en vervolgens maak je een topic aan over je vaginaleschimmelpoes zodat heel internet het kan lezenquote:Op donderdag 30 juni 2016 15:07 schreef PaarseStabilo het volgende:
Zonet was ik in het ziekenhuis om de gynaecoloog naar mijn vaginale schimmel te laten kijken.
Ik kreeg een zalfje voorgeschreven.
Prima ik loop naar de apotheek beneden
100 jaar wachten ben ik aan de beurt
Roept die mevrouw achter de balie eerst mijn naam adres en geboortedatum keihard
Vervolgens schreeuwt ze dat ik de zalf twee keer per dag op mijn vagina moet smeren
WTF GEEN PRIVACY IN DE APOTHEEK
Wel zonder naam adres geboortedatumquote:Op donderdag 30 juni 2016 15:10 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
en vervolgens maak je een topic aan over je vaginaleschimmelpoes zodat heel internet het kan lezen
Je had haar aan der haren naar je toe moeten trekken en een mep moeten geven. Dat zal der leren.quote:Op donderdag 30 juni 2016 15:09 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
IDD IK HEB ME ZO GEERERGD JEZUS
Moet je geen schimmelkut bestellen.quote:Op donderdag 30 juni 2016 15:11 schreef frietenstamp het volgende:
Ik schaam me ook zo als mijn bestelling bij de Burger King wordt omgeroepen.
zo is het. Diepe geuren & smaken.quote:Op donderdag 30 juni 2016 15:11 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
lekker altijd he. net als schimmelkaas, stuk beter dan normale kaas
Ik verwacht hier een briljant antwoord op van een mannelijke Fokker.quote:Op donderdag 30 juni 2016 15:31 schreef Swlabr het volgende:
Kinderen en ziektes, van zaad komt niets goeds.
Kunnen we lang wachtenquote:Op donderdag 30 juni 2016 15:32 schreef Bugfixed het volgende:
[..]
Ik verwacht hier een briljant antwoord op van een mannelijke Fokker.
Klopt. Vrouwen zijn niet voor rede vatbaar dus het heeft geen zin daar als man tijd aan te besteden.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |