comfortzone te stappen. Je moet er toch even doorheen bijten.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:23 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Nou ja ex, pakte ik even iets wat op hem leek, toen liep ik me ook ff zwaar tegen de lamp aan. en die jongen is ook meteen de laatste die ik gehad heb nadat het uit is.
Ik weet ff niet meer wat ik wil, waar ik op val etc. Alles voelt als leeg en niet goed en saai.
jequote:
quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hplc is de grootste snitch van klaagbaak
Sow, harde woorden ditquote:
TRquote:Op donderdag 30 juni 2016 13:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hplc is de grootste snitch van klaagbaak
Echte of neppe TR?quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:27 schreef HPLC het volgende:
was mijn eerste TR in maanden, gelijk weer zo
quote:
Ja klopt, maar voel me beetje kut om het feit dat die leegte gewoon blijft schreeuwen zeg maar en ik weet zeker dat als ik nu de mogelijk aan neem hem op te vullen het weer alleen slechtheid gaat zijn. Slechte dingen opzoeken is slechte dingen krijgen.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tijd om het roer om te gooien en uit de comfortzone te stappen. Je moet er toch even doorheen bijten.
[..]
je
Je hebt tegenwoordig toch van die apps joh, lekker vanuit je luie stoel op zoek naar een geweldige vent.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:27 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja klopt, maar voel me beetje kut om het feit dat die leegte gewoon blijft schreeuwen zeg maar en ik weet zeker dat als ik nu de mogelijk aan neem hem op te vullen het weer alleen slechtheid gaat zijn. Slechte dingen opzoeken is slechte dingen krijgen.
Ik wel, sowieso altijd.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die ik op Montelly had gezet, als ik TR typ zet ik bijna nooit een TR
Ja, idd. Ik zou mij doodschamen man.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:27 schreef Zosk het volgende:
Ik geef dan wel echt een verkeerd beeld af nootjesveel te jong man.
En zo blijf je in die negatieve spiraal.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:27 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja klopt, maar voel me beetje kut om het feit dat die leegte gewoon blijft schreeuwen zeg maar en ik weet zeker dat als ik nu de mogelijk aan neem hem op te vullen het weer alleen slechtheid gaat zijn. Slechte dingen opzoeken is slechte dingen krijgen.
Ik vind het verschrikkelijk saai heb er ook geen, en als ik die apps zou hebben zou ik wss alleen het tuig eruit filteren omdat die iets mysterieus hebben.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig toch van die apps joh, lekker vanuit je luie stoel op zoek naar een geweldige vent.
bijna nooitquote:Op donderdag 30 juni 2016 13:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die ik op Montelly had gezet, als ik TR typ zet ik bijna nooit een TR
Nee niet geprobeerd, ik eet nu wel lekker en chill geregeld maar alsnog te weinig bezigheid voor mijn drukke geest.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, idd. Ik zou mij doodschamen man.
[..]
En zo blijf je in die negatieve spiraal.
Die keren dat ik down was hielp het voor mij om flink te sporten. Maar dat heb je vast ook al geprobeerd, of een hobby op te pakken ofzo.
Waarom leer je daar niet van? misschien tijd om dan eens niet alleen op uiterlijk of mysterieus lijkende jongens af te gaan en eens van je normale pad afquote:Op donderdag 30 juni 2016 13:29 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik vind het verschrikkelijk saai heb er ook geen, en als ik die apps zou hebben zou ik wss alleen het tuig eruit filteren omdat die iets mysterieus hebben.![]()
Het start met een normaal leefpatroon. sochtends opstaan en savonds op tijd naar bed doordeweeks. Dat helpt echt heel erg, zal je echt verbazen.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:30 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Nee niet geprobeerd, ik eet nu wel lekker en chill geregeld maar alsnog te weinig bezigheid voor mijn drukke geest.
je vraagt nogal veel van d'rquote:Op donderdag 30 juni 2016 13:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom leer je daar niet van? misschien tijd om dan eens niet alleen op uiterlijk of mysterieus lijkende jongens af te gaan en eens van je normale pad af
Hahahaquote:Op donderdag 30 juni 2016 13:29 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik vind het verschrikkelijk saai heb er ook geen, en als ik die apps zou hebben zou ik wss alleen het tuig eruit filteren omdat die iets mysterieus hebben.![]()
Is goedquote:
Dat red ik niet.quote:
Ja misschien ook wel. Maar proberen kan toch...quote:
Ik val sws niet op uiterlijk. Mrja. et moet alleen iets hebben.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom leer je daar niet van? misschien tijd om dan eens niet alleen op uiterlijk of mysterieus lijkende jongens af te gaan en eens van je normale pad af
mentaal uitgedaagd worden hahaquote:Op donderdag 30 juni 2016 13:32 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik val sws niet op uiterlijk. Mrja. et moet alleen iets hebben.
Niet per se mysterieus, maar meer iets wat mezelf bezighoudt.
Mentaal uitgedaagd zou chai zeggen.
quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar niet te jong om een keer te doen, dat hoor je me niet zeggen.
Ik wachtte op iets in deze trantquote:Op donderdag 30 juni 2016 13:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Iedereen valt op uiterlijk.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:32 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Van mij.quote:
dat geldt toch meer voor de wat intelligentere vrouwen?quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:32 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Zo is het en niet anders.quote:
haha jij vunzige aziaatquote:Op donderdag 30 juni 2016 13:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Uiterlijk trekt de aandacht, innerlijk bepaald de rest. ]quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wachtte op iets in deze trant
[..]
Iedereen valt op uiterlijk.
En je weet nu (hopelijk) dat je normale keuzes vaak verkeerd uitpakt. Daarom leer er van
Weet je helemaal niet.quote:
ik heb dat met slechte triggers geen goeie. (lijkt het wel)quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat geldt toch meer voor de wat intelligentere vrouwen?
jij knapt toch juist af op mensen met innerlijk?quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:35 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Uiterlijk trekt de aandacht, innerlijk bepaald de rest. ]
Ja nogal drama he.....
Jaquote:
Ja ik zit nu te wachten. Ik zal filmen zodra de aandrang begint.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weet je helemaal niet.
Wil je straks linkje posten van beelden van je onderzoek?
quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij knapt toch juist af op mensen met innerlijk?
Ik zou dat in jouw geval in mindere mate doenquote:
quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja ik zit nu te wachten. Ik zal filmen zodra de aandrang begint.
Jonge laat mij gewoon.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou dat in jouw geval in mindere mate doen
Naja, innerlijk is ook maar wat je innerlijk noemt he, misschien is rot van binnen voor mij het innerlijk. en voor jou het innerlijklooste type op aarde.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Akkoord ;pquote:
dan is hplc wel iets voor je, denk ikquote:Op donderdag 30 juni 2016 13:37 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Naja, innerlijk is ook maar wat je innerlijk noemt he, misschien is rot van binnen voor mij het innerlijk. en voor jou het innerlijklooste type op aarde.
Is niet objectief.
heb jij niet nog een tweelingbroer?quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jakut voor je maar het kan veel erger en hier kan je redelijk makkelijk overheen komen als je er maar energie in stopt.
Zieke steek weer dit, ik dacht dat we vrienden warenquote:Op donderdag 30 juni 2016 13:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dan is hplc wel iets voor je, denk ik
Misschien wil zijn vriendin hem wel delen.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:37 schreef Neverknown het volgende:
[..]
heb jij niet nog een tweelingbroer?
Dat vind ik echt zorgwekkend.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:39 schreef Neverknown het volgende:
of beter zo gezegd, het lijkt meer of ik val op mensen die geestelijk niet in orde zijn, en als ze wel geestelijk in orde zijn is het saai.
Je moet de rollen nu niet omdraaienquote:Op donderdag 30 juni 2016 13:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zieke steek weer dit, ik dacht dat we vrienden waren
Polygamie lijkt me de juiste oplossing zo kan ik ontrekken als ik genoeg heb van zijn goede karakterquote:Op donderdag 30 juni 2016 13:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Misschien wil zijn vriendin hem wel delen.
that's so deepquote:Op donderdag 30 juni 2016 13:37 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Naja, innerlijk is ook maar wat je innerlijk noemt he, misschien is rot van binnen voor mij het innerlijk. en voor jou het innerlijklooste type op aarde.
Is niet objectief.
Beter plannen in het vervolg dan hè.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:39 schreef Crack_ het volgende:
Als alles volgens plan ging dan ging ik nu naar Werchter.
o daten?quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:39 schreef Neverknown het volgende:
of beter zo gezegd, het lijkt meer of ik val op mensen die geestelijk niet in orde zijn, en als ze wel geestelijk in orde zijn is het saai.
Lijkt mij ook de juiste oplossing.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:40 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Polygamie lijkt me de juiste oplossing zo kan ik ontrekken als ik genoeg heb van zijn goede karakter
quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:39 schreef Neverknown het volgende:
Zonde.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:40 schreef Crack_ het volgende:
En ik ga wel echt mn kaartjes verkopen voor Damien Riceheb knoop maar doorgehakt
Ja goh het is volgende week
MAAR IK TYP?!quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zieke steek weer dit, ik dacht dat we vrienden waren
Wat heb ik jou misdaan dan?quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je moet de rollen nu niet omdraaien
nee niet te autistisch. Das ook weer best normaal qua structuur altijd het zelfde liedje.quote:
alleen dan paul walker (in zn goeie tiede)quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding
zulke figuren dus?
Nou, dan zit je hier goed hoorquote:Op donderdag 30 juni 2016 13:39 schreef Neverknown het volgende:
Sowquote:Op donderdag 30 juni 2016 13:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nou, dan zit je hier goed hoor
Het opperhoofd heeft gesproken.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nou, dan zit je hier goed hoor
That's some serious shit.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:46 schreef Neverknown het volgende:
ik moet nu bij de ggz gaan lopen die dacht borderline mrja
ik hoop dat et wegtrekt die geestelijke armoede
Er zijn betere instanties dan de GGZ.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:46 schreef Neverknown het volgende:
ik moet nu bij de ggz gaan lopen die dacht borderline mrja
ik hoop dat et wegtrekt die geestelijke armoede
Neequote:Op donderdag 30 juni 2016 13:37 schreef Neverknown het volgende:
[..]
heb jij niet nog een tweelingbroer?
Hahahaquote:Op donderdag 30 juni 2016 13:39 schreef Neverknown het volgende:
Smooth.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Neemaar je viel toch niet op uiterlijk dus dan maakt dat niet uit
Dat ben ik wel idd.quote:
jaaquote:Op donderdag 30 juni 2016 13:58 schreef Amarantha het volgende:
Iemand een kat hebben die niet spoort?
liliaanquote:Op donderdag 30 juni 2016 13:58 schreef defokkingfoker het volgende:
Wat is mapmia haar insta? Of van een andere fokster?
quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:58 schreef Amarantha het volgende:
Jij kent mij al langer dan vandaag he.quote:
Ja kan ik wel gebruiken.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:58 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij kent mij al langer dan vandaag he.
JA DETAILS DAN GVDquote:
Oké duidelijk.quote:Op donderdag 30 juni 2016 14:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou zoals het er staat. Mijn kat is een beetje bijzonder.
wat doet die dan?quote:Op donderdag 30 juni 2016 14:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou zoals het er staat. Mijn kat is een beetje bijzonder.
Van alles haha. Geen zin om allemaal te typenquote:
Nee zou ik ook niet kunnenquote:Op donderdag 30 juni 2016 14:01 schreef Zosk het volgende:
Maar je gaat toch niet je huisdier wegdoen.
Dat zou ik dan idd er niet bij vermelden als je haar weg doetquote:
Dramatisch, zou hem wegdoen hoorquote:Op donderdag 30 juni 2016 14:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Van alles haha. Geen zin om allemaal te typen![]()
Maar o.a. denken dat haar achterpoot iets is wat er niet hoort en er dan hard in bijten
! Rondjes draaien rondom mijn stoelpoot om vervolgens al tijgerend langs de zijkant te klimmen om mij te pakken.
En nog veel meer dingen.
leuk beestjequote:Op donderdag 30 juni 2016 14:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Van alles haha. Geen zin om allemaal te typen![]()
Maar o.a. denken dat haar achterpoot iets is wat er niet hoort en er dan hard in bijten
! Rondjes draaien rondom mijn stoelpoot om vervolgens al tijgerend langs de zijkant te klimmen om mij te pakken.
En nog veel meer dingen.
Valt wel mee hoorquote:Op donderdag 30 juni 2016 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
Dat je je zo laat domineren door zo'n beest is mij wel een raadsel
En als ik wel zou doen dan zou ik niet in de KLB SC een oproepje plaatsenquote:
Klinkt wel als of je niet helemaal op je gemak bent bij dat beest door alleen die ene post alquote:
hso, ik zou wel vriendje willen hoorquote:Op donderdag 30 juni 2016 14:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En als ik wel zou doen dan zou ik niet in de KLB SC een oproepje plaatsen
haha ga maar gewoon even naar onz hahahaquote:Op donderdag 30 juni 2016 14:04 schreef Rozevla het volgende:
Vraagje
Als ik nou een lijk vind he, en je zou daar vet op in steken met een mes omdat je zeker weet dat hij / zij dood is.
Omdat je bijvoorbeeld een dokter of arts mee hebt en die heeft hem / haar officieel dood verklaard.
Zou ik dan nog ergens voor kunnen worden aangeklaagd?
Lijkt mij dat je een lijk gewoon overhoop mag steken toch.
weet niet wat je stoer doet maar een lijk vinden is alles behalve chill hoor..quote:Op donderdag 30 juni 2016 14:04 schreef Rozevla het volgende:
Vraagje
Als ik nou een lijk vind he, en je zou daar vet op in steken met een mes omdat je zeker weet dat hij / zij dood is.
Omdat je bijvoorbeeld een dokter of arts mee hebt en die heeft hem / haar officieel dood verklaard.
Zou ik dan nog ergens voor kunnen worden aangeklaagd?
Lijkt mij dat je een lijk gewoon overhoop mag steken toch.
Ooh ik voel me 95% van de tijd wel op mijn gemak hoor, alleen als ze mij wil "aanvallen" dan voel ik mij even ongemakkelijk maar dat is gelukkig niet iedere dag.quote:Op donderdag 30 juni 2016 14:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klinkt wel als of je niet helemaal op je gemak bent bij dat beest door alleen die ene post alkan ook aan mij liggen
SG is kattenfluisteraar misschien weet die waar het probleem ligt.quote:Op donderdag 30 juni 2016 14:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ooh ik voel me 95% van de tijd wel op mijn gemak hoor, alleen als ze mij wil "aanvallen" dan voel ik mij even ongemakkelijk maar dat is gelukkig niet iedere dag.
Zat dooie gezienquote:Op donderdag 30 juni 2016 14:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weet niet wat je stoer doet maar een lijk vinden is alles behalve chill hoor..
Doen best veel kattenquote:Op donderdag 30 juni 2016 14:07 schreef Amarantha het volgende:
En dat ze in haar eigen achterpoot bijt enz heeft ze alleen haar zelf mee. Ziet er wel enorm achterlijk uit maar goed.
Zoals ik al zei.. het ziet er echt belachelijk uitquote:
Haha nee lijkt me ook niet erg verstandig.quote:Op donderdag 30 juni 2016 14:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En als ik wel zou doen dan zou ik niet in de KLB SC een oproepje plaatsen
hso?quote:Op donderdag 30 juni 2016 14:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha nee lijkt me ook niet erg verstandig.
Ja, dat welquote:Op donderdag 30 juni 2016 14:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zoals ik al zei.. het ziet er echt belachelijk uit
Laatst was ze aan het krijsen in de andere kamer.. ik dacht echt dat er een andere kat mee was gekomen door het luikje en dat ze ruzie had,quote:Op donderdag 30 juni 2016 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dat welmaarja zijn ook beetje belachelijke beesten in het algemeen.
Wtfquote:Op donderdag 30 juni 2016 14:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laatst was ze aan het krijsen in de andere kamer.. ik dacht echt dat er een andere kat mee was gekomen door het luikje en dat ze ruzie had,![]()
Denk dat ze gewoon ruzie had met haar zelf. Er was in ieder geval geen andere kat.quote:
Gewoon spiegelbeeld ofzo misschien iddquote:Op donderdag 30 juni 2016 14:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk dat ze gewoon ruzie had met haar zelf. Er was in ieder geval geen andere kat.
Schrok me wel kapot toen ik dat hoordequote:Op donderdag 30 juni 2016 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon spiegelbeeld ofzo misschien idd
Ja, snap ikquote:Op donderdag 30 juni 2016 14:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Schrok me wel kapot toen ik dat hoorde!
Keihard deze man.quote:Op donderdag 30 juni 2016 14:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, snap ik
Heb ook een kat gehad. Jonge poes en die was adhd extreme. Elke nacht trap op en trap af rennen, als ik tv keek over mij heen springen op de bank enzo
Na 2 weken terug het asiel in
Denk juist beter voor het beestje en mijzelf.quote:
Vooral voor jezelf hè?quote:Op donderdag 30 juni 2016 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk juist beter voor het beestje en mijzelf.
Ik ga wel voor idd.quote:
Hij heeft echt het uiterlijk van een kinderlokkerquote:Op donderdag 30 juni 2016 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
De nieuwe vlog, jongensal zal ik wel spuit 11 zijn.
Oud, gisteren in bed al gezienquote:Op donderdag 30 juni 2016 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
Echt na 2km lopen al hoesten en zwaar ademenquote:Op donderdag 30 juni 2016 14:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oud, gisteren in bed al gezien
Zou ik al eerder hebben.quote:Op donderdag 30 juni 2016 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt na 2km lopen al hoesten en zwaar ademen![]()
Waarom?quote:
quote:
Maar wat heb ik jou nou misdaan?quote:Op donderdag 30 juni 2016 14:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oud, gisteren in bed al gezien
Dit was echt zo boeiendquote:Op donderdag 30 juni 2016 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
Wou gewoon aandacht van jou, lomperikquote:Op donderdag 30 juni 2016 14:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, snap ik
Heb ook een kat gehad. Jonge poes en die was adhd extreme. Elke nacht trap op en trap af rennen, als ik tv keek over mij heen springen op de bank enzo
Na 2 weken terug het asiel in
Deze was echt sick serieusquote:Op donderdag 30 juni 2016 14:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wou gewoon aandacht van jou, lomperik
Zeker, heb mij ook vermaakt.quote:
Weer een date gehad?quote:Op donderdag 30 juni 2016 14:42 schreef NoelGallagher het volgende:
hihihi beetje kriebels in mijn tummy hihi
Jij had het altijd na de date en niet er voor?quote:
Ja, als het nou alleen 2 uur of zo regende en verder droog, maar het is doorlopend. Da's echt waardeloos om te gaan skaten.quote:
You're my wonderwallquote:Op donderdag 30 juni 2016 14:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ben wel net zo stoer, dat wel
quote:Op donderdag 30 juni 2016 14:54 schreef Zosk het volgende:
https://www.facebook.com/flabber.nl/videos/10154361490840159/
Beidequote:Op donderdag 30 juni 2016 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij had het altijd na de date en niet er voor?
Ja iddquote:Op donderdag 30 juni 2016 14:50 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, als het nou alleen 2 uur of zo regende en verder droog, maar het is doorlopend. Da's echt waardeloos om te gaan skaten.
Had eigenlijk er voor altijd heel erg en daarna of tijdens al, viel het wel weg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
wat een lelijke stadquote:
quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2016 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
Gelijk de 1e zin ook alweer
KLB / Schreeuwen in apotheek
quote:Op donderdag 30 juni 2016 15:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoort een pregnancy expansion pack op zo te zien.
Ik zou haar meenemen naar de supermarkt en dan in zo'n speelgoedvliegtuigje zetten en dan een euro in gooien.quote:
Wat een dolle miena ook hequote:
Ach ja, mentaal ben jij wellicht nog wat jonger dan haar. Veel plezier!quote:Op donderdag 30 juni 2016 15:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja idd nu je het zegt. Ga het meteen afblazen man
quote:Neem een deadprez, ik zie dat hij op deze pagina in zeker 50, 60% van de gevallen gewoon als winnaar uit de dag is gekomen. Het is aan de anderen om beter te presteren dan de Lionel Messi van fok.
een vetloos lichaam noem ik niet gelijk afgetraindquote:Op donderdag 30 juni 2016 15:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die is te dik om met Messi vergeleken te kunnen worden, dp is tenminste afgetraind.
Afgetraind voor concentratiekamp of wat?quote:Op donderdag 30 juni 2016 15:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die is te dik om met Messi vergeleken te kunnen worden, dp is tenminste afgetraind.
Ach, je moeder vond het ook geen probleem.quote:Op donderdag 30 juni 2016 15:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ach ja, mentaal ben jij wellicht nog wat jonger dan haar. Veel plezier!
Shut upquote:Op donderdag 30 juni 2016 15:34 schreef HPLC het volgende:
Zo, net even lekker een neut genomen
[ afbeelding ]
Nu even acclimatiseren.
lekker hoorquote:Op donderdag 30 juni 2016 15:34 schreef HPLC het volgende:
[ afbeelding ]
Nu even acclimatiseren.
marathonloperquote:Op donderdag 30 juni 2016 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Afgetraind voor concentratiekamp of wat?
methadonloper?quote:
Dat kan je wel zeggen.quote:
zonde om zo'n mooie whisky daarmee om zeep te helpenquote:Op donderdag 30 juni 2016 15:34 schreef HPLC het volgende:
[ afbeelding ]
Nu even acclimatiseren.
Foto is echt hoor en geen oude koeien uit de sloot halen want anders verwijdert een moderator het voor me.quote:
oke iwanquote:Op donderdag 30 juni 2016 15:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Foto is echt hoor en geen oude koeien uit de sloot halen want anders verwijdert een moderator het voor me.
rijke tattaquote:Op donderdag 30 juni 2016 15:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Foto is echt hoor en geen oude koeien uit de sloot halen want anders verwijdert een moderator het voor me.
Hij is daar toch veel te lui voorquote:Op donderdag 30 juni 2016 15:38 schreef BozeHaas het volgende:
pas maar op dat dp je nu niet gaat overvallen
Ik blijf stilquote:Op donderdag 30 juni 2016 15:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
BozeHaaGsquote:Op donderdag 30 juni 2016 15:38 schreef BozeHaas het volgende:
pas maar op dat dp je nu niet gaat overvallen
Vertel.quote:Op donderdag 30 juni 2016 15:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een kut dag. In alle opzichten
gewoon kut weer. Kleine naar de creche. Mijn vriendin heeft opruim en schoonmaakwoede. Doe even normaal zegquote:
Ja dat eerste is minder, maar:quote:Op donderdag 30 juni 2016 15:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
gewoon kut weer. Kleine naar de creche. Mijn vriendin heeft opruim en schoonmaakwoede. Doe even normaal zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |