Ondanks dat het lijkt of ze in de liefde beiden niet erg mazzel hebben zie ik syndroom wel echt als een miljoen maal ergere persoon wat dat betreft.quote:
Net wakker?quote:
ik ging 6:30 uur slapen.quote:
6:30 slapenquote:
Dat is vroeg.quote:Op donderdag 30 juni 2016 12:59 schreef Neverknown het volgende:
[..]
ik ging 6:30 uur slapen.
[..]
6:30 slapen
Waarom altijd die rare tijden? wtf doe je de hele nacht?quote:Op donderdag 30 juni 2016 12:59 schreef Neverknown het volgende:
[..]
ik ging 6:30 uur slapen.
[..]
6:30 slapen
ja hequote:
mijn ritme is ernstig verstoord.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom altijd die rare tijden? wtf doe je de hele nacht?
Joh, dat is duidelijk. Oké, ook zo'n klaploper?quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:01 schreef Neverknown het volgende:
[..]
ja he
[..]
mijn ritme is ernstig verstoord.
geappt met een jongen.
zijn topic werd gesloten met de mededeling: "aangezien TS toch niet meer kan reageren.."quote:
Voel je pijn.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:01 schreef Neverknown het volgende:
[..]
ja he
[..]
mijn ritme is ernstig verstoord.
geappt met een jongen.
Hijs wel aardig. maar we hebben elkaar al gefriendzoned. Die werking heb ik nu eenmaal als je uren met me praat.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Joh, dat is duidelijk. Oké, ook zo'n klaploper?
Je hebt helemaal gelijk hoor.quote:Op donderdag 30 juni 2016 12:59 schreef zeer het volgende:
[..]
wat alsof het niet voldoet aan het type sneaker in de kleur zwart
bedankt manquote:Op donderdag 30 juni 2016 12:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ondanks dat het lijkt of ze in de liefde beiden niet erg mazzel hebben zie ik syndroom wel echt als een miljoen maal ergere persoon wat dat betreft.
is het een junk?quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:01 schreef Neverknown het volgende:
maar overdag zeggen we elkaar niets we praten alleen in de nachtoverdag denk ik steeds wrm praat ik
wat ging er toen door je heen en waar was je toenquote:Op donderdag 30 juni 2016 13:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn topic werd gesloten met de mededeling: "aangezien TS toch niet meer kan reageren.."
He?quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:02 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Hijs wel aardig. maar we hebben elkaar al gefriendzoned. Die werking heb ik nu eenmaal als je uren met me praat.
Oja. Getting oldquote:
tis een knappe jongen. maar raak snel afgeknapt. mn laatste keer is alweer 5 weken terug met wel een klaploper.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |