Ik wel, sowieso altijd.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die ik op Montelly had gezet, als ik TR typ zet ik bijna nooit een TR
Ja, idd. Ik zou mij doodschamen man.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:27 schreef Zosk het volgende:
Ik geef dan wel echt een verkeerd beeld af nootjesveel te jong man.
En zo blijf je in die negatieve spiraal.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:27 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja klopt, maar voel me beetje kut om het feit dat die leegte gewoon blijft schreeuwen zeg maar en ik weet zeker dat als ik nu de mogelijk aan neem hem op te vullen het weer alleen slechtheid gaat zijn. Slechte dingen opzoeken is slechte dingen krijgen.
Ik vind het verschrikkelijk saai heb er ook geen, en als ik die apps zou hebben zou ik wss alleen het tuig eruit filteren omdat die iets mysterieus hebben.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig toch van die apps joh, lekker vanuit je luie stoel op zoek naar een geweldige vent.
bijna nooitquote:Op donderdag 30 juni 2016 13:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die ik op Montelly had gezet, als ik TR typ zet ik bijna nooit een TR
Nee niet geprobeerd, ik eet nu wel lekker en chill geregeld maar alsnog te weinig bezigheid voor mijn drukke geest.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, idd. Ik zou mij doodschamen man.
[..]
En zo blijf je in die negatieve spiraal.
Die keren dat ik down was hielp het voor mij om flink te sporten. Maar dat heb je vast ook al geprobeerd, of een hobby op te pakken ofzo.
Waarom leer je daar niet van? misschien tijd om dan eens niet alleen op uiterlijk of mysterieus lijkende jongens af te gaan en eens van je normale pad afquote:Op donderdag 30 juni 2016 13:29 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik vind het verschrikkelijk saai heb er ook geen, en als ik die apps zou hebben zou ik wss alleen het tuig eruit filteren omdat die iets mysterieus hebben.![]()
Het start met een normaal leefpatroon. sochtends opstaan en savonds op tijd naar bed doordeweeks. Dat helpt echt heel erg, zal je echt verbazen.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:30 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Nee niet geprobeerd, ik eet nu wel lekker en chill geregeld maar alsnog te weinig bezigheid voor mijn drukke geest.
je vraagt nogal veel van d'rquote:Op donderdag 30 juni 2016 13:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom leer je daar niet van? misschien tijd om dan eens niet alleen op uiterlijk of mysterieus lijkende jongens af te gaan en eens van je normale pad af
Hahahaquote:Op donderdag 30 juni 2016 13:29 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik vind het verschrikkelijk saai heb er ook geen, en als ik die apps zou hebben zou ik wss alleen het tuig eruit filteren omdat die iets mysterieus hebben.![]()
Is goedquote:
Dat red ik niet.quote:
Ja misschien ook wel. Maar proberen kan toch...quote:
Ik val sws niet op uiterlijk. Mrja. et moet alleen iets hebben.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom leer je daar niet van? misschien tijd om dan eens niet alleen op uiterlijk of mysterieus lijkende jongens af te gaan en eens van je normale pad af
mentaal uitgedaagd worden hahaquote:Op donderdag 30 juni 2016 13:32 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik val sws niet op uiterlijk. Mrja. et moet alleen iets hebben.
Niet per se mysterieus, maar meer iets wat mezelf bezighoudt.
Mentaal uitgedaagd zou chai zeggen.
quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar niet te jong om een keer te doen, dat hoor je me niet zeggen.
Ik wachtte op iets in deze trantquote:Op donderdag 30 juni 2016 13:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Iedereen valt op uiterlijk.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:32 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Van mij.quote:
dat geldt toch meer voor de wat intelligentere vrouwen?quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:32 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Zo is het en niet anders.quote:
haha jij vunzige aziaatquote:Op donderdag 30 juni 2016 13:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Uiterlijk trekt de aandacht, innerlijk bepaald de rest. ]quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wachtte op iets in deze trant
[..]
Iedereen valt op uiterlijk.
En je weet nu (hopelijk) dat je normale keuzes vaak verkeerd uitpakt. Daarom leer er van
Weet je helemaal niet.quote:
ik heb dat met slechte triggers geen goeie. (lijkt het wel)quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat geldt toch meer voor de wat intelligentere vrouwen?
jij knapt toch juist af op mensen met innerlijk?quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:35 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Uiterlijk trekt de aandacht, innerlijk bepaald de rest. ]
Ja nogal drama he.....
Jaquote:
Ja ik zit nu te wachten. Ik zal filmen zodra de aandrang begint.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weet je helemaal niet.
Wil je straks linkje posten van beelden van je onderzoek?
quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij knapt toch juist af op mensen met innerlijk?
Ik zou dat in jouw geval in mindere mate doenquote:
quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja ik zit nu te wachten. Ik zal filmen zodra de aandrang begint.
Jonge laat mij gewoon.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou dat in jouw geval in mindere mate doen
Naja, innerlijk is ook maar wat je innerlijk noemt he, misschien is rot van binnen voor mij het innerlijk. en voor jou het innerlijklooste type op aarde.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |