nee want dan zou ik er wel meer gepakt hebben toch, maar laatste tijd beetje vervelende contacten gehad met een jongen, dan heb je nog een vervelend exje. dus dan heb je zeg maar ff alleen maar negatieve ervaringen en dat zou ik graag willen overspoelen met positieve ervaringen maar op een of ander manier slaag ik daar niet in, miss omdat ik er niet voor open sta en nooit nieuwe contacten echt maak en als ik ze maak is het te direct en maar 1 persoon die ook meteen niet deugd. die ik niets vind maar toch mee doorpraat. gewoon onzin he.quote:
als jij erop afknapt dat je iemand beter leert kennen kan je natuurlijk nooit positieve ervaringen opbouwenquote:Op donderdag 30 juni 2016 13:17 schreef Neverknown het volgende:
[..]
nee want dan zou ik er wel meer gepakt hebben toch, maar laatste tijd beetje vervelende contacten gehad met een jongen, dan heb je nog een vervelend exje. dus dan heb je zeg maar ff alleen maar negatieve ervaringen en dat zou ik graag willen overspoelen met positieve ervaringen maar op een of ander manier slaag ik daar niet in, miss omdat ik er niet voor open sta en nooit nieuwe contacten echt maak en als ik ze maak is het te direct en maar 1 persoon die ook meteen niet deugd. die ik niets vind maar toch mee doorpraat. gewoon onzin he.
Oprecht kut voor je verleden maar juist daarom zou ik de energie wel instoppen in nieuwe contacten.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:17 schreef Neverknown het volgende:
[..]
nee want dan zou ik er wel meer gepakt hebben toch, maar laatste tijd beetje vervelende contacten gehad met een jongen, dan heb je nog een vervelend exje. dus dan heb je zeg maar ff alleen maar negatieve ervaringen en dat zou ik graag willen overspoelen met positieve ervaringen maar op een of ander manier slaag ik daar niet in, miss omdat ik er niet voor open sta en nooit nieuwe contacten echt maak en als ik ze maak is het te direct en maar 1 persoon die ook meteen niet deugd. die ik niets vind maar toch mee doorpraat. gewoon onzin he.
snitchquote:Op donderdag 30 juni 2016 13:20 schreef HPLC het volgende:
Montelly heeft nog steeds ban dankzij mijn TR, feliciteer mij hier
Ken de details verder niet.quote:
Ben je weer vrijgezel?quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oprecht kut voor je verleden maar juist daarom zou ik de energie wel instoppen in nieuwe contacten.
maarja thuis zitten en nooit wat doen gaat ook niet helpen, just saying.
Fuck je ex(en), vergeet je ex(en) niets meer mee te maken en probeer de volgende keer een gast beter in te schatten.
Nee? heb gewoon te doen met ons meloentje. Net zoals ik met dima ook heb.quote:
Nou ja ex, pakte ik even iets wat op hem leek, toen liep ik me ook ff zwaar tegen de lamp aan. en die jongen is ook meteen de laatste die ik gehad heb nadat het uit is.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oprecht kut voor je verleden maar juist daarom zou ik de energie wel instoppen in nieuwe contacten.
maarja thuis zitten en nooit wat doen gaat ook niet helpen, just saying.
Fuck je ex(en), vergeet je ex(en) niets meer mee te maken en probeer de volgende keer een gast beter in te schatten.
Hahahaquote:Op donderdag 30 juni 2016 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee? heb gewoon te doen met ons meloentje. Net zoals ik met dima ook heb.
Toen je cache aldoor zo zat te paaien kwam ik toch ook niet gelijk met die opmerking?
Tijd om het roer om te gooien en uit de comfortzone te stappen. Je moet er toch even doorheen bijten.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:23 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Nou ja ex, pakte ik even iets wat op hem leek, toen liep ik me ook ff zwaar tegen de lamp aan. en die jongen is ook meteen de laatste die ik gehad heb nadat het uit is.
Ik weet ff niet meer wat ik wil, waar ik op val etc. Alles voelt als leeg en niet goed en saai.
jequote:
quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hplc is de grootste snitch van klaagbaak
Sow, harde woorden ditquote:
TRquote:Op donderdag 30 juni 2016 13:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hplc is de grootste snitch van klaagbaak
Echte of neppe TR?quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:27 schreef HPLC het volgende:
was mijn eerste TR in maanden, gelijk weer zo
quote:
Ja klopt, maar voel me beetje kut om het feit dat die leegte gewoon blijft schreeuwen zeg maar en ik weet zeker dat als ik nu de mogelijk aan neem hem op te vullen het weer alleen slechtheid gaat zijn. Slechte dingen opzoeken is slechte dingen krijgen.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tijd om het roer om te gooien en uit de comfortzone te stappen. Je moet er toch even doorheen bijten.
[..]
je
Je hebt tegenwoordig toch van die apps joh, lekker vanuit je luie stoel op zoek naar een geweldige vent.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:27 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja klopt, maar voel me beetje kut om het feit dat die leegte gewoon blijft schreeuwen zeg maar en ik weet zeker dat als ik nu de mogelijk aan neem hem op te vullen het weer alleen slechtheid gaat zijn. Slechte dingen opzoeken is slechte dingen krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |