en vervolgens maak je een topic aan over je vaginaleschimmelpoes zodat heel internet het kan lezenquote:Op donderdag 30 juni 2016 15:07 schreef PaarseStabilo het volgende:
Zonet was ik in het ziekenhuis om de gynaecoloog naar mijn vaginale schimmel te laten kijken.
Ik kreeg een zalfje voorgeschreven.
Prima ik loop naar de apotheek beneden
100 jaar wachten ben ik aan de beurt
Roept die mevrouw achter de balie eerst mijn naam adres en geboortedatum keihard
Vervolgens schreeuwt ze dat ik de zalf twee keer per dag op mijn vagina moet smeren
WTF GEEN PRIVACY IN DE APOTHEEK
Wel zonder naam adres geboortedatumquote:Op donderdag 30 juni 2016 15:10 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
en vervolgens maak je een topic aan over je vaginaleschimmelpoes zodat heel internet het kan lezen
Je had haar aan der haren naar je toe moeten trekken en een mep moeten geven. Dat zal der leren.quote:Op donderdag 30 juni 2016 15:09 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
IDD IK HEB ME ZO GEERERGD JEZUS
Moet je geen schimmelkut bestellen.quote:Op donderdag 30 juni 2016 15:11 schreef frietenstamp het volgende:
Ik schaam me ook zo als mijn bestelling bij de Burger King wordt omgeroepen.
zo is het. Diepe geuren & smaken.quote:Op donderdag 30 juni 2016 15:11 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
lekker altijd he. net als schimmelkaas, stuk beter dan normale kaas
Ik verwacht hier een briljant antwoord op van een mannelijke Fokker.quote:Op donderdag 30 juni 2016 15:31 schreef Swlabr het volgende:
Kinderen en ziektes, van zaad komt niets goeds.
Kunnen we lang wachtenquote:Op donderdag 30 juni 2016 15:32 schreef Bugfixed het volgende:
[..]
Ik verwacht hier een briljant antwoord op van een mannelijke Fokker.
Klopt. Vrouwen zijn niet voor rede vatbaar dus het heeft geen zin daar als man tijd aan te besteden.quote:
uhu, komt vast door bedorven zaadquote:Op donderdag 30 juni 2016 15:31 schreef Swlabr het volgende:
Ja, zo iemand verdient een flinke klap. Bloedirritant.
Trouwens de mannen hier, we krijgen die geweldige infecties door jullie zaadDus jullie zijn de smeerlappen. Kinderen en ziektes, van zaad komt niets goeds.
erg hè!quote:Op donderdag 30 juni 2016 15:11 schreef frietenstamp het volgende:
Ik schaam me ook zo als mijn bestelling bij de Burger King wordt omgeroepen.
Inderdaad, nog niets gezienquote:Op donderdag 30 juni 2016 16:20 schreef Bugfixed het volgende:
[..]
Ik hoor ze keihard denken. Zonder succes.
Denken dat mapima piemel krijgtquote:Op donderdag 30 juni 2016 15:31 schreef Swlabr het volgende:
Trouwens de mannen hier, we krijgen die geweldige infecties door jullie zaadDus jullie zijn de smeerlappen. Kinderen en ziektes, van zaad komt niets goeds.
Aan piemel denkenquote:Op donderdag 30 juni 2016 16:43 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Denken dat mapima piemel krijgt
Bij de intratuin. Afdeling bloemzaad.quote:Op donderdag 30 juni 2016 16:48 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Waar moet ze anders dat zaad vandaag toveren?
quote:Op donderdag 30 juni 2016 15:31 schreef Swlabr het volgende:
Bijna joh.quote:Een vaginale schimmelinfectie, ook wel candida genoemd- is een ontsteking binnenin en/of rond de ingang van de vagina. Het wordt veroorzaakt door een overgroei aan gist. Iedereen draagt gist bij zich. Het wordt op peil gehouden door goede bacteriën, die het eten als voedsel. Als deze bacteriën vernietigd worden, neemt de hoeveelheid gist toe, en ontstaat er een schimmel. De gist neemt toe wanneer de bacteriën gedood worden door bijvoorbeeld: het gebruik van zeep, een zwakke weerstand, bij suikerziekte, of bij gebruik van bepaalde antibiotica.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pools are perfect for holding water"
Iemand heeft zich ver-gist.quote:Op donderdag 30 juni 2016 16:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
wordt veroorzaakt door een overgroei aan gist
[..]
Bijna joh.
Zeg bakker, wilt u nog wat levend gist hebben?quote:
Dit dus.quote:
Eén bron is geen bron.quote:
Dan weet je voor de volgende keer dat je minder suikerhoudende troep moet eten, je immuunsysteem een boost kan gebruikenquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:17 schreef Swlabr het volgende:
[..]
Eén bron is geen bron.
Schimmelgroei wordt veroorzaakt door verandering in je zuurgraad. Sperma maakt je hele vagijn kapot, en als je een béétje gevoelig bent heb je dus na een pot seks zó een infectie. Idem met antibiotica, ongesteldheid en een dagje veel suiker eten.
En dan komen we er met dat laatste dus gewoon weer op uit dat het de sperma is die smerig en ziekelijk isquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dan weet je voor de volgende keer dat je minder suikerhoudende troep moet eten, je immuunsysteem een boost kan gebruikenEn volgende keer maar met condoom seksen
Ja natuurlijk meid, je hebt gelijk. Daarom is ieder kind dat uit mama komt ook meteen hartstikke ongeneeslijk ziek he. Dat ik daar niet aan gedacht heb.quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:35 schreef Swlabr het volgende:
[..]
En dan komen we er met dat laatste dus gewoon weer op uit dat het de sperma is die smerig en ziekelijk is
en datquote:
[EDIT] Dit dus.quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:47 schreef Nerdslayer het volgende:
Niet op de balie zitten, je benen spreiden en de zalf op je vagina smeren om vervolgens keihard te schreeuwen "MOET IK DE ZALF OP DEZE MANIER SMEREN??? EN WANNEER IS DIE SCHIMMEL WEG DAN???"
whahahahahaha geweldigquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |