En in een relatie vertel je elkaar niets en lieg je tegen elkaar? en dat werkt wel?quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:09 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Je gaat te open met elkaar om, vertelt elkaar alles. Af en toe komt er iets seksueels door heen wat fotos heen en weer maar je voelt er niet veel bij aangezien je 28482 verhalen aan elkaar gedeeld hebt. tis complicated.
daar word ik geiler van dan van dat broer en zus get close thing. mrja iedereen zijn ding. als je elkaar te veel gedeeld hebt is voor mij beetje de schijn er van af.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En in een relatie vertel je elkaar niets en lieg je tegen elkaar? en dat werkt wel?
Ja best wel, waar ligt het aan? waarom doe je niet gewoon normaal?quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:11 schreef Neverknown het volgende:
Maar ja eer dat ik weer met iemand afspreek ben ik weer een jaar verder. best wel zonde eigenlijk als je amper tot niet date als vrouwmens.
doe dat.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:11 schreef Rozevla het volgende:
WTF OUWE !!!!
Lapo en Fipo!!!!
FUCK YEAH!!!!
NU MASTRUBEREN OP DIT FEIT!!!
Kapot for lifequote:Op donderdag 30 juni 2016 13:11 schreef Neverknown het volgende:
[..]
daar word ik geiler van dan van dat broer en zus get close thing. mrja iedereen zijn ding. als je elkaar te veel gedeeld hebt is voor mij beetje de schijn er van af.
quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:11 schreef Neverknown het volgende:
[..]
daar word ik geiler van dan van dat broer en zus get close thing. mrja iedereen zijn ding. als je elkaar te veel gedeeld hebt is voor mij beetje de schijn er van af.
Omdat ik isoleer, en vaak moe ben geen zin heb in menselijk contact in fysieke rolletje. online is dan ff genoeg. en als ik dan iemand in real gezien heb blijf ik meteen kleven ipv dat ik hem beoordeel op hoe hij is. en dan nieuwe date pak zodat ik wat vergelijkingsmateriaal heb.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja best wel, waar ligt het aan? waarom doe je niet gewoon normaal?
Beetje needy sletje dus?quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:13 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Omdat ik isoleer, en vaak moe ben geen zin heb in menselijk contact in fysieke rolletje. online is dan ff genoeg. en als ik dan iemand in real gezien heb blijf ik meteen kleven ipv dat ik hem beoordeel op hoe hij is. en dan nieuwe date pak zodat ik wat vergelijkingsmateriaal heb.
bedoel je: hebben jullie een eigen begrafenisverzekering? Of hebben jullie eigenlijk een begrafenisverzekering?quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:15 schreef Amarantha het volgende:
hebben jullie eigen een begrafenis verzekering?
Ja dat laatste,quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
bedoel je: hebben jullie een eigen begrafenisverzekering? Of hebben jullie eigenlijk een begrafenisverzekering?
Uitvaartverzekering? Ja.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:15 schreef Amarantha het volgende:
hebben jullie eigelijk een begrafenis verzekering?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |