Ondanks dat het lijkt of ze in de liefde beiden niet erg mazzel hebben zie ik syndroom wel echt als een miljoen maal ergere persoon wat dat betreft.quote:
Net wakker?quote:
ik ging 6:30 uur slapen.quote:
6:30 slapenquote:
Dat is vroeg.quote:Op donderdag 30 juni 2016 12:59 schreef Neverknown het volgende:
[..]
ik ging 6:30 uur slapen.
[..]
6:30 slapen
Waarom altijd die rare tijden? wtf doe je de hele nacht?quote:Op donderdag 30 juni 2016 12:59 schreef Neverknown het volgende:
[..]
ik ging 6:30 uur slapen.
[..]
6:30 slapen
ja hequote:
mijn ritme is ernstig verstoord.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom altijd die rare tijden? wtf doe je de hele nacht?
Joh, dat is duidelijk. Oké, ook zo'n klaploper?quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:01 schreef Neverknown het volgende:
[..]
ja he
[..]
mijn ritme is ernstig verstoord.
geappt met een jongen.
zijn topic werd gesloten met de mededeling: "aangezien TS toch niet meer kan reageren.."quote:
Voel je pijn.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:01 schreef Neverknown het volgende:
[..]
ja he
[..]
mijn ritme is ernstig verstoord.
geappt met een jongen.
Hijs wel aardig. maar we hebben elkaar al gefriendzoned. Die werking heb ik nu eenmaal als je uren met me praat.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Joh, dat is duidelijk. Oké, ook zo'n klaploper?
Je hebt helemaal gelijk hoor.quote:Op donderdag 30 juni 2016 12:59 schreef zeer het volgende:
[..]
wat alsof het niet voldoet aan het type sneaker in de kleur zwart
bedankt manquote:Op donderdag 30 juni 2016 12:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ondanks dat het lijkt of ze in de liefde beiden niet erg mazzel hebben zie ik syndroom wel echt als een miljoen maal ergere persoon wat dat betreft.
is het een junk?quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:01 schreef Neverknown het volgende:
maar overdag zeggen we elkaar niets we praten alleen in de nachtoverdag denk ik steeds wrm praat ik
wat ging er toen door je heen en waar was je toenquote:Op donderdag 30 juni 2016 13:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn topic werd gesloten met de mededeling: "aangezien TS toch niet meer kan reageren.."
He?quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:02 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Hijs wel aardig. maar we hebben elkaar al gefriendzoned. Die werking heb ik nu eenmaal als je uren met me praat.
Oja. Getting oldquote:
tis een knappe jongen. maar raak snel afgeknapt. mn laatste keer is alweer 5 weken terug met wel een klaploper.quote:
Ja, ik bedoel het goed man.quote:
ik nam net de laatste hap van mijn gekookte eitje en ik zat op mijn werkplek..quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:03 schreef zeer het volgende:
[..]
wat ging er toen door je heen en waar was je toen
Godverdomme man.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:03 schreef zeer het volgende:
[..]
wat ging er toen door je heen en waar was je toen
wow heftigquote:Op donderdag 30 juni 2016 13:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik nam net de laatste hap van mijn gekookte eitje en ik zat op mijn werkplek..
Right.quote:
had dezelfde gedachtequote:Op donderdag 30 juni 2016 13:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee, ben wel van de saaie schoenen overigens maar die zijn echt te cheapass.
We praten over jongens en meisjes, te open enz dat het niet meer aantrekkelijk is. rare verstandshouding hebben. hij praat over zijn komende dates, ik praat over mijn issues dan mood switch dan sturen we ff nudies dan gaan we weer emotioneel doen en hebben over dat een meisje die zus en zo is en dan over die andere jongen die zo is.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
He?als je uren praat ben je friendzoned? uren met elkaar praten is toch juist een goeie factor voor een relatie?
[..]
Oja. Getting old
intens genotenquote:
Sorry ik raak helemaal in de war van jou.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:05 schreef Neverknown het volgende:
[..]
sturen we ff nudies
Ingewikkelde broer en zus relatie.
Ik zou hem eerst eentje laten opeten, daarna doodknuppelen met die tweede.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:05 schreef zeer het volgende:
[..]
had dezelfde gedachte
al waren het de laatste schoenen en ik zat in een kamer met hitler zou ik hem twee keer ermee doodgooien
Ja dat je elkaar friendzoned op een bepaalde manier mr af en toe gekke trekken er tussen.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sorry ik raak helemaal in de war van jou.
nicequote:Op donderdag 30 juni 2016 13:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zou hem eerst eentje laten opeten, daarna doodknuppelen met die tweede.
Ik snap er niks van. In jouw hoofd zal het wel logisch klinken.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:07 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja dat je elkaar friendzoned op een bepaalde manier mr af en toe gekke trekken er tussen.
sexy verhaal would read again /10quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:07 schreef Rozevla het volgende:
Zat net te bouten
Kont afvegen
Ging m'n telefoon
Schrok ik, schoot ik uit zo met m'n onbedekte vinger langs m'n gat.
Schijt op m'n vinger
Nu op m'n telefoon trouwens
achteraf hequote:Op donderdag 30 juni 2016 13:07 schreef Neverknown het volgende:
Maar nu denk ik echt kind hat toch gewoon geslapen
Thxquote:Op donderdag 30 juni 2016 13:08 schreef Neverknown het volgende:
[..]
sexy verhaal would read again /10
Je gaat te open met elkaar om, vertelt elkaar alles. Af en toe komt er iets seksueels door heen wat fotos heen en weer maar je voelt er niet veel bij aangezien je 28482 verhalen aan elkaar gedeeld hebt. tis complicated.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik snap er niks van. In jouw hoofd zal het wel logisch klinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |